Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 1 godzinę temu, neblyn napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat CP GO ma problemy z uprawnieniami co najmniej od 2 miesięcy, jedni mają za dużo kanałów względem tego za co płącą jak ja a inni za mało... ten serwis należy naprawić globalnie... tak samo jak Stars TV na IPTV... już prawie miesiąc tego kanału (FTA!!!!!) "nie ma w twoim abonamencie", jestem już na etapie że po 3 telefonach i 5 mailach każą mi przynosić dekoder do punktu w celu sprawdzenia, jestem ciekawy skad tam wezma lacze netii albo orange nikt nie przyjmie tego, że to jednak problem po waszej stronie. ja mam luźne podejście do tego wszystkiego ale wygląda to kiepsko... rozumiem, że wszyscy pracownicy techniczni teraz oddelegowania do robienia hbb tv i dvb-t? Witam, czy również korzystasz z CP GO i obecnie odczuwasz niedogodności związane z działaniem na urządzeniach mobilnych? Usługa IPTV działa w połączeniu z Internetem od Netii, Orange oraz Plusa. Jeśli w korespondencji zostałeś poproszony o udanie się do punktu wraz z dekoderem, to sugerujemy, abyś się zastosował do tej instrukcji i kontynuował korespondencję drogą mailową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat poświeciłem już dużo czasu na to żeby z wami pisać i rozmawiać, odnawiać uprawnienia z satelity do IPTV w icok co z oczywistych względów nie działa, więc do punktu bez sensu nie będę chodził bo to nie jest problem mojego dekodera.. ten sam problem był np. z kanałami TV Okazje i Dla Abonentów na co była standardowa odpowiedź, że kanały są nadawane i resetować dekoder, wymieniać itd.... j jednak jakoś po 2 miesiącach samo się naprawiło :P...a może po prostu napisało tyle osób, że ktoś to potrakował poważnie. myślałem, że z STARS się uda szybciej bo na tym kanale akurat mi zależy, ale nie na tyle, żeby jeździć 50 km do punktu, dostać nowy dekoder na którym będzie to samo i pół dnia układać listę kanałów.... już był kolega @jaszek któremu wmawialiście, że to, że brak opłąconych Polsat Sport Premium to wina jego dekodera, mimo, że wiele osób miało to samo.... Na niedogodności z CP GO nie narzekam, mam sporo kanałów bonusowych :P. Ale suma summarum umowy nie przedłużę i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @neblyn Bardzo mi przykro, że musiałeś poświęcić swój czas na rozwiązywanie utrudnień, jednak zasugerowałem dalszą korespondencję drogą mailową, ponieważ z poziomu forum nie mam wglądu do Twojego konta i ciężko jest mi odnieść się do tej sytuacji. Jeśli zmienisz zdanie w sprawie przedłużenia umowy lub będziesz chciał poznać dostępne dla Ciebie warunki oraz promocje, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Czy u Was też nadal zacina obraz momentami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Zacina caly czas i jakosc obrazu okropna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 (edytowane) Też mam tak, że się jakiś kanał zatnie na chwilę a później działa dobrze. Zauważyłem to dziś na TVN Turbo. Btw, u Was też jest tak, że audycja była nadawana o 10, o 14 chcieliście obejrzeć a nie macie takiej opcji? Tak jest np na wcześniej wspomnianym TVN Turbo Edytowane 29 Września 2019 przez Bulgar1994 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) Mam sprzęt od wczoraj... Ustawiony jest na Szybki Start, mimo to co jakiś czas po włączeniu widnieje przez kilka minut komunikat: "Sprawdzenie statusu dekodera, proszę czekać...". W tle działa TV bo słychać dźwięk, jednak bardzo długo trzeba czekać zanim zniknie ta plansza z tym napisem i będzie można zacząć korzystać z TV. Jakaś rada na to jest? Edytowane 30 Września 2019 przez stonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Połączenie Wi-Fi 5GHz? 2.4 GHz? LAN? U mnie tak się działo jak miałem w routerze wrzuconą wersję OpenWrt 19.07, która nie lubi się z tym dekoderem oraz moim telewizorem LG OLED B8 przy połączeniu poprzez sieć 5 GHz. Na częstotliwości 2.4 GHz i po kablu tego nie ma. Przywróciłem stabilną wersję OpenWrt 18.06.4 i problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) Internet jest od t-mobile, router Huawei b525s, WiFi 2.4 GHz zapewne. Dekoder działa tylko ta plansza za długo się pokazuje co bywa irytujące. Pytanie do CP - planujecie zmianę aplikacji HBO GO na coś sensownego bardziej? W tej nie ma możliwości zrobienia ulubionych. Edytowane 30 Września 2019 przez stonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) U mnie ta plansza się praktycznie nie wyświetla. Ten router ma WiFi 2.4 oraz 5 GHz. Sprawdź też kabel. Edytowane 30 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Niestety ale nie wszystkie urządzenia w domu obsługują wifi 5 GHz, a kabla ciągnął nie będę. Może ogarną ten problem w którejś aktualizacji? Jedno mogę powiedzieć - ten sprzęt to kolosalna różnica póki co jeśli chodzi działanie w stosunku do player boxa Aczkolwiek parę rzeczy bym ogarnął: 1) Ludzka apka do HBO GO 2) Aplikacja Netflixa 3) Aplikacja Spotify Niczego więcej wówczas nie potrzebuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Sprzęt na pewno jest o niebo lepszy, ale ma swoje mankamenty. Mnie niepokoi ta niestabilność usługi. Drugi raz pisałem już do ICOK w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Ciekawe czy dziś da się oglądać mecze na PSP 3-6, bo obok HD to nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Pewnie że nie stało- bo to jest SUPER HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 W "super HD" akurat jest tylko PSP 1 i 2 ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 W dniu 30.09.2019 o 08:16, stonka napisał: jakiś czas po włączeniu widnieje przez kilka minut komunikat: "Sprawdzenie statusu dekodera, proszę czekać...". Jakaś rada na to jest? klawisz Wyjdz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 A kanałów PSP PPV 3-6 nadal nie da się oglądać. Ciągle 25 klatek na sekundę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Przecież to jest usługa II kategorii. Dobra jako zastępstwo od święta albo na działkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 A co mnie to interesuje. Jakość ma być dobra. To nie ma być oglądane na telefonie, lecz na TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 W jakiej rozdzielczości idą filmy z aplikacji HBO GO w dekoderach CP? Coś mi się wydaje że w kiepskiej - bo jakość obrazu z aplikacji Playera czy iPla jeżeli chodzi o filmy HBO z VOD jest zdecydowanie lepsza niż to co idzie z aplikacji HBO GO w dekoderze CP. Chciałem puścić sobie coś ze stajni HBO w usłudze CP GO, ale mimo że usługa HBO jest wliczona w pakiet startowy na 3msc to: można odtwarzać filmy przez oficjalna aplikację HBO ale nie można za pośrednictwem CP GO . Być może tam byłaby lepsza jakość. Infolinia twierdzi że powinienem móc odtwarzać bibliotekę HBO w CP GO - przyjęli reklamację i mam czekać 30 dni. Kanały rano, w południe działają ok i jakość obrazu jest dobra. Problemy zaczynają się wieczorem... mam nadzieję że w końcu to ogarną też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Na jakim tv ogladasz ze mowisz ze jakosc jest dobra? bo u mnie marna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Na TCLu, wczoraj niestety dekoder miał czkawki, zawieszał się a jakość kanałów była zdecydowanie gorsza niż wcześniej. Muszą widać ogarnąć sprzęt... i usługę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 To samo wczoraj wieczorem zauważyłem na PSP 1 i 2 podczas Ligi Mistrzów. Jakość nadawanego materiału była wyraźnie gorsza aniżeli rano czy w południe. Dodam, że nadal nie zostały uwzględnione moje uwagi co do jakości PSP PPV 3-6, mimo iż w ciągu 2 tygodni dwukrotnie zgłaszałem przez ICOK ten problem. Do końca miesiąca mam darmowy okres korzystania z tej usługi, ale już widzę, że nie zdecyduję się na jej dalsze wykupienie, skoro technicy nie potrafią ogarnąć tematu stabilności jej działania. Szkoda tylko tych 299 zł zainwestowanych w ten szmelc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Wieczorem kaszana, bo wtedy największa oglądalność. Co ci technicy poradzą? Z pustego i Salomon nie naleje. Trzeba zapłacić za więcej "mocy" na serwerach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 Raczej łącza i to niekoniecznie polsatu a gdzieś po drodze... w godzinach szczytu to nawet youtube potrafi ciąć ostatnio na orange 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.