wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Dzwoniłem na infolinię przed chwilą. I facet nadzwyczajnie w świecie kazał pójść do punktu na wymianę. Ale poinformował że zgłosi wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Dzwoń jeszcze raz, bo co on chce wymieniać? Na 99% sprawny dekoder? Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 41 minut temu, OlafS napisał: A może scan faktury przesłany mailem by COK wystarczył Wysłałem i to, łącznie z numerem CN dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 A może coś z danymi do rejestracji jest nie tak. Skoro wymagają PESEL to może coś jest z nami nie tak i nie pozwalają z tego korzystać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) U mnie nawet konto na ICOK się poprawnie założyło A próbowaliście robić aktywację tylko za pośrednictwem sieci WiFi czy po kablu również? Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Serio wy to kupujecie? Dość że oferta okrojona to jeszcze każą wykupywać dodatkowe pakiety czyli płacisz 20zł lub 30 i kup + 45zł pakiet sport, + pakiet bajki 10zł + pakiet filmy seriale 20zł? Przecież to jest tak chore że się nie trzyma kupy, owe pakiety powinna zawierać uzupełniać te już pakiety za 20zł , 30zł, czy 60zł! a nie bulić dodatkowo. Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez jeneka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Ja kupiłem tylko ze względu na Polsat Sport (bez premium), bo przez Iple na telewizorze te kanały nie mają u mnie płynności, a na dekoderze tak. Oglądam tenis, diamentową ligę, Ligę Narodów czy też eliminacje Euro. 20 zł od czasu do czasu można zapłacić. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 8 minut temu, shevchenko1987 napisał: U mnie nawet konto na ICOK się poprawnie założyło A próbowaliście robić aktywację tylko za pośrednictwem sieci WiFi czy po kablu również? I tak, i tak to robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 A jaki dostawca internetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Lokalna kablówka. I tak się zastanawiam czy wina nie leży, że może jakiś port jest blokowany przez mojego dostawcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Zrób router z telefonu, włącz LTE i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Tak próbuję, ale zaciął się dekoder... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) To znaczy? Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 No musiałem go wyłączyć z sieci. Masakra jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Nic mu nie będzie. Odpalaj i próbuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 My próbowaliśmy z fona pociągnąć też i było to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Nie chce połączyć się z hotspotem. Jaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 A u Ciebie kolego też jest taka treść? Błąd 100 nie wykryto serwera sprawdź połączenie z Internetem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) U mnie się łączy i działa normalnie. Telefon Huawei P20 Pro. @wojtekmedia2, a twój dostawca to? Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) To samo, to nie jest kwestia neta. Połączył się z siecią telefonu i nadal: serwer nie odpowiada. 5 minut temu, wojtekmedia2 napisał: A u Ciebie kolego też jest taka treść? Błąd 100 nie wykryto serwera sprawdź połączenie z Internetem? Dokładnie taki sam. Ja się jutro pofatyguję do tego salonu, gdzie mi towar sprzedano. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez frankie1905 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 No to albo faktycznie serwer aktywacyjny leży albo pracownicy salonu dali ciała. Raczej w dwa trefne egzemplarze dekodera nie chce mi się wierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Mnie dwóch konsultantów dziś i wczoraj powiedziało, że dekoder nie został poprawnie zarejestrowany w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) W takim razie nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na odpowiedź z COK lub wycieczka do salonu. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domitermi Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 U mnie tez komunikat 100 serwer nie odpowiada . pi pol godz czekania na konsultanta rozlaczyli mnie . Dekoder kupiony na wlasnosc . Takze brawo Cyfrowy Polsat mialo byc mega fajnie i przyjemnie a jest wielki klops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 No to robi się coraz więcej takich dekoderów widzę. Nie ma co wymieniać tylko czekać na na rozwój sytuacji. Ewidentnie błędy w serwerowni. Rozumiem że te 3 miesiące nalicza od daty aktywacji a nie zakupu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.