Skocz do zawartości

Evobox Stream i usługa OTT


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.09.2019 o 08:24, shevchenko1987 napisał:

Szok, u mnie też :)

 

@frankie1905, odnosisz również wrażenie, że płynność obrazu jest lepsza na zwykłych Polsatach Sport niż na tych Premium?

Jednak dziś jest różnica. Skacze jakość na PSP i jest gorsza niż na PS.

Edytowane przez frankie1905
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie chcialem zapytac czy u was tez jest bardzo slaba jakosc obrazu .To jest masakra jakie to hd po pierwsze jakas jest okropna po drugie przycina dekoder od czasu do czasu po trzecie brak kanalow telewizji naziemnej co jest absurdem i brak jakiego kolwiek radia w aplikacji radio .Panowie z Polsatu wezcie sie za robote bo potracicie klijetow  wszystko kuleje pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie z nas robią. Najpierw nie działały przez miesiąc czasu kanały PSP PPV 3-6. Jak już zaczęły działać, to nie dało się na nich obejrzeć meczu, bo HD to nawet nie było. Teraz jeszcze w weekend doszły problemy ze stabilnością działania usługi. Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że jednej z największych korporacji medialnych w Europie nie stać na porządne serwery, tak aby zapewnić optymalny odbiór kanałów w wysokiej rozdzielczości bez zacięć. Mam jeszcze około miesiąca darmowej usługi. Jeśli PSP PPV 3-6 będą działać tak jak pozostałe kanały sportowe oraz przy następnej kolejce LM i LE nie będzie zacięć, zdecyduję się na zakup pakietu, jeśli nie - poczekam sobie aż usługa będzie warta zakupu któregoś z pakietów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@frankie1905zgodnie z naszą korespondencją w wiadomościach prywatnych, wiem, że sprawa jest zgłoszona i obecnie nasi specjaliści są w trakcie weryfikacji.
Staramy się, świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie i wszystkie niedogodności wkrótce zostaną zniwelowane. Za utrudnienia przepraszam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jest HD, a czasem mocne SD. Widać, że dosył nie domaga. 

 

Także do roboty Panowie. 

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, moje zgłoszenie w sprawie niedostępności niektórych kanałów poprzez serwis CP GO dalej nie zostało rozwiązane. Będzie już dobre 2 miesiące. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, shevchenko1987 napisał:

Czasem jest HD, a czasem mocne SD. Widać, że dosył nie domaga. 

 

Także do roboty Panowie. 

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, moje zgłoszenie w sprawie niedostępności niektórych kanałów poprzez serwis CP GO dalej nie zostało rozwiązane. Będzie już dobre 2 miesiące. 

Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. W treści podaj również numer karty do dekodera, a postaram się przyspieszyć realizację. 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odpisano do mnie w sprawie owych zacięć. Napisano, abym za każdym razem gdy to się pojawi sprawdzał diagnostykę połączenia. Cyrk.
 

Dodam, że w wiadomości e-mail wyraźnie wskazałem, że mam stabilne łącze światłowodowe i brak obrazu przez 3 min to jest problem po stronie Cyfrowego Polsatu.
 

Cyfrowy Polsat tych usterek ewidentnie nie traktuje poważnie.

Edytowane przez frankie1905
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o kontynuowanie korespondencji drogą mailową, ponieważ z poziomu forum nie mam wglądu do wymienianych maili. Staramy się zapewniać usługi na jak najwyższym poziomie. Wszystkie obiekcje, jakie nadal posiadasz, powinieneś zawrzeć w kolejnej wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, shevchenko1987 napisał:

Już pisałem kiedyś. Nic to nie dało. 

Także nie jestem sam w tej sytuacji. Składałem zgłoszenie przez Icok i infolinię, zadzwonili kilka razy, że niby ponowią uprawnienia do aplikacji i nagle cisza. Brakujących kanałów jak nie było, tak nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shevchenko1987 Przykro mi z tego powodu, jednak z poziomu forum mogę jedynie podpowiadać Ci możliwe rozwiązania oraz postarać się, aby Twoja sprawa została rozpatrzona w możliwie najbliższym terminie. Ostateczna decyzja oczywiście należy do Ciebie.

 

@Bulgar1994 Tobie mogę zaproponować, to co pisałem wyżej. Jeśli chcesz, aby zgłoszenie zostało przyspieszone, to w wiadomości prywatnej podaj mi numer karty lub numer modułu, a ja przekażę sprawę do odpowiedniego działu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat CP GO ma problemy z uprawnieniami co najmniej od 2 miesięcy, jedni mają za dużo kanałów względem tego za co płącą jak ja a inni za mało...

ten serwis należy naprawić globalnie...

 

tak samo jak  Stars TV na IPTV... już prawie miesiąc tego kanału (FTA!!!!!) "nie ma w twoim abonamencie", jestem już na etapie że po 3 telefonach i 5 mailach każą mi przynosić dekoder do punktu w celu sprawdzenia, jestem ciekawy skad tam wezma lacze netii albo orange :P

 

nikt nie przyjmie tego, że to jednak problem po waszej stronie.

 

ja mam luźne podejście do tego wszystkiego ale wygląda to kiepsko... rozumiem, że wszyscy pracownicy techniczni teraz oddelegowania do robienia hbb tv i dvb-t? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...