Jump to content

Dostęp do CANAL+ 4K Ultra HD po 1 września - zamieszanie


Recommended Posts

Pierwszy kontakt z czatem w ICA nie przyniósł oczekiwanych rezultatów. Konsultantka kazała napisać w zakładce napisz do nas. Druga próba i po wypisaniu formułki dlaczego tak, Pani bez problemu właczyła Canal+Ultra HD 4k za darmo do końca umowy.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Czy komuś z posiadających moduł udało się uzyskać jakieś nowe info nt. dostępności C+4K UHD, czy twardo stoją przy tym, że na modułach nie będzie działać? Najśmieszniejsze jest to, że ciągle na ich stronie jest informacja, że moduł pozwala na odbiór sygnału 4k.

Cytat
  • Moduł CAM CI+ umożliwia odbiór programów nadawanych z satelity przez nc+ oraz innych, niekodowanych programów telewizyjnych w jakości HD lub też UHD a także stacji radiowych. 
  • Aby moduł działał poprawnie, telewizor lub dekoder do którego jest podłączony musi obsługiwać standard DVB-S2 oraz posiadać gniazdo CI+.
  • Moduł CAM CI+ z kartą Caymam w połączeniu z odpowiednim telewizorem 4K daje możliwość odbioru sygnału 4K.

 

Link to post
Share on other sites

U mnie cyrk. Po napisaniu reklamacji 1 września otrzymałem najpierw w dn. 06.09.2018r. odpowiedź, że jak najbardziej włączenie jest możliwe. Natomiast 07.09.2018r. przyszła informacja dodatkowa w której napisane było, że po głębszej analizie jednak nie mogę. Napisałem kolejną reklamację, ale pewnie zakończy się tym samym. 

 

Na czacie ICA codziennie mówią coś innego. Najpierw chcieli mi wymienić moduł. Teraz już nie. Po prostu się nie da i tyle. 

 

Wczoraj zahaczyłem o APS, ale była tam [beep], bo mówiła dyrdymały w stylu: "Ale przecież ma Pan kanał Canal+ NOW. Tam lecą treści 4K..." Także tego. 

Edited by Mr. Orbita
Słownictwo - nie obrażamy.
Link to post
Share on other sites

Dziś mój znajomy, który odpisywał umowę 1.09 dostał odpowiedź na reklamację. 

Dodam, że obsługujący go pracownik APS twierdził, że będzie miał dostęp do C+4K dzięki temu, że bierze pakiet C+ i dekoder 4K.

 

Cytat

Szanowny Panie,

 

dziękuje za zgłoszenia z 6 września 2018 roku.

 

Uprzejmie informuję, że zgodnie z wybraną przez Pana ofertą "Extra+ z CANAL+ 24m (07/18)" skorzystał Pan z promocji "Mistrzowska Piłka", gdzie ma Pan bezpłatny dostęp do kanałów i serwisów pay-per-view Polsat Sport Premium do 30 czerwca 2019 roku. Ww. oferta nie przewiduje darmowego włączenia kanału CANAL+ 4K ULTRA HD.

 

Zaznaczam, że z informacji uzyskanych od Autoryzowanego Przedstawiciela nc+ wynika, iż ww. program dostępny był za dodatkową opłatą, z czego Pan nie skorzystał. Natomiast nie gwarantowano aktywowania opcji nieodpłatnie.

 

W związku z powyższym informuję, że brak jest podstaw do uznania reklamacji.

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

 

Z poważaniem

 

Anna P*******

Starszy Specjalista ds. Reklamacji

platforma nc+

 

Link to post
Share on other sites

Tak teraz nic tylko kupić kartę za 100 PLN siedzieć i dzwonić do nich aż się trafik na kogoś kto może/umie 😉 Mają jaką pulę modułów na których jest to możliwe i tyle.....nikt nie chce tylko przyznać jaką itd..... i od czego to niby zależy..... skoro jak wyżej ktoś zacytował dalej wciskają ludziom moduły 4K 😊

Link to post
Share on other sites

Otrzymałem kolejną odpowiedź na reklamację:

 

Cytat

[email protected]

08:59 (0 minut temu)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
do ja
cleardot.gif
Szanowny Panie, 

informuję, że 8 września 2018 roku platforma nc+ zarejestrowała zgłoszenie, zawierające odwołanie od rozstrzygnięcia reklamacji rozpatrzonej 6 września 2018 roku, dotyczącej kanału CANAL+ 4K Ultra HD.

Ponownie informuję, iż kanał CANAL+ 4K Ultra HD (pozycja 40 oraz 109) został udostępniony w ofercie Spółki specjalnie z uwagi na Mistrzostwa Świata od 15 maja 2018 roku do 15 lipca 2018 roku. Następnie w okresie od 16 lipca do 31 sierpnia 2018 roku wspomniany kanał został udostępniony Abonentom posiadającym w swojej ofercie opcją CANAL+ bezpłatnie w ramach otwartego okna.

Zaznaczam, że kanał CANAL+ 4K Ultra HD  nie jest elementem składowym opcji CANAL+ oraz Pana Promocji. 

Jednocześnie informuje, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług z dnia 22.12.2014r. w okresach testowych i promocyjnych Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usługi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy.

Wyjaśniam, że decyzją Firmy każdy użytkownik modułu CAM będzie mógł dołączyć do oferty kanał CANAL+ 4K Ultra HD (za opłatą). Jeżeli jest Pan zainteresowany dołączeniem opcji zapraszam do kontaktu z Telefonicznym Centrum Abonenta w celu zapoznania się z ofertą. 

Informuję, że na dzień wysłania odpowiedzi z 7 września 2018 roku udzielone informacje były prawidłowe. Decyzja o udostępnianiu opcji CANAL+ 4K Ultra HD dla wszystkich użytkowników modułu CAM została ogłoszona po udzielaniu odpowiedzi. 


W związku z powyższym, stanowisko Firmy zostało podtrzymane.

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami
801 044 944 lub 22 310 47 47.

Z poważaniem

 

Czyli niby można... 

Link to post
Share on other sites

W pracy jestem, więc może wieczorem zadzwonię. Wykonałem za to kontakt przez czat w ICA:

 

Cytat

Ty: Witam serdecznie, jakie są dla mnie propozycje na dołączenie do oferty kanału Canal+ 4K UHD?
Doradca nc+: Powinny wyświetlać się w zakładce Poszerz swoją ofertę.
Doradca nc+: Czy są tam widoczne?
Ty: Nie mam nic odnośnie C+ 4K
Kamil Kowalski: Ja też nie widzę ich na Pana umowie, a powinny być dostępne.
Kamil Kowalski: Proszę o kontakt z Infolinią pod numerem 22 310 47 47.
Ty: Yhm, ok.
Doradca nc+: Dziękuję, miłego dnia.

 

 

Link to post
Share on other sites

Niesprawiedliwe jest nierówne traktowanie przez NC+ klientów jednemu proponują za 10 zł msc bo nie da sie taniej, a w tym samym momencie proponują innej osobie za darmo do końca umowy. Tak nie powinni robić, nierówne traktowanie klienta nadaje się UOKIK.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...