Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, thommy18 napisał:

W tej chwili mam modem Arris i już nie da się wejść na stronę informacyjną 192.168.100.1 Dawniej miałem Cisco i większych problemów nie było. Arrisowi zdarza się dostać czkawkę i raz na 2 tygodnie a czasem częściej trzeba po prostu odłączyć go od prądu na 30 sekund i podłączyć ponownie. Lubi gubić pingi albo wieszać łącze. Takich problemów z modemami Cisco nie było. Mogły chodzić po 100 dni i nawet się nie pamiętało, że gdzieś w mieszkaniu jest modem. Gdy miałem Cisco to nie pamiętam ile kanałów mi zapełniał. Na 100% pewny jestem, że nie były to wszystkie dostępne kanały. Pisałeś również wcześniej coś o routingu. Tu na całej sieci internetowej dostawcy coś jest robione, bo ostatnio zaobserwowałem, że praktycznie 100% ruchu poszło przez Vectre, ponieważ w trace route testach nawet ruch do onetu, wp leci przez hosty vectranet bussines. Co do ruchu przez konkretne lokacje to tego sprecyzować nie jestem w stanie. Pewne jest to, że są duże działania adminów na sieci operatora co może powodować problemy.

 

Dzięki za odpowiedź odnośnie tych kanałów. Chyba zwiększenie uploadu w vectrze daje się we znaki, że zapięli więcej kanałów US ?

Modemy arrisa to straszny badziew. Domagałbym się zmiany na Twoim miejscu. Zostałem tym kiedyś uraczony i po 2 dniach musieli mi go zabrać, przez bugi w sofcie związane z dhcp relayem. Te ostatnie na chipsetach intela to już w ogóle są "świetne". Teraz już chyba nowym klientom w ogóle nie będą tego dawać, a jedynie technicolory zostają.

Jeśli chodzi o routing to multimedia rozwiązuje umowy ze swoimi obecnymi dostawcami, więc siłą rzeczy musi pchać wszystko przez vectrę. Ma to sens, bo kupując łącznie większy wolumen w hurcie, mają lepsze ceny. Natomiast w obecnej sytuacji wygląda to tak, że jakby klęknął Level3 to multimedia zostałaby odcięta od większości świata (oczywiście do czasu interwencji adminów). Z jakiegoś nieznanego mi powodu, zamiast założyć duży prepend na Telii to oni całkowicie przestali rozgłaszać MM :/ Czyli w tej chwili redudancje mamy cienką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym, że Arris jest dużo gorszy jak Cisco. Wiedząc to od początku, że montują mi coś lichego z napisem na kartonie Telephone Gateway od razu informowałem technika, że zaszła jakaś pomyłka. Ten oznajmił mi, że to żadna pomyłka i teraz będę miał takie urządzenie. Po czym wyszedł z mieszkania. Ja czyniłem zabiegi żeby powrócić do Cisco ewentualnie dostać coś innego. Perypetie z modemem opisywałem tu na forum. Doszło nawet do tego, że zdałem modem do BOK i żądałem Cisco, ponieważ nie potrzebuję bramki telefonicznej. Jakiś chłopek ze stacjonarnego BOK w moim mieście stwierdził, że Cisco wycofują. Dwa dni później przyjechał obrażony Pan technik (powiedziałem, że modemu Arris nie zabieram z biura bo nie zamawiałem urządzenia typu bramka telefoniczna, a pani podczas zawierania umowy zapewniała, że zostanie dostarczony nowy MODEM nie bramka telefoniczna) z wyrzutami dlaczego zwróciłem modem, który mi zamontował. Zamontował na nowo Arrisa i tak go mam. Nie jestem szczególnie zadowolony bo zajmuje to masę miejsca, a funkcjonalność jego jest odwrotnie proporcjonalna do jego wielkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2020 o 00:51, Ubinoob napisał:

Pytanie do Was. Ile macie zbindowanych kanałów US na modemach (na 192.168.100.1 jest status)? U mnie w Wawie jeszcze kilka dni temu były 3 kanały US jedynie, a teraz widzę już 4 (więcej modem nie obsługuje).

4.

Ale od dawna mam 4, nic się nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@thommy18 to chyba macie tam jakiegoś niezbyt miłego jegomościa. Ja mam bardzo miłego technika, od lat tego samego. Kiedy była potrzeba to zawsze zadzwoni przed przyjazdem i jak się poprosi o jakiś konkretny sprzęt to "da się zrobić". Zawsze dawał to o co poprosiłem. Zobaczymy co za modem mi się dostanie pojutrze, wraz ze zmianą prędkości na 300Mbps. Oby miał epc3949 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Witam
 
Pytanko  - na jakim poziomie finansowym kształtuje się to co mam - pakiet MaxBox + HBO + HBO GO + Pakiet HD+ Multimedia GO + Canal+ + 2xMultiroom + internet 120Mb/s - za 78zł


U mnie za Maxbox+HBO+HBOGo+C+Prestige+Multiroom+Eleven+600Mb/s zaśpiewali 130 zł. Wypowiedzenie złozone. Na razie nie dzwonią.

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2020 o 16:34, hrpiotrek napisał:

Dzwonił Pan z utrzymania klienta. Nic nie wspomniał o Vectrze. Chciał nawet umowę na 2 lata podpisać. Zaproponował wyższe warunki niż mam. Zarzekał się, że już niżej nie da rady zejść.

Na razie się nie zgodziłem.  Mam 96 zł, a proponował 109 zł + telewizor

Mam: MaxBox + PVR + Multiroom x 2 + Canal+prestige + Sport Chamions HD + Pakiet HD + Multimedia GO + HBO + HBO GO +  internet 300Mb/s

 

Ze trzy razy odmówiłem Państwu z działu utrzymania, którzy twierdzili, że niżej zejść nie mogą niż te 109 zł, że takie czasy itd. 

Dziś zadzwonił Pan i zaproponował 102 zł + telewizor 32" umowa na 24 miesiące. Zgodziłem się choć może kilka złotówek można było jeszcze urwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Ubinoob napisał:

To chyba macie tam jakiegoś niezbyt miłego jegomościa. Ja mam bardzo miłego technika, od lat tego samego. Kiedy była potrzeba to zawsze zadzwoni przed przyjazdem i jak się poprosi o jakiś konkretny sprzęt to "da się zrobić". Zawsze dawał to o co poprosiłem. Zobaczymy co za modem mi się dostanie pojutrze, wraz ze zmianą prędkości na 300Mbps. Oby miał epc3949 ?

U mnie jaki technik by się nie pojawił od zawsze była mowa, że można otrzymać w dzierżawę tylko taki sprzęt jaki jest na zleceniu. Przykładowo miałem bardzo starego typu dekoder ADB i chciałem dostać IPS to u technka nie można było zrobić takiej podmianki nawet w razie awarii ADB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak ostatnio padł modem to technik który przyjechał na zgłoszenie powiedział, że jest z firmy zewnętrznej i niewiele może mi powiedzieć na temat kablówki. On ma tylko dokonać wymiany sprzętu. Zrobił to błyskawicznie i tyle go widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach






U mnie za Maxbox+HBO+HBOGo+C+Prestige+Multiroom+Eleven+600Mb/s zaśpiewali 130 zł. Wypowiedzenie złozone. Na razie nie dzwonią.

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka

No i zeszli do 115 zł z tym, że zamiast 600 Mb/s zaproponowali 300 Mb/s. Trzeba brać. Jak to mówią "Taniej już było".

Wysłane z mojego COR-L29 przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiler napisał:

W lutym/marcu będę przedłużał umowę to może wysępię jakiś telewizorek do biura. :D

 

To już będzie na własność czy przy rozwiązaniu umowy trzeba oddać?

 

Modelu nie pamiętam , ale kiedyś sprawdzałem to kosztował coś ok 450 zł :)

Tv 32" dają jak się weźmie umowę na 24 miesiące. Jeśli po tych dwóch latach zrezygnuję się całkowicie z MM to jest opłata 49 zł, a jeśli się przedłuży na dowolnych warunkach to free.

Ja będę płacił 102 zł i jeśli chciałbym 40" (taki też mają w ofercie) to musiałbym dopłacać do rachunku 5 zł miesięcznie do tego co mam.

 

Edit: Manta 32LHN28L i 40’’ - Manta LED 4004 T2 PRO

Edytowane przez hrpiotrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem po wymianie modemu z 8DS na 24DS. Jak się dowiedziałem, serwisanci != technicy. Ci drudzy są od podwykonawcy i właśnie taka osoba była u mnie wymienić modem. Wcześniej technik zadzwonił do mnie i niestety potwierdził czarną wizję, że jedzie do mnie Arris TG2492 i innych już im nie wydają. Po krótkiej rozmowie ustalaliśmy, że coś w tej sprawie wymyślimy i jutro podjedzie do magazynu i zobaczy "bo chyba są takie z demontażu po klientach" (prosiłem o EPC3949). No i z rana dzisiaj mi wysłał foto z dwoma sztukami, które zabiera do mnie (gdyby jeden nie działał). Swoją drogą, bardzo sympatyczny człowiek, szło się dogadać tak samo jak z serwisantem o którym kiedyś już wspominałem. Przy okazji pojawił się problem, że sprzęt nie chciał się zalogować do sieci, tj. DS/US ranging był, ale nie pobierało configa (brak online). Próbowaliśmy podłączać drugiego, podłączać bez splitterów, a nawet już były pomysły, żeby zmienić port w multitapie. Okazało się, że modemy te były usunięte z flaplisty na CMTSie. Szybkie dodanie i zaskoczyło. Także jeśli ktoś by miał taki problem przy takich wymianach to tędy droga. Przy okazji wymienił mi wszystkie splittery z 5-1000Mhz na 5-1218Mhz (bo takie zakresy też już potrafią być używane). Niestety nie da się zalogować do panelu na 192.168.100.1, ale podobno da się uzyskać dane dostępowe. Spróbuje się przekonać na własnej skórze, czy faktycznie.

Edytowane przez Ubinoob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli teraz Romance TV jest teraz w 2 miejscach. Co ciekawe mam go odkodowanego od 1 września mimo że mam tylko superbox. Dowiedziałem się dzisiaj od przedstawiciela Vectry , że oferta będzie ujednolicana z Multimedią w jedną wspólną pod szyldem Vectra. Proces ten potrwa ok.2 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...