Crossi Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 21 minut temu, sat_rider napisał(a): read_old_classes = 0 Usuń to. Ten wpis dotyczy Viaccess, a nie NagraVision. Ps. Jak działa, to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) 10 godzin temu, sat_rider napisał(a): Dzwoniłem na infolinię i technik powiedział, że 12 lutego coś tam zmieniali w zabezpieczeniach i dlatego nie będzie odbierać. Nie za bardzo uśmiecha mi się brać ich sprzęt , bo trochę mnie kosztował ten VU+ . No i mam w nim moduł dostępowy z Polsatu. Dzwoniłeś na infolinię żeby im przypomnieć że korzystasz z karty bez sprzętu operatora? Możesz spróbować wymienić na moduł i nadal będziesz mógł korzystać z Vu+. Edytowane 16 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat_rider Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego @opensource Już mam włożony moduł z Polsatu. Mam tylko jedną wolną kieszeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) To jeśli chcesz oglądać na swoim sprzęcie, to trzeba się zaopatrzyć w tuner z dwiema kieszeniami CI. Dla operatora to nie jest argument że masz nieodpowiedni sprzęt. Edytowane 16 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat_rider Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego @opensource Oczywista oczywistość, że dla operatora nieistotnym są moje niedomagania sprzętowe. Po prostu rozwiążę umowę i będę miał tylko Polsat. Bez oferty Canal+ da się żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Ogólnie bez telewizji da się żyć w tym bez Polsatu również w więszkości to programy powtórkowe przerywane reklamami. Szkoda że nie można kupic tylko pakietu sportowego bez dodatków w postaci kanałów śmieciowych. Edytowane 16 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 10 godzin temu, opensource napisał(a): Dzwoniłeś na infolinię żeby im przypomnieć że korzystasz z karty bez sprzętu operatora? Możesz spróbować wymienić na moduł i nadal będziesz mógł korzystać z Vu+. Ty tak na poważnie? doradzasz by zmienił kartę na moduł? Działa to trzeba się cieszyć i korzystać jak jest okazja 6 godzin temu, opensource napisał(a): Ogólnie bez telewizji da się żyć w tym bez Polsatu również w więszkości to programy powtórkowe przerywane reklamami. A dlaczego mam sobie zabierać przyjemność komfortowego oglądania sportu? Bez wielu rzeczy da się żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Tak, bo jak widzę jak się ludzie męczą z prostymi rzeczami to moduł jest dla nich lepszym rozwiązaniem przynajmniej jeśli chodzi o uprawnienia. Niczego sobie nie musisz zabierać. Dla mnie właśnie sport jest jedynym powodem dla którego jeszcze ta telewizja działa co nie oznacza że musi być. Edytowane 16 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Tak się składa że tu na forum to większe ludzie mają problemy z modułami niż z kartami w czytnikach Choć częsciej to jest moduł PB niż C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 18 Lutego Udostępnij Opublikowano 18 Lutego trik z emm global rozwiązał sprawę. Jak już naprawdę nie będzie innego wyjścia to zmienię kartę na moduł CI ale nie wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 23 Lutego Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Odbiera Wam dobrze Discovery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 23 Lutego Udostępnij Opublikowano 23 Lutego @Electrix U mnie i u rodziców Discovery dobrze odbiera na 4K DualBOX+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amelka Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Witajcie, Pomóżcie proszę blondynce. Mam problem z Astrą. Dekoder nie znajduje programów. Co robię źle? Błagam Was o pomoc i dodaję zdjęcia poglądowe : https://zapodaj.net/plik-Tuukyjqc3x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego Jaką masz instalację antenową - czy w antenie satelitarnej masz zamontowany taki konwerter: Jak masz zwykły pojedynczy jak na zdjęciu poniżej, to sygnału z Astry nie będziesz miała: Jak nie wiesz jaki konwerter masz, to zmień port - pozycja LNB 1 - pozmieniaj na LNB 2 lub LNB 3. Może wtedy wskoczy sygnał na którymś porcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Cześć Od jakiegoś czasu praktycznie non-stop w prawym górnym rogu ekranu pojawia mi się czarna ramka z komunikatem "Błąd E0150 - brak połączenia z urządzeniem wi-fi", a po chwili "Połączono z UPCxxxxx". Czasem dzieje się tak dosłownie co 2-3 minuty, czasem raz na kilkanaście minut. Generalnie jest to bardzo irytujące. Z tego samego routera korzystam z wifi np. na telefonie i tam ten internet normalnie jest. Dekoder to 4K Ultrabox +. Dzwoniłem na infolinię, polecili żeby go zresetować do ustawień fabrycznych, ale nic to nie dało. Komunikat nadal się pojawia. Proszę o pomoc, co zrobić w takiej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca To rozłączanie wifi pojawiło się wraz z którąś aktualizacją dekodera. Wcześniej nie było tego problemu. Jaki jest poziom sygnału?U mnie pomogło dołożenie repeatera w pokoju gdzie jest dekoder. Najtaniej połączyć dekoder kablem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca 23 minuty temu, Pawel napisał(a): To rozłączanie wifi pojawiło się wraz z którąś aktualizacją dekodera. Wcześniej nie było tego problemu. Jaki jest poziom sygnału?U mnie pomogło dołożenie repeatera w pokoju gdzie jest dekoder. Najtaniej połączyć dekoder kablem. Router z wi-fi mam w innym pokoju, te pokoje dzieli dodatkowo jeszcze kuchnia. Tak że na pewno ten sygnał wifi nie jest za mocny. Niestety ze względu na tę odległość połączenie kablem nie wchodzi w grę. Ale z drugiej strony np. Viaplay chodzi po tym samym wi-fi na telewizorze bez problemu i nic nie rozłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Moc sygnału podejrzysz w menu dekodera. Tak jak pisałem wcześniej nie było tego problemu. Po prostu przy słabszym sygnale dekoder rozłącza i ponownie łączy sieć. U mnie telewizor w tej samej sieci też się nie rozłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 21 Marca Udostępnij Opublikowano 21 Marca Cześć, mam taki oto problem: Podczas oglądania Ligi Mistrzów na kanałach Polsat Sport Premium kilkukrotnie wyrzuciło mi uprawnienia na wszystkich kanałach. Raz miało to miejsce podczas meczu RB Lipsk vs Real Madryt na początku drugiej połowy, w ostatniej kolejce podczas przerwy (czyli w mniej więcej podobnym czasie). Używam Ultrabox i kartę Cayman. Po wejściu na Strefę C+ po chwili uprawnienia wracają, ale to jest denerwujące (no i ominął mnie gol w meczu 0:1). Czy ktoś miał taką sytuację? Canal+ twierdzi że nie było żadnych przerw (wysyłałem im zdjęcia z info o braku UPRAWNIEŃ) a oni mi mówią że to kwestia sygnału z anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinok Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Może jak kiedyś ich support zastąpi sztuczna inteligencja to przestaną na każdy problem odpowiadać że to problem z instalacją antenową, proszę wezwać instalatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 24 Marca Udostępnij Opublikowano 24 Marca Pod jednym warunkiem, że ta sztuczna inteligencja nie będzie uczyła się od ich "dream team'u". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi-ro Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Od rana - "brak danych dla programu" 90% kanałów (Ultrabox4K ITCA) reset nic nie dał, odnowienie uprawnień też internet podłączony LAN coś/ktoś wie ? jak to wyleczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2 godziny temu, mi-ro napisał(a): jak to wyleczyć ? Może odłączyć internet ? Lub czekać jak zacznie poprawnie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca 11 minut temu, maks27 napisał(a): Lub czekać jak zacznie poprawnie działać. Tylko ile można czekać? Ten stan rzeczy utrzymuje się już około roku, a operator nie raczy z tym nic zrobić. Ja zaczekam ale do końca umowy i narka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jate60 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Zgadza się - znów nic nie działa poprawnie. Pora z tą firmą skończyć raz na zawsze. Moja cierpliwość się wyczerpała. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.