Gość kingofsouth Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) czemu nie mam opcji w ICA? Jak wyrazisz taką chęć , że chcesz Canal+4K to ci go włączą. Opcji nie będziesz miał widocznej. Krótka piłka, tu nie będzie badania, a może mi się teraz nie chce. To sobie potem włączę. Zgłosisz swoje zainteresowanie tym kanałem to ci zaświeci. Ja tego inaczej nie widzę. Edytowane 2 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) To nie jest takie proste jak Ci się wydaje. Teraz mam cierpliwie czekać na rozpatrzenie reklamacji, bo ona więcej zrobić nie może. No to po co głupio gada, że mogę włączyć jak tak naprawdę nie mogę? Dają sobie czas na ogarnięcie tego bałaganu i ustalenie jednej słusznej wersji. Edytowane 2 Września 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidec Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Co jeden to lepszy - sami nie mają pojęcia co się u nich w firmie dzieje..... reklamować do skutku to jedyna słuszna droga Edytowane 2 Września 2018 przez davidec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) No ja zostałem przymuszony za zapłaty 10zł na kanał 4K ale został mi wymieniony moduł na dekoder 4K całkowicie za darmo Każdy abonent z Ultrabox 4K dostał kanał 4K za darmo? Edytowane 2 Września 2018 przez tombik87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Skoro sa moduły która działaja i takie które nie to niech wymienia moduły wynajęte na działajace i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Każdy abonent z Ultrabox 4K dostał kanał 4K za darmo?Tak, ci co wczoraj załatwiali ten temat na infolinii/czacie to wszyscy są zadowoleni z wyników negocjacji. Nie było osoby co by odeszła z kwitkiem. Edytowane 2 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Tylko w przypadku wymiany modułu na dekoder chyba nie ma możliwości mieć 0 zł za dekoder i kanał. Ty dostałeś 0 zł za dekoder ale zostałeś zmuszony do płacenia za kanał. Ci do mają już haracz 15 zł za dekoder dostali w zamian kanał za darmo. Jak się to zbilansuje to korzystniej mimo wszystko wypada wymiana modułu na dekoder, bo taniej 5 zł / m-c w ogólnym rozrachunku Edytowane 2 Września 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikman Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Czy kiedykolwiek ktoś z Was usłyszał, biorąc tuner czy moduł ,że ten kanał będzie płatny albo, że w przyszłości będzie prawdopodobnie płatny? Ja osobiście takiej informacji nie słyszałem. A skoro takiej informacji nie było, to jak dla mnie sprawa nadaje się do UOKiKu jako wielkie nadużycie ze strony nc+! Równie dobrze mogliby podjąć decyzje biznesową podnieść ceny o 100%. Jeśli już, to WSZYSCY posiadający dekodery/moduły do 1.09.2018 powinni mieć ten kanał w pakiecie za darmo (w końcu dlatego braliśmy ich sprzęt), a decyzja biznesowa powinna dotyczyć nowych abonentów. Gdyby uczciwie przedstawili sprawę, wprowadzając ten kanał powiedzieli, że póki co jest promocyjnie za darmo, a w przyszłości będzie dodatkowo płatny, to wiele osób by się zastanowiło czy warto brać ten ich dekoder. A tak nałapali ludzi i ich OSZUKALI! Przynajmniej ja się czuje zrobiony w balona. Poprzez czat nic się nie dało włączyć, ma do mnie dzwonić konsul, bo włączenie tego kanału wiąże się ze zmianą umowy (tak mi powiedziała babka na czacie). No dobrze, poczekam, ale i tak uważam działanie firmy za skandaliczne! Grosza ode mnie nie zobaczą za ten kanał! Już nie chce myśleć, ale jak wprowadzą C+ Sport 3 i 4, to czy też nagle nie będzie decyzji biznesowej i nie zrobią ich dodatkowo płatnymi kanałami. No cóż decyzja biznesowa moja może byc taka, że z końcem umowy się pożegnamy i niech przekażą to do odpowiedniego działu. Chytry 2x traci. Prawda jest taka, że im głośniej o tym bezie tym większe szanse, że coś się zmieni. Analogicznie jak na początku istnienia nc+ i "niezrozumienia oferty przez klientów". Masowe niezadowolenie zrobiło swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konieczko Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Ja dziś rozmawiałem z kilkoma konsultantami i wyszło na to, że akurat posiadam moduł z karta cayman na którym zakazano włączania tego 4K. A sa moduły na których taka możliwość jest. Więc poprosiłem o wymianę na taki moduł, na którym będę mógł oglądać dalej. Niestety, modułu wymienić nie można i cały czas wciskają swój dekoder, którego nie chce. Napisałem reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F3dor Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Ja też sie dowiedziałem na ica, że od 1.09.2018 kanał jest płatny. Twierdziłem, że przy podpisywaniu umowy nikt o tym nie wspominał, a o wszystkich innych dodatkowo płatnych jak hbo lub eleven tak.Pani miała zgłosić sprawe konsultantowi i jak pisała specjaliście od canal+ 4k ale nikt nie zadzwonił. Napisałem reklamacje zobaczymy co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Mam CI+ w umowie (dzierżawa za 1zł/m-c) do 2020r. (6)C+, jak w piątek zadzwoniłem to bez zająknięcia konsultant włączył C+ 4K za 10zł/m-c na rok. Edytowane 2 Września 2018 przez xMaraSSx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Trafił Ci się po prostu ktoś zorientowany po drugiej stronie słuchawki. Edytowane 2 Września 2018 przez Mr. Orbita Proszę dbać o kulturę wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Miejmy nadzieje, że w dniu jutrzejszym pojawi się oficjalne stanowisko nc+ i powiedzą o co im chodzi. U mnie póki co w ICA brak oferty na zakup C+ 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 No ja zostałem przymuszony za zapłaty 10zł na kanał 4K ale został mi wymieniony moduł na dekoder 4K całkowicie za darmo Każdy abonent z Ultrabox 4K dostał kanał 4K za darmo? Generalnie ten kto się zgłosił, to zapewne dostał ten kanał za 0zł. Ale co z tego jak za ich deka 4k płacimy dzierżawę po 15zł, z której póki co ciężko będzie zejść. Także chętnie się z Tobą zamienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) @tombik87, nie zostałeś przymuszony nikt ci nie kazał wymieniać dekodera. Wiedziałeś, że masz dekoder za 0zł to za Canal+4K należy ci się opłata. Takie są fakty. Ty nie dostaniesz tego kanału za darmo nawet po złożeniu reklamacji. Edytowane 2 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Tak, ale jak już wcześniej wspomniałem ta wymiana modułu na dekoder jest bardziej opłacalna mimo wszystko, bo płaci się za kanał 10 zł i przy przedłużeniu umowy, gdyby mam się odwidziało to możemy z niego zrezygnować. Z kolei opłaty za dekoder już tak łatwo pozbyć się nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Ja akurat mam pakiet VIP i mam i dekoder 4K za darmo i C+4K działa bez żadnej przerwy. Ciekawe czemu Nawet w ICA wskoczyło że posiadam C+4K w pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Nic tylko się cieszyć. W końcu masz najwyższy pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniatowski Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Ja akurat mam pakiet VIP i mam i dekoder 4K za darmo i C+4K działa bez żadnej przerwy. Ciekawe czemu Nawet w ICA wskoczyło że posiadam C+4K w pakiecie. To tylko świadczy o wielkim bałaganie jaki mają - ja również mam pakiet VIP (na dekoderze) i mi wyłączyli canal+4K. Dziś będę dzwonił z reklamacją. Edytowane 3 Września 2018 przez poniatowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 mam pakiet VIP (na dekoderze) i mi wyłączyli canal+4K. Dziś będę dzwonił z reklamacją. Napisz na czacie. Może już za chwilę ci za świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogo12 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Właśnie otrzymałem kanał za darmo do końca mojej umowy na dekoderze 4K. Na czacie ICA zgłosiłem, że nie zostałem poinformowany podczas przedłużania umowy o żadnych dodatkowych opłatach za kanały 4K oraz otrzymałem zapewnienie, że wszystkie kanały Canal+ wchodzą w skład mojej oferty. Odpowiedź konsultantki była następująca:"Mając na uwadze powyższe oraz naszą dotychczasową i dalszą współpracę przyznałam Panu bezpłatny dostęp do tego kanału do końca trwania umowy, czyli do 31 marca 2020r. Po tym okresie, jeżeli nie zleci Pan wyłączenia lub nie skorzysta Pan z innej oferty usługa będzie płatna 20 zł miesięcznie. Bardzo proszę mieć to na uwadze."Kanał od razu został włączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniatowski Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Napisz na czacie. Może już za chwilę ci za świeci. No tak, miałeś rację. Krótka wymiana zdań na czacie i canal+4K świeci aż miło. Tylko nic nie leci teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwidon68 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Przed chwilą zapytałem na Ica czym trzeba się zasłużyć aby dostać 4k za 0zł. W odpowiedzi włączyli do końca umowy za darmo. Tak trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Zgadza się , na ICA włączają bez problemu , gorzej jest na info-lini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.