Skocz do zawartości

Dostęp do CANAL+ 4K Ultra HD po 1 września - zamieszanie


franko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

czemu nie mam opcji w ICA? ;)

Jak wyrazisz taką chęć , że chcesz Canal+4K to ci go włączą. Opcji nie będziesz miał widocznej.

Krótka piłka, tu nie będzie badania, a może mi się teraz nie chce. To sobie potem włączę. Zgłosisz swoje zainteresowanie tym kanałem to ci zaświeci.

Ja tego inaczej nie widzę. ;)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest takie proste jak Ci się wydaje. Teraz mam cierpliwie czekać na rozpatrzenie reklamacji, bo ona więcej zrobić nie może. No to po co głupio gada, że mogę włączyć jak tak naprawdę nie mogę? :crazy:

 

Dają sobie czas na ogarnięcie tego bałaganu i ustalenie jednej słusznej wersji.

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Każdy abonent z Ultrabox 4K dostał kanał 4K za darmo?

Tak, ci co wczoraj załatwiali ten temat na infolinii/czacie to wszyscy są zadowoleni z wyników negocjacji. :D

Nie było osoby co by odeszła z kwitkiem. ;)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w przypadku wymiany modułu na dekoder chyba nie ma możliwości mieć 0 zł za dekoder i kanał. Ty dostałeś 0 zł za dekoder ale zostałeś zmuszony do płacenia za kanał. Ci do mają już haracz 15 zł za dekoder dostali w zamian kanał za darmo. Jak się to zbilansuje to korzystniej mimo wszystko wypada wymiana modułu na dekoder, bo taniej 5 zł / m-c w ogólnym rozrachunku ;)

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kiedykolwiek ktoś z Was usłyszał, biorąc tuner czy moduł ,że ten kanał będzie płatny albo, że w przyszłości będzie prawdopodobnie płatny? Ja osobiście takiej informacji nie słyszałem. A skoro takiej informacji nie było, to jak dla mnie sprawa nadaje się do UOKiKu jako wielkie nadużycie ze strony nc+! Równie dobrze mogliby podjąć decyzje biznesową podnieść ceny o 100%. Jeśli już, to WSZYSCY posiadający dekodery/moduły do 1.09.2018 powinni mieć ten kanał w pakiecie za darmo (w końcu dlatego braliśmy ich sprzęt), a decyzja biznesowa powinna dotyczyć nowych abonentów. 

Gdyby uczciwie przedstawili sprawę, wprowadzając ten kanał powiedzieli, że póki co jest promocyjnie za darmo, a w przyszłości będzie dodatkowo płatny, to wiele osób by się zastanowiło czy warto brać ten ich dekoder. A tak nałapali ludzi i ich OSZUKALI! Przynajmniej ja się czuje zrobiony w balona. Poprzez czat nic się nie dało włączyć, ma do mnie dzwonić konsul, bo włączenie tego kanału wiąże się ze zmianą umowy (tak mi powiedziała babka na czacie). No dobrze, poczekam, ale i tak uważam działanie firmy za skandaliczne! Grosza ode mnie nie zobaczą za ten kanał! 

Już nie chce myśleć, ale jak wprowadzą C+ Sport 3 i 4, to czy też nagle nie będzie decyzji biznesowej i nie zrobią ich dodatkowo płatnymi kanałami. No cóż decyzja biznesowa moja może byc taka, że z końcem umowy się pożegnamy i niech przekażą to do odpowiedniego działu. Chytry 2x traci.

Prawda jest taka, że im głośniej o tym bezie tym większe szanse, że coś się zmieni. Analogicznie jak na początku istnienia nc+ i "niezrozumienia oferty przez klientów".  Masowe niezadowolenie zrobiło swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś rozmawiałem z kilkoma konsultantami i wyszło na to, że akurat posiadam moduł z karta cayman na którym zakazano włączania tego 4K. A sa moduły na których taka możliwość jest. Więc poprosiłem o wymianę na taki moduł, na którym będę mógł oglądać dalej. Niestety, modułu wymienić nie można i cały czas wciskają swój dekoder, którego nie chce. Napisałem reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też sie dowiedziałem na ica, że od 1.09.2018 kanał jest płatny. Twierdziłem, że przy podpisywaniu umowy nikt o tym nie wspominał, a o wszystkich innych dodatkowo płatnych jak hbo lub eleven tak.Pani miała zgłosić sprawe konsultantowi i jak pisała specjaliście od canal+ 4k ale nikt nie zadzwonił. Napisałem reklamacje zobaczymy co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja zostałem przymuszony za zapłaty 10zł na kanał 4K ale został mi wymieniony moduł na dekoder 4K całkowicie za darmo :-)

Każdy abonent z Ultrabox 4K dostał kanał 4K za darmo?

Generalnie ten kto się zgłosił, to zapewne dostał ten kanał za 0zł. Ale co z tego jak za ich deka 4k płacimy dzierżawę po 15zł, z której póki co ciężko będzie zejść. Także chętnie się z Tobą zamienię :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@tombik87, nie zostałeś przymuszony nikt ci nie kazał wymieniać dekodera. Wiedziałeś, że masz dekoder za 0zł to za Canal+4K należy ci się opłata. Takie są fakty.

Ty nie dostaniesz tego kanału za darmo nawet po złożeniu reklamacji.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale jak już wcześniej wspomniałem ta wymiana modułu na dekoder jest bardziej opłacalna mimo wszystko, bo płaci się za kanał 10 zł i przy przedłużeniu umowy, gdyby mam się odwidziało to możemy z niego zrezygnować. Z kolei opłaty za dekoder już tak łatwo pozbyć się nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mam pakiet VIP i mam i dekoder 4K za darmo i C+4K działa bez żadnej przerwy. Ciekawe czemu :mrgreen: Nawet w ICA wskoczyło że posiadam C+4K w pakiecie.

 

 

To tylko świadczy o wielkim bałaganie jaki mają - ja również mam pakiet VIP (na dekoderze) i mi wyłączyli canal+4K. Dziś będę dzwonił z reklamacją.

Edytowane przez poniatowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie otrzymałem kanał za darmo do końca mojej umowy na dekoderze 4K. 
Na czacie ICA zgłosiłem, że nie zostałem poinformowany podczas przedłużania umowy o żadnych dodatkowych opłatach za kanały 4K oraz otrzymałem zapewnienie, że wszystkie kanały Canal+ wchodzą w skład mojej oferty. Odpowiedź konsultantki była następująca:

"Mając na uwadze powyższe oraz naszą dotychczasową i dalszą współpracę przyznałam Panu bezpłatny dostęp do tego kanału do końca trwania umowy, czyli do 31 marca 2020r. Po tym okresie, jeżeli nie zleci Pan wyłączenia lub nie skorzysta Pan z innej oferty usługa będzie płatna 20 zł miesięcznie. Bardzo proszę mieć to na uwadze."

Kanał od razu został włączony  :wink:
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...