mxv1 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 To dziwne, bo powinien on być w twoim pakiecie w ICA wyszczególniony. Już znikł nie mogę go zakupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Pierwszy kontakt z czatem w ICA nie przyniósł oczekiwanych rezultatów. Konsultantka kazała napisać w zakładce napisz do nas. Druga próba i po wypisaniu formułki dlaczego tak, Pani bez problemu właczyła Canal+Ultra HD 4k za darmo do końca umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Teraz badają rynek znów ilu chętnych na program 4K. Przy przedłużaniu umów będą wiedzieć jaką cenę realną dać Oj żeby się to czkawką nie odbiło tym co mają teraz ten kanał za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_RMS Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 Czy komuś z posiadających moduł udało się uzyskać jakieś nowe info nt. dostępności C+4K UHD, czy twardo stoją przy tym, że na modułach nie będzie działać? Najśmieszniejsze jest to, że ciągle na ich stronie jest informacja, że moduł pozwala na odbiór sygnału 4k. Cytat Moduł CAM CI+ umożliwia odbiór programów nadawanych z satelity przez nc+ oraz innych, niekodowanych programów telewizyjnych w jakości HD lub też UHD a także stacji radiowych. Aby moduł działał poprawnie, telewizor lub dekoder do którego jest podłączony musi obsługiwać standard DVB-S2 oraz posiadać gniazdo CI+. Moduł CAM CI+ z kartą Caymam w połączeniu z odpowiednim telewizorem 4K daje możliwość odbioru sygnału 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) U mnie cyrk. Po napisaniu reklamacji 1 września otrzymałem najpierw w dn. 06.09.2018r. odpowiedź, że jak najbardziej włączenie jest możliwe. Natomiast 07.09.2018r. przyszła informacja dodatkowa w której napisane było, że po głębszej analizie jednak nie mogę. Napisałem kolejną reklamację, ale pewnie zakończy się tym samym. Na czacie ICA codziennie mówią coś innego. Najpierw chcieli mi wymienić moduł. Teraz już nie. Po prostu się nie da i tyle. Wczoraj zahaczyłem o APS, ale była tam [beep], bo mówiła dyrdymały w stylu: "Ale przecież ma Pan kanał Canal+ NOW. Tam lecą treści 4K..." Także tego. Edytowane 11 Września 2018 przez Mr. Orbita Słownictwo - nie obrażamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Najpierw byłem zły, że mnie na 10zł naciągnęli, ale po przemyśleniu jest to akceptowalna cena za bezproblemowe oglądanie C+4K z użyciem modułu, zwłaszcza przy znikomych kosztach za wynajem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_RMS Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Chcesz powiedzieć, że Tobie działa C+4K na module? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Tak właśnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haobao Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Za kasę wszystko działa bez problemu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) To nie chodzi o kasę, a o zabezpieczenia... Po prostu był w grupie farciarzy, którym się udało. Dzisiaj już by tego nie załatwił. Edytowane 12 Września 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary504 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Dziwna polityka. Ja też mam dostęp na module do C+4k i mam za darmo. Dzwoniłem do nich 3 września a kumpel dzwonił 5 i nie było opcji. Idiotyzm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) Chyba nie da się już wywalczyć C+4K za 0 zł... Edytowane 12 Września 2018 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) Ty kolego czasem nie pisałeś , że już masz Canal+4K za 0zł? Edytowane 12 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) Ja mam Ale chodzi mi o innych, którzy dowiadują się, że takiej możliwości nie ma. Edytowane 12 Września 2018 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 3 godziny temu, lary504 napisał: Dziwna polityka. Ja też mam dostęp na module do C+4k i mam za darmo. Dzwoniłem do nich 3 września a kumpel dzwonił 5 i nie było opcji. Idiotyzm. Zgadza się. Teraz zwyczajnie jest "nie, bo nie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_RMS Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Dziś udało mi się włączyć opcję C+4K na module CI+ za 10 pln na 12 msc. Więc jednak się DA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Dziś mój znajomy, który odpisywał umowę 1.09 dostał odpowiedź na reklamację. Dodam, że obsługujący go pracownik APS twierdził, że będzie miał dostęp do C+4K dzięki temu, że bierze pakiet C+ i dekoder 4K. Cytat Szanowny Panie, dziękuje za zgłoszenia z 6 września 2018 roku. Uprzejmie informuję, że zgodnie z wybraną przez Pana ofertą "Extra+ z CANAL+ 24m (07/18)" skorzystał Pan z promocji "Mistrzowska Piłka", gdzie ma Pan bezpłatny dostęp do kanałów i serwisów pay-per-view Polsat Sport Premium do 30 czerwca 2019 roku. Ww. oferta nie przewiduje darmowego włączenia kanału CANAL+ 4K ULTRA HD. Zaznaczam, że z informacji uzyskanych od Autoryzowanego Przedstawiciela nc+ wynika, iż ww. program dostępny był za dodatkową opłatą, z czego Pan nie skorzystał. Natomiast nie gwarantowano aktywowania opcji nieodpłatnie. W związku z powyższym informuję, że brak jest podstaw do uznania reklamacji. W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47. Z poważaniem Anna P******* Starszy Specjalista ds. Reklamacji platforma nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Mi się udało i mam Canal+ 4K do końca umowy za free, czyli do 06.2020. Próbowałem 2 razy i się udało. Trzeba próbować i liczyć na to, że trafi się na człowieka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidec Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Tak teraz nic tylko kupić kartę za 100 PLN siedzieć i dzwonić do nich aż się trafik na kogoś kto może/umie Mają jaką pulę modułów na których jest to możliwe i tyle.....nikt nie chce tylko przyznać jaką itd..... i od czego to niby zależy..... skoro jak wyżej ktoś zacytował dalej wciskają ludziom moduły 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Otrzymałem kolejną odpowiedź na reklamację: Cytat reklamacje@info1.ncplus.com.pl 08:59 (0 minut temu) do ja Szanowny Panie, informuję, że 8 września 2018 roku platforma nc+ zarejestrowała zgłoszenie, zawierające odwołanie od rozstrzygnięcia reklamacji rozpatrzonej 6 września 2018 roku, dotyczącej kanału CANAL+ 4K Ultra HD. Ponownie informuję, iż kanał CANAL+ 4K Ultra HD (pozycja 40 oraz 109) został udostępniony w ofercie Spółki specjalnie z uwagi na Mistrzostwa Świata od 15 maja 2018 roku do 15 lipca 2018 roku. Następnie w okresie od 16 lipca do 31 sierpnia 2018 roku wspomniany kanał został udostępniony Abonentom posiadającym w swojej ofercie opcją CANAL+ bezpłatnie w ramach otwartego okna. Zaznaczam, że kanał CANAL+ 4K Ultra HD nie jest elementem składowym opcji CANAL+ oraz Pana Promocji. Jednocześnie informuje, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług z dnia 22.12.2014r. w okresach testowych i promocyjnych Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usługi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy.Wyjaśniam, że decyzją Firmy każdy użytkownik modułu CAM będzie mógł dołączyć do oferty kanał CANAL+ 4K Ultra HD (za opłatą). Jeżeli jest Pan zainteresowany dołączeniem opcji zapraszam do kontaktu z Telefonicznym Centrum Abonenta w celu zapoznania się z ofertą. Informuję, że na dzień wysłania odpowiedzi z 7 września 2018 roku udzielone informacje były prawidłowe. Decyzja o udostępnianiu opcji CANAL+ 4K Ultra HD dla wszystkich użytkowników modułu CAM została ogłoszona po udzielaniu odpowiedzi. W związku z powyższym, stanowisko Firmy zostało podtrzymane. W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka "Napisz do nas"). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47. Z poważaniem Czyli niby można... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user78 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 No to dzwoń. Moze zmienili podejscie. Ja za 10zl bym wykupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 W pracy jestem, więc może wieczorem zadzwonię. Wykonałem za to kontakt przez czat w ICA: Cytat Ty: Witam serdecznie, jakie są dla mnie propozycje na dołączenie do oferty kanału Canal+ 4K UHD?Doradca nc+: Powinny wyświetlać się w zakładce Poszerz swoją ofertę.Doradca nc+: Czy są tam widoczne?Ty: Nie mam nic odnośnie C+ 4KKamil Kowalski: Ja też nie widzę ich na Pana umowie, a powinny być dostępne.Kamil Kowalski: Proszę o kontakt z Infolinią pod numerem 22 310 47 47.Ty: Yhm, ok.Doradca nc+: Dziękuję, miłego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Niesprawiedliwe jest nierówne traktowanie przez NC+ klientów jednemu proponują za 10 zł msc bo nie da sie taniej, a w tym samym momencie proponują innej osobie za darmo do końca umowy. Tak nie powinni robić, nierówne traktowanie klienta nadaje się UOKIK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidec Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Ja dziś mailem tel od nich i przywrócili mi Canal+ 4K na module za 10 PLN miesięcznie. Wreszcie ktoś pomyślał tam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Sami do Ciebie dzwonili w tej sprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.