Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Mateusz1974 napisał(a):

Ustawienia rozdzielczość 4k.W tunerze 4k adaptacyjna. Z dekoderem Jada nie miałam takich problemów oprócz pikselozy. 

Piszesz o HDR a ja pytam o rozdzielczość. Musi być 4K czyli 3840x2160. Jak ustawisz rozdzielczość full HD czyli 1080x1920 to będziesz miał komunikaty na materiałach 4K, że masz złą rozdzielczość ustawioną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, floro napisał(a):

to może w strefie canal+ zaktualizuj uprawnienia karty?

Co ma karta do tego.

 

14 minut temu, Pawel napisał(a):

Piszesz o HDR a ja pytam o rozdzielczość. Musi być 4K czyli 3840x2160. Jak ustawisz rozdzielczość full HD czyli 1080x1920 to będziesz miał komunikaty na materiałach 4K, że masz złą rozdzielczość ustawioną.

Pisał że ma ustawione 2160 więc trochę dziwne że wywala taki komunikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mateusz1974 napisał(a):

Ustawienia w ITCA 

Rozdzielczość obrazu 2160(HDMI) 

Tryb Hdr/Hlg Adaptacyjny

Tak mam ustawione na moim dekoderze ITCA. 

Tak mam 4 wejścia HDMI i na wszystkich to samo. 

Nie pomaga reset tv ani dekodera do ustawień fabrycznych. 

Spróbuj zmienić ilość Hz w telewizorze, dekoder przy jakości 4K pracuje w 50Hz, jak masz ustawione więcej to błąd HDCP będzie się pojawiać. Jak nie pomoże to do salonu z wymianą

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jaś Fasola napisał(a):

 

Pisał że ma ustawione 2160 więc trochę dziwne że wywala taki komunikat.

OK. Odpowiadałem z powiadomienia i nie zauważyłem, że podał ustawienia w innym poście.

3 godziny temu, Mateusz1974 napisał(a):

Właśnie dziwne na Jada nie było takich problemów oprócz pikselozy. W strefie canal + uprawnienia karty były aktualizowane. Technicy z Canal + nie wiedzą co dalej i reklamacja nie została uznana. 

Napisz dokładną treść komunikatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.09.2023 o 16:37, lukx95 napisał(a):

@maciekmm Ja dzwoniłem na infolinię BOK w dniu 21 września i konsultant, z którym się połączyłem powiedział mi, że problem jest znany i było parę kontaktów już w tej sprawie, że przestały działać nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją dekoderów 4K UltraBox+ z serii ITCA. Konsultant poprosił mnie o podanie konkretnych danych z pewnych zakładek menu dekodera i zostało zarejestrowane na mojej umowie zgłoszenie techniczne. Konsultant mnie poinformował, że będą próbować mi to zdalnie naprawić, aby nagrania zaczęły działać. Mam czekać na odpowiedź mailową i cały czas czekam. Jedynie co to po rozmowie wtedy 21 września dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia technicznego z numerem zgłoszenia.

Po zgłoszeniu niedziałających nagrań parę dni temu wczoraj zadzwoniła pani z działu technicznego i razem sprawdziliśmy stare nagrania. Wszystkie teraz działają. Naprawili zdalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2023 o 06:18, Mateusz1974 napisał(a):

Witam wszystkich mam pytania dotyczące dekodera ITCA. 

1. Po uruchomieniu pojawia się na chwilę komunikat o Hdcp. 

2. Na kanałach C+ 4K i Love Nature pojawia się komunikat o rozdzielczość 4k.

Na dekoderze JADA takie komunikaty nie pojawiały. Oczywiście kabel Hdmi sprawdzony i zalecenia ze strony C+ nie dały efektu. Tv mam Samsung QE55Q60RAT. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu rozwiązania problemu. 

 

Mam dokładnie ten sam problem, więc jest nas dwóch. Wykonałem wszystkie możliwe czynności typu: zmiana wejść HDMI, zmiana kabli, aktualizacja dekodera i telewizora, ustawienia fabryczne, serwis telewizora, i niestety nic to nie dało. Komunikat dalej się pojawia o HDCP oraz mam dodatkowo problemy z uruchomieniem dekodera ze stanu czuwania. Wszystkie te objawy są w momencie gdy jest włączone rozszerzenie sygnału HDMI w telewizorze. Ewidentny błąd w oprogramowaniu dekodera ITCA. Zgłaszałem wielokrotnie do canal+ ale sprawę standardowo olewają. Dodam że dekoder był już wymieniany! Więc pozostaje tylko wyłączyć rozszerzenie sygnału i problem ustępuje, ale za to widać gorszy obraz, nie jest już tak wyraźny jak brzytwa, tak jak przy włączonym rozszerzeniu HDMI w tv. Dlatego też wyłącz rozszerzenie sygnału w telewizorze i wszystko wróci do normy.  Proponuję jeszcze złożyć w tej sprawie reklamacje do canal+ może zaczną działać, w co wątpię, ale co szkodzi warto zgłosić reklamację. 

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Daro1 napisał(a):

Mam dokładnie ten sam problem, więc jest nas dwóch. Wykonałem wszystkie możliwe czynności typu: zmiana wejść HDMI, zmiana kabli, aktualizacja dekodera i telewizora, ustawienia fabryczne, serwis telewizora, i niestety nic to nie dało. Komunikat dalej się pojawia o HDCP oraz mam dodatkowo problemy z uruchomieniem dekodera ze stanu czuwania. Wszystkie te objawy są w momencie gdy jest włączone rozszerzenie sygnału HDMI w telewizorze. Ewidentny błąd w oprogramowaniu dekodera ITCA.

Dziękuję bardzo za informację wszystko się zgadza z twoimi zaleceniami. Oczywiście zgłoszenie do Canal + wysłane. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kummer napisał(a):

Po zgłoszeniu niedziałających nagrań parę dni temu wczoraj zadzwoniła pani z działu technicznego i razem sprawdziliśmy stare nagrania. Wszystkie teraz działają. Naprawili zdalnie. 

U mnie olali temat. Kazali zanieść dekoder do punktu... Nie poddam się jednak. Zadzwonię jeszcze raz a jak nie to otworzę zgłoszenie przez ICOK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie w dniu dzisiejszym odebralem telefon od konsultanta z Canal + z informacją o uznaniu reklamacji. Kurier przywiezie na wymianę inny dekoder Itca oraz przyznali rekompensatę na abonament 50%. Czas pokaże czy inny dekoder Itca będzie normalnie działać. Dzięki bardzo wszyskim za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

od tygodnie, dwóch mam problem z rzeczonym dekoderem. Otóż w czewcu przeprowadzałem się do nowego domu i ponieważ w nowym miejscu nie było podłączenia SAT to dekoder stał bezczynnie, odłączony od wszystkiego ok 3 miesiące. Po 3 miesiącach wziąłem go na stare mieszkanie i uruchomiłem dziada bez internetu ale z podłączeniem do instalacji SAT i co prawda uruchamiał się i aktywował strasznie długo to jednak po tym długim czasie (chyba nawet zrobiłem push aktywacji z serwisu abonenta) uruchomił się, zaktualizował i działał ok. Zostawiłem go tam odpiętego od pradu i po tygodniu przy próbie ponownego włączenia niestety już nie chce działać. Wygląda to tak, że po podłączeniu zasilacza na moment zapala się ta literka + na biało, ale dosłownie po sekundzie gaśnie i nic się nie dzieje kompletnie (czekałem dobre kilkadziesiąt minut). Jak przytrzymuję ten przycisk + dłużej to jest w pewnym momencie takie pyknięcie jak w kompie przy twardym shutdownie. Po odpieci od prądu i poonwnym podpięciu to samo, próbowałem z kilkanascie razy i echo, zero. Czy to oznacza, ze sprzęt padł? Czy można jeszcze próbować wykonac jakiś reset do ustawień farbycznych etc, Ewentualnie co w tej sytuacji robić, jechać z dekoderem do punktu czy najpierw dzwonić. Będę wdzięczny za wszelkie porady. 

 

Aha, sprzęt jest z dyskiem 1 TB podpiętem przez eSATA, ale niezależnie od tego czy jest podpięty czy nie, efekt identyczny, Może ktos spotkał się z czymś podobnym

Edytowane przez Ator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.10.2023 o 15:51, Ator napisał(a):

Po odpieci od prądu i poonwnym podpięciu to samo, próbowałem z kilkanascie razy i echo, zero. Czy to oznacza, ze sprzęt padł? Czy może ktos spotkał się z czymś podobnym

 

 

Spotkałem się z takimi objawami jakiś czas temu. Również po dłuższym czasie bez podłączonego zasilania. Nie pamiętam już dokładnie, teraz działa, pomogło chyba odłączenie wszystkich przewodów łącznie z antenowym oraz HDMI i podłączenie do prądu i ożył. Nie pamiętam czy była też wyjmowana karta.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.10.2023 o 11:03, Mateusz1974 napisał(a):

Witam ponownie w dniu dzisiejszym odebralem telefon od konsultanta z Canal + z informacją o uznaniu reklamacji. Kurier przywiezie na wymianę inny dekoder Itca oraz przyznali rekompensatę na abonament 50%. Czas pokaże czy inny dekoder Itca będzie normalnie działać. Dzięki bardzo wszyskim za pomoc. 

Daj znać czy nowy ITCA zacznie działać poprawnie. Mi canal+ wymieniał chyba trzykrotnie dekoder ITCA i na każdym ten sam problem. Kolejna reklamacja poleciała do CANAL+. Czekam już 2 tygodnie na odpowiedź i cisza z ich strony.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...