Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Mam już potwierdzoną pisemnie info z MM, że od 4 stycznia po skończonej w Bielsku-Białej modernizacji dodadzą nam te kanały które większość z was ma a my na południu jeszcze nie mamy. Wreszcie mecze w C+ w HD! Bardzo mnie ta informacja ucieszyła. W grudniowej korespondencji mają nam przedstawić nową szczegółową ofertę co do pakietów temartycznych lub ew. maxboxa. To jest to co wszyscy wiemy bo kilku z nas o tym pisało ale miło będzie mieć to wreszcie jako oficjalna informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sytuacja z paczką canal+. Dokładnie rzecz biorąc, wiem, że w moim przypadku wygląda to nieciekawie. Miałem zaoferowaną pod koniec września pełną paczkę canal+ z opcją 6 miesięcy za 29 PLN i zapewnienie, że wszystkie programy c+ odbieram do końca trwania tej promocji. Dziś sprzęt się zawiesił, a po zrestartowaniu okazało się, że posiadam tylko podstawowe programy z tzw. starej paczki c+. Jak dla mnie to nie jest nic innego jak oszustwo. Pani na partyline zaproponowała mi UWAGA zmianę warunków umowy i migracje, bo mają jakieś nowe superpakiety... Jak dla mnie nowa superoferta na superoszustwo. Moim zdaniem trzeba się z MM pożegnać bo paczka c+ to jest w tym momencie największy przewał... Jak jest u Was czy też proponowali wam migracje na nowych super warunkach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było od początku wszystko jasne. C+ mam do końca grudnia i w tym okresie miałem pełen pakiet za 29 zł. Dzisiaj przedłużono umowę ze mną o 12 m-cy za 39 zł, więc nie jest źle ;) A u Ciebie thommy18, jeśli faktycznie mówiono Ci, że jest do końca promocji bez zmian, to poproś o odsłuchanie rozmowy i ewentualną reklamację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadę właśnie do ich biura. Odsłuchiwanie się odbyło. Stwierdzono, że w umowie mam tylko tzw. starą paczkę. Chociaż konsultant zapewniał, że będzie to pełna oferta c+, to na dzień dzisiejszy mogą mi zaproponować nowy pakiet za super cenę. Tylko jaka jest gwarancja, że za jakiś czas znów się coś zmieni i wtedy co ? Trzecia umowa na c+ ? Jedna już obowiązuje, teraz proszą się o drugą z nowym regulaminem i nowymi warunkami, chociaż w regulaminie obowiązującej mnie umowy na c+ jest zapis, iż uczestnik promocji nie może dokonać zmian w obowiązującej ofercie. Z tego rozumiem, że do końca marca powinienem odbierać na starych zasadach. Odpowiedź konsultantki "Wie Pan nowa oferta ma nowy regulamin i dopuszcza zmiany". Ja bazuję zaś na regulaminie, który mi dostarczono i uważam, że należy jego respektować. Odpowiedź: "Wie Pan mamy wiele różnych regulaminów". I tak to wygląda, że duży może więcej. Na paczce c+ można jednak ugrać najwięcej, więc operator dostrzegł, że za dużo traci dając fulla za 29 PLN i stąd się to wzięło. Nie wiem tylko, czemu inni posiadający tę samą promocję nadal odbierają fulla na mocy tych samych zapisów. Jedno nagranie rozmowy posiadam ja, drugie operator, ale niewiele to wnosi, bo operator i tak wszystko arbitralnie rozpatruje na swoją korzyść będąc sędzią we własnej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimedia jak nikt kocha swoje regulaminy i jak nikt potrafi je arbitralnie zmienić wyłącznie na swoją korzyść.Dotyczy to zarówno paczki Canal+ jak i liczby kanałów "gwarantowanych" w poszczególnych pakietach. Dowolnie modyfikują ofertę (a to wyrzucą Nsport a to Kids Co a to TV 1000 a to Nat Geo Music a to Love TV) a klient w niekorzystnej dla siebie w tym momencie sytuacji-nie może rozwiązać umowy o abonament bo regulamin na to nie pozwala gdyż "liczba kanałów gwarantowanych nie uległa zmianie".... Już szczytem było ( a nawet i jest do tej pory w niektórych przypadkach) brak możliwość migracji z DTV do NDTV bo albo jest mgła albo wieje wiatr...Mi migracja się udała dopiero za piątym razem (!) gdy trafiłem na kogoś normalnego i kompetentnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem z paczką C Plus taki sam problem jaki koledzy opisywali wcześniej, tzn. mimo zapewnień na party line o całej paczce 6 kanałów HD zostałem jej pozbawiony w dniu 4 listopada, złożyłem reklamację i została uznana. Umowa zostaje rozwiązana z końcem miesiąca bez żadnej kary :-(. Niestety trzeba znowu uderzyć na infolinię i walczyć o C+ w przyzwoitej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie promocyjne C+ kończy się dokładnie 06.01.2014 roku. Tak więc formalnie mam czas do 05.12.2013 roku na podjęcie decyzji.

Dziś wysłałem do BOKU zapytanie e-mailem odnośnie jaką promocje mogą mi zaproponować.

Póki co osobista wizyta jakoś mnie nie przekonuje. Jak zaproponują wspomniane wyżej 39 PLN to zostaje. Jak nie to najprawdopodobniej wypowiadam ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja dosłownie z przed godziny.

Zadzwonił przedstawiciel BOK-u. Przedstawił ofertę zatytułowaną CANAL+ NONSTOP" czyli pakiet Platinum za 39 złotych miesięcznie przez okres 12 miesięcy.

Taka oferta została przeze mnie zaakceptowana.

Jednym słowem .. warto rozmawiać :P

U mnie podwyżka wynosić zatem będzie 4 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dajcie się łapać na te superpromocje, bo za jakiś czas znów coś się zmieni i będzie lipa. Tak samo mnie obiecywano full za 29 PLN, po dwóch miesiącach się okazało, że trzeba do fulla dopłacić, bo ta umowa co obowiązuje to nie taka i potrzeba kolejnej. A nikt przy zdrowych zmysłach nie da 50 PLN za kilka dodatkowych kanałów. To prawie tyle samo co za cały pakiet MAXBOX, w którym też w zasadzie coraz mniej jest do oglądania. Nawet discovery poleciało na łeb z merytoryczną wartością swoich publikacji, więc cała ta oferta nie jest nic warta. I nie dajcie się na to łapać, że ktoś zadzwonił coś zaproponował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałem się zapytać czy być może ktoś z Was jest w takiej sytuacji co ja.

Otóż od kilku tygodni mam duży problem z internetem. Po wymianie modemu (choć to wydaje się nie mieć żadnego związku) i podpisaniu nowej umowy na 30Mb moje połączenie jest rozłączane codziennie w godzinach wieczornych na 5-15 min z większymi lub mniejszymi przerwami między brakami dostępu do sieci.

 

Z tego co mnie się osobiście udało ustalić, ten problem ma również sąsiadka, która mieszka kilka pięter niżej (blok) oraz znajomy, znajomego, który mieszka całkowicie w innym bloku na tym samym osiedlu.

 

Usterka została już raz zgłoszona do działu technicznego ale oni nie mieli żadnych informacji o ewentualnych awariach w moim regionie. Miał zostać założony jakiś monitoring i ktoś miał się ze mną kontaktować w tej sprawie. Jednak najwyraźniej wszyscy mają tam to gdzieś, bo żadnego telefonu nie otrzymałem. Zamierzam jutro tam zadzwonić i zjechać wszystkich w tym całym "dziale technicznym" jeżeli nie zaproponują sensownego rozwiązania mojego problemu.

 

Może ktoś z Was jest w podobnej sytuacji ?

 

P.S. Podczas pisania tego postu, internet rozłączył się 2 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś też rozłączało. Powodem takiej usterki może być za niska siła sygnału w szafce tapowej. Trzeba wezwać technika na pomiar i ewentualnie regulacje. Zapewne wcześniej była u ciebie niższa prędkość i ustawiono słabszy, ewentualnie mocniej tłumiony sygnał, który jest nie wystarczający dla łącza o parametrach 30 mbit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że warto to tutaj też wklepać. Warto "zaspamować" skrzynkę mailową MM z prośbą o wprowadzenie poniższych ulepszeń.

 

Nie wiem, czy to dobre miejsce na tego typu post, ale może ktoś ma podobny problem.

 

Wysłałem wiadomość do działu technicznego MM w sprawie poprawek w sofcie nagrywarki (treść poniżej). Nie prosiłem o gwiazdkę z nieba - a jedynie o funkcje dostępne u konkurencji, a nawet w najtańszych chińskich produktach z funkcją PVR. W uprzejmych słowach powiedziano mi, że mam im nie przeszkadzać w rozkoszowaniu się błogą codziennością (szczególnie po ponowieniu mojej prośby).

 

Jak wszystkie tego typu sprawy, tak i ta nie ma szansy na pomyślne zakończenie, jeśli nie stanie za nią grupa użytkowników. Jeśli ktoś odczuwa podobne problemy, proszę o "zaatakowanie" działu technicznego.

 

____________________________________________________________

TREŚĆ WIADOMOŚCI:

 

Od pewnego czasu używam Państwa dekodera z nagrywarką PVR i zauważyłem pewne niedogodności w jego obsłudze:

 

1) brak opcji umożliwiającej wznowienie oglądania nagrania w miejscu, w

którym oglądanie zostało zakończone ostatnim razem

2) brak zegara odtwarzania filmu (jest tylko pasek postępu, który nie

zapewnia zbyt szczegółowych informacji)

3) brak opcji cofnięcia / przewinięcia nagrania o zadaną liczbę sekund

(skok o 15 czy 30 sekund)

4) o wiele za duży pasek z elementami sterującymi, który pojawia się na

ŚRODKU ekranu (np. po naciśnięciu przycisku pauzy na pilocie)

 

Uwagi szczegółowe:

 

ad 1, 2 i 3

Wszystkie te opcje występują nawet w najtańszych urządzeniach do

nagrywania telewizji cyfrowej (są też w urządzeniach konkurencji). Co

więcej, nawet starsze nagrywarki analogowe i np. telewizory Samsung też

mają te funkcje.

 

ad. 3

Do szybkiego skoku o zadaną liczbę sekund można by używać klawiszy

strzałek w lewo /w prawo (odpowiednio, żeby cofnąć i przewinąć do

przodu). Menu mogłoby zawierać opcję pozwalającą określić liczbę sekund

takiego skoku (chętnie osobne wartości).

 

ad. 4

Pasek elementów sterujących mógłby:

- być dużo mniejszy,

- pojawiać się w jednym z rogów ekranu,

- znikać natychmiast po naciśnięciu przycisku odtwarzania,

- zawierać licznik odtwarzania (o braku którego piszę w punkcie 2 powyżej).

____________________________________________________________

 

Zmasowany atak. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś też rozłączało. Powodem takiej usterki może być za niska siła sygnału w szafce tapowej. Trzeba wezwać technika na pomiar i ewentualnie regulacje. Zapewne wcześniej była u ciebie niższa prędkość i ustawiono słabszy, ewentualnie mocniej tłumiony sygnał, który jest nie wystarczający dla łącza o parametrach 30 mbit.

 

U mnie już raz się internet tak rozłączał jeszcze na poprzednim modemie na 12Mb i był technik, który niby zwiększył siłę sygnału i od tamtej pory działało dobrze. Teraz znów coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącze o parametrach download 30 mbit potrzebuje większej siły sygnału sieci i mniejszego tłumienia niż łącze 30 mbit. Prawda jest taka, że te łącza MM obecnie są mocno obciążone w mojej lokalizacji zdarzają się problemy z uzyskaniem prędkości 12 mbit, ale internet się nie rozłącza. Tak czy inaczej musisz wezwać technika. Przy telefonowaniu na 244 żądaj umówienia wizyty technika na konkretny termin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dajcie się łapać na te superpromocje, bo za jakiś czas znów coś się zmieni i będzie lipa. Tak samo mnie obiecywano full za 29 PLN, po dwóch miesiącach się okazało, że trzeba do fulla dopłacić, bo ta umowa co obowiązuje to nie taka i potrzeba kolejnej. A nikt przy zdrowych zmysłach nie da 50 PLN za kilka dodatkowych kanałów. To prawie tyle samo co za cały pakiet MAXBOX, w którym też w zasadzie coraz mniej jest do oglądania. Nawet discovery poleciało na łeb z merytoryczną wartością swoich publikacji, więc cała ta oferta nie jest nic warta. I nie dajcie się na to łapać, że ktoś zadzwonił coś zaproponował...

 

Nie zgodzę się z Tobą. Umowa jest wiążąca nawet ta, która została zawarta poprzez telefon. Jeżeli zapisy promocji stanowią, iż cena jest stała przez cały okres trwania, to podwyższenie ceny czy też zmiana warunków musi odbyć się za zgodą abonenta. W przeciwnym razie umowa wygasa z ostatnim dniem miesiąca w którym stare zasady jeszcze obowiązują. Obostrzenia te są fundamentalnymi zasadami prawa cywilnego a wiec prawa na których opierają się nasze umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Osobiście jestem zadowolony z ceny 39 PLN. Canal+ oglądam dla sportu i dla niektórych filmów ( nie używam torentowego VOD w myśl zasady nie kradnij to i spać będziesz spokojnie ).

Jedni zadowalają się DVB-T a inni kablówką z n-ilością kanałów. Ja wolę drugą opcję poszerzoną czytaniem książek. Odnośnie pierwszej opcji to będąc na wczasach w tym roku miałem w pokoju TV z ofertą NTC. Jednym słowem .. żenuaaa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez zrywa czasami na krótkie chwile Internet chociaż mam tylko 2 MB/s. Odkad w październiku wprowadzili predkosc 30 MB/s tak przerwy te sa czestsze, wcześniej tego nie było. Tez zglaszalem to w dziale technicznym telefonicznie i tez wzięto mnie na monitoring, ze jak przerwy będą się zdarzać to żeby dzwonic do nich i o tym informować to to sprawdza. Zadzwonilem, wspomniałem ze jestem objęty monitoringiem i ze 5 minut temu była przerwa, i co i nic. Powiedziano mi ze oni u siebie nic nie widza zadnych przerw, a to nie tylko u mnie, bo pare blokow dalej podobnie. Z tego wniosek ze to jest jakiś poważniejszy problem w ich infrastrukturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy telefonowaniu na 244 żądaj umówienia wizyty technika na konkretny termin.

Można też w ten sposób:

 

https://www.multimedia.pl/napisz_do_nas

 

wybrać rodzaj zgłoszenia i panowie z działu technicznego zawsze oddzwaniają.Nigdy mnie nie zawiedli.Lepiej im powiedzieć o co chodzi niż studentce na infolini :|

Nawet przedmówco pliczek możesz dołączyć też aby naświetlić sprawę. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja też od kilku dni uświadczam dziwnych problemów z netem od MM. W godzinach wieczornych co ok. 20 minut całkowicie rozłączana jest sieć a następnie przez 5 minut modem się samoistnie restartuje i od nowa loguje się do sieci. Później 20 min. znowu wszystko hula i pada. Net 30Mb, modem CISCO. Początkowo myślałem, że możliwe iż następuje aktualizacja oprogramowania, ale kilka dni pod rząd awarie neta w godzinach wieczornych wydały mi się dość dziwne. Po mailu do działu technicznego otrzymałem odpowiedź, że w Państwa lokalizacji występuje awaria która powoduje ot takie właśnie problemy z netem w godzinach wieczornych. A czy jest ona usuwana, kiedy będzie usunięta ot tego już obsługa MM nie podała. Pewnie trwają rozmowy z jakąś firmą żeby usunęła awarię... Paranoja - normalna firma zajmuje się awarią na bieżąco, a nie pozwala na jej występowanie przez kilka dni, a nawet jak nie jest jej w stanie usunąć to chyba z czystej przyzwoitości i szacunku dla klienta można wysłać informację do abonentów z obszaru objętego awarią o problemach jakie występują i podjętych działaniach, a ewentualnie terminie w jakim awaria będzie usunięta. Mając EBOK naprawdę jest to takie trudne żeby z automatu wysłać info do wybranej grupy ludzi (tzn. ludzi z terenu objętego awarią)? To wszystko chyba przekracza możliwości techniczne MM i w ogóle zdolności do logicznego myślenia ludzi odpowiedzialnych za wizerunek tej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam net'a z multimedii - łacze 12 / 768. W ciągu roku były 2 awarie (podobne do Twojej - rozłączenie neta w godzinach wieczornych). Po drugiej awarii nastąpiła korekta ustawień przez administratora sieci, od tego czasu nic złego się nie dzieje. Ogólnie łacze bardzo dobre, mógłby być jedynie szybszy upload. Poza tym godne polecenia - 44 pln /mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...