Jump to content

Dostęp do CANAL+ 4K Ultra HD po 1 września - zamieszanie


Recommended Posts

2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Dzisiaj telefon na partyline i miły Pan od razu bez żadnych problemów zaproponował C+4K UHD za 10 zł. Włączony i działa. Moduł CAM CI+.

 

0cd11adad075.jpg

A miałeś nie kupować pakietu, a jednak skusili Cię... :)

Ja przeszedłem z modułu na dekoder za darmo i dostałem kanał Canal+4K UltraHD za 0zł do końca umowy :)

 

Edited by tombik87
Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Vsat napisał:

@shevchenko1987 Czy w takiej sytuacji podziękowania nie powinny być skierowane w odwrotnym kierunku? :)

 

Sorry za OT.

Zwróciłem się do nich z pomocą, a jak wiadomo oni jako redakcja mają większą siłę przebicia ;)

6 minut temu, tombik87 napisał:

Ja przeszedłem z modułu na dekoder za darmo i dostałem kanał Canal+4K UltraHD za 0zł do końca umowy :)

Gratuluję oferty ;)

9 minut temu, tombik87 napisał:

A miałeś nie kupować pakietu, a jednak skusili Cię... :)

Tak, ale tyle energii co włożyłem w negocjacje i reklamację to trzeba było już to doprowadzić do końca ;)

Link to post
Share on other sites

Ja jestem świeżo po lekturze artykułu "Satkuriera" o tych problemach z modułem CI+ i po pierwsze cieszę się, że na razie nie mam sprzętu do odbioru 4K (ani telewizorów, ani odbiorników satelitarnych), a po drugie, że nie musiałem jednak tego modułu aktywować, tzn. podpisywać na niego umowy (NA SZCZĘŚCIE nie zadziałał bezproblemowo na moich sprzętach 🙂 ), bo kto wie jakie problemy jeszcze mogą z nim wyjść w przyszłości...

 

Ogólnie mam taki pogląd, że zamiast ograniczać i blokować dostęp do treści 4K ich właściciele powinni celowo udostępniać niektóre z nich (np. filmy przyrodnicze) w kanałach niekodowanych, żeby zachęcić ludzi, że jak chcecie więcej to zapłaćcie, a ceny dostępu powinny być tak skalkulowane, żeby pirackie metody nikogo nie zainteresowały (o takim podejściu do tematu była mowa niedawno w artykule "Satkuriera" z testem modułu CI jednej z rosyjskich platform cyfrowych).

 

Dopóki podejście będzie takie, że "cena musi być wysoka, bo to treści premium", to będzie powód do szukania sposobów na złamanie zabezpieczeń, bo będzie na te sposoby popyt i nie pomoże tu nawet całkowita likwidacja modułów CI i kart kodowych, bo i tak znajdą się "magicy" (choćby np. byli pracownicy techniczni platform cyfrowych, albo firm tworzących systemy kodowania), którzy to obejdą, oczywiście za odpowiednią cenę , a najbardziej będą na tym wszystkim tracić uczciwi abonenci, bo to oni muszą, jak widać walczyć o wygodny dostęp do tego, za co przecież zapłacili !

Link to post
Share on other sites

Czy każdy na forum dostał CANAL+4K ULTRA HD płacąc za dekoder ULTRABOX 4K 15 zł/msc za 0 zł miesięcznie do końca umowy?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
8 minut temu, wilos napisał:

Czy każdy na forum dostał CANAL+4K ULTRA HD płacąc za dekoder ULTRABOX 4K 15 zł/msc za 0 zł miesięcznie do końca umowy

 

Jestem abonentem nc+ od miesiąca, pakiet Extra+ Canal+ i Eleven z dekoderem 4K (15 zł miesięcznie) po 1 września straciłem dostęp do C+4K i musiałem wykupić za 10 zł/miesiecznie. Pani na czacie powiedziała, że trzeba wykupić. Myslicie, że jest sens pisać reklamacje? Jeżeli tak to co w niej zawrzeć?

Link to post
Share on other sites

No właśnie napisałem i dałem załączone przez kolegów potwierdzenia oferty za 0 zł przy mniejszych abonentach. Niestety nie połączyliśmy się z dobrym konsulem, który dał by nam za 0 zł.

Edited by Barti
Nie KRZYCZYMY na forum. Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że trzeba trafić na ogarnięta osobę na czacie żeby dała za darmo... Reszta ma to głęboko w .... :) Myślę czy jest sens pisać oficjalna reklamacje przez "Napisz do nas".

Edited by LoTo11
Link to post
Share on other sites

Tak przeczytałem bardzo dobry tekst redakcji SATKurier o tej sprawie i niestety smutne jest jedno - dobro klienta kończy się tam, gdzie zaczynają się pieniądze operatora. Zwykły rachunek zysków i strat. Wyszło im, że bardziej opłaci się ukarać uczciwych klientów, niż stracić na prawach. To jednak nie jest działanie na dłuższą metę. Ten bajzel poważnie wpłynął na przyszłość 4K w nc+ i jeszcze długo będzie odbijał się czkawką.

Link to post
Share on other sites

A długo masz nc+? Nie wiem jakimi oni tam kryteriami się posługują, ale jak mi włączał  C+ 4K do końca umowy za darmo to stwierdził, że ze względu na staż u nich może dać mi za darmo.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...