shevchenko1987 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 (edytowane) Dzisiaj telefon na partyline i miły Pan od razu bez żadnych problemów zaproponował C+4K UHD za 10 zł. Włączony i działa. Moduł CAM CI+. Edytowane 14 Września 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Ale ile musiałeś się do nich napisać i nadenerwować. Powinno tak być od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 (edytowane) Co prawda to prawda, ale cieszy to, że ktoś tam się w końcu popukał po głowie. Podziękowania za artykuł dla redakcji Satkuriera, którzy wykorzystali do jego stworzenia moją korespondencję z nc+. Edytowane 14 Września 2018 przez shevchenko1987 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 @shevchenko1987 Czy w takiej sytuacji podziękowania nie powinny być skierowane w odwrotnym kierunku? Sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 (edytowane) 2 godziny temu, shevchenko1987 napisał: Dzisiaj telefon na partyline i miły Pan od razu bez żadnych problemów zaproponował C+4K UHD za 10 zł. Włączony i działa. Moduł CAM CI+. A miałeś nie kupować pakietu, a jednak skusili Cię... Ja przeszedłem z modułu na dekoder za darmo i dostałem kanał Canal+4K UltraHD za 0zł do końca umowy Edytowane 14 Września 2018 przez tombik87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 8 minut temu, Vsat napisał: @shevchenko1987 Czy w takiej sytuacji podziękowania nie powinny być skierowane w odwrotnym kierunku? Sorry za OT. Zwróciłem się do nich z pomocą, a jak wiadomo oni jako redakcja mają większą siłę przebicia 6 minut temu, tombik87 napisał: Ja przeszedłem z modułu na dekoder za darmo i dostałem kanał Canal+4K UltraHD za 0zł do końca umowy Gratuluję oferty 9 minut temu, tombik87 napisał: A miałeś nie kupować pakietu, a jednak skusili Cię... Tak, ale tyle energii co włożyłem w negocjacje i reklamację to trzeba było już to doprowadzić do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Ja jestem świeżo po lekturze artykułu "Satkuriera" o tych problemach z modułem CI+ i po pierwsze cieszę się, że na razie nie mam sprzętu do odbioru 4K (ani telewizorów, ani odbiorników satelitarnych), a po drugie, że nie musiałem jednak tego modułu aktywować, tzn. podpisywać na niego umowy (NA SZCZĘŚCIE nie zadziałał bezproblemowo na moich sprzętach ), bo kto wie jakie problemy jeszcze mogą z nim wyjść w przyszłości... Ogólnie mam taki pogląd, że zamiast ograniczać i blokować dostęp do treści 4K ich właściciele powinni celowo udostępniać niektóre z nich (np. filmy przyrodnicze) w kanałach niekodowanych, żeby zachęcić ludzi, że jak chcecie więcej to zapłaćcie, a ceny dostępu powinny być tak skalkulowane, żeby pirackie metody nikogo nie zainteresowały (o takim podejściu do tematu była mowa niedawno w artykule "Satkuriera" z testem modułu CI jednej z rosyjskich platform cyfrowych). Dopóki podejście będzie takie, że "cena musi być wysoka, bo to treści premium", to będzie powód do szukania sposobów na złamanie zabezpieczeń, bo będzie na te sposoby popyt i nie pomoże tu nawet całkowita likwidacja modułów CI i kart kodowych, bo i tak znajdą się "magicy" (choćby np. byli pracownicy techniczni platform cyfrowych, albo firm tworzących systemy kodowania), którzy to obejdą, oczywiście za odpowiednią cenę , a najbardziej będą na tym wszystkim tracić uczciwi abonenci, bo to oni muszą, jak widać walczyć o wygodny dostęp do tego, za co przecież zapłacili ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 I jak? Udało się komuś podpisać umowę po 6 września na moduł wraz z 4K? Z chęcią na moim OLED-ie bym obejrzał 4K, ale bez ich dodatkowej skrzynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 @kristof1992 wyżej kolega @shevchenko1987 wszystko szczegółowo opisał. Jak widać można mieć ten kanał na moduł CI +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) Czy każdy na forum dostał CANAL+4K ULTRA HD płacąc za dekoder ULTRABOX 4K 15 zł/msc za 0 zł miesięcznie do końca umowy? Edytowane 19 Września 2018 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Nie wiem czy każdy , ale większość dostała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoTo11 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 8 minut temu, wilos napisał: Czy każdy na forum dostał CANAL+4K ULTRA HD płacąc za dekoder ULTRABOX 4K 15 zł/msc za 0 zł miesięcznie do końca umowy Jestem abonentem nc+ od miesiąca, pakiet Extra+ Canal+ i Eleven z dekoderem 4K (15 zł miesięcznie) po 1 września straciłem dostęp do C+4K i musiałem wykupić za 10 zł/miesiecznie. Pani na czacie powiedziała, że trzeba wykupić. Myslicie, że jest sens pisać reklamacje? Jeżeli tak to co w niej zawrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) No właśnie napisałem i dałem załączone przez kolegów potwierdzenia oferty za 0 zł przy mniejszych abonentach. Niestety nie połączyliśmy się z dobrym konsulem, który dał by nam za 0 zł. Edytowane 19 Września 2018 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoTo11 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) Wydaje mi się, że trzeba trafić na ogarnięta osobę na czacie żeby dała za darmo... Reszta ma to głęboko w .... Myślę czy jest sens pisać oficjalna reklamacje przez "Napisz do nas". Edytowane 19 Września 2018 przez LoTo11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Tak przeczytałem bardzo dobry tekst redakcji SATKurier o tej sprawie i niestety smutne jest jedno - dobro klienta kończy się tam, gdzie zaczynają się pieniądze operatora. Zwykły rachunek zysków i strat. Wyszło im, że bardziej opłaci się ukarać uczciwych klientów, niż stracić na prawach. To jednak nie jest działanie na dłuższą metę. Ten bajzel poważnie wpłynął na przyszłość 4K w nc+ i jeszcze długo będzie odbijał się czkawką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Nawet w najwyższym pakiecie nie chcieli dać za darmo, dopiero po kolejnym tel. trafiłem na dobrego konsula i się udało, opisywałem to wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Ja rozmawiałem z 3 , i żaden nie dawał za 0 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) A długo masz nc+? Nie wiem jakimi oni tam kryteriami się posługują, ale jak mi włączał C+ 4K do końca umowy za darmo to stwierdził, że ze względu na staż u nich może dać mi za darmo. Edytowane 19 Września 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) Jestem w nc+ 10 lat już, także to nie chodzi o staż ani o wielkość abonamentu. Właściwie to nie mam pojęcia jakie są kryteria dostawania za darmo. Edytowane 19 Września 2018 przez wilos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) 20 minut temu, wilos napisał: Jestem w nc+ 10 lat już..... Nie możesz być tyle lat w NC+. Edytowane 19 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 To Na pewno jestem od początku NC+. King of South dobrze że dałeś swoje potwierdzenie że dostałeś, konsultant prawie spadł z krzesła jak to zobaczył. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 16 godzin temu, wilos napisał: Czy każdy na forum dostał CANAL+4K ULTRA HD płacąc za dekoder ULTRABOX 4K 15 zł/msc za 0 zł miesięcznie do końca umowy? Ja, mam dekoder za 0zł i mam 4K za 0zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) Ja również. Edytowane 19 Września 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 20 godzin temu, wilos napisał: Czy każdy na forum dostał CANAL+4K ULTRA HD płacąc za dekoder ULTRABOX 4K 15 zł/msc za 0 zł miesięcznie do końca umowy? Oczywiście, że dostałem. Zobaczymy co będzie przy przedłużaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Czyli wszyscy dostali, oprócz mnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.