frankie1905 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 A jak u Was ze stabilnością samych kanałów? Wieszają się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 wieszają wieszają... dotyczy obu usług po internecie ;). "wystąpił problem z odtwarzaniem video" w ten weekend widziałem kilka razy, zmiana kanału góra dół pomaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 O to to, u znajomych na IP 5 razy przewijaliśmy siatkówkę wieczorem bo ciągle coś zrywało ;). O zjeżdzaniu jakości do SD nie wspomnę. To samo co w Netii za starych czasów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 @bugmenot, niemożliwe. Nie tak dawno wmawiałeś mi, że to wina internetu, a nie ich serwerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) @shevchenko1987 A kiedy niby dyskutowaliśmy o usłudze IPTV? Ty narzekałeś na Iplę, ja ją niezmiennie chwalę. Moi znajomi, lubiący siatkówkę przeszli z Ipli odpalanej na MiBoxie, którą bardzo chwalili na ten dekoderek, bo więcej kanałów, taniej, catchup cudawianki i w ciągu dwóch tygodni padło więcej razy niż Ipla przez rok, jakość też gorsza, logotyp Polsatu Sport to jeden wielki jpgowy artefakt ;). Dziś miał pójść zwrot, bo wzięte przez net na szczęście. Edytowane 2 Września 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsoi3 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Dzień dobry, Czy mają aktywny abonament telewizji Cyfrowej Polsat (najwyższy pakiet + GO + HBP GO) mogę kupić na własność Evobox Stream i korzystać z kanałów w ramach mojego abonamentu tv cyfrowej, bez ponoszenia dodatkowych kosztów? Proszę o odpowiedź. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 10 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Nie. To jest całkowicie odrebna usługa. To nie ma znaczenia czy coś gdzieś obecnie masz. Kupujesz ten dekoder sobie na własność, masz 3 miechy za darmo. A potem musisz wykupić odpowiedni dla Ciebie pakiet. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsoi3 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Dziękuję za odpowiedź. To jeszcze jedno pytanie - czy aplikacja GO w tym dekoderze zawiera sekcję kanałów TV (tak jak jest np. w przeglądarce internetowej). Bo może tą drogą mógłbym po 3 miesiącach oglądać kanały w ramach swojego dostępu do GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 3 godziny temu, zsoi3 napisał: Dzień dobry, Czy mają aktywny abonament telewizji Cyfrowej Polsat (najwyższy pakiet + GO + HBP GO) mogę kupić na własność Evobox Stream i korzystać z kanałów w ramach mojego abonamentu tv cyfrowej, bez ponoszenia dodatkowych kosztów? Proszę o odpowiedź. Dziękuję. 2 godziny temu, zsoi3 napisał: Dziękuję za odpowiedź. To jeszcze jedno pytanie - czy aplikacja GO w tym dekoderze zawiera sekcję kanałów TV (tak jak jest np. w przeglądarce internetowej). Bo może tą drogą mógłbym po 3 miesiącach oglądać kanały w ramach swojego dostępu do GO? Witam. Tak jak napisał @wojtekmedia2, OTT TV jest osobną usługą. Dekoder EVOBOX STREAM można pozyskać na 2 sposoby:• Z umową na czas określony – sprzęt udostępniony na start za 1 zł oraz za 10zł/mies., z umową na 24 miesiące (przechodzi w umowę na czas nieokreślony).• Zakup detaliczny (dostępny tylko w POS) – sprzęt własnościowy za 299 złjednorazowo. W obu przypadkach, po aktywacji dekodera, klient otrzyma dostęp do PAKIETUSTARTOWEGO (DEMO) za 0 zł przed 3 miesiące, który składa się z:• Pakietu podstawowego „Bogatego”• Pakietów dodatkowych premium: HBO i HBO GO, Polsat Sport Premium,Eleven Sports, czyli z wszystkich kanałów dostępnych w ofercie (ponad 100 kanałów). W tym czasie nie można wykupować dodatkowych usług. Usługa Cyfrowy Polsat GO jest również dostępna w OTT TV. Jeśli jesteś zainteresowany podpisaniem umowy, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsoi3 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 56 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Tak jak napisał @wojtekmedia2, OTT TV jest osobną usługą. [...]Usługa Cyfrowy Polsat GO jest również dostępna w OTT TV. Dziękuję za odpowiedź. Czyli nie można z tego skorzystać tak jakby z multiroom - mając tv cyfrową dokupić tv internetową w ramach jednego abonamentu, ew. za drobną opłatą? Co do Polsat GO - nie zrozumieliśmy się: czy aplikacja Polsat GO w dekoderze Evobox Stream zawiera w sobie sekcję TV (tak jak aplikacja na Android czy w wersji przeglądarkowej) czy też jest tej sekcji pozbawiona (tak jak aplikacja w dekoderze Evobox Pvr)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uuntouchableee Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Witam. Czy evobox stream jest aktualnie jedyną(poza Ipla Polonia która mnie nie interesuje - za uboga oferta ) ofertą, dzięki której legalnie można na Smart TV (Panasonic ) oglądać polską telewizję bez dokupywania dostawek, kombinowania z vpn, przesyłania obrazu z telefonu czy laptopa ? Nie mam możliwości montażu anteny satelitarnej, zresztą korzystanie z standardowej oferty jest zabronione za granicą. Internet posiadam 100mb/s. Ktoś coś doradzi? Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 W dniu 10.09.2019 o 15:35, zsoi3 napisał: Dziękuję za odpowiedź. Czyli nie można z tego skorzystać tak jakby z multiroom - mając tv cyfrową dokupić tv internetową w ramach jednego abonamentu, ew. za drobną opłatą? Co do Polsat GO - nie zrozumieliśmy się: czy aplikacja Polsat GO w dekoderze Evobox Stream zawiera w sobie sekcję TV (tak jak aplikacja na Android czy w wersji przeglądarkowej) czy też jest tej sekcji pozbawiona (tak jak aplikacja w dekoderze Evobox Pvr)? Aplikacja umożliwia korzystanie z materiałów VOD. 17 godzin temu, uuntouchableee napisał: Witam. Czy evobox stream jest aktualnie jedyną(poza Ipla Polonia która mnie nie interesuje - za uboga oferta ) ofertą, dzięki której legalnie można na Smart TV (Panasonic ) oglądać polską telewizję bez dokupywania dostawek, kombinowania z vpn, przesyłania obrazu z telefonu czy laptopa ? Nie mam możliwości montażu anteny satelitarnej, zresztą korzystanie z standardowej oferty jest zabronione za granicą. Internet posiadam 100mb/s. Ktoś coś doradzi? Z góry dziękuję Witam. Jeśli będziesz chciał skorzystać z oferty TV, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Chciałem się podzielić info, że dziś wieczorem wreszcie zaświeciły u mnie plansze Polsat Sport PPV 3-6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) Szok, u mnie też @frankie1905, odnosisz również wrażenie, że płynność obrazu jest lepsza na zwykłych Polsatach Sport niż na tych Premium? Edytowane 14 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Kumpel, który korzysta z tej usługi też ma takie spostrzeżenia. Być może SoC nie wyrabia przy wyższym bitrate. Swego czasu oglądałem na komputerze LM na Ipli i PSP zżerał dużo więcej zasobów procka niż przy oglądaniu innych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) No to właśnie dziwne, bo na Ipli jest odwrotnie. PSP wyglądają dużo lepiej od zwykłych PS. To bardziej coś u nich. @Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz to zgłosić do weryfikacji? Poza tym wydaje mi się, że na poczatku jak wziąłem tą usługę to jakość obrazu na PS była lepsza. Edytowane 14 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Ale ja nie piszę, że na Ipli jest gorzej, tylko że lepszy obraz potrzebuje więcej zasobów sprzętowych. Być może dlatego klatkuje. PSP na Ipli ma dużo wyższe bitrate(60%) niż inne Polsaty Sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) To jak wytłumaczysz, że zwykłe PS na Ipli (sprawdzone na MiBox oraz LG OLED B8) wyglądają gorzej / mają mniejszą płynność od PSP? To nie SoC. To strumień jest winny. Edytowane 14 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Chciałbym poinformować, że plansze na kanałach PPV powinny już wyświetlać się u wszystkich Użytkowników. 1 godzinę temu, shevchenko1987 napisał: No to właśnie dziwne, bo na Ipli jest odwrotnie. PSP wyglądają dużo lepiej od zwykłych PS. To bardziej coś u nich. @Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz to zgłosić do weryfikacji? Poza tym wydaje mi się, że na poczatku jak wziąłem tą usługę to jakość obrazu na PS była lepsza. Jeżeli zaobserwowałeś jakiekolwiek nieprawidłowości związane z jakością, to proszę, zapisz w tej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat przejdźcie do kolejnego etapu czyli naprawy STARS TV na iptv które od 3 tygodni nie działa.... problem nie dotyczy tylko mojego tunera, jedynymi nowododanymi kanałami z którymi nie było problemów z uprawieniami od kiedy mam iptv były canale+ sport, cała reszta zawsze przez miesiąc trzeba się kopać... z kanalem dla abonentów po tym jak napisałem na forum się udało i juz wszyscy mogą oglądać zapowiedzi tytułów VOD których i tak nie mogą kupić na swoim evobox ip wiec trzymam kciuki za STARS, to trochę ważniejsze dla mnie :o. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat zgłoszenie napisane. Ps. A gdzie rekomensata skoro dopiero po takim czasie zaczęło to (PSP PPV 3-6) działać jak należy? Kolega @jaszek dostał. My też chcemy. Nie oczekuje(-my) wiele. Może być np. przedłużenie pakietu startowego o jeden miesiąc Edytowane 14 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 56 minut temu, neblyn napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat przejdźcie do kolejnego etapu czyli naprawy STARS TV na iptv które od 3 tygodni nie działa.... problem nie dotyczy tylko mojego tunera, jedynymi nowododanymi kanałami z którymi nie było problemów z uprawieniami od kiedy mam iptv były canale+ sport, cała reszta zawsze przez miesiąc trzeba się kopać... z kanalem dla abonentów po tym jak napisałem na forum się udało i juz wszyscy mogą oglądać zapowiedzi tytułów VOD których i tak nie mogą kupić na swoim evobox ip wiec trzymam kciuki za STARS, to trochę ważniejsze dla mnie :o. Jaki komunikat widnieje na tym kanale? Proszę, opisz mi wszystkie zaobserwowane nieprawidłowości. 54 minuty temu, shevchenko1987 napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat zgłoszenie napisane. Ps. A gdzie rekomensata skoro dopiero po takim czasie zaczęło to (PSP PPV 3-6) działać jak należy? Kolega @jaszek dostał. My też chcemy. Nie oczekuje(-my) wiele. Może być np. przedłużenie pakietu startowego o jeden miesiąc Decyzję w tej sprawie może podjąć wyłącznie Departament Reklamacji. Możesz również zapisać zgłoszenie poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat komunikat to tego kanału nie ma w twoim abonamencie a mam fulla... Wcześniej to samo było przez kilka tygodni jak dodaliście do listy iptv kanał tv okazje i dla abonentów. Na tych mi nie zależało ale na starsie już tak. Rozmowy z infolinią są bezowocne.... restarty, ponowienia uprawnień itd, mam wznawiać sygnał z satelity w icok co się kończy komunikatem że wystąpił błąd i sie nie dziwie bo mam iptv :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 W tej sytuacji proponuję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas). Następnie podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, a postaram się przyspieszyć realizację. Znajdziesz go w zakładce Ustawienia -> Informacje -> Dostęp warunkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 3 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: W tej sytuacji proponuję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas). Następnie podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, a postaram się przyspieszyć realizację. Znajdziesz go w zakładce Ustawienia -> Informacje -> Dostęp warunkowy. to nie jest problem mojego dekodera... bo sprawdzałem też u znajomych... to ta sama sytuacja co z polsat sport premium. coś źle nadajecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.