Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Daro1 napisał(a):

 Plansza HDCP jak była tak jest i dalej problemy z uruchamianiem, i to na dekoderze ITCA. 

Spróbuj załączać sprzęt w innej kolejności. W moim przypadku to pomogło zmieniłem sekwencje załączania w pilocie tak żeby pierwsze załączył się amplituner, dekoder i tv. Musisz posprawdzać w różnych kombinacjach. Za błąd HDCP odpowiada 13 pin w kablu HDMI tam właśnie jest [beep] system CEC. Można wyciąć pin albo kupić adapter HDMI który wycina sygnał CEC. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 hours ago, Daro1 said:

Dzięki za informacje, w odpowiedzi na moją kolejną reklamację, CANAL+ umywa ręce i nie widzi problemu ze swoim dekoderem. Plansza HDCP jak była tak jest i dalej problemy z uruchamianiem, i to na dekoderze ITCA. 

Ale ta plansza jest ciągle? Chwilowo?
U mnie też pojawia się na sekundę przy włączeniu i momentalnie znika. Totalnie mi to nie przeszkadza. Jakbym miał się przejmować takimi rzeczami w życiu to bym osiwiał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby była tylko i wyłącznie sama plansza o HDCP to ok, ale niestety jest problem taki że gdy włączam pilotem dekoder ten się uruchamia, oraz uruchamia się też telewizor po czym informacja na ekranie brak sygnału z hdmi. Wszystko dzieje się gdy mam włączone rozszerzenie sygnału hdmi. Gdy go wyłącze wszystko wraca do prawidłowego funkcjonowania. Ewidentnie skopane oprogramowanie dekodera canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie masz problem u siebi, bo u mnie i nie tylko (poczytaj wpisy zaraz za moimi) wszystko działa dobrze w takiej konfiguracji. Rozszerzony sygnał to nic innego jak przesłanie 10bitowej (zamiast 8bit) głębi kolorów. Jeżeli pojawia się brakns sygnału, to oznacza w największej ilości przypadków, że nie wyrabia się przewód, później jest coś skopane w ustawieniach TV albo uszkodzony TV lub port hdmi. Jeżeli sprawdzałeś inne przewody, które obsługują 18 Gbps, wymieniałeś dekoder to w takim razie kwestia TV. Podepnij pod HDMI3 tam jest ARC, może to coś pomoże. Zaktualizuj soft TV do najnowszej wersji. Innym działa, więc to nie jest problem softu, czy hardware c+. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie nie!!!! Dla przypomnienia co już napisałem wcześniej:  Wykonałem wszystkie możliwe czynności typu: zmiana wejść HDMI, zmiana kabli, aktualizacja dekodera i telewizora, ustawienia fabryczne, serwis telewizora, i niestety nic to nie dało. Komunikat dalej się pojawia o HDCP oraz mam dodatkowo problemy z uruchomieniem dekodera ze stanu czuwania. Wszystkie te objawy są w momencie gdy jest włączone rozszerzenie sygnału HDMI w telewizorze. Ewidentny błąd w oprogramowaniu dekodera ITCA. Zgłaszałem wielokrotnie do canal+ ale sprawę standardowo olewają. Dodam że dekoder był już wymieniany pięciokrotnie! Więc pozostaje tylko wyłączyć rozszerzenie sygnału i problem ustępuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają, tylko pewnie się nie udzielają na forum. Zależy też od modelu telewizora, canal+ po prostu nie spasował oprogramowania dekodera z telewizorem dlatego jest problem. U innych działa na innych modelach, natomiast na moim modelu nie chce to działać prawidłowo. I to nie ja mam problem tylko operator canal+. Dodam jeszcze że mam pod ten sam telewizor podłączony dekoder konkurencji z którym nie ma najmniejszego problemu i wszystko się uruchamia. Gdyby wina była po stronie telewizora to również na dekoderze konkurencji by nie działało poprawnie, a jednak działa. Więc wniosek może być tylko jeden, wadliwe oprogramowanie dekodera canal+. Jeszcze jedno zanim operator canal+ wymienił mi dekoder na ITCA miałem JADA i z JADA nie miałem tych problemów co z ITCA. Do JADA na chwile obecną nie wrócę z wiadomych przyczyn głownie pikseloza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Starałem się przejrzeć temat, ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedź co do ustawienia rozdzielczości ... Czy ktoś może podpowiedzieć, jakie ustawienia dla oglądania kanałów SD/HD w dekoderze będą najlepsze a jakie dla 4K?

Z tego co rozumiem ustawienie na stałe rozdzielczości 2160 nie jest wskazane i lepiej to zmieniać ręcznie jak będę chciał oglądać 4K. Dobrze myślę?

pytanie również jak ustawić Tryb HDR dla programów HD, a jak dla 4K? Czy najlepiej zostawić np. adaptacyjny?

będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy naprawili komuś w ostatnim czasie starsze nagrania na dysku? Zgłoszenie zrobiłem 17 października. 31 wysłałem zapytanie o postęp realizacji tegoż zgłoszenia. Otrzymałem taką odpowiedź "zgłoszenie jest nadal w trakcie weryfikacji, uprzejmie proszę o jeszcze trochę cierpliwości" Do dnia dzisiejszego niestety cisza w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pepe40 napisał(a):

Czy naprawili komuś w ostatnim czasie starsze nagrania na dysku? Zgłoszenie zrobiłem 17 października. 31 wysłałem zapytanie o postęp realizacji tegoż zgłoszenia. 

Hej. Ja również zgłaszałem sprawę prawie miesiąc temu. Dzwoniłem w zeszłym tyg to nawet nie potrafili odnaleźć zgłoszenia... Finalnie się udało. Dostałem takie samo info jak ty żeby jeszcze czekać. Myślę że pracują nad grupową aktualizacją oprogramowania dlatego to tyle trwa.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.11.2023 o 09:53, pepe40 napisał(a):

Czy naprawili komuś w ostatnim czasie starsze nagrania na dysku? Zgłoszenie zrobiłem 17 października. 31 wysłałem zapytanie o postęp realizacji tegoż zgłoszenia. Otrzymałem taką odpowiedź "zgłoszenie jest nadal w trakcie weryfikacji, uprzejmie proszę o jeszcze trochę cierpliwości" Do dnia dzisiejszego niestety cisza w temacie.

U mnie odpisali z procedurą restartu (żółty przycisk) oraz później resetu do ustawień fabrycznych z zachowaniem nagrań. Oczywiście oba sposoby nic nie dały, więc odpisali, żeby oddać dekoder do salonu. Czyli nie pomogli nic. Zgłaszałem pisemnie przez Strefę, wydaje mi się, że teraz trzeba spróbować złapać kogoś konkretniejszego na infolinii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@raffpak odpisałem Ci w wątku o JADA że dek do sprawdzenia w salonie, pierwsza sprawa to jak pisałeś tygodniowa aktywacja, druga to wszechobecna piksaloza, być może jakieś bugi w sofcie i sprzęt do wymiany...

Edyta:

Spróbuj wykonać reset do ustawień fabrycznych, być może coś podczas aktywacji poszło nie tak.

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...