Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, 4pepik napisał:

Mam dylemat. W październiku kończy mi się umowa na TV i Internet, ale multiroom dobierałem w trakcie umowy i nie zauważyłem, że umowa jest na 24 miesiące, czyli do czerwca 2021.

Czy mogę wypowiedzieć umowę na TV i net, czy narażę się na jakąś karę?

Był czas gdy MM dodawały telewizory przy podpisywaniu umowy, ale w momencie rezygnacji życzyli sobie opłatę w wysokości 50 zł, lepiej zadzwoń na infolinię i zapytaj. 

25 minut temu, anttys napisał:

Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Zadzwoń i zapytaj o email do działu reklamacji,wyślij wiadomość żeby sprawdzili twoja rozmowę z konsultantem,muszą uznać to jako ich błąd,kiedyś miałem podobną sytuację i pomogło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, anttys said:

Panowie sytuacja wygląda następująco 29.06 przedłużyłem umowę z MM po rozmowie z konsultantką uzgodniliśmy całość kwoty na 102.99. Dziś otrzymałem fakturę wysokości 123 zł. Co teraz najlepiej zrobić ? Dziś wypada ostatni 14 dzień w którym mogę zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Dzwonić na infolinię i próbować załatwić sprawę polubownie bez wypowiedzenia ? Jeżeli tak to z jakim działem najlepiej się połączyć ? A jeśli chodzi o kwestię ewentualnego wypowiedzenia wiem że przy kończącej się umowie można złożyć telefonicznie, natomiast w przypadku już podpisanej umowy będzie trzeba złożyć pisemnie ? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

Złóż reklamację. Przy przedłużaniu połączonym ze zmianą oferty zdarzały mi się bardzo błędne faktury (rekord to 600zł przy umowie na jakieś 120zł..).

A czy przypadkiem nie zrezygnowałeś z jakiejś dodatkowej usługi/pakietu przy przedłużaniu umowy ? (nie kazali Ci oddzielnie, niezależnie od przedłużenia, dzwonić na infolinię aby z niej zrezygnować ?) Jeśli tak, to, o ile wypowiedziałeś tą usługę przed końcem czerwca, to przez pierwszy miesiąc trwania nowej umowy (czyli u Ciebie za lipiec) płaci się jeszcze za tą usługę (wyłączenie następuje z końcem następnego okresu rozliczeniowego czyli z końcem lipca) i pierwsza faktura jest wyższa. Dopiero za sierpień będzie w umówionej kwocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co sobie utrudniacie życie bawiąc się w wysyłanie wypowiedzenia jak dokładnie tą czynność można zrobić telefonicznie.Do tego automatycznie po złożeniu wypowiedzenia jesteśmy przekierowywani na linie utrzymaniową. Czyli wykonując jeden telefon można załatwić dwie sprawy wypowiedzenie i przedłużenie.

Edytowane przez Pawel
  • Popieram 4
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no złoże rezygnacje spokojnie. Duk to raczej był bo powiedziałem że rezygnuję i przekierowali połączenie dalej. Tylko dziwne bo umowę mam do końca września a powiedzieli mi że telefonicznie rezygnacje mam złożyć dopiero w sierpniu chyba tak nie jest ale nie chciałem wchodzić w dyskusje

Info z dzisiaj: 125 zł po złożeniu rezygnacji, podobno nie ma już Multi room za darmo tylko 5 zl

Edytowane przez piotreksuchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprosiłem operatora aby mi udostępnił listę częstotliwości multipleksów na których są nadawane programy DTV Multimedia Polska. Pozwoliło by mi to stroić telewizor np.w ramach jednego multipleksu (np. wtedy gdy dodają program(y). Odpowiedź była taka że nie udostępnia się takich danych abonentom MM. To jakaś tajemnica ?  Wiedza na jakiej częstotliwości nadaje Polsat News czy Ale Kino to wiedza tajemna ? Przecież i to mogę sprawdzić w menu telewizora. A mnie tylko chodziło o gotową listę. Uff...gorąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.07.2020 o 19:05, piotreksuchy napisał:

Nie no złoże rezygnacje spokojnie. Duk to raczej był bo powiedziałem że rezygnuję i przekierowali połączenie dalej. Tylko dziwne bo umowę mam do końca września a powiedzieli mi że telefonicznie rezygnacje mam złożyć dopiero w sierpniu chyba tak nie jest ale nie chciałem wchodzić w dyskusje

Info z dzisiaj: 125 zł po złożeniu rezygnacji, podobno nie ma już Multi room za darmo tylko 5 zl

 

No popatrz, a wcześniej się nie dało mniej niż 151zł :) Do września jeszcze zostało trochę czasu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...