Pawel Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 3 godziny temu, piotrekj66 napisał(a): Zauważyłem że jak odepnę kabel od internetu i zresetuje go poprzez odłączenie od zasilania to dekoder działa ale oczywiście w trybie offline Miałem te same objawy przy problemach z internetem. Po wifi też są takie problemy? Spróbuj połączyć dekoder przez hotspota z komórki, czy będzie ten sam objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Po wifi jest to samo, dekoder odebrałem ponad tydzień temu ale nie miałem wcześniej możliwości go załączyć. N maila odpisali żebym im przywiózł do biura ale mam za daleko więc kazali wysłać jakieś dodatkowe informacje e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Jak pisałem wcześniej, takie same objawy - werdykt w punkcie C+ dekoder uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Z tymi dekoderami będzie coraz to większy problem, mój też czasami muli i zawiesza się co kiedyś się nie zdarzało. Jednak na starym sofcie pracowały o wiele lepiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Mój przed aktywacja też miał problemy z połączeniem przez Wi-Fi . Po aktywacji wszystko poszło. Bałem się że dekoder uwalony ale poszło i działa do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adis Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 Witam. Mi również po kilku reklamacjach wysłano kurierem dekoder serii ITCA w zamian za JADA.Po podłączeniu do zasilania i kabla antenowego oraz uruchomieniu dekodera po pierwsze zawiesił się na starcie , po drugie nie można połączyć się z internetem i po trzecie od 5 dni czekam na aktywację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 u mnie kanaly tv działają więc aktywacja się udała a przy próbie połączenia z netem obojętnie jakim i obojętne czy kabel czy wifi zawiesza się na niebieskiej kosteczce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 Jaką masz wersję oprogramowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 Chciałbym powrócić do tematu braku możliwości odtworzenia części nagrań. Czy ktos ma jakieś nowe info ? Moje zgłoszenie zostało przyjęte ponad miesiac temu i nadal cisza... Kros pisał wczesniej ze u niego problem naprawiono zdalnie. C+ chyba już to olało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 19 godzin temu, Dr.STech napisał(a): Jaką masz wersję oprogramowania? Wersją aplikacji v.stb_g2-mycanal-23.03-206-35-gc1d0aa9 Wersją buildu v22.4-rc-335-g4fdc30033b Data pobrania 01.12.2023 20:40:19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 16 godzin temu, maciekmm napisał(a): Chciałbym powrócić do tematu braku możliwości odtworzenia części nagrań. Czy ktos ma jakieś nowe info ? Moje zgłoszenie zostało przyjęte ponad miesiac temu i nadal cisza... Kros pisał wczesniej ze u niego problem naprawiono zdalnie. C+ chyba już to olało... @maciekmm Trzeba czekać na nową aktualizację oprogramowania dekodera, która ma naprawić to co zepsuto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin3343 Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 (edytowane) W dniu 4.12.2023 o 21:00, maciekmm napisał(a): Chciałbym powrócić do tematu braku możliwości odtworzenia części nagrań. Czy ktos ma jakieś nowe info ? Moje zgłoszenie zostało przyjęte ponad miesiac temu i nadal cisza... Kros pisał wczesniej ze u niego problem naprawiono zdalnie. C+ chyba już to olało... U mnie to samo. Zgłoszenie jest i kiedy pytam co się z nim dzieje to odpowiedź że jest w trakcie diagnozowania. Nic z tym nie zrobią. Coraz bardziej zresztą urwałam się w przekonaniu że było to zrobione planowo i celowo i że takie akcje będą się powtarzać z blokowaniem dostępu do starszych nagrań. Dlaczego? Otóż jak czytam odpowiedź na reklamację wyjaśniają że funkcjonalność nagrań na dysku i dostępu do nich nie jest objęta zakresem usług, a więc czytaj to usługa gratis... to jasne jest ze są ostatnimi którym zależy żeby ludzie mieli ponagrywane filmy sprzed np. 2 lat.. zawsze jest opcja że coś kupią na vod. Edytowane 6 Grudnia 2023 przez Marcin3343 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 Ja najbardziej boje się wycofania wsparcia dla ultraboxów i wymuszenia wymiany na duala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 @_Artek_ Na obecną chwilę… nic takiego nie jest planowane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohmter60 Opublikowano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 Wymieniona JADA na ITCA - czy jak trwa nagrywanie w tym ostatnim dioda świeci na różowo czy wcale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 W ITCA dioda zawsze świeci na biało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronson Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 W dniu 4.12.2023 o 15:00, piotrekj66 napisał(a): u mnie kanaly tv działają więc aktywacja się udała a przy próbie połączenia z netem obojętnie jakim i obojętne czy kabel czy wifi zawiesza się na niebieskiej kosteczce. Witam jestem nowy ale czytam i obserwuję posty dość długo i nie jestem laikiem ale to co się w teraz dzieje z dekoderami przekracza już wszystkie granice . Wczoraj wymieniłem JADA na ITCA i mam to samo . Przed chwilą skończyłem rozmowę i rady których mi udzielono które nie doprowadziły do niczego ponieważ oglądam dalej offline a w chwili jak połączę dekoder z siecią mam tylko niebieską animowaną kostkę ... Odesłano mnie do punktu i będzie wymiana na następny już czwarty ! Sorry że się tak rozgadałem ale mam już tego serdecznie dość a umowa kończy mi się 30.12 co robić ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Cztery dekodery z tym samym problemem ? Może jest coś z Twoją siecią albo routerem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 One były aktualizowane partiami i może tu jest problem, że jedne działają tak a drugie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronson Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 2 godziny temu, maciekmm napisał(a): Cztery dekodery z tym samym problemem ? Może jest coś z Twoją siecią albo routerem ? Podłączyłem z Hotspota ze smartfona i jest tak jak było ... wisi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 @Bronson Przywracałeś dekoder do ustawień fabrycznych i łączyłeś dekoder z siecią na pierwszych powitalnych planszach z konfiguracją krok po kroku po takim resecie do ustawień fabrycznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 spróbuję dzis tak jeszcze zrobić, ale widzę, że ten problem jest coraz częściej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 @piotrekj66 Zrób fotkę tej „niebieskiej kostki”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Dużo stracę korzystając z viaplay na dekoderze względem aplikacji na google TV? pytam konkretnie o itca bo wiem że w jada czasem rozjeżdża się obraz z dźwiękiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan235 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Dlaczego Canal+ usunął w dekoderze 4K opcję nagrywania Zakładki wyszukaj /kanały.To bardzo ulatwialo wyszukiwanie pozycji do nagrania (po tytule).A teraz...Dla mnie zostala nieprzydatną zabawka.Napewno umowy nie przedłużę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.