Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) Tak jak pisałem, proszę o zapisanie zgłoszenia w tej sprawie. Edytowane 14 Września 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) W dniu 14.09.2019 o 08:24, shevchenko1987 napisał: Szok, u mnie też @frankie1905, odnosisz również wrażenie, że płynność obrazu jest lepsza na zwykłych Polsatach Sport niż na tych Premium? Jednak dziś jest różnica. Skacze jakość na PSP i jest gorsza niż na PS. Edytowane 15 Września 2019 przez frankie1905 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Czy u Was też jest problem z jakością obrazu Polsat Sport PPV3-6? To znaczy piłka zachowuje się przy szybkich ruchach jak kometa itp. To samo co było na Eleven Sports 3 niedawno. Nie da się tego oglądać. Apel do Specjalisty Cyfrowy Polsat o zgłoszenie tego technikom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Witam panowie chcialem zapytac czy u was tez jest bardzo slaba jakosc obrazu .To jest masakra jakie to hd po pierwsze jakas jest okropna po drugie przycina dekoder od czasu do czasu po trzecie brak kanalow telewizji naziemnej co jest absurdem i brak jakiego kolwiek radia w aplikacji radio .Panowie z Polsatu wezcie sie za robote bo potracicie klijetow wszystko kuleje pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 U mnie to samo było w weekend. Pisałem do iCOK w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) Mi odpisali, że mam pisać do nadawcy kanału, bo oni za to nie odpowiadają Także ręce opadają. Edytowane 23 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Normalnie saigon oni sprzedaja te kanaly w ofercie i reklamuja jako hd wiec to jest ich dzialka maja dostarczyc klijentowi taka usluge jaka kupil od nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Jaja sobie z nas robią. Najpierw nie działały przez miesiąc czasu kanały PSP PPV 3-6. Jak już zaczęły działać, to nie dało się na nich obejrzeć meczu, bo HD to nawet nie było. Teraz jeszcze w weekend doszły problemy ze stabilnością działania usługi. Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że jednej z największych korporacji medialnych w Europie nie stać na porządne serwery, tak aby zapewnić optymalny odbiór kanałów w wysokiej rozdzielczości bez zacięć. Mam jeszcze około miesiąca darmowej usługi. Jeśli PSP PPV 3-6 będą działać tak jak pozostałe kanały sportowe oraz przy następnej kolejce LM i LE nie będzie zacięć, zdecyduję się na zakup pakietu, jeśli nie - poczekam sobie aż usługa będzie warta zakupu któregoś z pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 2 godziny temu, frankie1905 napisał: Najpierw nie działały przez miesiąc czasu kanały PSP PPV 3-6 Te kanały są uruchamiane gdy jest taka potrzeba, to nie są kanały ze stałą emisją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Ale ja nie o tym. U mnie był czarny ekran z napisem - brak uprawnień. Ostatniej rundy kwalifikacyjnej LM nie obejrzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 @frankie1905zgodnie z naszą korespondencją w wiadomościach prywatnych, wiem, że sprawa jest zgłoszona i obecnie nasi specjaliści są w trakcie weryfikacji. Staramy się, świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie i wszystkie niedogodności wkrótce zostaną zniwelowane. Za utrudnienia przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 @frankie1905 a to w takim razie zupełnie inna sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Panowie z polsatu zrobcie cos z tym obrazem jakosc jest fatalna nie da sie oglada jest zamazane normalne rozmyte masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Czyżby brak dopisków HD w ofercie OTT przy kanałach takich jak Polsat Sport, Polsat Sport Extra, kanały TVNu, Discovery itd nie był jednak przypadkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Czasem jest HD, a czasem mocne SD. Widać, że dosył nie domaga. Także do roboty Panowie. @Specjalista Cyfrowy Polsat, moje zgłoszenie w sprawie niedostępności niektórych kanałów poprzez serwis CP GO dalej nie zostało rozwiązane. Będzie już dobre 2 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Na kanale TV okazje jest prezentowany dekoder Evobox Stream. I oczywiście sprzedawany. Pan Lotto go prezentuje. Zerknijcie sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 (edytowane) 19 godzin temu, shevchenko1987 napisał: Czasem jest HD, a czasem mocne SD. Widać, że dosył nie domaga. Także do roboty Panowie. @Specjalista Cyfrowy Polsat, moje zgłoszenie w sprawie niedostępności niektórych kanałów poprzez serwis CP GO dalej nie zostało rozwiązane. Będzie już dobre 2 miesiące. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. W treści podaj również numer karty do dekodera, a postaram się przyspieszyć realizację. Edytowane 25 Września 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 (edytowane) Dziś odpisano do mnie w sprawie owych zacięć. Napisano, abym za każdym razem gdy to się pojawi sprawdzał diagnostykę połączenia. Cyrk. Dodam, że w wiadomości e-mail wyraźnie wskazałem, że mam stabilne łącze światłowodowe i brak obrazu przez 3 min to jest problem po stronie Cyfrowego Polsatu. Cyfrowy Polsat tych usterek ewidentnie nie traktuje poważnie. Edytowane 25 Września 2019 przez frankie1905 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Proszę o kontynuowanie korespondencji drogą mailową, ponieważ z poziomu forum nie mam wglądu do wymienianych maili. Staramy się zapewniać usługi na jak najwyższym poziomie. Wszystkie obiekcje, jakie nadal posiadasz, powinieneś zawrzeć w kolejnej wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Odpisałem już w tej sprawie do osoby, która udzieliła mi odpowiedzi przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Jakie to jest na najwyzszym poziomie skoro odpisuja w ten sposob przeciez to ignorancja klijent.Tak samo jakosc obrazu brak radia w aplikacji zrywanie programu zawieszanie sie dekodera to wszystko jest pozluj sie boze o jakim poziomie pan tu mowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. W treści podaj również numer karty do dekodera, a postaram się przyspieszyć realizację. Już pisałem kiedyś. Nic to nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 10 godzin temu, shevchenko1987 napisał: Już pisałem kiedyś. Nic to nie dało. Także nie jestem sam w tej sytuacji. Składałem zgłoszenie przez Icok i infolinię, zadzwonili kilka razy, że niby ponowią uprawnienia do aplikacji i nagle cisza. Brakujących kanałów jak nie było, tak nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @shevchenko1987 Przykro mi z tego powodu, jednak z poziomu forum mogę jedynie podpowiadać Ci możliwe rozwiązania oraz postarać się, aby Twoja sprawa została rozpatrzona w możliwie najbliższym terminie. Ostateczna decyzja oczywiście należy do Ciebie. @Bulgar1994 Tobie mogę zaproponować, to co pisałem wyżej. Jeśli chcesz, aby zgłoszenie zostało przyspieszone, to w wiadomości prywatnej podaj mi numer karty lub numer modułu, a ja przekażę sprawę do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat CP GO ma problemy z uprawnieniami co najmniej od 2 miesięcy, jedni mają za dużo kanałów względem tego za co płącą jak ja a inni za mało... ten serwis należy naprawić globalnie... tak samo jak Stars TV na IPTV... już prawie miesiąc tego kanału (FTA!!!!!) "nie ma w twoim abonamencie", jestem już na etapie że po 3 telefonach i 5 mailach każą mi przynosić dekoder do punktu w celu sprawdzenia, jestem ciekawy skad tam wezma lacze netii albo orange nikt nie przyjmie tego, że to jednak problem po waszej stronie. ja mam luźne podejście do tego wszystkiego ale wygląda to kiepsko... rozumiem, że wszyscy pracownicy techniczni teraz oddelegowania do robienia hbb tv i dvb-t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.