Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz.
Odtwarzane pliki z USB w albumach domyślnie sortowane są w/g nazwy alfabetycznie i co za tym idzie, odtwarzane są nie w takiej kolejności, jak w oryginale.
Czy istnieje gdzieś opcja, która zmienia sposób sortowania?
Ja za żadne skarby nie mogę znaleźć.
Proszę o wypowiedzenie się w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję rzeczywiście jest taka opcja trochę pogmatwana ale ustawiając w/g daty rosnąco dopiero utwory są w kolejności takiej jak trzeba szkoda tylko że trzeba to robić za każdym razem bo po wyjścu z jednego katalogu do drugiego znowu jest wszystko po staremu, strasznie jest to u[beep]liwe i moim zdaniem jak na odtwarzacz z usb nie do zaakceptowania, bo żeby posłuchać normalnie płyty po kolei utworu 1,2,3 itd.to uruchamia się jako pierwszy na liście utwór np.10 i tak wkoło musimy kombinować pilotem.

A szkoda bo jest lepsza jakość dźwięku niż z mojego tv samsung f6800 mimo że oba urządzenia są optycznym połączone z amplitunerem to muzyka puszczana z evoboxa brzmi o niebo lepiej.

Edytowane przez Artur49
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przywiozłem nowego Evoboxa bo poprzednik padł definitywnie i po podłączeniu miałem wrażenie że obraz na TV jest znacznie żywszy,kolory pełniejsze,myślałem że to tylko moje odczucie i nic na ten temat nie wspominałem, ale wieczorem żona powiedziała dokładnie to samo :!:

Czy jest możliwe że teraz robią dekodery lepszej jakości czy może inaczej są kalibrowane :?: bo coś na rzeczy być musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przywiozłem nowego Evoboxa bo poprzednik padł definitywnie i po podłączeniu miałem wrażenie że obraz na TV jest znacznie żywszy,kolory pełniejsze,myślałem że to tylko moje odczucie i nic na ten temat nie wspominałem, ale wieczorem żona powiedziała dokładnie to samo :!:

Czy jest możliwe że teraz robią dekodery lepszej jakości czy może inaczej są kalibrowane :?: bo coś na rzeczy być musi.

 

Ja też wymieniałem dekoder z miesiąc temu i odniosłem to samo wrażenie. Nawet miałem się o to pytać, ale wyleciało mi z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z jakiego powodu wymieniałeś? Padł ci, czy z powodów tutaj opisywanych: czarne ekrany, brak przełączania kanałów?

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś inny chip w nich siedzi.

Nie jeden chip ma...

Wczoraj przywiozłem nowego Evoboxa bo poprzednik padł definitywnie i po podłączeniu miałem wrażenie że obraz na TV jest znacznie żywszy,kolory pełniejsze,myślałem że to tylko moje odczucie i nic na ten temat nie wspominałem, ale wieczorem żona powiedziała dokładnie to samo :!:

Czy jest możliwe że teraz robią dekodery lepszej jakości czy może inaczej są kalibrowane :?: bo coś na rzeczy być musi.

Jednak wszelkie odczucia zmian w jakości obrazu są wyłącznie subiektywne i nie mają pokrycia w faktach :-)

Przez chwilę korzystałeś z 5500s, który ma mniej ostry obraz w porównaniu do Evobox, stąd pozytywne wrażenie.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@filolog

Jeśli to pytanie do mnie to tu opisałem :https://forum.satkurier.pl/topic/13696-dekoder-evobox-pvr/page-276?do=findComment&comment=1233095

 

a resztę nieco niżej,ostatecznie "wywrócił kopyta" i już nawet po całkowitym resecie z czyszczeniem dysku nie ożył.

 

Jednak wszelkie odczucia zmian w jakości obrazu są wyłącznie subiektywne i nie mają pokrycia w faktach :-)

Jak wspomniałem nic nie mówiłem a żona sama na to zwróciła uwagę,więc czy to jest subiektywne :?:

@pesymilk j.w wspomniał też coś takiego zauważył, tak szczerze jak go wczoraj odpaliłem to przypomniał mi sie obraz jaki dawał Sagemcom-a ten na prawdę pięknie świecił.

 

A jest taka opcja że jakieś "bebeszki" słabną w czasie eksploatacji i obraz robi sie coraz mniej nasycony?

bo to mi tylko po Twojej wypowiedzi do głowy przychodzi,ale po pół roku eksploatacji :?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni forumowicze, nie jestem tu stałym bywałem, ale chcę żebyśmy zwarli szeregi w sprawie usterki opisywanej tu wielokrotnie jako "czarny ekran". Ja wymieniłem dwa EvoBoxy i w trzecim to samo. Po wymianie 2 zażądałem rekompensaty i dostałem 1 miesiąc gratis. Po zgłoszeniu kolejnej reklamacji w 3 EvoBoxie, stwierdzili ze telewizor jest nie kompatybilny. Jak powiedziałem że mam 3 różne to poprosili o podanie modeli telewizorów. Tak się składa, że każdy jest innej marki, sony, panasonic i lg. Teraz będą kombinować w tym kierunku. Niestety nigdzie nie informowali, że EvoBoxy mogą nie współpracować z jakimiś telewizorami co konsultanci potwierdzam mi jak pytałem.
Powinniśmy wszyscy razem podjąć akcje zażądania rekompensaty. Przy każdej wymianie tracę wszystkie nagrania. Mam tego dość. Myślę, że jak mówi to zrobimy, to będą w końcu coś z tym musieli zrobić.
Napiszcie, co o tym sądzicie i co wam mówią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast wylewać żale napisz coś konkretnego np. jaką masz instalacje. Może zamiast wymieniać dekodery należy wymienić konwerter w antenie lub przynajmniej pomierzyć sygnał w instalacji antenowej. Z Twojej wypowiedzi wynika, że problem nie jest w dekoderze, a w instalacji lub jej konfiguracji.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wszyscy inni, którzy mają ten sam problem, a nie są to pojedyncze przypadki, tez zapewne mają instalacje do bani. Mam antenę 80 i nowiusieńką instalacje i konwerter Inveto Unicable. Antena była ustawiana miernikiem, a dwa pozostałe dekodery 5500s działają bez zarzutu.
Nie szukaj przyczyny gdzie jej nie ma. Jeżeli to konwerter to tez jest sprzęt Polsatu i nie usprawiedliwia braku możliwości poprawnego korzystania z usługi.
Jak dla mnie mimo twojej pomocy wielu forumowiczom, nie jesteś obiektywny.
Piszcie koledzy. Temat jest otwarty. Napiszcie co wam powiedzieli przedstawiciele Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może narzekajcie sobie dalej i nie próbujcie rozwiązać problemu. Pomyślcie na chłodno. Skoro problem występuje u niewielkiej części użytkowników z konwerterem Inverto Unicable i wymiana dekodera nie rozwiązuje problemu, to w jaki sposób problem może być po stronie dekodera? Konwerter też ma gwarancję i podlega wymianie w APS-ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wszyscy inni, którzy mają ten sam problem, a nie są to pojedyncze przypadki, tez zapewne mają instalacje do bani. Mam antenę 80 i nowiusieńką instalacje i konwerter Inveto Unicable. Antena była ustawiana miernikiem, a dwa pozostałe dekodery 5500s działają bez zarzutu.

Nie szukaj przyczyny gdzie jej nie ma. Jeżeli to konwerter to tez jest sprzęt Polsatu i nie usprawiedliwia braku możliwości poprawnego korzystania z usługi.

Jak dla mnie mimo twojej pomocy wielu forumowiczom, nie jesteś obiektywny.

Piszcie koledzy. Temat jest otwarty. Napiszcie co wam powiedzieli przedstawiciele Polsatu.

 

 

Z Twoim podejściem do tematu, mogę napisać od siebie, że mam dwa Evobox i konwerter Unicable i nigdy nie miałem żadnych czarnych ekranów przy przełączaniu kanałów. Tobie nie zależy na rozwiązaniu problemu, a na uzyskaniu rabatu. Równie dobrze mogę napisać, że wymyśliłeś sobie ten problem na podstawie postów na forum. Bądź poważny, jeśli chcesz aby Ci pomóc, to napisz jakiś sensowny post. Tego rodzaju ogólniki są wyłącznie spamem. Technologia Unicable jest dość skomplikowana. Bez szczegółów o Twojej instalacji, w tym konfiguracji dekoderów podłączonych do wspólnej instalacji antenowej, każdy następny post mający na celu odejście od tematu wątku (czyli temat kontaktów z CP) powinien trafić do kosza.

 

Problem czarnych ekranów jest incydentalny. Nie ma żadnych podstaw aby wiązać go z oprogramowaniem dekodera czy konwertera. Równie dobrze może być spowodowany przez chwilowe zakłócenia zewnętrzne np. od sieci LTE, Wi-FI.

.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego się tak czepili wszyscy tych czarnych ekranów mnie też czasem ten problem dotyka i powiem tak, CP zawsze miał kiepskie dekodery (nie licząc Samsunga HD 370) i z tym dekoderem jest podobnie też pomimo początkowego zachwytu będą pokazywać się kolejno z czasem wszystkie jego niedoskonałości. Oczywistą sprawą jest to że wszelkie problemy z odbiorem może powodować instalacja antenowa, kilka lat temu (a jestem abonentem CP około 20 lat) chcąc wyrzucić jakiś poprzedni dekoder za problemy z odbiorem programów problemem był poluzowany wtyk f przy konwerterze wystarczyło dokręcić. Mnie osobiście bardzo irytuje odtwarzanie z USB albumów. Jak wcześniej napisałem poukładane są utwory alfabetycznie a nie w kolejności 1 2 3. Każdy inny odtwarzacz na świecie domyślnie układa po kolei a tu trzeba się naprzyciskać a i tak po przejściu do kolejnego albumu jest dalej tak jak było wcześniej. Dziwne że to nikomu nie przeszkadza chyba nikt nie używa USB do słuchania muzyki. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny ekran i czarny ekran, czasami i ja mam czarny ekran (raz na 2 tygodnie). Moim zdaniem czarny ekran pojawia się w związku z brakiem kompatybilności złącza HDMI, różni producenci telewizorów mają ten problem. Mój znajomy pracuje w S.....gu i powiedział mi, że to normalne i często nowe telewizory muszą dostawać w związku z tą sytuacją aktualizację oprogramowania wtedy problem pojawia się rzadziej ale nie znika, a winą za problemy mogą obarczyć wtedy kogoś innego. Ja zamiast wymiany dekodera zacząłbym od wymiany przewodu HDMI i aktualizacji telewizora. (najłatwiej jest wymienić dekoder, bo można, a jak się kupiło kiepski TV to się go nie wymieni, zamiast myśleć podczas zakupu TV lepiej kupić masówkę którą doradzają).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny ekran, czarnym ekranem, a u mnie dziś rano przy próbie włączenia czarny wyświetlacz nic nie było na nim widać, nie reagował na polecenia z pilota i pomógł dopiero reset wtyczkowy. Czy to też mam zwalić na zły kabel HDMI czy też na instalację antenową ? Oszczędzania energii mam ustawione na uśpienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musielem sie zarejestrowac bo nie moge dluzej czytac tych komentarzy o konwerterze unicable.Mam evoboxsa od roku i w poprzednich wersjach oprogramowaniach problem byl tylko z nagraniami (TZW, PRZYCINKA)Mam instalacje zbiorcza w bloku, astra i hotbird, wszysko dzialalo do ostatniej aktualizacji. Zacinanie  przy przelaczaniu kanalow, brak reakcji z pilota (NOWE BATERIE)czarny ekran i  pier...nie ze to instalacja za silny sygnal albo za slaby to rece opadaja.Dlaczego pol roku temu nikt o tym nie pisal?CI spece co tak wielce sie wypowiadaja supporty itp. to sie go...no znaja,mydla tylko oczy.Ostaniaakualizacja jest do d...py i tyle w temacie a zwalanie wszysko na instalacje i krytykowanie forumowiczow to jest akt bezsilnosci i tyle, nara.


dodam jeszcze ze mam multiroom, antena na balkonie-konwerter unicable , dekoder mini hd 2000 i jest wszysko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Twój główny argument nie ma pokrycia w rzeczywistości. Już w połowie ubiegłego roku pojawiały się tutaj informacje o czarnym ekranie, co już tutaj pokazywałem. Wystarczy użyć wyszukiwarki. Tym samym chcesz powiedzieć, że osoby aktywnie tutaj piszące, będące użytkownikami tego dekodera i nie mające takiego problemu są kłamcami lub opłacanymi przez CP idiotami? Bez konkretów dalsze bicie piany będę bez tłumaczenia usuwał do kosza i możecie to sobie nazywać jak chcecie. Albo podacie konkretne dane, które pomogą rozwiązać problem, albo uznawać to będę jako typowe pieniactwo nic nie wnoszące.

 

We wpisie, który przeniosłem do kosza napisałeś, że korzystasz z instalacji zbiorczej z Astrą i Hot Birdem na konwerterze uniwersalnym, a teraz piszesz, że masz Unicable na balkonie z podpiętym MR. Taka ciekawostka.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuje Wam, bo mój Evo śmiga rewelacyjnie, początkowo epg nie wczytywało się dobrze i na niektórych programach pokazywał się czarny ekran z komunikatem o braku sygnału i koniecznością sprawdzenia instalacji okazało się, że konwerter nie był dobrze ustawiony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd u innych tyle problemów z tym Evoboxem ja go używam już od ponad pół roku i nie mam z nim żadnych problemów a używany jest dość intensywnie bo nie raz nagrywa 3 programy i skacze się  po kanałach i nie mam czarnych ekranów. Wszystko działa jak powinno :)

Edytowane przez manguscik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...