mxv1 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 własnie chcę nagrać ksw 37 bo leci na polsat sport fight i wyskakuje mi że nie mogę nagrać z braku praw - czemu tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Taki bonus modułów CI+. Operator może zablokować wybrane treści do nagrania ze swojej oferty. Wiele materiałów na kanałach VOD również jest zablokowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) Widzę że po wyciszeniu dźwięku znak wyciszenia dalej nie znika. A miał znikać po paru minutach. Jest szansa że to będzie zrobione ?Support458Co że znaczkiem wyciszenia ? Mija już rok odkąd poruszyłem temat i dałeś nic. Dalej mam być cierpliwy ? Przecież to wada żaden inny sprzęt nie ma tego tak zrobionego. Ekran plazmowy mi w tym miejscu już jasnieje. Będzie to zrobione ? Edytowane 4 Marca 2017 przez Qba_72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 No to zostaw na "pół kreski" słyszał nie będziesz a on zniknie,ale macie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Taki bonus modułów CI+. Operator może zablokować wybrane treści do nagrania ze swojej oferty. Wiele materiałów na kanałach VOD również jest zablokowanych. Ale to z dekodera Evobox, nie modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 W dekoderze jest moduł w standardzie CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Ja radziłem sobie z tym tak że włączałem kanał VOD w momencie jak film się zaczynał ,trochę cofnąłem i włączałem nagrywanie - każdy film się wtedy nagrywał. Wiem że było to rozwiązanie karkołomne, ale tylko taka rada na to była, jak się noramlnie zaplanowało to film się nie nagrywał wcale. Żeby wyprzedzić ewentualne pytania - chodziło o dokładnie ten sam film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold59 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Witam niech mi ktos wytlumaczy co jest przyczyna ze kontrolka -power przy wlaczonym dekoderze caly czas miga i nie mozna tego zlikwidowac .Probowalem wlaczyc i wlaczyc pilotem ale gdy wylacze dekoder pali sie na czerwono a gdy wlacze znowu miga pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zheniek Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Taki bonus modułów CI+. Operator może zablokować wybrane treści do nagrania ze swojej oferty. Wiele materiałów na kanałach VOD również jest zablokowanych. Czy istnieje możliwość dowiedzenia się, które treści będą blokowane?Np. znaczek przy pozycji EPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Witam niech mi ktos wytlumaczy co jest przyczyna ze kontrolka -power przy wlaczonym dekoderze caly czas miga i nie mozna tego zlikwidowac .Probowalem wlaczyc i wlaczyc pilotem ale gdy wylacze dekoder pali sie na czerwono a gdy wlacze znowu miga pozdrawiam Jeśli po odłączeniu zasilania zjawisko dalej występuje, to pozostaje wymiana dekodera na sprawny w APS. Uszkodzony front panel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Brakuje opcji przenoszenia wielu nagrań jednorazowo do konkretnego folderu,przerzucanie pojedynczo to test cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artsky Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Czy będzie działał pod konwerterem Inwerto single? Na początek nie interesuje mnie żadne nagrywanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Tak, będzie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Ktoś korzysta z Evoboxa z tv Sony? Edytowane 7 Marca 2017 przez rzeznik997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 No i Evobox ma problem z wyszukaniem Radia Ibiza. Zależy mi na tej stacji, bo czasami lubię posłuchać sobie klubowych rytmów (a te są na Radiu Ibiza nawet w ciągu dnia).Do pewnego momentu działały przekazy z tp. 11541/V i 12149/V (na obu taka sama paczka stacji radiowych). Niedawno Radio Ibiza z tych tp. zostało wyłączone. Aktualnie przekaz jest jedynie na 11958/V 27500 3/4 DVB-S. Problem polega na tym, że strumień jest błędnie nadawany jako kodowany. W przypadku HD 5500s problemu nie ma, bo w opcji wyszukiwania wystarczyło zaznaczyć kanały "Wszystkie" (przy opcji "Niekodowane" nie wyszukał niczego), Radio Ibiza się wyszukało i gra. Na Evoboxie domyślnie jest ustawione wyszukiwanie tylko kanałów FTA, przez co nie mam dostępu do tej stacji na dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Problem to ma nadawca. Napisz do stacji, może naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T_omek Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Witam wszystkich. Od dwóch tygodni mam Evoboxa i jestem zadowolony, co prawda nie mam porównania do innych dekoderów (wczesniej mialem tylko tv kablowa) ale ten jest super. Brakuje mi w nim tylko funkcji drzemki najlepiej pod jednym przyciskiem (kolorowym?). Gdyby nie ten brak pilot do TV nie był by potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkz44 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Jestem posiadaczem Evoboxa od kilku miesięcy i należę do grupy użytkowników którzy nie mają problemów z tym dekoderem (sporadycznie pojawia się czarny ekran). W stosunku do poprzedniego dekodera Samsung DSB-H370G, moim zdaniem Evobox daje bardziej nasycony i kontrastowy obraz. Po wymianie dekodera postanowiłem wymienić mój stary telewizor Philips 42pfl4208 na Sony KD-55XD9305. I zaczęły się problemy z jakością obrazu. Na nowym KD-55XD9305 w ciemnych scenach pojawia się brak płynnych przejść odcieni kolorów (tzw. color banding, posterisation) oraz szumy i jakieś dziwne kolory. W nowym Sony można ustawić zakres dynamiczny wejścia HDMI na ograniczony albo pełny. Mam pytanie do support458: czy wejście HDMI współpracujące z Evobox powinno być w telewizorze ustawione na ograniczony zakres dynamiczny czy na pełny?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Po pierwsze aby dyskutować o jakości obrazu, trzeba być pewnym, że aktualnie oglądany materiał jest wysokiej jakości. Wejście HDMi powinno być ustawione na Auto albo na Pełny. Telewizory Sony wymagają dobrej kalibracji, ponieważ domyślnie ustawione parametry dają tragiczny efekt przy słabszym kontencie. Jeden z moich telewizorów to Sony z Androidem, więc wiem co piszę. Ustaw nasycenie na 48%, kontrast na 97%, Ostrość na 50%, tworzenie realizmu na manual i ustaw na maksimum. Wyłącz dynamiczną czerń i kontrast. W Ruch zostaw wartości domyślne, ale wyłącz tryb kliszy, czy jakość tak. Redukcje zakłóceń losowaych i cyfrowych ustaw na auto. Gamma ustaw na -2, Poziom czerni na 52. Żywy kolor na min. To tyle w wielkim skrócie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkz44 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Nie mogąc optymalnie ustawić parametrów wyświetlania obrazu zamówiłem kalibrację na skalibrujtv.pl. Profesjonalna kalibracja nie pomogła. Osoba wykonująca kalibrację przestawiła HDMI na zakres ograniczony twierdząc, że to jest prawidłowe dla treści typu wideo. Przeszukałem Internet i zalazłem artykuł w którym jednoznacznie określono, że pełną dynamikę HDMI należy ustawiać dla źródeł typu komputer lub konsola gier, dla pozostałych dynamika ma być ograniczona. W lutym Sony udostępniło aktualizację oprogramowania, w której jedną z poprawionych cech jest "Nieprawidłowe działanie zakresu dynamicznego HDMI". Zainstalowałem aktualizację i nie stwierdziłem żadnej poprawy obrazu w ciemnych scenach. To skłoniło mnie do własnych eksperymentów i przestawiłem HDMI na pełny zakres dynamiki. Po zmianie czerń zrobiła się szara co wymagało korekty - w moim TV zmieniłem poziom czerni z 50 na 40. Obraz ma teraz bardziej płynne przejścia tonalne (posteryzacja występuje sporadycznie) także szum w ciemnych fragmentach kadru jest mniej zauważalny. Zgadzam się że wiele zależy od jakości transmitowanego materiału, jednak trzeba mieć jakieś punkty które uznajemy za pewne - w moim problemie będzie to HDMI w zakresie pełnym zamiast zalecanego ograniczonego. Tymczasem w marcu Sony wycofało aktualizację, na stronie z oprogramowaniem jest wpis "Przepraszamy — ta aktualizacja oprogramowania układowego jest chwilowo niedostępna". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Po tej "recenzji" jestem pewien że SONY w życiu nie zawiśnie na mojej ścianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Twoja strata. U mnie kolejny raz czarny ekran za wszystkich kanałach. Podpinałem inny TV -nic, wyłączałem routery etc - nic. Jutro jadę wymienić konwerter i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 A sygnał sprawdziłeś w momencie czarnego ekranu poprzez przytrzymanie przez 5sek. przycisku "i" na pilocie? A potem na tym samym kanale, kiedy działa prawidłowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) A sygnał sprawdziłeś w momencie czarnego ekranu poprzez przytrzymanie przez 5sek. przycisku "i" na pilocie? A potem na tym samym kanale, kiedy działa prawidłowo? Tak , sygnał jest normalny :< A może to być wina kabla? samej końcówki kabla przy konwerterze? Edytowane 7 Marca 2017 przez rzeznik997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeł Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Twoja strata. U mnie kolejny raz czarny ekran za wszystkich kanałach. Podpinałem inny TV -nic, wyłączałem routery etc - nic. Jutro jadę wymienić konwerter i zobaczymy. Przerabiałem to ostatnio, działał mi tylko Eurosport a na innych kanałach czarny ekran, pomimo że paski sygnału pokazywały wartości prawidłowe. Przyczyną był uszkodzony przewód od strony dekodera na długości 1 metr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.