Jump to content

Recommended Posts

Zapłacisz karę. Prawdopodobnie jej wysokość wyniesie liczba m-cy do końca umowy pomnożona przez kwotę jaką płacisz miesięcznie za multiroom. Na wszelki wypadek musisz zadzwonić na infolinię i to potwierdzić.

Link to post
Share on other sites

Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, 4pepik napisał:

Mam dylemat. W październiku kończy mi się umowa na TV i Internet, ale multiroom dobierałem w trakcie umowy i nie zauważyłem, że umowa jest na 24 miesiące, czyli do czerwca 2021.

Czy mogę wypowiedzieć umowę na TV i net, czy narażę się na jakąś karę?

Był czas gdy MM dodawały telewizory przy podpisywaniu umowy, ale w momencie rezygnacji życzyli sobie opłatę w wysokości 50 zł, lepiej zadzwoń na infolinię i zapytaj. 

25 minut temu, anttys napisał:

Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Zadzwoń i zapytaj o email do działu reklamacji,wyślij wiadomość żeby sprawdzili twoja rozmowę z konsultantem,muszą uznać to jako ich błąd,kiedyś miałem podobną sytuację i pomogło. 

Link to post
Share on other sites
7 hours ago, anttys said:

Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Złóż reklamację. Przy przedłużaniu połączonym ze zmianą oferty zdarzały mi się bardzo błędne faktury (rekord to 600zł przy umowie na jakieś 120zł..).

A czy przypadkiem nie zrezygnowałeś z jakiejś dodatkowej usługi/pakietu przy przedłużaniu umowy ? (nie kazali Ci oddzielnie, niezależnie od przedłużenia, dzwonić na infolinię aby z niej zrezygnować ?) Jeśli tak, to, o ile wypowiedziałeś tą usługę przed końcem czerwca, to przez pierwszy miesiąc trwania nowej umowy (czyli u Ciebie za lipiec) płaci się jeszcze za tą usługę (wyłączenie następuje z końcem następnego okresu rozliczeniowego czyli z końcem lipca) i pierwsza faktura jest wyższa. Dopiero za sierpień będzie w umówionej kwocie.

Link to post
Share on other sites

Superbox + Net 150 Mb/s + 2x multiroom (moduły) + Multimedia GO.  Na ile taki zestaw wyceniacie przy umowie na 2 lata?  Obecnie płacę 61 zł. Da się jeszcze zjechać z ceny? We wrześniu mnie czeka pojedynek z DUK.

Link to post
Share on other sites

Ciężko będzie,ale ,

Zobacz na moją stopke mam to za 95 zł negocjowałem i nie chcieli zejść z ceny ,czytają forum, gość na infolini przyznał że zaglądają tutaj.

 

Edited by Ryszard48
Link to post
Share on other sites

Max do tygodnia, ale dzwonią szybciej. Ja dostałem telefon po 3-4 dniach. To zależy jakie mają obłożenie.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites

Po co sobie utrudniacie życie bawiąc się w wysyłanie wypowiedzenia jak dokładnie tą czynność można zrobić telefonicznie.Do tego automatycznie po złożeniu wypowiedzenia jesteśmy przekierowywani na linie utrzymaniową. Czyli wykonując jeden telefon można załatwić dwie sprawy wypowiedzenie i przedłużenie.

Edited by Pawel
  • Like 1
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites

Mam pytanie bo rok temu przyjmowałem warunki cesja. Pakiet maxbox + canal plus HBO + cinemax + eleven + net 300 mb/s + 3xcam za 151 zl. Ile da się z tego urwać? Duki twierdzą że dać mniej nie mogą, ile dałoby wypowiedzenie

Edited by piotreksuchy
Link to post
Share on other sites

Pytanie, po co dzwoniłeś do DUK, skoro nie złożyłeś przy okazji wypowiedzenia i czy w ogóle to był DUK? 

Niektórzy się tu chwalili, że mają mniej więcej to co Ty za ok. 100zł.

Link to post
Share on other sites

Nie no złoże rezygnacje spokojnie. Duk to raczej był bo powiedziałem że rezygnuję i przekierowali połączenie dalej. Tylko dziwne bo umowę mam do końca września a powiedzieli mi że telefonicznie rezygnacje mam złożyć dopiero w sierpniu chyba tak nie jest ale nie chciałem wchodzić w dyskusje

Info z dzisiaj: 125 zł po złożeniu rezygnacji, podobno nie ma już Multi room za darmo tylko 5 zl

Edited by piotreksuchy
Link to post
Share on other sites

Poprosiłem operatora aby mi udostępnił listę częstotliwości multipleksów na których są nadawane programy DTV Multimedia Polska. Pozwoliło by mi to stroić telewizor np.w ramach jednego multipleksu (np. wtedy gdy dodają program(y). Odpowiedź była taka że nie udostępnia się takich danych abonentom MM. To jakaś tajemnica ?  Wiedza na jakiej częstotliwości nadaje Polsat News czy Ale Kino to wiedza tajemna ? Przecież i to mogę sprawdzić w menu telewizora. A mnie tylko chodziło o gotową listę. Uff...gorąco.

Link to post
Share on other sites
W dniu 23.07.2020 o 19:05, piotreksuchy napisał:

Nie no złoże rezygnacje spokojnie. Duk to raczej był bo powiedziałem że rezygnuję i przekierowali połączenie dalej. Tylko dziwne bo umowę mam do końca września a powiedzieli mi że telefonicznie rezygnacje mam złożyć dopiero w sierpniu chyba tak nie jest ale nie chciałem wchodzić w dyskusje

Info z dzisiaj: 125 zł po złożeniu rezygnacji, podobno nie ma już Multi room za darmo tylko 5 zl

 

No popatrz, a wcześniej się nie dało mniej niż 151zł :) Do września jeszcze zostało trochę czasu ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...