Jump to content

lechoo84

Users
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About lechoo84

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. @Kleofas11 - nie do końca. Gdyby pakiet tematyczny kończył się później niż główny pakiet telewizji, albo wifi później niż net - byłby problem. A tak nie widzę żadnego. W tym roku miałem identycznie. Net i hbo do końca sierpnia, telewizja z pakietami tematycznymi do końca września. Wypowiedzenia złożone na początku lipca, ze wskazaniem odpowiednich terminów zakończenia umów. Na chwilę obecną wszystkie stare umowy zakończone będą z końcem lipca, a nowe wejdą od sierpnia. Za rok trzeba będzie złożyć wypowiedzenie w czerwcu, wskazać że rezygnuję z netu, wifi i hbo ze skutkiem na koniec lipca, a z reszty usług na koniec sierpnia - i tyle. Zresztą praktycznie cały czas MM daje umowy na tv na okres 13 miesięcy (miesiąc aktywacji plus 12 miesięcy). Główny problem to nie mieć na okres dłuższy usługi dodatkowej (np. pakiet tematyczny) niż usługa główna (telewizja cyfrowa). Nawet jakbym żegnał się za rok na dobre z MM to najwyżej w sierpniu nie będę miał HBO i netu da się przeżyć.
  2. Ostatecznie w oferowanej cenie wynegocjowałem jeszcze HBO Go i umowa wzięta. Internet, wifi, HBO na 12 miesięcy, a telewizja i reszta pakietów na 13. Ogólnie jest ok, szkoda tylko że w mojej lokalizacji net 120 to max jaki mają, ale (informacja z rozmowy z DUK) w "niedługim" czasie niemal wszędzie będzie dostępny net co najmniej 300Mbps.
  3. Witam, pierwsza oferta po wypowiedzeniu: MaxBox+HD+Eleven(Sport Champions HD)+FunClub+HBO+C+Prestige+Multiscreen (MultimediaGo) i internet 120 +WiFi - cena 89 zł, umowa na 12 miesięcy na wszystko. Brać czy walczyć (rok temu identyczna oferta za 69 przez 7 miesięcy, a kolejne 5 po niecałe 94, więc biorąc pod uwagę średnią cenę trochę się podnieśli)?
×
×
  • Create New...