Jump to content
franko

Dostęp do CANAL+ 4K Ultra HD po 1 września - zamieszanie

Recommended Posts

Ale dekodery służą też do odbioru standardowej oferty więc nie tracą swojej użyteczności. A z modułami to kwestia ochrony przed piractwem - uznali że nie są odpowiednio zabezpieczone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale dekodery służą też do odbioru standardowej oferty więc nie tracą swojej użyteczności.

Chyba nie sądzisz , że zmienialiśmy swoje dekodery by delektować się jakością HD.

Do tego by mi stary poczciwy turbodekoder wystarczył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem świadomy opłaty za dekoder a nie opłaty za sam kanał.

W reklamach tego nie było. Ważne, że sytuacja się wyjaśniła.  :cool:

Tak ma marginesie kolekcja VOD Canal+4K również jest odblokowana. Gdzieś nam to wszystkim umknęło.  ;)

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale dekodery służą też do odbioru standardowej oferty więc nie tracą swojej użyteczności. A z modułami to kwestia ochrony przed piractwem - uznali że nie są odpowiednio zabezpieczone

Sądzisz, że te moduły z kartą Cayman co wyszły na rynek sprzedaży są nie odpowiednio zabezpieczone, czy masz na myśli inny rodzaj modułów CAM CI+ od nc+ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Włączają Canal+ 4K, bo pewnie za miesiąc czy dwa okaże się, że będzie nowy kanał - np. Canal+ Sport 4K i za to już sciagną podwójnie ;). Ta nagła zmiana nastawienia pokazuje, że poprawy oferty C+ 4K raczej szybko nie będzie... A za ramówkę składająca się w 3/4 z "Kruka" i powtórki z kanałów typu Kuchnia+ jednak głupio brać kasę.

Edited by bugmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstyd brać za takie treści 10 zł. Dogadaliby się na funbox 4k, travelxp 4k czy lovenature 4k - wszystkie sa na hotbirdzie to mieliby za co brać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie nie jest dostępny dla tych co mają moduł. Dla tych co mają te ich dekodery tak. O opłatach nie wypowiadam się bo to sprawa wtórna.... Liczą chyba że ludzę będą wymieniali moduły na dekodery ale się przeliczą.... Dla 1 kanału czy nawet 2-3 go nie wezmę.... reklamacje składać i tyle - nikt nie informował że kanał będzie dostępny na module tylko do 31.08.2018....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawia też fakt, w jakim celu wyprodukowali i puścili na rynek te moduły, reklamując na 1. stronie opakowania 4K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To się nazywa celowe wprowadzanie klienta w błąd. Tym bardziej, że te same karty dekodujące "CAYMAN" występują w obu urządzeniach, tj. UltraBox+ 4K UHD oraz Moduł CAM CI+. Do 31.08.2018r. kanał Canal+ 4K UHD działał na dwóch ww. sprzetach. Tylko przez decyzję szczebla zarządzającego postanowiono zwiększyć dochody firmy poprzez jawne okłamywanie klientów (czyt. NAS - posiadaczy modułów CAM CI+) że niby nie da się teraz dokupić tej opcji dodatkowej do swojej umowy tak jakby coś się zmieniło w tym czasie?! I oczywiście najlepiej by było wepchnąć nam nową umowę z dekoderem i dzierżawą.

 

Sprawa jest o tyle dziwna, że pojedynczym jednostkom posiadającym moduł udało się włączyć lub wymusić włączenie. Czyli sami sobie zaprzeczają i zaczynają "puszczać krew". Jeszcze inni otrzymali propozycję, że przy opcji C+ x 6 otrzymają ten kanał jak dokupią pozostałe C+ (Seriale i Discovery) za 5 zł do końca umowy, ale niestety najwięcej jest osób, które otrzymały odmowę.

 

Jedyne co nam zostało to bombardować ich telefonami, reklamacjami oraz pisaniem reklamacji. Jeśli to nie pomoże to zostaje złożenie skargi do UOKiK.

 

Bo niby dlaczego mam się z dnia na dzień stać klientem II kategorii? Czy pieniądze od osób posiadających moduły są inne? Śmierdzą im?

 

Mi to nawet nie chodzi o ten słaby kanał. Tylko o zasady, bo jak im się teraz damy to nie wiadomo co wymyśla głupiego za chwilę (!)

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watpie by jakieś argumenty były Pani na czacie stwierdziła ze działa on (c+4k) na modułach które były kupione na własność. Rozumiem że chodzi o te z których z migrowano z oferty prepaid. Tylko nie bardzo rozumiem czym technicznie się one różniły od tych wynajmowanych. Jakaś paranoja. 

Ja mam moduł po pre-paidzie i mi powiedziano to samo: "Nie ma możliwości włączenia". Czyli kłamią na całego. Moduły się niczym nie różnią. To ich wymysł by wcisnąć Ci bajkę i spławić.

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

To czemu nie opiszecie tej sytuacji i nie zamieścićie gotowego maila tutaj żeby każdy nie zadowolony wysłał do uokik. Jak ludzie będą się skarżyć to wybuchnie afera i urząd szybko zrobi z nimi porządek.

Niech jeden się poświęci i ułoży gotowego maila do wysłania bo większości się nie chce i czekają na gotowca

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam moduł CAM (własność NC+) i zaproponowano mi wykup kanału tylko i wyłącznie przy wymianie modułu CAM na dekoder 4K Ultrabox (0zł opłata aktywacyjna, 0zł opłata miesięczna). Doradźcie mi co lepsze: dekoder 4K czy moduł CAM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi tak samo wczoraj konsultant powiedział ze nie ma opcji włączenia tego kanału na moduł, i proponował mi dekoder typu Ultrabox za darmo.  Oczywiście nie skorzystałem.  Dziś wysłałem jeszcze do nich maila o treści:

Na początku roku podpisałem nową umowę na okres dwóch lat,  jako sprzęt od operatora wybrałem moduł CI+ oraz sparowaną z nim kartę typu CAYMAN. Zapewniano mnie ze na tym module będę miał dostęp do programów w rozdzielczości 4K, przez cały czas trwania umowy. Moje pytanie brzmi ,dlaczego od 1 września bieżącego roku, jako abonent korzystający z modułu, nie mam możliwości dodania do swojego pakietu kanału CANAL+ UHD, skoro przy podpisywaniu umowy nie zostałem poinformowany że w przyszłości taki dostęp zostanie zablokowany.  Uważam że jest to celowe wprowadzenie w błąd zarówno mnie, jak i wielu innych abonentów korzystających z modułów CI+. Chciałbym zaznaczyć ze nie interesuje mnie wymiana modułu na dedykowany dekoder która została mi zaproponowana. Uważam ze jest to rażące nadużycie ze strony platformy NC+, a sprawa trafi do UOKiK. Chciałbym żeby ktoś kompetentny ustosunkował się do mojego pytania i wyjaśnił mi, dlaczego Canal+ 4k był dostępny na modułach do 31 sierpnia, a po tej dacie postanowiono bez żadnych wcześniejszych wyjaśnień  zablokować możliwość dołączenia tego kanału do pakietów abonentom takim jak ja.

 

Mają się ustosunkować do tego w ciągu 10 dni. Jeśli nadal będą iść w zaparte pozostaje tylko UOKiK.

Edited by Mr. Orbita
Poprawiona czytelność, brak polskich znaków - nie dało się tego rozczytać w takiej formie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam moduł CAM (własność NC+) i zaproponowano mi wykup kanału tylko i wyłącznie przy wymianie modułu CAM na dekoder 4K Ultrabox (0zł opłata aktywacyjna, 0zł opłata miesięczna). Doradźcie mi co lepsze: dekoder 4K czy moduł CAM?

Sam zdecyduj co jest dla Ciebie lepsze. Nikt Ci nie doradzi, bo każdy ma inne potrzeby.

To czemu nie opiszecie tej sytuacji i nie zamieścićie gotowego maila tutaj żeby każdy nie zadowolony wysłał do uokik. Jak ludzie będą się skarżyć to wybuchnie afera i urząd szybko zrobi z nimi porządek.

Niech jeden się poświęci i ułoży gotowego maila do wysłania bo większości się nie chce i czekają na gotowca

Póki co złożyłem reklamację w nc+ i czekam na odpowiedź.

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dekoder 4k ultrabox i też znikł mi kanał 4k... co się dzieje?

 

edit: po wylaniu całej łaciny na czacie NC+ przywrócili mi dostęp do kanału 4k...

Edited by Kmicik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też złożyłem reklamację w nc+ i czekam na odpowiedź. Nie mam zamiaru dla jednego kanału rezygnować ze swojego tunera dla ich boxa. A tak było pięknie na Cameleonie....A swoją drogą,  to chyba nie ma roku bez dziwnych ruchów ze strony NC+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też złożyłem reklamację.

Moduł mam w telewizorze. W styczniu musiałem podpisać nową umowę, bo nie było opcji przedłużenia starej na module CI+ a możliwość przedłużenia była wyłącznie na dekoderze. Oczywiście wymusili gorsze warunki cenowe. Teraz proponują ponownie dekoder. To jest po prostu oszustwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy którzy mają moduł z karta Cayman niech piszą reklamacje ! Nie dajcie się nabrać na te ich dekodery..... Jak ich zaleje fala reklamacji to następnym razem 2 razy się jakiś [beep] tam zastanowi zanim coś takiego wymyśli.... to jest z ich "problem techniczny" a nie wina klienta.... jak odp w stylu "można wymienić na dekoder" to odwołanie i potem UOKiK. Już dostali nie raz po łapach od nich oszuści.

Edited by davidec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...