Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Na moje oko stracicie tylko te kanały Polsatu których nie ma w Vectrze pozostałe przejdą do niegwarantowanych. 

 

Polsat Music, Polsat Sport News, Polsat Sport Fight, Polsat Jim Jam, Disco Polo Music, Polsat Viasat Explorer, Polsat Seriale i niewykluczone że Eska TV HD.

 

Jak wylecą wszystkie Polsatu to nie wiadomo co z wersjami HD Polsat, TV4, TV6, Super Polsat i inne naziemne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego że kanały Polsat Viasata należą do Viasat World, Polsat Comedy Central Extra do Viacom international a Polsat JimJam do AMC Networks international one zostają w ofercie. Polsat nie ma z nimi nic wspólnego prócz nazwy. Jeszcze ATM Rozrywka też nie należy do Polsatu tylko do ATM Grupa, Polsat odpowiada technicznie za ten kanał. 

Edytowane przez Grzechu27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, levybydg napisał:

Mam jeszcze jedno pytanie techniczne.Czy można cofnać złożone telefonicznie wypowiedzenie? Jeśli tak to jest jakiś termin na to? Jaka forma? Dzięki z góry za odpowiedź

Tak, najwygodniej telefonicznie. Co do terminu to nie ma ograniczeń, to po prostu cofnięcie woli. Mi się chyba kiedyś zdarzyło wynegocjować nową ofertę w ostatnim dniu umowy (oczywiście na wypowiedzeniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez parę dni też nie miałem żadnego kontaktu z ich strony po wypowiedzeniu.
Ale nie dostałem też maila z potwierdzeniem jego zarejestrowania (a zapewniano mnie, że dostanę), więc zadzwoniłem z pytaniem o tego maila. Usłyszałem, że w dniu wypowiedzenia (złożone rano) była próba kontaktu ze mną (wieczorem), co nie jest prawdą. Nie mam żadnych problemów z zasięgiem, wręcz mam powiadomienia jeśli ktoś do mnie dzwonił np gdy byłem w garażu. Tamtego dnia byłem cały czas w domu i nikt z MM nie dzwonił. W kontekście tego co inni już tu pisali śmiem podejrzewać, że ten ich system dzwoniący jest walnięty. Tak swoją drogą przy tej właśnie rozmowie udało się uzgodnić warunki pozostania.
Możesz zdradzić na jakich warunkach pozostałeś w MM?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 hours ago, Grzechu27 said:

Zacznijmy od tego że kanały Polsat Viasata należą do Viasat World, Polsat Comedy Central Extra do Viacom international a Polsat JimJam do AMC Networks international one zostają w ofercie. Polsat nie ma z nimi nic wspólnego prócz nazwy. Jeszcze ATM Rozrywka też nie należy do Polsatu tylko do ATM Grupa, Polsat odpowiada technicznie za ten kanał. 

A nie jest tak, że prawa do ich dystrybucji na terenie PL ma Polsat ? Nie wiem natomiast czy one się wlicząją w tą "paczkę" którą "wciskał na siłę" Polsat operatorom za cenę x2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, klosz007 napisał:

A nie jest tak, że prawa do ich dystrybucji na terenie PL ma Polsat ? Nie wiem natomiast czy one się wlicząją w tą "paczkę" którą "wciskał na siłę" Polsat operatorom za cenę x2.

Też mi się tak wydaje, dlatego umieściłem te kanały na liście. Ale nie będę się kłócił, bo może jest tak, jak pisał kolega wyżej. Właśnie dzwonili do mnie z Działu Utrzymania Klienta i próbowali przekonać, proponowali przejście na ofertę Vectry, ale nie skorzystałem ;) Powiedziała Pani, że decyzja o Polsatach "po 20 Grudnia". A więc pewnie będzie przeciąganie do ostatniej chwili, a potem niespodzianka i brak możliwości rozwiązania :P 

 

1 godzinę temu, marcin_bis napisał:

Posiadam w multimedii zarówni tv oraz neta. Orientujecie się czy jest możliwość rozwiązania umowy na obie usługi i przejść do Vectry ? Umowę zawarłem w listopadzie br.

To zależy na jakiej podstawie chcesz rozwiązać umowę. Jeśli masz opcję, to zaproponują Ci przejście w ostatniej chwili - tak jak opisałem wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem w listopadzie instalacje MM, mam UPC ale upload potrzebny większy, i mieli przyjść wczoraj do południa,ani słuchu ani widu, pisałem na kontakt-nic, dałem żeby oddzwonili,połączyło mnie z Vectrą,ale przekazała do tej babki która ze mną rozmawiała,bo jest on-line,już trochę czasu temu,i zero kontaktu. Niezła firma.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, radek34 said:

Właśnie dzwonili do mnie z Działu Utrzymania Klienta i próbowali przekonać, proponowali przejście na ofertę Vectry, ale nie skorzystałem ;) Powiedziała Pani, że decyzja o Polsatach "po 20 Grudnia". A więc pewnie będzie przeciąganie do ostatniej chwili, a potem niespodzianka i brak możliwości rozwiązania :P 

 

Heh, a w mailach pisali, że wszystko będzie wiadomo >do< 20 grudnia. Generalnie partyzantka, takie zmiany a dają bardzo mało czasu na rozwiązanie umowy, licząc od momentu kiedy będzie wiadomo co dalej - raptem 10 dni.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zerojedynkaX skoro przeskanowałeś całe pasmo to widocznie nie ma. U mnie podobnie było po zmianie numeracji brakowało kilku programów i dział techniczny twierdził że źle wyszukuję kanały ? brakowało jednej częstotliwości i jedynie sugerowali pełne wyszukiwanie. Dopiero jak poprosiłem o podanie częstotliwości zauważyli błąd.

U mnie każda częstotliwość ma nazwę w menu telewizora LG:

Nadajnik: Vectra MMP Radomsko.

Wnioskuję po tym że u Ciebie będzie to inna częstotliwość niż u mnie.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po rozpatrzeniu reklamacji (w związku z bałaganem w umowie i kanałami gwarantowanymi, które jednak tam były) i po rozmowie (w trakcie składania reklamacji, więc raczej nie DUK):

Było: Superbox + 300Mb/s - 55zł (negocjowane w listopadzie)

Jest: Superbox + 600Mb/s - 56zł

Pewnie dało się więcej i bez zmian ceny, ale szkoda już tracić czas o 1zł.

 

Proponowane było:

HBO na 5 miesięcy

Eleven na 7 miesięcy

 

O internecie nikt nic nie wspominał, dopiero sam zasugerowałem że to by mnie interesowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ubinoob napisał:

Jestem już po rozpatrzeniu reklamacji (w związku z bałaganem w umowie i kanałami gwarantowanymi, które jednak tam były) i po rozmowie (w trakcie składania reklamacji, więc raczej nie DUK):

Było: Superbox + 300Mb/s - 55zł (negocjowane w listopadzie)

Jest: Superbox + 600Mb/s - 56zł

Pewnie dało się więcej i bez zmian ceny, ale szkoda już tracić czas o 1zł.

 

Proponowane było:

HBO na 5 miesięcy

Eleven na 7 miesięcy

 

O internecie nikt nic nie wspominał, dopiero sam zasugerowałem że to by mnie interesowało.

Napisałem coś takiego: "... W aneksie z lipca 2020 roku przedstawiają Państwo dwie listy programowe które wprowadzają abonenta w błąd. Na jednej z nich wykaz 1 lipca 2020 kanały z grupy Polsatu są zaznaczone jako gwarantowane. Na drugiej liście nie ma już gwarancji, jednak błędem jest to przekazują Państwo dwie listy wprowadzając mnie jako abonenta w błąd. Prośba o weryfikację oraz kontakt." W dalszej części wnioskuje o obniżenie kosztów z 129 na 109 zł. Jak myślicie czy jest szansa pełen pakiet oprócz erotyki x2 Multiroom i 300 mb/s?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jedna sprawa, w związku z wycofaniem polsatów wynegocjowałem nową umowę od 1 stycznia 2021.  Gdy wchodzę na eboka to widzę, że termin zakończenia świadczenia wszystkich usług zmienił się na 31.12.2020 i tyle. Nie powinno być informacji o pakietach które oczekują na aktywację z dniem 1 stycznia? Boję się, że 1 stycznia wyłączą mi sygnał i będę się bujał tydzień żeby mi znowu włączyli. Jak myślicie, dzwonić do DUK i przypominać się czy zostawić jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2020 o 20:49, klosz007 napisał:

Heh, a w mailach pisali, że wszystko będzie wiadomo >do< 20 grudnia. Generalnie partyzantka, takie zmiany a dają bardzo mało czasu na rozwiązanie umowy, licząc od momentu kiedy będzie wiadomo co dalej - raptem 10 dni.

Tu nie ma partyzantki tylko raczej świadome działanie operatora, żeby jak najmniej klientów wypowiedziało umowy do dnia 31 grudnia.

Jak nie wiadomo o co chodzi .... to wiadomo o co chodzi.

Nie zdziwiłbym się gdyby oficjalny komunikat ze strony operatora pojawił się grubo po 20 grudnia .... i jednocześnie (to oczywista) przed 31 grudnia.

Żeby klientowi zostało max. kilka dni na formalne ruchy. A klimat operatorowi sprzyja, bo od 24 grudnia (czwartek) do 27 grudnia (niedziela) klient będzie zajęty wszystkim tylko nie myśleniem nad wypowiedzeniem.

................................................................................................................................................................................

https://media2.pl/tech/164226-Zdalne-wypowiedzenie-umowy-koniec-automatycznego-przedluzania.-Duze-zmiany-w-prawie-telekomunikacyjnym.html

 

"21 grudnia 2020 roku wchodzą w życie nowe przepisy prawa telekomunikacyjnego. (…)

Zmiany zwiększą uprawnienia abonentów firm telekomunikacyjnych.

Do tej pory to właśnie abonenci byli zazwyczaj słabszą stroną umowy zawieranej z przedsiębiorcą telekomunikacyjnym.

 

Jedną z ważniejszych zmian jest umożliwienie abonentom zdalnego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

 

Od 21 grudnia 2020 roku, jeśli będziemy chcieli umową wypowiedzieć, będziemy mogli zrobić to na przykład za pośrednictwem e-maila.

 

Zniknie konieczność wypełniania papierowych dokumentów i nadawania ich listem poleconym, czy też złożenia w punkcie sprzedaży operatora.

 

Dodatkowo operator będzie miał obowiązek zawiadomienia klienta o otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu umowy oraz potwierdzenia przyjęcia takiego oświadczenia woli.

 

Kolejna zmiana dotyczy przedłużania umowy. Nadchodzi koniec automatycznego przedłużenia umów. 

Do tej pory było tak, że operator nie miał obowiązku informowania nas o tym, że nasza aktualna umowa zostanie niejako automatycznie przedłużona na czas nieokreślony.

Nowe przepisy wprowadzają taki obowiązek.

Operator - nie później niż 30 dni przed upływem okresu na jaki umowa została zawarta - będzie musiał poinformować o tym klienta.
Dodatkowo, przed automatycznym przedłużeniem umowy - operatorzy będą informować o sposobach jej rozwiązania, a także najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych."

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...