Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@lakiman poprostu sprzęt od operatora nie nadaje się do takich rzeczy. Jest to sprzęt stworzony do odbioru oferty sat, i to robi bardzo dobrze. Reszta funkcji (aplikacje)to dodatki. Niestety niedopracowane. Działają  optymalnie z tym sprzętem i więcej z nich nie wyciśniesz.

Edytowane przez Kiler
Usunięto treść niezwiązaną z tematem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Może to nie do końca problem z Canal plus ale nie chcę zakładać nowego tematu.

Pytanie do użytkowników Viaplay w Canal+ - czy u Was też jest taka różnica w jakości (płynności) Viaplay między kanałami 981 wzwyż a aplikacją Viaplay na Androida?

Otóż w zasadzie nie mogę złego słowa powiedzieć na jakość kanałów Viaplay odbieranych przez dekoder 4K - zarówno na kanałach 981 wzwyż jak i na aplikacji dekoderowej na kanale 90. Przycięcia są naprawdę minimalne. Jak na streaming jest naprawdę ok.

Ale... Jak włączę aplikację Viaplay na Android TV albo na Amazon Fire TV to już tak różowo nie jest. Płynność jest dużo gorsza - oglądanie meczu jest niekomfortowe. Niestety na Wifiboxa nie ma aplikacji więc jestem zmuszony korzystać z Fire TV. Choć jeszcze dzisiaj wpadłem, że na PS4 jest apka i na niej też jest ok.
Wychodzi więc na to, że problem jest na Androidzie. Sprawdźcie u siebie jak jest.
I pewnie nie ma żadnych szans w przyszłości na aplikację dla Wifiboxa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Mam problem polegający na tym, że po włączeniu decodera pilot komunikuje się z nim wybiórczo czyli raz działa a 10 razy nie. Po około 10min po włączeniu wszystko wraca do normy. Z czego to wynika, dodam, że przywracałem ustawienia fabryczne decodera, pilota a także wymieniłem baterie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hej. Przychodzę z problemem, z jakim zmierzyła się moja mama, jakim jest niedziałający pilot od ITI 5800SX, wszystkie przyciski na pilocie nie działają, moje pytanie jest takie. Czy w APS-ie C+ wymienią abonentowi za darmo pilot czy trzeba zapłacić za jego wymianę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...