Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, piotrekj66 napisał(a):

Zauważyłem że jak odepnę kabel od internetu i zresetuje go poprzez odłączenie od zasilania to dekoder działa ale oczywiście w trybie offline

Miałem te same objawy przy problemach z internetem.  Po wifi też są takie problemy? Spróbuj połączyć dekoder przez hotspota z komórki, czy będzie ten sam objaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mi również po kilku reklamacjach wysłano kurierem dekoder serii ITCA w zamian za JADA.Po podłączeniu do zasilania i kabla antenowego oraz uruchomieniu dekodera po pierwsze  zawiesił się  na starcie , po drugie nie można połączyć się z internetem i po trzecie od 5 dni czekam na aktywację 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, maciekmm napisał(a):

Chciałbym powrócić do tematu braku możliwości odtworzenia części nagrań. Czy ktos ma jakieś nowe info ? Moje zgłoszenie zostało przyjęte ponad miesiac temu i nadal cisza... Kros pisał wczesniej ze u niego problem naprawiono zdalnie. C+ chyba już to olało...

@maciekmm Trzeba czekać na nową aktualizację oprogramowania dekodera, która ma naprawić to co zepsuto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W dniu 4.12.2023 o 21:00, maciekmm napisał(a):

Chciałbym powrócić do tematu braku możliwości odtworzenia części nagrań. Czy ktos ma jakieś nowe info ? Moje zgłoszenie zostało przyjęte ponad miesiac temu i nadal cisza... Kros pisał wczesniej ze u niego problem naprawiono zdalnie. C+ chyba już to olało...

U mnie to samo. Zgłoszenie jest i kiedy pytam co się z nim dzieje to odpowiedź że jest w trakcie diagnozowania. Nic z tym nie zrobią. Coraz bardziej zresztą urwałam się w przekonaniu że było to zrobione planowo i celowo i że takie akcje będą się powtarzać z blokowaniem dostępu do starszych nagrań. Dlaczego? Otóż jak czytam odpowiedź na reklamację wyjaśniają że funkcjonalność nagrań na dysku i dostępu do nich nie jest objęta zakresem usług, a więc czytaj to usługa gratis... to jasne jest ze są ostatnimi którym zależy żeby ludzie mieli ponagrywane filmy sprzed np. 2 lat.. zawsze jest opcja że coś kupią na vod. 

Edytowane przez Marcin3343
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2023 o 15:00, piotrekj66 napisał(a):

u mnie kanaly tv działają więc aktywacja się udała a przy próbie połączenia z netem obojętnie jakim i obojętne czy kabel czy wifi zawiesza się na niebieskiej kosteczce.

Witam jestem nowy ale czytam i obserwuję posty dość długo i nie jestem laikiem ale to co się w teraz dzieje z dekoderami przekracza już wszystkie granice . Wczoraj wymieniłem JADA na ITCA i mam to samo . Przed chwilą skończyłem rozmowę i rady których mi udzielono które nie doprowadziły do niczego ponieważ oglądam dalej offline a w chwili jak połączę dekoder z siecią mam tylko niebieską animowaną kostkę ...

Odesłano mnie do punktu i będzie wymiana na następny już czwarty ! Sorry że się tak rozgadałem ale mam już tego serdecznie dość a umowa kończy mi się 30.12 co robić ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...