strzala Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Zapłacisz karę. Prawdopodobnie jej wysokość wyniesie liczba m-cy do końca umowy pomnożona przez kwotę jaką płacisz miesięcznie za multiroom. Na wszelki wypadek musisz zadzwonić na infolinię i to potwierdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anttys Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RICK SANCHEZ Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 21 godzin temu, 4pepik napisał: Mam dylemat. W październiku kończy mi się umowa na TV i Internet, ale multiroom dobierałem w trakcie umowy i nie zauważyłem, że umowa jest na 24 miesiące, czyli do czerwca 2021. Czy mogę wypowiedzieć umowę na TV i net, czy narażę się na jakąś karę? Był czas gdy MM dodawały telewizory przy podpisywaniu umowy, ale w momencie rezygnacji życzyli sobie opłatę w wysokości 50 zł, lepiej zadzwoń na infolinię i zapytaj. 25 minut temu, anttys napisał: Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Zadzwoń i zapytaj o email do działu reklamacji,wyślij wiadomość żeby sprawdzili twoja rozmowę z konsultantem,muszą uznać to jako ich błąd,kiedyś miałem podobną sytuację i pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 7 hours ago, anttys said: Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Złóż reklamację. Przy przedłużaniu połączonym ze zmianą oferty zdarzały mi się bardzo błędne faktury (rekord to 600zł przy umowie na jakieś 120zł..). A czy przypadkiem nie zrezygnowałeś z jakiejś dodatkowej usługi/pakietu przy przedłużaniu umowy ? (nie kazali Ci oddzielnie, niezależnie od przedłużenia, dzwonić na infolinię aby z niej zrezygnować ?) Jeśli tak, to, o ile wypowiedziałeś tą usługę przed końcem czerwca, to przez pierwszy miesiąc trwania nowej umowy (czyli u Ciebie za lipiec) płaci się jeszcze za tą usługę (wyłączenie następuje z końcem następnego okresu rozliczeniowego czyli z końcem lipca) i pierwsza faktura jest wyższa. Dopiero za sierpień będzie w umówionej kwocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Superbox + Net 150 Mb/s + 2x multiroom (moduły) + Multimedia GO. Na ile taki zestaw wyceniacie przy umowie na 2 lata? Obecnie płacę 61 zł. Da się jeszcze zjechać z ceny? We wrześniu mnie czeka pojedynek z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard48 Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 (edytowane) Ciężko będzie,ale , Zobacz na moją stopke mam to za 95 zł negocjowałem i nie chcieli zejść z ceny ,czytają forum, gość na infolini przyznał że zaglądają tutaj. Edytowane 15 Lipca 2020 przez Ryszard48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astralbuzz Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Po jakim czasie od złożenia wypowiedzenia można się spodziewać telefonu od DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RICK SANCHEZ Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 (edytowane) Max do tygodnia, ale dzwonią szybciej. Ja dostałem telefon po 3-4 dniach. To zależy jakie mają obłożenie. Edytowane 16 Lipca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astralbuzz Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 4 tydzien u mnie sie zaczyna i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Twoje wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane w systemie - tak obstawiam. Zadzwoń na infolinię i się spytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Miałem tak w zeszłym roku, wysłałem listem poleconym i nie mieli w systemie. Dzwoń i zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 (edytowane) Po co sobie utrudniacie życie bawiąc się w wysyłanie wypowiedzenia jak dokładnie tą czynność można zrobić telefonicznie.Do tego automatycznie po złożeniu wypowiedzenia jesteśmy przekierowywani na linie utrzymaniową. Czyli wykonując jeden telefon można załatwić dwie sprawy wypowiedzenie i przedłużenie. Edytowane 16 Lipca 2020 przez Pawel 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Na jaki numer dzwonisz wypowiadając umowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Co za strata. Jak my to przeżyjemy. https://www.multimedia.pl/strefa-produktowa/strefa-klienta/aktualnosci-i-konkursy/aktualnosci/Zmiany-w-wykazie-programow-na-dzien-31-07-2020-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 1 godzinę temu, zerojedynkaX napisał: Na jaki numer dzwonisz wypowiadając umowę ? Na 244 244 244. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Dali by coś za to Mango. Np. TVP Kultura w HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 18 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 No dają, gorsze oferty przy przedłużaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 (edytowane) Mam pytanie bo rok temu przyjmowałem warunki cesja. Pakiet maxbox + canal plus HBO + cinemax + eleven + net 300 mb/s + 3xcam za 151 zl. Ile da się z tego urwać? Duki twierdzą że dać mniej nie mogą, ile dałoby wypowiedzenie Edytowane 23 Lipca 2020 przez piotreksuchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Pytanie, po co dzwoniłeś do DUK, skoro nie złożyłeś przy okazji wypowiedzenia i czy w ogóle to był DUK? Niektórzy się tu chwalili, że mają mniej więcej to co Ty za ok. 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 (edytowane) Nie no złoże rezygnacje spokojnie. Duk to raczej był bo powiedziałem że rezygnuję i przekierowali połączenie dalej. Tylko dziwne bo umowę mam do końca września a powiedzieli mi że telefonicznie rezygnacje mam złożyć dopiero w sierpniu chyba tak nie jest ale nie chciałem wchodzić w dyskusje Info z dzisiaj: 125 zł po złożeniu rezygnacji, podobno nie ma już Multi room za darmo tylko 5 zl Edytowane 24 Lipca 2020 przez piotreksuchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 24 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2020 Poprosiłem operatora aby mi udostępnił listę częstotliwości multipleksów na których są nadawane programy DTV Multimedia Polska. Pozwoliło by mi to stroić telewizor np.w ramach jednego multipleksu (np. wtedy gdy dodają program(y). Odpowiedź była taka że nie udostępnia się takich danych abonentom MM. To jakaś tajemnica ? Wiedza na jakiej częstotliwości nadaje Polsat News czy Ale Kino to wiedza tajemna ? Przecież i to mogę sprawdzić w menu telewizora. A mnie tylko chodziło o gotową listę. Uff...gorąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 W dniu 23.07.2020 o 19:05, piotreksuchy napisał: Nie no złoże rezygnacje spokojnie. Duk to raczej był bo powiedziałem że rezygnuję i przekierowali połączenie dalej. Tylko dziwne bo umowę mam do końca września a powiedzieli mi że telefonicznie rezygnacje mam złożyć dopiero w sierpniu chyba tak nie jest ale nie chciałem wchodzić w dyskusje Info z dzisiaj: 125 zł po złożeniu rezygnacji, podobno nie ma już Multi room za darmo tylko 5 zl No popatrz, a wcześniej się nie dało mniej niż 151zł Do września jeszcze zostało trochę czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 Czy pod koniec umowy i zanim ją przedłużę czy można wymienić router i jaki polecacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 Pobieraja jakąś opłatę za przejście z dekoderów na moduły CI? No i czy ogólnie polecacie moduły? Dają jakąś przewagę na dekoderami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard48 Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 Mam 3 moduły CAM i nie narzekam ,jeden pilot a nie 2 ,do tego leprze EPG na TV (zależy od marki TV) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.