Skocz do zawartości

Telewizja Na Kartę SD


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem prawie pewien, że aktywowałem tą kartę poprzez internet, gdzie prawdopodobnie był formularz podobny, jak teraz dla Smart HD+, czyli trzeba było podać dane osobowe, dane adresowe i numer telefonu.

https://ncplus.pl/sklep/promocje/aktywacjasmarthd/zamow

 

Chociaż już zgłupiałem:

https://ssl.telewizjanakarte.pl/aktywacja_przez_internet.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaśnie w przyszły wtorek.

Miałeś rację. :smile: Dokładnie dzisiaj zgasła moja karta, która jeszcze wczoraj działała na uprawnieniach wrześniowych.

Zadzwoniłem na infolinię, konsultant poprosił o nr karty, po czym namawiał mnie, aby skorzystać z oferty za 19,90 zł z dekoderem HD na wynajem. Oczywiście poprosiłem tylko o nadanie uprawnień. :wink: Minęło kilka godzin i uprawnień brak. Dzwonię zatem ponownie, mówię że w dalszym ciągu nie mam uprawnień, a konsultantka wyskakuje do mnie niemalże z pretensjami czego właściwie chcę. Twierdziła, że uprawnienia mają prawo dotrzeć do 24 h i że nikt nie da mi gwarancji, że kanały jeszcze powrócą, bo jak to określiła "trwa proces przełączania kanałów SD do HD". :lol2:

W kulki sobie lecą. Idę o zakład, że konsultant nawet nie wysłał uprawnień na moją kartę. Wcześniej jak uprawnienia nadawał doradca z forum nc+, to karta otrzymywała je momentalnie.

Edytowane przez Tim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawą migracji z TNK SD do oferty Smart HD+ jest doładowanie konta kwotą 16 zł lub 20 zł. Po przejściu na ofertę Smart HD+ miałbyś przez 25 dni lub przez miesiąc dostęp do pakietu, a później do pakietu Bez Opłat, który jest ważny tylko 1 miesiąc.

Chociaż podobno można migracji dokonać bez zasilenia konta, ale kanałów nie obejrzysz. Pod koniec miesiąca infolinia może już nie wyrabiać.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można najpierw migrować do SMART HD+, a potem doładować kartę. Ja tak zrobiłem z moją kartą i kartami od znajomych. Dzwonię na infolinię, przechodzę do SMART HD+, a następnie doładowuję kartę.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według wszystkiego, karty TnK SD powinny jeszcze normalnie otrzymać "pełne" uprawnienia odbioru na miesiąc październik br. (1.10.2016 - 31.10.2016).

Skoro oferta jest ważna do końca bieżącego miesiąca to do samego jego końca powinna działać, a nie, że nc+, vel. Cyfrowy Dom, wcześniej sobie, ot tak, te karty wygasza i nie przesyła nowych uprawnień na październik br... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co wyprawia nc+ w ostatnim miesiącu życia TNK to woła o pomstę do nieba. 10 dni oglądałem TVP 1, TVN i zero zmiany daty uprawnień. Tylko telefon na infolinię wymagany. I jeszcze zdziwieni, że wielu abonentów to zgłasza....

Myślę, że to jest celowe działanie konsultantów, aby większość ludzi zachęcić do migracji w Smart HD+.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mi wyłączyli mój pakiet bez opłat 28.10 po 16:00 akurat w trakcie oglądania: zamrożenie ekranu i komunikat o braku uprawnień. Wysłałem maila do doradcy to dostałem zwrotkę, że zabrali im możliwość reaktywacji kart - zostaje tylko kontakt z infolinią tel. 22 430 77 77 (7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22).

Zadzwoniłem dziś około 10:25 i od razu się połączyłem (trzeba po połączeniu klawiszem nr 4 ominąć [beep]kę odnośnie końca oferty). Po kwadransie sygnał wrócił.

 

Dokładnie: uczciwość powinna być i umowa powinna być przestrzegana przez operatora. Przecież to on wymyślił jej warunki.

Jestem użytkownikiem TnK SD od 25 marca 2010 i cały czas działała bez żadnych awarii, do czasu, gdy zaczęto mi bez powodu odbierać uprawnienia:

24.07.2016

  1.10.2016

28.10.2016

Jakoś nie chce mi się wierzyć w zapewnienia operatora, że to wszystko są awarie. Przez 6 lat było bezawaryjnie i nagle tuż pod koniec 3 awarie? Te przypadkowe awarie układają się w logiczny ciąg biznesowy: awaria na 3 miesiące przed końcem (24 lipiec) , 1 miesiąc przed końcem (1 październik)  3 dni przed końcem (28 październik). Oczywiście każdy kontakt z operatorem to najpierw reklama płatnych usług, a dopiero później odnowienie uprawnień. I to ja na swój koszt muszę zadzwonić do Warszawy, aby usłyszeć reklamę, a potem uzyskać wznowienie uprawnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze też zablokowali uprawnienia w dniu 28 października. Gdy zadzwonił i poprosił o ponowienie uprawnień do bardzo niemiły nieuprzejmy pan konsultant śmiejąc się powiedział, że po co panu kanały na dwa dni i żeby najlepiej podpisał umowę. Gdy kolega powiedział, że na żadną umowę się nie zgadza to powiedział, aby kupił sobie NC+ na kartę. Wtedy kolega stanowczo powiedział, że żąda ponowienia uprawnień to konsultant z podnoszonym głosem powiedział: no dobra, niech panu będzie.

 

Ma szczęście, że konsultant ze mną nie gadał, bo bym mu tak dowalił, że by mu w pięty weszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zbiggy, ja również zadzwoniłem na infolinię i po rozmowie z konsultantem, który cały czas próbował mnie namówić na inną ofertę, w końcu zgodził się ponowić uprawnienia.
@Z-G, nie chodzi tu o nerwy, ani o samą TV. Chodzi o nieuczciwość właścicieli oferty TnK SD, którzy nawet kilka godzin przed końcem oferty nie powinni anulować dostępu do kanałów, które każdy powinien mieć.

Edytowane przez Barti
Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...