Burito Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Jestem prawie pewien, że aktywowałem tą kartę poprzez internet, gdzie prawdopodobnie był formularz podobny, jak teraz dla Smart HD+, czyli trzeba było podać dane osobowe, dane adresowe i numer telefonu. https://ncplus.pl/sklep/promocje/aktywacjasmarthd/zamow Chociaż już zgłupiałem: https://ssl.telewizjanakarte.pl/aktywacja_przez_internet.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Ja osiem lat temu aktywowałem swoją kartę TNK SD telefonicznie i nie trzeba było wtedy podawać swojego numeru telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Zgaśnie w przyszły wtorek. Miałeś rację. Dokładnie dzisiaj zgasła moja karta, która jeszcze wczoraj działała na uprawnieniach wrześniowych. Zadzwoniłem na infolinię, konsultant poprosił o nr karty, po czym namawiał mnie, aby skorzystać z oferty za 19,90 zł z dekoderem HD na wynajem. Oczywiście poprosiłem tylko o nadanie uprawnień. Minęło kilka godzin i uprawnień brak. Dzwonię zatem ponownie, mówię że w dalszym ciągu nie mam uprawnień, a konsultantka wyskakuje do mnie niemalże z pretensjami czego właściwie chcę. Twierdziła, że uprawnienia mają prawo dotrzeć do 24 h i że nikt nie da mi gwarancji, że kanały jeszcze powrócą, bo jak to określiła "trwa proces przełączania kanałów SD do HD". W kulki sobie lecą. Idę o zakład, że konsultant nawet nie wysłał uprawnień na moją kartę. Wcześniej jak uprawnienia nadawał doradca z forum nc+, to karta otrzymywała je momentalnie. Edytowane 11 Października 2016 przez Tim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donn_pedro Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 A forum nc+ juz nie pomaga dla TnK SD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Nie, od zeszłego tygodnia odsyłają właśnie na infolinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donn_pedro Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Zastanawiam się, co mam zrobić. Mam kartę TnK SD tylko na pakiecie bez opłat, czy jeśli zmigruję do Smart HD+ to czy automatycznie stracę te kanały podstawowe? Bo jeśli tak to poczekam z migracją do końca października. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Podstawą migracji z TNK SD do oferty Smart HD+ jest doładowanie konta kwotą 16 zł lub 20 zł. Po przejściu na ofertę Smart HD+ miałbyś przez 25 dni lub przez miesiąc dostęp do pakietu, a później do pakietu Bez Opłat, który jest ważny tylko 1 miesiąc.Chociaż podobno można migracji dokonać bez zasilenia konta, ale kanałów nie obejrzysz. Pod koniec miesiąca infolinia może już nie wyrabiać. Edytowane 11 Października 2016 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Można najpierw migrować do SMART HD+, a potem doładować kartę. Ja tak zrobiłem z moją kartą i kartami od znajomych. Dzwonię na infolinię, przechodzę do SMART HD+, a następnie doładowuję kartę. Edytowane 11 Października 2016 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donn_pedro Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 A nie było przypadkiem możliwości migracji przez internet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 To co wyprawia nc+ w ostatnim miesiącu życia TNK to woła o pomstę do nieba. 10 dni oglądałem TVP 1, TVN i zero zmiany daty uprawnień. Tylko telefon na infolinię wymagany. I jeszcze zdziwieni, że wielu abonentów to zgłasza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Według wszystkiego, karty TnK SD powinny jeszcze normalnie otrzymać "pełne" uprawnienia odbioru na miesiąc październik br. (1.10.2016 - 31.10.2016). Skoro oferta jest ważna do końca bieżącego miesiąca to do samego jego końca powinna działać, a nie, że nc+, vel. Cyfrowy Dom, wcześniej sobie, ot tak, te karty wygasza i nie przesyła nowych uprawnień na październik br... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Tak jak przypuszczałem 24 h minęły, a uprawnień brak. Dzwonię ponownie na infolinię i tym razem trafiam na kompetentnego konsultanta. Po chwili uprawnienia październikowe doszły na kartę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) To co wyprawia nc+ w ostatnim miesiącu życia TNK to woła o pomstę do nieba. 10 dni oglądałem TVP 1, TVN i zero zmiany daty uprawnień. Tylko telefon na infolinię wymagany. I jeszcze zdziwieni, że wielu abonentów to zgłasza.... Myślę, że to jest celowe działanie konsultantów, aby większość ludzi zachęcić do migracji w Smart HD+. Edytowane 12 Października 2016 przez Burito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Albo do podpisania umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV i HD Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Jak obecnie wygląda układ kanałów w dekoderach TNK? A jak wyglądał na starcie, pamięta ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donn_pedro Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Wczoraj tj. 27.10. wyłączono mi dostęp do kanałów bez opłat. Kilka dni przed terminowym ich wyłączeniem. [beep]! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Normalnie tragedia narodowa, żałobę trzeba ogłosić.Czas było migrować do Smart HD+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donn_pedro Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Nie pisz głupot kolego. Uczciwość powinna być, nie mówiąc o łamaniu umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbiggy Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Mi wyłączyli mój pakiet bez opłat 28.10 po 16:00 akurat w trakcie oglądania: zamrożenie ekranu i komunikat o braku uprawnień. Wysłałem maila do doradcy to dostałem zwrotkę, że zabrali im możliwość reaktywacji kart - zostaje tylko kontakt z infolinią tel. 22 430 77 77 (7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22). Zadzwoniłem dziś około 10:25 i od razu się połączyłem (trzeba po połączeniu klawiszem nr 4 ominąć [beep]kę odnośnie końca oferty). Po kwadransie sygnał wrócił. Dokładnie: uczciwość powinna być i umowa powinna być przestrzegana przez operatora. Przecież to on wymyślił jej warunki. Jestem użytkownikiem TnK SD od 25 marca 2010 i cały czas działała bez żadnych awarii, do czasu, gdy zaczęto mi bez powodu odbierać uprawnienia: 24.07.2016 1.10.2016 28.10.2016 Jakoś nie chce mi się wierzyć w zapewnienia operatora, że to wszystko są awarie. Przez 6 lat było bezawaryjnie i nagle tuż pod koniec 3 awarie? Te przypadkowe awarie układają się w logiczny ciąg biznesowy: awaria na 3 miesiące przed końcem (24 lipiec) , 1 miesiąc przed końcem (1 październik) 3 dni przed końcem (28 październik). Oczywiście każdy kontakt z operatorem to najpierw reklama płatnych usług, a dopiero później odnowienie uprawnień. I to ja na swój koszt muszę zadzwonić do Warszawy, aby usłyszeć reklamę, a potem uzyskać wznowienie uprawnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Koledze też zablokowali uprawnienia w dniu 28 października. Gdy zadzwonił i poprosił o ponowienie uprawnień do bardzo niemiły nieuprzejmy pan konsultant śmiejąc się powiedział, że po co panu kanały na dwa dni i żeby najlepiej podpisał umowę. Gdy kolega powiedział, że na żadną umowę się nie zgadza to powiedział, aby kupił sobie NC+ na kartę. Wtedy kolega stanowczo powiedział, że żąda ponowienia uprawnień to konsultant z podnoszonym głosem powiedział: no dobra, niech panu będzie. Ma szczęście, że konsultant ze mną nie gadał, bo bym mu tak dowalił, że by mu w pięty weszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z-G Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Naprawdę skłonni jesteście tracić zdrowie i nerwy z powodu wyłączenia sygnału SD trzy dni przed oficjalnym wyłączeniem? O ile komuś zależy na oglądaniu Smart HD+ to już tuner powinien stać gotowy na zmiany i to lepsze. Dziecinada i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donn_pedro Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) @zbiggy, ja również zadzwoniłem na infolinię i po rozmowie z konsultantem, który cały czas próbował mnie namówić na inną ofertę, w końcu zgodził się ponowić uprawnienia.@Z-G, nie chodzi tu o nerwy, ani o samą TV. Chodzi o nieuczciwość właścicieli oferty TnK SD, którzy nawet kilka godzin przed końcem oferty nie powinni anulować dostępu do kanałów, które każdy powinien mieć. Edytowane 30 Października 2016 przez Barti Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z-G Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Pewnie, że nie powinni wyłączać sygnału wcześniej, ale widać nie zależy im by dłużej ciągnąć SmartHD+. Coś czuję, że powoli zmierzają by ze SmartHD ludzie migrowali do NC+.Nie daje im więcej niż 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Przecież te wyłączenia sygnału są celowe, aby przekonać człowieka do zawarcia nowej umowy lub przejścia na Smart HD+. Do mnie jakoś wynaleźli numer telefonu i zadzownili, że mam dwie karty TNK SD, które dawno sprzedałem i pytają się, co z nimi robię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbiggy Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Na stronie http://telewizjanakarte.pl/ jest zegar który odlicza do końca oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi