Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W Bielsku-Białej 10 stycznia po zakończonej modernizacji sieci będzie można podłączyc się do nowych kanałów. Z tej okazji dostałem nową rozpiskę pakietów i kanałów. Wynika z niej, że Polsat Sport który teraz mam na Superboxie zniknie z tego pakietu i będzie dostępny tylko w Maxboxie albo pakiecie Sport Ekstra. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale nie widzę tego kanału w niższych pakietach. Czy ktoś ma pakiet HD? Warto go wykupywać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chyba już nie będzie w przyszłym roku Polsatu Sport w Superboxie nawet w SD. Potwierdziła mi to pani konsultantka dziś na info. Powiedziała, że to nowa koncepcja pakietów MM. Aczkolwiek głowy bym sobie nie dał za to uciąć bo pani nie wyglądała na zbyt kompetentną, jak to w MM bywa niestety często. Miałem wrażenie, że nie orientuje się nawet, że jest różnica między MM Południe i resztą. Ale w mojej najnowwszej rozpisce na 2014 r. nie ma Polsatu Sport poniżej Maxboxa. Jest tylko Polsat Sport News. Pewnie chodzi o to aby wykupować pakiety dodatkowe. Wracając do pani z infolinii oczywiście nie miała pojęcia o informacji którą dostałem razem z rachunkiem o zakończonej modernizacji i możliwości dołączenia nowych kanałów i pakietów, w tym Maxboxa, którego do tej pory w Bielsku nie ma. "Do państwa dyspozycji pozostają pracownicy najbliższego BOK oraz konsultanci telefoniczni pod numerem 244 244 244. Z przyjemnością udzielimy Państwu informacji na temat naszej nowej oferty." No to dostałem informację: Nic mi nie wiadomo o zmianach w pańskiej okolicy. Proszę dzwonić w styczniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogli wprowadzić regulacji przezroczystości menu, podczas przełączania kanałów? To zwykłe pozbycie się ramek niewiele zmienia. Jeszcze powinni inaczej umiejscowić tą reklamę VoD, bo teraz po zmianie wygląda ona mało estetycznie. :P I rzeczywiście trochę poprawiła się stabilność dekodera PVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj byłem w moim BOK przedłużyć umowę i zostałem miło zaskoczony. Superbox + Sport Extra HD + Internet 6MB + Canal+Platyna + Multiroom w umowie na dwa lata wyniesie mnie 119zł. A wcześniej byłem w NC+ dowiadywać się o aktualna ofertę i tam mi zaproponowano lekkopółśmieszną ofertę (cenowo), którą sobie od razu odpuściłem.

Dodam że jakieś 1,5 miesiąca temu dzwoniła kobitka i proponowała mi niemal to samo za ponad 160zł. Wysłałem ją w diabły :)

Aha. Nie mam PVR (i nie zamierzam mieć).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby było to prawdą z TVP HD. Odnośnie platyny C+ za tą cenę to chyba już standard u nich. Dobrze, że tyle. bowiem póki co ofertą przebija HBO. Wynikiem czego są u mnie wątpliwości czy przedłużę HBO na następny okres. Póki co nie kalkuluje mi się najnormalniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem dziś umowę z MM na kolejne 12 miesięcy. Dekoder PVR +pakiet MaxBox+Canal+Platinum HD+HBO HD Max+pakiet HD+ Fun Club . Po długich negocjacjach utargowałem 138 zł m-c przez cały okres umowy.Takę cenę dała infolinia. Lokalne BOK "proponowało" 19 zł więcej czyli 157 zł. No na to,to już mojej zgody nie było... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez internetu.

 

I tak niezły deal.

 

A ja w poniedziałek mogłem się przekonać, że dalej w MM monterzy są do bani. Przyszedł jakiś młody łepek zakładać multiroom. Oczywiście był bez miernika, w dodatku przyniósł zbyt mało przewodu :). Na szczęście moja instalacja jest dobrej jakości i z przewodami nie było problemu.

Podpiął drugi dekoder, wymieniając przedtem rozgałęźnik Teleste DSS2 na DSS3. Oczywiście pomierzenie sygnałów dla niego było niepotrzebne pomimo większego tłumienia na nowym rozgałęźniku.

Po zainstalowaniu aktualizacji sprawdził czy działa tv i tyle go widzieli. Początkowo było wszystko ok ale wieczorem zaczęło się szatkowanie na kanałach HD.

Teraz czeka mnie telefon do BOK i wizyta innego majstra, który będzie poprawiał fuszerkę swojego kolegi po fachu.

Tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy macie u siebie problem z formatem obrazu na TV 4 ? Chodzi mi o to ze posiadam telewizor 16:9 Material który jest w 16:9 mam scisniety do 4:3, w ustawieniach dekodera musze za każdym razem rozciagac obraz aby był tak jak trzeba, natomiast w ustawieniach dekodera kiedy wybiorę 4:3 obraz o dziwo jest ok i jest wtedy w 16:9 tak jak trzeba. W cyfrowej naziemnej jest na TV 4 ok. Dzwonilem do dzialu technicznego 2 razy ale konsultant okazal się niekompetentny i nic z tego niewyszlo, wmawial mi ze to TV 4 tak nadaje, a ja ze to cos u nich się przestawilo i ze cos jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo zauważyłem i mnie irytuje.Discovery Historia,Travel i parę innych nadaje z kolei w 4:3 i telewizory sobie nie radzą,trzeba ręcznie zmieniać format.Czy w XXI wieku 16:9 nie powinno być standartem ? Nie mam ochoty oglądać jajowate głowy...Obojętnie z której strony ściśnięte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na co te 3 kliknięcia ?! Oprócz mnie telewizję oglądają 4 inne osoby które na pilocie umieją tylko przełączać programy i regulować głośność.TO OPERATOR ma emitować programy nie wymagające regulacji geometrii.M.innymi za jakość płacimy abonament...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo tlumaczyl mi konsultant, ale nie o to mi chodzi. Problem tylko wystepuje z TV4. Jeśli na dekoderze w ustawieniach wybiorę 4:3 to mam wtedy TV4 w 16:9 (program idzie w 16:9) , a jeśli wybiorę w ustawieniach dekodera 16:9 (program idzie w 16:9) zostaje wtedy sztucznie scisniety do formatu 4:3 mam czarne pasy po lewej i po prawej. Oczywiście zgadzam się ze rozwiązaniem wtedy jest na stale ustawienie opcji rozciagniecie. Będę obstawal przy tym ze wina lezy po stronie Multimedii, cos im się przestawilo. Podobnie było kiedyś z Cartoon Network z fonią a mianowicie po wybraniu angielskiej wersji dźwięk był po polsku, a po wybraniu polskiej po angielsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

a ja mam taki o to problem.

W związku z tym, że skończyła mi się umowa, postanowiłem ją przedłużyć i wziąć za mniejszą cenę większy pakiet wraz z nagrywarką.

Przyszedł koleś podłączył nowy modem, dekoder i poszedł na klatkę grzebać w skrzynce.

Wpada i mówi mi, że na tym podłączeniu nic nie powinno działać i kto mi to podłączył?!

Powiedziałem, że działa tak od 4 lat i jest ok. No i było do czasu jak postanowił zmienić usytuowanie przewodu w skrzynce. Jego zdaniem powinno być teraz super, ale okazało się, że dekoder nie może się połączyć z "bazą".

Wziął w dłoń pomocnika (komórkę) i zadzwonił do wielkiego brata na pomoc. W.brat nakazał podłączenie kabla jeszcze w inne miejsce i sygnał powrócił, z tym , że obraz HD nie powalał mnie na kolana.

Pożegnał się i poszedł.

Zadzwoniłem tego samego dnia do W.brata i poprosiłem o ponowny przyjazd montera. Pani zapisała to w kajeciku i powiedziała, że oddzwonią. Zadzwoniłem na drugi dzień, bo telefon milczał i połączyłem się z działem technicznym. Pan powiedział, że sygnał jest super i zanotował, żeby przyszedł monter z nowym dekoderem, bo ten może być wadliwy. Jakaś miła Pani powiedziała, że zadzwonią jeszcze tego samego dnia.

I ponownie cisza.

Wczoraj zadzwonił koleś czy może do mnie podejść na wymianę, bo co prawda jestem zapisany na 30.XII, ale jest w pobliżu.

Ucieszyłem się, że będę zadowolony z wymiany lecz niestety nadal nie jestem choć sygnał jest ponoć silniejszy, bo Pan podłączył kabel do innego portu przy okazji dziwiąc się, że poprzednik zostawił mnie z tak słabym sygnałem(?).

I coś czego nie napisałem.

Na pierwszą wymianę byłem umówiony 23.XII ale wiedziałem, że nie będzie mnie o umówionej godzinie więc zadzwoniłem i poprosiłem o inny termin i ten kolejny miał być na 30.XII. (to ten wczorajszy którego nie powiadomili, że ma nie przyjeżdżać)

Monter którego odwołałem z 23.XII zadzwonił wtedy i powiedział, że poczeka na mnie, aby wymienić dekoder i modem.

 

Do meritum.

Sygnał HD nie powala mnie jak na dekoderze bez nagrywarki i zastanawiam się po której stronie leży wina słabszego sygnału?

Czy jest to wina nagrywarki PVR czy przełączenia kabla w inny port, choć jak powiedział drugi monter sygnał teraz jest mocniejszy po jego wizycie niż przed.

Mnie natomiast brakuje tej wyrazistości , błysku jaki był na dekoderze bez nagrywarki. Piszę tu o programach nSport (liga polska na żywo), Discovery Ch i NG. Reszta to jak dla mnie zwykła cyfra. Dla kogoś kto przyszedłby do mnie i spojrzał w ekran powiedziałby, że przesadzam, ale ja wiem jak było przedtem i tego wymagam.

Co robić?

Czy mam zamówić wizytę z dekoderem bez nagrywarki, bo może są one lepsze?

Wiecie coś o problemach z dekoderami PVR?

 

Ile mam na czasu na odstąpienie od umowy? Wiem, że 10 dni tylko nie wiem czy ciągłych czy pracujących?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...