rzeznik997 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Też miałem sam Eurosport chwilowo. A jak to zdiagnozowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeł Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Miałem dekoder HD 5000, włączyłem pomiar sygnału. Ruszałem kablem i obserwowałem siłę sygnału, tak trafiłem na uszkodzony odcinek. Obciąłem uszkodzoną część i podłączyłem ponownie, na razie nic się już nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba8006 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Panowie czy istnieje możliwość wgrania kanałów do dekodera np z jakiejś gotowej listy czy trzeba po kolei przestawiać? Teraz mam dekoder mini hd 2000 i po prawie 2 latach używania już się przyzwyczaiłem , ale chciał bym w końcu poustawiać .Np kanały Hd pierwsze a reszta za nimi. Edytowane 8 Marca 2017 przez seba8006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Nie ma takiej możliwości,tylko ręczne klepanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba8006 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Jak to mówi mój syn , no to klops. Będzie trzeba wklepywać ręcznie . Evobox dotarł . Instalacja przebiegła w tempie max 5 minut. W porównaniu do mini hd 2000 to rakieta , no i menu ładniejsze. Dobra decyzja wybór tego dekodera. Na zwykłym konwerterze działa szybko i sprawnie. Własnie robię aktualizacje bo pobrała mi się. Edytowane 9 Marca 2017 przez seba8006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Na zwykłym konwerterze działa szybko i sprawnie. Własnie robię aktualizacje bo pobrała mi się. Zmień konwerter to jeszcze cię zadziwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Też miałem sam Eurosport chwilowo. A jak to zdiagnozowałeś? wymiana konwertera i wszystko działa, tylko nie wiem czy to wadliwy konwerter czy jednak samo wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba8006 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 A ja mam inne pytanie. Czy jest możliwość żeby po wyłączeniu dekodera został on całkowicie wyłączony w sensie żeby dysk nie pracował cały czas. Miałem na trybie uśpienia i tak się działo. Przełączyłem na tryb czuwania i owszem dekoder się całkowicie wyłączył , nie pokazuje na wyświetlaczu godziny ale za to po włączeniu strasznie długo się uruchamia. A fajnie by było żeby dysk był wyłączony a żeby na wyświetlaczu pokazywana była godzina. Dla dysku to też nie za dobrze że 24/h jest uruchomiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Było już o tym napisane wiele razy. Dysk w Evobox nie jest tylko miejscem zapisywania nagrań. Jest elementem całości oprogramowania. Dysk jest wykorzystywany również w sytuacjach kiedy dekoder wykonuje różne wewnętrzne np. aktualizacje epg. Indeksowanie danych dla search itp. Edytowane 10 Marca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Ja nieco z innej beczki, w kwestii nagrań. Zazwyczaj nagranie kasuję zaraz po obejrzeniu, więc dopiero niedawno zwróciłem na ten fakt uwagę. W wersji softu 2.0.2 jest chyba błąd, bo nagrania obejrzane mają nadal status nieobejrzane. W poprzednich wersjach zmieniał się z pewnością na obejrzane. Czy też coś takiego zauważyliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @przewaks U mnie też nie zmienia nagrania z nieobejrzanego na obejrzany i dzieje się tak od aktualizacji EVOBOXA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Nagranie jest uznane za obejrzane w zależności od tego ile % z całego czasu nagrania zostało odtworzone. Nagrania jest uznane za nieobejrzane jeśli użytkownik obejrzał je w mniej niż w 50%. Każdorazowe ponowne odtworzenie nagrania ustawia na nowo informacje o statusie nagrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Jakbyście jeszcze coś poprawiali w sofcie to wprowadźcie możliwość zmiany wyświetlania czasu na zegarze - odliczanie do początku. Dlaczego to usunięto? Można było dać w opcjach możliwość wyboru. Najstarsze magnetowidy w latach 80 miały takie przełączanie czasu na licznikach a tutaj można bez problemu wprowadzić tylko nie ma takiej woli. Powinien być licznik czasu do przodu i wstecz, do wyboru przez użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Było już o tym napisane wiele razy. Dysk w Evobox nie jest tylko miejscem zapisywania nagrań. Jest elementem całości oprogramowania. Dysk jest wykorzystywany również w sytuacjach kiedy dekoder wykonuje różne wewnętrzne np. aktualizacje epg. Indeksowanie danych dla search itp. no chyba nie do końca, jak włacza mi się dekoder to epg w ogóle nie ma, loga kanałów się nie wyświetlają a nagrania pojawiają się stopniowo, więc mi się wydaje że on własnie nic nie "zapamiętuje" i dopiero po ok. 5 minutach dekoder jest zdatny do użycia Edytowane 10 Marca 2017 przez serwus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Witam Wczoraj wymieniłem w sumie trzeci evo [rozsypał się dysk]i musze stwierdzić ,że brak szatkowania ,brak czarnego ekranu .W cześniej kupiłem tłumik ,który też nic nie dał ,dalej było szatkowanie czasami . To jednak jest sprawka dekodera z czarnym ekranem i szatkowaniem, konwektor Unicable nie wymieniony .Trzeci dekoder śmiga jak należy żadnych zawiech. Edytowane 11 Marca 2017 przez karle2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Naprawdę nie czasu na przeczytanie 280 stron o EVObox-ie. Dlatego przepraszam jeśli już padła odpowiedź. Czy do EVOBOXA można dodać zewnętrzny dodatkowy dysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1986 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Jeżeli mamy na tym dysku filmy muzykę fotki to.można je obejrzeć za pomocą Evoboxa, natomiast nagrywać na zewnętrzny dysk nie mozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Nagranie jest uznane za obejrzane w zależności od tego ile % z całego czasu nagrania zostało odtworzone. Nagrania jest uznane za nieobejrzane jeśli użytkownik obejrzał je w mniej niż w 50%. Każdorazowe ponowne odtworzenie nagrania ustawia na nowo informacje o statusie nagrania. Tyle, że nawet nagrania obejrzane prawie w 90% nie są oznaczane jako obejrzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Witam Wczoraj wymieniłem w sumie trzeci evo [rozsypał się dysk]i musze stwierdzić ,że brak szatkowania ,brak czarnego ekranu .W cześniej kupiłem tłumik ,który też nic nie dał ,dalej było szatkowanie czasami . To jednak jest sprawka dekodera z czarnym ekranem i szatkowaniem, konwektor Unicable nie wymieniony .Trzeci dekoder śmiga jak należy żadnych zawiech. Nie uważasz że jedna doba to troche za mało na ogłaszanie "cudownego uzdrowienia"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Witam.Czy u was też na wszystkich kanalach TVN czarny ekran? Sygnał 100/85 14,9 dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Wszytsko działa, oglądam GW V. Tyle, że nawet nagrania obejrzane prawie w 90% nie są oznaczane jako obejrzane. Przed chwilą nagrałem program, które następnie obejrzałem w 90%. Po ponownym wejściu program nie był już w grupie NIEOBEJRZANE. Nagranie zostało dodane do grupy OBEJRZANE, czyli wszystko działa poprawnie. Status nagrania jest aktualizowany przy kolejnym wejściu do NAGRAŃ. Edytowane 12 Marca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 TVN-y już świecą. Pomogło wyciągnięcie wtyczki z gniazdka.Na wszystkich już obraz i dźwięk. Lecz tak nie powinno to wyglądać. Na dodatkowym multiroom wszystko działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff13 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Wszytsko działa, oglądam GW V. Przed chwilą nagrałem program, które następnie obejrzałem w 90%. Po ponownym wejściu program nie był już w grupie NIEOBEJRZANE. Nagranie zostało dodane do grupy OBEJRZANE, czyli wszystko działa poprawnie. Status nagrania jest aktualizowany przy kolejnym wejściu do NAGRAŃ. Jednak i u mnie również pokazuje status "nieobejrzane" pomimo obejrzenia, nagranego materiału w około 90%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Mam pytanie: Jak włączem pogląd na swoim EVOBOX PVR to tylko kilka kanałów mogę oglądać. Jaki powód jest, że nie mogę oglądać wszystkich kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 A masz konwerter unicable bo jeśli nie, to tak to będzie się działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.