Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Cóż ja też od kilku dni uświadczam dziwnych problemów z netem od MM. W godzinach wieczornych co ok. 20 minut całkowicie rozłączana jest sieć a następnie przez 5 minut modem się samoistnie restartuje i od nowa loguje się do sieci. Później 20 min. znowu wszystko hula i pada. Net 30Mb, modem CISCO. Początkowo myślałem, że możliwe iż następuje aktualizacja oprogramowania, ale kilka dni pod rząd awarie neta w godzinach wieczornych wydały mi się dość dziwne. Po mailu do działu technicznego otrzymałem odpowiedź, że w Państwa lokalizacji występuje awaria która powoduje ot takie właśnie problemy z netem w godzinach wieczornych. A czy jest ona usuwana, kiedy będzie usunięta ot tego już obsługa MM nie podała. Pewnie trwają rozmowy z jakąś firmą żeby usunęła awarię... Paranoja - normalna firma zajmuje się awarią na bieżąco, a nie pozwala na jej występowanie przez kilka dni, a nawet jak nie jest jej w stanie usunąć to chyba z czystej przyzwoitości i szacunku dla klienta można wysłać informację do abonentów z obszaru objętego awarią o problemach jakie występują i podjętych działaniach, a ewentualnie terminie w jakim awaria będzie usunięta. Mając EBOK naprawdę jest to takie trudne żeby z automatu wysłać info do wybranej grupy ludzi (tzn. ludzi z terenu objętego awarią)? To wszystko chyba przekracza możliwości techniczne MM i w ogóle zdolności do logicznego myślenia ludzi odpowiedzialnych za wizerunek tej firmy.

Dzisiaj się skontaktowałem telefonicznie z MM i dowiedziałem się, że zdają sobie sprawę z awarii po tym, że dostali wiele zgłoszeń od klientów (mojej sąsiadce powiedzieli ostatnio, że to u niej problem występuje, bo ma za słaby router, nie ważne, że u mnie się działo to samo, problemem był jej router WTF??). Ogólnie dowiedziałem się dodatkowo, że awaria występuje tylko i wyłączenie na nowych modemach CISCO (najprawdopodobniej dla klientów od 30Mb/s, bo wtedy wymieniają dobre, sprawdzone Motorole właśnie na CISCO) i ogólnie nie mają zielonego pojęcia w czym tkwi problem i monitorują sytuację. Gość z działu technicznego nic więcej mi pomóc nie mógł, bo po prostu o tej "mistycznej" awarii nic nie wiedział, poza dwa zdaniami komentarza, które ktoś wprowadził do systemu. Nie otrzymałem też informacji kiedy usterka zostanie zaprawiona, bo jak wcześniej mówiłem nie wiedzą na czym ona polega. Z pozytywnej strony całej sytuacji zostałem poinformowany o możliwości złożenia reklamacji finansowej za okres, w którym usterka występuje ale dopiero jak ją naprawią, czyli w bliżej nie określonym terminie.

 

Na szczęście jak wróciłem do domu znalazłem maila w mojej skrzynce z informacją, że "usługa powinna działać prawidłowo a sygnał jest dostarczany" i faktycznie nic się dziś nie rozłączało i wszystko działa prawidłowo. Jednak wstrzymuje się z otwieraniem szampana, bo kilka dni temu internet również działał bezproblemowo przez ok. 2 dni . Więc poczekam z tydzień i zobaczę jak się sytuacja rozwinie. Być może po moim dość "intensywnym" połączeniu telefonicznym ktoś z administratorów dostał "informację z góry" i zajął się problemem jak należy.

 

Póki co informuję, że na stan dzisiejszy internet działa, co dalej zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja reklamację finansową złożyłem i dostałem odp. że do 14 dni będzie rozpatrzona. W sumie nie robiłbym tego, nawet jeżeli awaria trwała by kilka dni, bo rozumiem, że czasem się coś s[beep]y niezależnie od woli człowieka, niemniej jednak zwykła uczciwość i przyzwoitość mówi żeby w takiej sytuacji poinformować klienta, a nie zostawić sprawę bo może ktoś nie zauważy. Za to MM ma u mnie wielkiego minusa i dlatego też reklamację złożyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja dosłownie z przed godziny.

Zadzwonił przedstawiciel BOK-u. Przedstawił ofertę zatytułowaną CANAL+ NONSTOP" czyli pakiet Platinum za 39 złotych miesięcznie przez okres 12 miesięcy.

Taka oferta została przeze mnie zaakceptowana.

Jednym słowem .. warto rozmawiać :P

U mnie podwyżka wynosić zatem będzie 4 PLN

 

witam,

czy ktoś jeszcze może potwierdzić możliwość przedłużenia C+ Platinium na 12 miesięcy za 39,00 PLN ??

 

pozdr.

horas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istotnie w sieci MM pakiet Canal+ w HD jest w bardzo dobrej jakości.Normalnie mucha nie siada. Czego nie można już powiedzieć o paczce Canal+ w SD. Tu już obraz jest jedną wielką kompromitacją. Szczególnie słabo wypada "zwykły" Canal+ Sport. Tu mecze wyglądają jak jakiś zlepek materiału nagranego na VHS..Tym samym jesteśmy de facto zmuszeni do abonowania paczki w HD.Jeśli chcemy oglądać mecze i filmy w normalnej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyslalem dwa maile w sprawie TVP Sport HD czy będzie dostępny w ofercie. O to jakie otrzymałem odpowiedzi:

 

Witam,

Dziękuję za kontakt z naszą Firmą.

W odpowiedzi na Państwa maila informujemy, że na obecną chwilę nie posiadamy informacji czy kanał będzie dostępny w naszej ofercie oraz w jakim pakiecie.

W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt - służymy pomocą.

Zapraszam również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244.

 

 

Dział Wsparcia Technicznego

 

 

Witam,

Dziękuję za kontakt z naszą Firmą.

W odpowiedzi na Pana maila z dnia 2 grudnia 2013 r. informuję, że na chwilę obecną niestety nie posiadamy informacji dotyczących wdrożenia kanału TVP SPORT HD do naszej oferty.

O wszelkich zmianach w tej kwestii zostanie Pan niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem naszych kanałów marketingowych.

W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt - służymy pomocą.

Zapraszam również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244.

 

 

Starszy Specjalista ds. Korespondencji

Multimedia Polska Dział Korespondencji

 

Tak wiec na dzień dzisiejszy nic niewiadomo, jak zwykle "Rozmowy trwają"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tuner HD bez PVR/bez nagrywarki/,ale widocznie też nie ma sygnału na eurozłączu.Myślałem to zrobić z eurozłącza telewizora ale też brak sygnału.Może ma ktoś pomysł jak wykorzystać złącza komponentowe/Pb,Py,Pr/tunera do podania sygnału na eurozłącze nagrywarki/może jest jakiś konwerter komponent-kompozyt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy możecie mi poradzić jak rozsądnie przedłużyć umowę w BOK. Jestem po drugiej wizycie u dwóch innych konsultantek i wychodzę zielony i z założenia że albo panie mają za małą prowizję albo firma odstraszyć chce klienta . Mianowicie z faktu wiem że oferta na Analog ok. 60 kanałów (Trójmiasto) w MM jest jak najbardziej w pełni oferowana jednak na siłę chcą mi władować Cyfrowy, a prosząc o ofertę na 12 miesięcy od jednej z pań info " iż takich ofert nie ma sensu dawać bo koniec roku jest i w przyszłym będą lepsze ", druga pani dała mi zupełnie niepotrzebne dokumenty np. 2 x zgodę na przetwarzanie danych osobowych (?) propozycję umowy 24 mies na pakiet tel+tv czego nie chciałem. Ofertę na internet przedłużenia dostałem na 39,99 natomiast tego samego dnia w tym samym BOK moja dziewczyna dostałą 34,99 za to same łącze ... Co byście radzili przy kolejnej rozmowie w BOK nie chcę dać się zrobić w bambo za analog + internet za 75 zł/mies. Help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniono listę kanałów w tv cyfrowej:

 

409 Comedy Central , poprzednio 425

410 Comedy Central Family , poprzednio 560

502 Viva Polska , poprzednio 558

503 MTV Polska , poprzednio 554

548 Viva Polska , poprzednio 558

549 MTV Polska , poprzednio 554

 

Comedy Central i Comedy Central Family już dawno powinny być obok siebie.

Ciekawostką jest po co przeniesiono Viva Polska i MTV Polska i to w dodatku kanaly się dublują, bez sensu. Czyzby miały pojawić się jakies nowe kanaly? Może Power TV HD, albo cos innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CC to racja, MTV to rozrywkowy fakt też racja, więc pozycja 502 jak najbardziej ale VIVA nadal powinna byc przy muzycznych... Pozmieniali miejsca, ale nie zmienili nazwy VH1 Polska. :/

 

I taka ciekawostka: Polsat Film HD wchodzi do nc+ więc może i MM go doda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 548 i 549 jest szykowane miejsce dla PowerTV SD i HD - okazało się, że można dostać to za darmo światłowodem, więc czemu mieli nie przyłączyć? Prawdziwe zmiany w ofercie dopiero po nowym roku. Na pewno będzie coś od Polsatu. :P Ostatnio różni nadawcy kanałów spuszczają trochę z cen, bo widzą że na tym tracą w dobie kryzysu. Jest więc szansa, że pojawi się trochę więcej niż kilka nowości. Mam nadzieję, że w końcu dogadają się z Disney'em, bo oferta dla najmłodszych dawno nie była odświeżana.

 

A kanałów z sierpniowej aktualizacji u mnie nadal brak. I co gorsze, mieli podobno poważną awarie, więc to jeszcze się przeciągnie. Dziwne, że akurat miejsce dla badziewnego kanału znaleźli od razu. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...