davidec Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Tak po 9tej z kierunkowego 22.... ale ja wcześniej pisałem ze 2 razy z nimi na czacie wiec mieli wiedzę ze interesuje mnie ta kwestia.... już nie drazylem tematu ze jedni maja za darmo....przeżyje te 10 PLN do końca umowy mam rok.... wróciłem z zakupów włączyłem na Canal+ 4K i dosłownie po paru sek dziala jak dawniej.... chyba się przeliczyli nie było chętnych na boxy hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 U mnie wczoraj wieczorem C+4K został zakodowany, szybki telefon do BOK i potwierdzenie że kanał ten mam w pakiecie oraz wysłanie nowych uprawnień. Mija już ponad 15 godzin a kanał dalej zakodowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Czy tylko osoby korzystające z modułu mają problem z wywalczeniem C+4K za darmo? Bo ja mam Ultrabox+, płacę za pełen pakiet C+... i konsultantka kieruje mnie na "Poszerz moją ofertę" w Moje NC+, gdzie jest jasno napisane, że dostęp kosztuje 10zł/miesięcznie (a po 12 mies. 20zł/mies.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 No ja jestem w tej samej sytuacji , nie chcą mi dać za darmo przy takim abonamencie i ULTRABOXIE a innym dają za darmo . Jak tak można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Bo pewnie, gdy panował chaos dawali za 0 zł, bo nikt nic nie wiedział i gasili pożar. Teraz, gdy kusz trochę opadł robią dalej co chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Co ciekawe dla nowych ofert/klientów też jest zastawiana pułapka bo możesz wziąć pakiet z pełnym wachlarzem kanałów C+, do tego Ultrabox+ 4K, a opcja wyboru C+4K (oczywiście odpłatnie) się w ogóle nie pojawia. Czyli zostajesz nowym klientem i dopiero później się dowiadujesz, że tak naprawdę tego 4K nie masz jeszcze w pakiecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Dobrze ale niech traktują wszystkich jednakowo - jak jednemu dają kanał za darmo to niech wszystkim z ULTRABOXEM 4K tak daja. Jeden konsultant mówi że się nie da , a drugi a jednak się da . NO bez jaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Na początku dawali niektórym za 0 złotych prawdopodobnie z uwagi na ich staż. Ci co mieli rok , 2 czy 3 byli traktowani odmownie. Tak między wierszami powiedziała mi konsultantka. Niestety mnie też odmownie potraktowali,Bo podpisałem nową umowę na żonę w zeszłym roku. [beep]y nie chcieli mi na przedłużeniu dać ultraboxa i teraz w systemie jestem traktowany jako nowicjusz Swoją drogą póki co nie dam im tych 10 zeta / sztuka cierpi/ bo kasa nie jest jakaś super duża. Tym bardziej, że deka mam za darmo. Kanał póki co jest czynny tylko kilka godzin, jest pełno powtórek. sądzę, że jak nie będzie dużo chętnych to za miesiąc lub dwa / przed świętami / zrobią nową promocję. Wszytko będzie pewnie zależeć od liczby abo. tego kanału.No chyba, że mocno "ubogacą" ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik123 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 A ja powoli mam dosyć ich podejścia do klienta. Wymieniłem dekoder na samym początku jego pojawienia się. Kupiłem 3 kable z czego dwa z certyfikatem żeby w ogóle działał. Teraz mam płacić drugi raz za oglądanie tych samych treści - mógłbym zrozumieć to gdyby na tym kanale puszczali zupełnie inne materiały niż w C+. Robią z klientów idiotów - przecież płacimy już dodatkowe pieniądze za dekoder. Oczywiście dekodera nie chcą mi teraz wymienić na wcześniejszy. Mam nadzieję, że tym tematem zajmie się uokik i dopierniczy im za takie działania karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konieczko Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) Dzwoniłem, najpierw była propozycja za 20 zł na mce a później zeszli na 10 zł mce przy opcji na rok. Mam moduł z karta cayman. Już modułu nie trzeba było wymieniać Edytowane 13 Września 2018 przez konieczko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Na stronie NC+ nastąpiła już zmiana: https://ncplus.pl/canal-plus-4k-ultra-hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Ten zapis już jest od jakiegoś czasu. Po prostu go nie zauważyłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Najlepiej wejść na mojencplus i na czacie męczyć konsultantów. Ja któregoś dnia spędziłem cały wieczór na rozmowach i udało się przy 4 podejściu. Napisałem, że kiedy brałem dekoder 4k czytałem wszędzie o tym że ta technologia będzie przez nc+ rozwijana, a treści 4k będzie przybywać, a nigdzie nikt nie pisał że będę musiał dodatkowo za nie płacić i przez to czuję się oszukany. Konsultant spytał tylko czy uważam że zostałem wprowadzony w błąd, potwierdziłem i za chwilę dostałem informację że włącza mi canal+4k do końca umowy za 0zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Miałem podobną rozmowę i udało się za pierwszym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 6 godzin temu, pawcho napisał: Na początku dawali niektórym za 0 złotych prawdopodobnie z uwagi na ich staż. Ci co mieli rok , 2 czy 3 byli traktowani odmownie. Tak między wierszami powiedziała mi konsultantka. Niestety mnie też odmownie potraktowali,Bo podpisałem nową umowę na żonę w zeszłym roku. [beep]y nie chcieli mi na przedłużeniu dać ultraboxa i teraz w systemie jestem traktowany jako nowicjusz Swoją drogą póki co nie dam im tych 10 zeta / sztuka cierpi/ bo kasa nie jest jakaś super duża. Tym bardziej, że deka mam za darmo. Kanał póki co jest czynny tylko kilka godzin, jest pełno powtórek. sądzę, że jak nie będzie dużo chętnych to za miesiąc lub dwa / przed świętami / zrobią nową promocję. Wszytko będzie pewnie zależeć od liczby abo. tego kanału.No chyba, że mocno "ubogacą" ofertę. Ja podpisywałem umowę po MŚ w lipcu, złożyłem reklamację na początku września i dostałem za free, więc staż raczej nie ma nic do tego. 7 godzin temu, aster napisał: Co ciekawe dla nowych ofert/klientów też jest zastawiana pułapka bo możesz wziąć pakiet z pełnym wachlarzem kanałów C+, do tego Ultrabox+ 4K, a opcja wyboru C+4K (oczywiście odpłatnie) się w ogóle nie pojawia. Czyli zostajesz nowym klientem i dopiero później się dowiadujesz, że tak naprawdę tego 4K nie masz jeszcze w pakiecie... Jak wejdziesz przez nową wersję sklepu internetowego to jest "schowany" w opcjach dodatkowych i np. do superpremium jest za 0 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) 32 minuty temu, artgot napisał: Ja podpisywałem umowę po MŚ w lipcu, złożyłem reklamację na początku września i dostałem za free, więc staż raczej nie ma nic do tego. Jak wejdziesz przez nową wersję sklepu internetowego to jest "schowany" w opcjach dodatkowych i np. do superpremium jest za 0 zł... Zgadza się występuje Canal+ 4K za 0zł w: - SuperPremium+ (Pakiet Filmowy) - Extra+ z Canal+ (Pakiet Sportowy) Edytowane 13 Września 2018 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darjo63 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) Po 17-tej rozmawiałem z konsultantem na infolinii i uwzględniając mój abonament 139,89 dostałem Canal+4k za 0 zł na moduł do końca mowy.Dodatkowo kanały Cinemax i HBO GO za 5 zł (miałem za 10 zł) A wcześniej na złożoną reklamacje otrzymałem odpowiedź odmowną. Edytowane 13 Września 2018 przez darjo63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 No to macie wyjasnienie skąd zamieszanie. https://satkurier.pl/news/173813/co-sie-dzieje-z-dostepem-do-canal-4k-ultra-hd-w-nc.html Czyli tak jak można było się domyśleć - zabezpieczenia i znów jakieś pretensje. Najpewniej nieudaczników od sprzedaży praw do PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knigen75 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 3 godziny temu, mxv1 napisał: Zgadza się występuje Canal+ 4K za 0zł w: - SuperPremium+ (Pakiet Filmowy) - Extra+ z Canal+ (Pakiet Sportowy) Ja właśnie wziąłem pakiet sportowy ale z modułem a w uwadze mają info że kanał dostępny tylko z dekoderem. Jednak konsultant zapewniał mnie że będzie mi działał C+ 4K na module i na szczęście działa, oczywiście bez opłat, ale pakiet sportowy 99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Już trzeci dzień jestem bez dostępu do C+4K (pomimo posiadania go w pakiecie). Uprawnienia wysyłane trzy razy po kontakcie z BOK i nic, jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Widocznie nie można włączyć ci dostępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 No wiesz do środy działało a teraz nie można nadać dostępu? Tym bardziej ze mam dekoder nie moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Może jednak musisz dopłacić dyszkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 1 września w ICA pojawiło się że mam C+4K w pakiecie, 3 września na e-mail dostałem aneks potwierdzający C+4K za 0 zł do końca umowy (08.2020). Zaznaczam że nic nie musiałem im zglaszać itp, sami dodali do mojego pakietu VIP. Od środy C+4K mam zablokowane, dziś kolejna rozmowa z BOK i kolejne wysyłanie uprawnień. Jeżeli to nic nie da to nie mają w BOK więcej pomysłów. Sympatycznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
72adam Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 2 godziny temu, SatZnawca napisał: 1 września w ICA pojawiło się że mam C+4K w pakiecie, 3 września na e-mail dostałem aneks potwierdzający C+4K za 0 zł do końca umowy (08.2020). Zaznaczam że nic nie musiałem im zglaszać itp, sami dodali do mojego pakietu VIP. Od środy C+4K mam zablokowane, dziś kolejna rozmowa z BOK i kolejne wysyłanie uprawnień. Jeżeli to nic nie da to nie mają w BOK więcej pomysłów. Sympatycznie... Uprawnienia powinny dojść w ciągu 30 minut,góra 1h. Jeśli dalej nie masz obrazu na tym kanale,to dzwoń do nich ,niech wejdą na Twoje konto i zobaczą co Ci wysłali meilem . powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.