Mateusz1974 Opublikowano 18 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2023 Wczoraj dekoder odebrany i dopiero dzisiaj po 24 godz został aktywowany. Na chwilę obecną brak problemów. Zobaczymy co będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 19 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2023 @Daro1 Niestety dzisiaj dekoder uruchomiony i znowu plansza o Hdcp. Napisałem do C+ zobaczymy co będzie dalej. Szkoda nerwów. C+ cofa się do epoki kamienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 Dzięki za informacje, w odpowiedzi na moją kolejną reklamację, CANAL+ umywa ręce i nie widzi problemu ze swoim dekoderem. Plansza HDCP jak była tak jest i dalej problemy z uruchamianiem, i to na dekoderze ITCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 W dniu 13.10.2023 o 10:39, Dr.STech napisał(a): A nie prościej wymienić kabel HDMI? Mam ITCA, włączone rozszerzenie sygnału i działa bez problemu z Q80RAT jak i ubieglorocznym Q80BAT. @Daro1 to była sugestia dla ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Zapoznaj się proszę z tym co pisałem wcześniej. Potem nie sugeruj tego o czym już wcześniej pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKIAdam Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 10 godzin temu, Daro1 napisał(a): Plansza HDCP jak była tak jest i dalej problemy z uruchamianiem, i to na dekoderze ITCA. Spróbuj załączać sprzęt w innej kolejności. W moim przypadku to pomogło zmieniłem sekwencje załączania w pilocie tak żeby pierwsze załączył się amplituner, dekoder i tv. Musisz posprawdzać w różnych kombinacjach. Za błąd HDCP odpowiada 13 pin w kablu HDMI tam właśnie jest [beep] system CEC. Można wyciąć pin albo kupić adapter HDMI który wycina sygnał CEC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 11 hours ago, Daro1 said: Dzięki za informacje, w odpowiedzi na moją kolejną reklamację, CANAL+ umywa ręce i nie widzi problemu ze swoim dekoderem. Plansza HDCP jak była tak jest i dalej problemy z uruchamianiem, i to na dekoderze ITCA. Ale ta plansza jest ciągle? Chwilowo? U mnie też pojawia się na sekundę przy włączeniu i momentalnie znika. Totalnie mi to nie przeszkadza. Jakbym miał się przejmować takimi rzeczami w życiu to bym osiwiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Gdyby była tylko i wyłącznie sama plansza o HDCP to ok, ale niestety jest problem taki że gdy włączam pilotem dekoder ten się uruchamia, oraz uruchamia się też telewizor po czym informacja na ekranie brak sygnału z hdmi. Wszystko dzieje się gdy mam włączone rozszerzenie sygnału hdmi. Gdy go wyłącze wszystko wraca do prawidłowego funkcjonowania. Ewidentnie skopane oprogramowanie dekodera canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Ewidentnie masz problem u siebi, bo u mnie i nie tylko (poczytaj wpisy zaraz za moimi) wszystko działa dobrze w takiej konfiguracji. Rozszerzony sygnał to nic innego jak przesłanie 10bitowej (zamiast 8bit) głębi kolorów. Jeżeli pojawia się brakns sygnału, to oznacza w największej ilości przypadków, że nie wyrabia się przewód, później jest coś skopane w ustawieniach TV albo uszkodzony TV lub port hdmi. Jeżeli sprawdzałeś inne przewody, które obsługują 18 Gbps, wymieniałeś dekoder to w takim razie kwestia TV. Podepnij pod HDMI3 tam jest ARC, może to coś pomoże. Zaktualizuj soft TV do najnowszej wersji. Innym działa, więc to nie jest problem softu, czy hardware c+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Ewidentnie nie!!!! Dla przypomnienia co już napisałem wcześniej: Wykonałem wszystkie możliwe czynności typu: zmiana wejść HDMI, zmiana kabli, aktualizacja dekodera i telewizora, ustawienia fabryczne, serwis telewizora, i niestety nic to nie dało. Komunikat dalej się pojawia o HDCP oraz mam dodatkowo problemy z uruchomieniem dekodera ze stanu czuwania. Wszystkie te objawy są w momencie gdy jest włączone rozszerzenie sygnału HDMI w telewizorze. Ewidentny błąd w oprogramowaniu dekodera ITCA. Zgłaszałem wielokrotnie do canal+ ale sprawę standardowo olewają. Dodam że dekoder był już wymieniany pięciokrotnie! Więc pozostaje tylko wyłączyć rozszerzenie sygnału i problem ustępuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Ewidentnie masz problem, a inni w tym ja w takiej samej konfiguracji go nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Mają, tylko pewnie się nie udzielają na forum. Zależy też od modelu telewizora, canal+ po prostu nie spasował oprogramowania dekodera z telewizorem dlatego jest problem. U innych działa na innych modelach, natomiast na moim modelu nie chce to działać prawidłowo. I to nie ja mam problem tylko operator canal+. Dodam jeszcze że mam pod ten sam telewizor podłączony dekoder konkurencji z którym nie ma najmniejszego problemu i wszystko się uruchamia. Gdyby wina była po stronie telewizora to również na dekoderze konkurencji by nie działało poprawnie, a jednak działa. Więc wniosek może być tylko jeden, wadliwe oprogramowanie dekodera canal+. Jeszcze jedno zanim operator canal+ wymienił mi dekoder na ITCA miałem JADA i z JADA nie miałem tych problemów co z ITCA. Do JADA na chwile obecną nie wrócę z wiadomych przyczyn głownie pikseloza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 @Daro1 miałem JADA i wymieniłem na ITCA z powodów pikselozy zarówno na pierwszym jak i na drugim nie miałem i nie mam tego problemu co Ty, telewizory Philips i Sony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 @Daro1 jaki masz model telewizora?Sprawdzałeś na wyłączonym HDMI CEC w dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojcieszko Opublikowano 4 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2023 Witam. Starałem się przejrzeć temat, ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedź co do ustawienia rozdzielczości ... Czy ktoś może podpowiedzieć, jakie ustawienia dla oglądania kanałów SD/HD w dekoderze będą najlepsze a jakie dla 4K? Z tego co rozumiem ustawienie na stałe rozdzielczości 2160 nie jest wskazane i lepiej to zmieniać ręcznie jak będę chciał oglądać 4K. Dobrze myślę? pytanie również jak ustawić Tryb HDR dla programów HD, a jak dla 4K? Czy najlepiej zostawić np. adaptacyjny? będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2023 Tryb HDR na adaptacyjny. Rozdzielczość 4K na stałe.Jak ustawisz inną rozdzielczość skalowaniem zajmie się telewizor. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 10 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 Czy naprawili komuś w ostatnim czasie starsze nagrania na dysku? Zgłoszenie zrobiłem 17 października. 31 wysłałem zapytanie o postęp realizacji tegoż zgłoszenia. Otrzymałem taką odpowiedź "zgłoszenie jest nadal w trakcie weryfikacji, uprzejmie proszę o jeszcze trochę cierpliwości" Do dnia dzisiejszego niestety cisza w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 10 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2023 (edytowane) 2 godziny temu, pepe40 napisał(a): Czy naprawili komuś w ostatnim czasie starsze nagrania na dysku? Zgłoszenie zrobiłem 17 października. 31 wysłałem zapytanie o postęp realizacji tegoż zgłoszenia. Hej. Ja również zgłaszałem sprawę prawie miesiąc temu. Dzwoniłem w zeszłym tyg to nawet nie potrafili odnaleźć zgłoszenia... Finalnie się udało. Dostałem takie samo info jak ty żeby jeszcze czekać. Myślę że pracują nad grupową aktualizacją oprogramowania dlatego to tyle trwa. Edytowane 10 Listopada 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeAug Opublikowano 11 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2023 W dniu 10.11.2023 o 09:53, pepe40 napisał(a): Czy naprawili komuś w ostatnim czasie starsze nagrania na dysku? Zgłoszenie zrobiłem 17 października. 31 wysłałem zapytanie o postęp realizacji tegoż zgłoszenia. Otrzymałem taką odpowiedź "zgłoszenie jest nadal w trakcie weryfikacji, uprzejmie proszę o jeszcze trochę cierpliwości" Do dnia dzisiejszego niestety cisza w temacie. U mnie odpisali z procedurą restartu (żółty przycisk) oraz później resetu do ustawień fabrycznych z zachowaniem nagrań. Oczywiście oba sposoby nic nie dały, więc odpisali, żeby oddać dekoder do salonu. Czyli nie pomogli nic. Zgłaszałem pisemnie przez Strefę, wydaje mi się, że teraz trzeba spróbować złapać kogoś konkretniejszego na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 (edytowane) Przechodziłem taką samą procedurę jak Ty. Za trzecim razem przyjęli zgłoszenie (posiadam nr zgłoszenia) Edytowane 12 Listopada 2023 przez pepe40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 13 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 (edytowane) Zapytam z ciekawości: - macie aktualnie EPG dla Polsatu? U mnie kompletny brak do 2:00. Edytowane 13 Listopada 2023 przez lotus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 Witam. Po reklamacji wymiana z JADA na ITCA. Aktywacja..... i pikseloza.. na każdym kanale . Co robić rodacy????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 13 minut temu, raffpak napisał(a): Aktywacja..... i pikseloza.. na każdym kanale . Co robić rodacy????? Z anteną wszystko ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 na dwóch MR działa ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 20 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2023 (edytowane) @raffpak odpisałem Ci w wątku o JADA że dek do sprawdzenia w salonie, pierwsza sprawa to jak pisałeś tygodniowa aktywacja, druga to wszechobecna piksaloza, być może jakieś bugi w sofcie i sprzęt do wymiany... Edyta: Spróbuj wykonać reset do ustawień fabrycznych, być może coś podczas aktywacji poszło nie tak. Edytowane 20 Listopada 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.