Jump to content

iksiak

Users
  • Content Count

    424
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About iksiak

  • Rank
    Rozpisany
  • Birthday 11/15/1986

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Słupca
  1. U mnie też dysku praktycznie nie słychać
  2. Ale za to jak uceglisz dekoder, bo np akurat wyłączą prąd podczas wgrywania nowego softu, to pozostaje Ci kosztowna naprawa albo zakup nowego.
  3. Mam podobny problem. Tv bardzo często nie włącza się razem z dekiem, czasami też po włączeniu nie mam dźwięku. Chyba powróciły problemy z HDCP.
  4. Najlepiej wejść na mojencplus i na czacie męczyć konsultantów. Ja któregoś dnia spędziłem cały wieczór na rozmowach i udało się przy 4 podejściu. Napisałem, że kiedy brałem dekoder 4k czytałem wszędzie o tym że ta technologia będzie przez nc+ rozwijana, a treści 4k będzie przybywać, a nigdzie nikt nie pisał że będę musiał dodatkowo za nie płacić i przez to czuję się oszukany. Konsultant spytał tylko czy uważam że zostałem wprowadzony w błąd, potwierdziłem i za chwilę dostałem informację że włącza mi canal+4k do końca umowy za 0zł.
  5. @F3dor dopiero z 4 konsultantem się udało.
  6. Przed chwilą udało mi się wywalczyć dostęp do końca umowy. Napisałem, że kiedy przedłużałem umowę, w ich materiałach promocyjnych dotyczących dekodera 4k była mowa o rozwoju tej technologii i coraz większej ilości treści 4k, że nigdzie wtedy nie wyczytałem że będę musiał za te treści dodatkowo płacić i czuję się nabity w butelkę. Po chwili dostałem info, że włącza mi canal+4k do końca umowy. Kanał już działa.
  7. Kolejny konsultant po moim pytaniu odpisał że trzeba płacić, kiedy męczyłem dalej zakończył rozmowę.
  8. Ja już drugiego konsultanta męcze i nic z tego.
  9. A ja próbuję coś ugrać na czacie na mojencplus i dostałem taką odpowiedź: Kanał CANAL+ 4K Ultra HD został udostępniony 15 maja 2018 roku jako kanał promocyjny. Jego bezpłatny dostęp upłynął 31 sierpnia 2018 roku .Dodatkowo informuję, że kanał CANAL+ 4K Ultra HD nie jest elementem składowym opcji CANAL+ czy Pana oferty. Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług w okresach testowych i promocyjnych Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usługi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy. Kanał można wykupić w ofercie standardowej na czas nieokreślony w cenie 20 zł, lub 10 zł w zobowiązaniu na okres 12 miesięcy. Uprzejma pani odpisała po 3 sekundach, więc cały tekst ma już przygotowany
  10. Ciekaw jestem, czy pobierając opłaty zaczną nadawać całodobowo i bez ciągłych powtórek?
  11. iksiak

    TVP 4K

    No proszę. Ciekawe na którym tp go upchnęli?
  12. iksiak

    TVP 4K

    U mnie zniknęło z listy 2 dni po zakończeniu mundialu, jak wrócę to sprawdzę czy znów się pojawiło.
  13. To byłby brak sygnału, i pewnie nie tylko na jednym kanale. Poza tym u mnie lekkie zachmurzenie bez opadów. Teraz zauważyłem, że po włączeniu Ultraboxa niby wszystko jest OK, ale po jakimś czasie przy przełączeniu na Canal+4KUHD pojawia się ten komunikat. Wystarczy, że wyłączę i włączę dekoder i wszystko wraca do normy, ale znów na pewien czas i jeżeli oglądam coś innego niż Canal+4K to po przełączeniu na ten kanał znowu mam ten komunikat, jakby coś blokowało sygnał. Instalacje mam dwukablową, antena ustawiona należycie - wszystkie inne kanały działają prawidłowo. Ktoś to u siebie zauważył?
×
×
  • Create New...