Davvvi Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie zrobiłem test poboru energii watomierzem Evoboxa i ogólnie jest lepiej niż się spodziewałem. Pomiar wykazał, że Evobox włączony pobiera około 14,2 Watt, a wyłączony w uśpieniu pobiera 1 Watt mniej. Myślałem, że więcej pobiera podczas pracy. Taki HD5500S pobiera trochę ponad 8Watt podczas działania ale bez dysku, a w trybie uśpienia także 1 Watt mniej. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Witam.Mam pytanie odnośnie radia internetowego w dekoderze.Czy u was też niektóre stacje radiowe się nie chcą otworzyć?Pytam,ponieważ chcąc uruchomić jakąś stację wywala błąd.Internet u mnie w porywach 30-40 mega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 chcąc uruchomić jakąś stację wywala błąd Mam tak przy niektórych stacjach.Wyskakuje "(Kod:505)".Ale to raczej wina dostawcy niż dekodera?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiepad Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 U mnie to samo. Wywala kod błędu na niektórych stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek80 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opcja Szukaj w menu zaczęła szaleć. - Wpisuję 3 litery, nie pozwala wpisać czwartej (wszystkie wyszarzone). - Próba wyłączenia z pilota (5 sekund klawisz wyłączania) - i tylko się usypia (potem włącza się z powrotem w 1 sekundę a nie ponad minutę...) Chyba muszę go od prądu 'na chama' odciąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Nie chybaj,nie opisuj (na przyszłość) tylko kulturalnie wyciąg wtyczkę z prądu czy wtyk zasilacza z dekodera,pomoże bardziej niż użalanie się nad bzdetami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anetollo Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) W przyszłości lepiej jest zrobić zdjęcia z takiej sytuacji. Z twojego wpisu naprawdę trudno jest zrozumieć co się wydarzyło.Nie było żadnej aktualizacji oprogramowania. Obwiązując dla Evobox wersją oprogramowania jest 2.0.2. Korzystam z dokładnie tego model konwertera Unicable Inverto, mimo mrozów odbiór sygnału cały czas jest poprawny. Bez pomiaru sygnału miernikiem Unicable SCR w problematycznej instalacji, można tylko gdybać. BTW nigdy nie miałem czarnego ekranu przy przełączaniu kanałów. Zjawisko być może istnieje ale jest specyficzne i wymaga analizy w odniesieniu do miejsca gdzie występuje. Ze względu na specyfikę standardu Unicable, powodów takich problemów może być wiele, od zakłóceń zewnętrznych począwszy na uszkodzeniu w instalacji antenowej lub dekoderze kończąc. TO jak to jest, u mnie antenę, dekoder, konwenter oraz całe okablowanie instalowali instalatorzy z CP, a mam jak już wielu opisywało. czarny ekran zero reakcji na pilota zmiana logo, a kanał zostaje ten sam. Panie Suport coś jest nie tak z oprogramowanie, a nie wina instalacji itp. Dodam, że cały zestaw od CP nowy z Unicable Inverto , a syf się zaczął od zmiany oprogramowania. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez anetollo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Nie żebym się czepiał szczegółów, ale CP nie ma instalatorów. Instalatorzy są pracownikami/właścicielami APS-ów. Są też czasem to osoby zajmujące się wieszaniem anten po swojej pracy, na zasadzie dogadania się z właścicielem APS-u, który im podsyła klientów. Ci ostatni bywają najgorsi. Tyle Offtopu. Pisali też tutaj niektórzy, że problem czarnego ekranu zniknął po wymianie konwertera. Konwerter ma dwuletnią gwarancję, którą realizujesz w APS-ie. Problem czarnego ekranu nie występuję też u wszystkich, dlatego aby jednoznacznie stwierdzić przyczynę usterki trzeba podłączyć pod konwerter miernik obsługujący Unicable (SCR). Inaczej jest to tylko nic nie wnoszące bicie piany i wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Coś za dużo tych przypadków by wskazywać jako winowajcę konwerter. Na poprzedniej wersji oprogramowania i wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Nie było też jednak mrozów........ Jeśli więc to faktycznie konwerter to też coś za dużo przypadków wadliwych sztuk. Może wszystkie są wadliwe?? Może są wadliwe bo kierowane od producenta do CP ??? Może też są inne powody. Niedługo podobno koniec mrozu, trzeba obserwować czy objawy będą ustępować czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Czasami pojawia się komunikat: część nagrania jest niedostępna. Oglądałem nagrania z tym komunikatem, ale niczego "podejrzanego" nie zauważyłem. Nagrania były nagrane w całości, o co może chodzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Coś za dużo tych przypadków by wskazywać jako winowajcę konwerter. Na poprzedniej wersji oprogramowania i wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Nie było też jednak mrozów........ Jeśli więc to faktycznie konwerter to też coś za dużo przypadków wadliwych sztuk. Może wszystkie są wadliwe?? Może są wadliwe bo kierowane od producenta do CP ??? Może też są inne powody. Niedługo podobno koniec mrozu, trzeba obserwować czy objawy będą ustępować czy nie. Dlatego napisałem, że bez pomiarów w konkretnych przypadkach na wyjściu Unicable konwertera, to jest tylko wróżenie z fusów. Może to też być przesterowanie głowicy (za silny sygnał na wejściu antenowym dekodera), ale żeby to stwierdzić, to trzeba mieć miernik, który pozwoli to jednoznacznie stwierdzić. Zima to też okres, kiedy sygnał docierający do anteny jest silniejszy. O tym wszystkim już tutaj pisaliśmy, ale nie wszystkim się te warianty źródła problemu podobają i chyba nie ma co tego znowu w tym temacie roztrząsać bez konkretnych danych od osób mających problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Od siebie dodam, że to forum nie jest miejscem formalnym zgłaszania problemów z działaniem sprzętu udostępnionego przez CP. Każdy abonent, który uważa, że udostępniony sprzęt nie działa poprawnie może złożyć stosowną reklamacje zgodnie z warunkami świadczenia usługi. Jednak wcześniej, warto wykonać weryfikacje stanu instalacji antenowej przez wykwalifikowanego instalatora oraz sprawdzić stan dekodera w APS. Mam tak przy niektórych stacjach.Wyskakuje "(Kod:505)".Ale to raczej wina dostawcy niż dekodera?. To jest błąd kiedy serwer stacji radiowej nie ma wolnych slotów aby przyjąć wywołanie od kolejnego klienta. Niestety, słabe stacje radiowe tak mają... Czasami pojawia się komunikat: część nagrania jest niedostępna. Oglądałem nagrania z tym komunikatem, ale niczego "podejrzanego" nie zauważyłem. Nagrania były nagrane w całości, o co może chodzić ? To może być przypadek kiedy nagrany materiał "zahaczył" w czasie o pozycję programową, która miała blokadę możliwości nagrywania. Najczęściej to jest na kanałach VOD. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiepad Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam i dołożę swoje dwa grosze. Wszystko pięknie zostało wytłumaczone. Jest zima to musi być zimno, coś o coś zahaczyło i się nie nagrało, stacje radiowe mają zapchane serwery. Ja wszystko zrozumiałem i przyjąłem do wiadomości. Ale się grzecznie pytam, co mnie to obchodzi. Sprzęt skoro daje możliwość korzystania z wymienionych funkcji czy usług ma działać. Nie chodzi mi tu, że płacę za to pieniądze. Nie w tym problem. Mówienie, że tu jest problem czy tam, bo to albo to działa tak a nie inaczej, niczego nie rozwiązuje. To wszyscy widzą. Nie można błędów w oprogramowaniu tłumaczyć, że skoro tak działa to jest dobrze i tak ma być tylko musimy poczekać aż minie zima albo przyjdą chmury deszczowe. Poprostu trzeba popracować nad softem, który naprawi błędy a nie na zmianę pogody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Co do czarnego obrazu to wychodzi jednak że to konwerter nie wydala,tak się złożyło że włączyłem okno podglądu i zmieniłem kanał a tam... ciemność,zmieniłem okno podglądu i działało na odwrót "jasność -ciemność" po kolejnej zmianie na ciemnym ekranie kliknąłem inny kanał i już wróciło do normy a to chyba ewidentnie świadczy że dekoder pracuje dobrze tylko konwerter(ćwiartka) czasami nie załapie jakiejś częstotliwości i stąd te "egipskie ciemności" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Co do czarnego obrazu to wychodzi jednak że to konwerter nie wydala,tak się złożyło że włączyłem okno podglądu i zmieniłem kanał a tam... ciemność,zmieniłem okno podglądu i działało na odwrót "jasność -ciemność" po kolejnej zmianie na ciemnym ekranie kliknąłem inny kanał i już wróciło do normy a to chyba ewidentnie świadczy że dekoder pracuje dobrze tylko konwerter(ćwiartka) czasami nie załapie jakiejś częstotliwości i stąd te "egipskie ciemności" Potwierdzam u mnie też występuje ten problem . Na dodatek w APS trwa reorganizacja ,firma przejmuje firmę obca a następnie przejmuje CP .U mnie w Aps brak dekoderów .konwerterów , telefonów itp. Pani powiedziała ,że dzwoniła żeby zamówić towary, CP na razie nie wysyła aż zakończy się przejmowanie firmy . A mamy jeden w mieście APS .Ciekawe czy można wymienić Unicable w Plusie .A instalatorzy powinni być z CP i przeszkoleni . Edytowane 27 Stycznia 2017 przez karle2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Dlatego każdy komu się dzieją takie cuda niech to tutaj opisuje, bo wydaje mi się, że może być ciężko z wymianą gwarancyjną konwertera w sytuacji gdy CP nie potwierdzi, że np. była jakaś felerna partia konwerterów. Jeśli to zaś wina dekodera to mogą po cichutku poprawić soft i będzie OK. Co do przesterowania sygnału z anteny- nie wierzę w takie cuda. Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem a mam od 1993 r. antenę aluminiową 105x115 - widziała wiele konwerterów i dekoderów a przesterowania nigdy w życiu nie było. Jeśli głowica jest zbyt czuła to dekoder powinien mieć układy elektroniczne normalizujące sygnał przed głowicą i tyle. A może wasz konwerter unicable jest źle dobrany do dekodera? Może przesterowanie to jego wina a nie anten??? Edytowane 27 Stycznia 2017 przez filolog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opcja Szukaj w menu zaczęła szaleć. - Wpisuję 3 litery, nie pozwala wpisać czwartej (wszystkie wyszarzone). - Próba wyłączenia z pilota (5 sekund klawisz wyłączania) - i tylko się usypia (potem włącza się z powrotem w 1 sekundę a nie ponad minutę...) Chyba muszę go od prądu 'na chama' odciąć... Potwierdzam problem z SZUKAJ.3 litery i koniec ,ale w moim przypadku można powrócić do oglądania TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiolettass Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Dziś dotarł do mnie kurier z nowym Evo i wszystko super oprócz jednego ale... gdy wchodzę w zakładkę VOD to wyświetla mi się kod błędu 37-15005 i nie działa. A ja nie wiem co to znaczy . Czy te vod to dawna ipla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Czy dekoder jest połączony z internetem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam i dołożę swoje dwa grosze. Wszystko pięknie zostało wytłumaczone. Jest zima to musi być zimno, coś o coś zahaczyło i się nie nagrało, stacje radiowe mają zapchane serwery. Ja wszystko zrozumiałem i przyjąłem do wiadomości. Ale się grzecznie pytam, co mnie to obchodzi. Sprzęt skoro daje możliwość korzystania z wymienionych funkcji czy usług ma działać. Nie chodzi mi tu, że płacę za to pieniądze. Nie w tym problem. Mówienie, że tu jest problem czy tam, bo to albo to działa tak a nie inaczej, niczego nie rozwiązuje. To wszyscy widzą. Nie można błędów w oprogramowaniu tłumaczyć, że skoro tak działa to jest dobrze i tak ma być tylko musimy poczekać aż minie zima albo przyjdą chmury deszczowe. Poprostu trzeba popracować nad softem, który naprawi błędy a nie na zmianę pogody. Dlatego każdy komu się dzieją takie cuda niech to tutaj opisuje, bo wydaje mi się, że może być ciężko z wymianą gwarancyjną konwertera w sytuacji gdy CP nie potwierdzi, że np. była jakaś felerna partia konwerterów. Jeśli to zaś wina dekodera to mogą po cichutku poprawić soft i będzie OK. Co do przesterowania sygnału z anteny- nie wierzę w takie cuda. Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem a mam od 1993 r. antenę aluminiową 105x115 - widziała wiele konwerterów i dekoderów a przesterowania nigdy w życiu nie było. Jeśli głowica jest zbyt czuła to dekoder powinien mieć układy elektroniczne normalizujące sygnał przed głowicą i tyle. A może wasz konwerter unicable jest źle dobrany do dekodera? Może przesterowanie to jego wina a nie anten??? Mógłbym odpowiedzieć @wiepad w Twój sposób. Co mnie obchodzi, że nie widzisz różnicy między problemem instalacji antenowej (źle dobrane elementy instalacji antenowej do konkretnego przypadku), a błędem oprogramowania, ale przychodzisz na forum specjalistyczne, więc nie licz tutaj na bicie piany. Chcesz rozwiązać problem, to podaj nam dokładne parametry sygnału z Twojej anteny zmierzone profesjonalnym miernikiem na wyjściu Unicable dla wszystkich czterech częstotliwości nośnych. Podaj również Twoją szczegółową konfigurację instalacji antenowej. Tylko wtedy możemy szukać rozwiązania problemu i przyznać Ci rację lub nie. @filolog właśnie konwerter jest prawidłowo dobrany do czaszy 70cm z zestawu sprzedawanego przez CP, ale niejeden Polak jest mądrzejszy i stwierdza, że [beep] to dobierał i konwerter z dużym wzmocnieniem montuje na czaszy 90-100cm a nawet większej. Często udaje się odbierać prawidłowo, bo ustawiana na przykład na oko 90-ka bardzo często jest ustawiona na poziomie bardzo dobrze ustawionej 70-ki. Inna sprawa, że przesterowanie można nawet mieć na 70-ce i konwerterze z dużym wzmocnieniem, przy krótkim przewodzie antenowym. Ale żeby to stwierdzić trzeba mieć miernik z prawdziwego zdarzenia, który pokaże dokładną wartość siły sygnału, a nie 100%. Każdy odbiornik satelitarny, telewizyjny, czy radiowy ma podany dokładny zakres pracy głowicy, w którym odbiór sygnału jest prawidłowy i to Ty (albo profesjonalny instalator) ma Ci zapewnić poziom sygnału z anteny w tym zakresie. Dopóki nie potraficie podać precyzyjnie poziomów sygnału w swojej instalacji antenowej, podczas prawidłowego odbioru i problemów z odbiorem ze szczegółową konfiguracją instalacji antenowej, to nie oczekujcie tutaj poklasku i przytakiwania. Jeśli tylko taki jest powód Waszych wpisów tutaj, to brutalnie, ale zapraszam na funpage CP - tam znajdziecie poklask. Tutaj szukamy rozwiązań problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Ja mam krótki przewód antenowy- antena wisi za ścianą, przy której jest telewizor. Kabel ma nie więcej niż 5 metrów. Może to mieć wpływ. ALE przecież na HB są słabsze transpondery, do odbioru których przyda się antena im większa tym lepsza. Nie przemawia do mnie też twierdzenie, że jak nie podam parametrów sygnału unicable w swojej instalacji antenowej to sobie mogę.............. Jak ktoś ma takie same objawy na antenie od CP i pójdzie z reklamacją do APS to tam mu powiedzą- Panie, pokaż nam pan parametry pańskiej instalacji antenowej bo inaczej mamy pana w D...... ????? Każdy klient CP ma mieć wiedzę na temat parametrów?? Myślałem ,że tutaj na forum można oczekiwać rozwiązania takich problemów- a nie zbywania typu "panie nie zawracaj pan D". Poza tym nie szukam żadnego poklasku - o czym w ogóle mowa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anetollo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Nie żebym się czepiał szczegółów, ale CP nie ma instalatorów. Instalatorzy są pracownikami/właścicielami APS-ów. Są też czasem to osoby zajmujące się wieszaniem anten po swojej pracy, na zasadzie dogadania się z właścicielem APS-u, który im podsyła klientów. Ci ostatni bywają najgorsi. Tyle Offtopu. Pisali też tutaj niektórzy, że problem czarnego ekranu zniknął po wymianie konwertera. Konwerter ma dwuletnią gwarancję, którą realizujesz w APS-ie. Problem czarnego ekranu nie występuję też u wszystkich, dlatego aby jednoznacznie stwierdzić przyczynę usterki trzeba podłączyć pod konwerter miernik obsługujący Unicable (SCR). Inaczej jest to tylko nic nie wnoszące bicie piany i wróżenie z fusów. To kto w końcu umie poprawnie zainstalować sprzet jeżeli chodzi o CP. Bo wychodzi na to, że trzeba poprosić obcokrajowców. u mnie antena konwenter dekoder jak został PORAWNIE zamontowany i działał prawidłowo, tak parametry na poszczególnych stacjach są takie same, ale po aktualizacji jest syf totalny. Witam i dołożę swoje dwa grosze. Wszystko pięknie zostało wytłumaczone. Jest zima to musi być zimno, coś o coś zahaczyło i się nie nagrało, stacje radiowe mają zapchane serwery. Ja wszystko zrozumiałem i przyjąłem do wiadomości. Ale się grzecznie pytam, co mnie to obchodzi. Sprzęt skoro daje możliwość korzystania z wymienionych funkcji czy usług ma działać. Nie chodzi mi tu, że płacę za to pieniądze. Nie w tym problem. Mówienie, że tu jest problem czy tam, bo to albo to działa tak a nie inaczej, niczego nie rozwiązuje. To wszyscy widzą. Nie można błędów w oprogramowaniu tłumaczyć, że skoro tak działa to jest dobrze i tak ma być tylko musimy poczekać aż minie zima albo przyjdą chmury deszczowe. Poprostu trzeba popracować nad softem, który naprawi błędy a nie na zmianę pogody. Tak trzymaj, myślimy identycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiolettass Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Czy dekoder jest połączony z internetem? tak przez wifi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Aby Wam pomóc trzeba wyeliminować problem po stronie instalacji antenowej, który też jest wielce prawdopodobny. Kiedy to zrozumiecie? Abyśmy mogli coś więcej powiedzieć, to potrzebujemy konkretnych informacji, o których pisałem w poprzednim wpisie. PS. Niestety jest wielu instalatorów anten satelitarnych, którzy tak naprawdę są tylko ich wieszaczami. Używają urządzeń nazywanych tylko miernikami, ale kolo miernika nawet nie stały. Są też tacy, którzy mają mierniki, ale nie rozumieją co one wyświetlają. Nie mówiąc już o wiedzy i doświadczeniu. Nauka u profesora Google i doktor Bing jest niewystarczająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Ja mam krótki przewód antenowy- antena wisi za ścianą, przy której jest telewizor. Kabel ma nie więcej niż 5 metrów. Może to mieć wpływ. ALE przecież na HB są słabsze transpondery, do odbioru których przyda się antena im większa tym lepsza. Nie przemawia do mnie też twierdzenie, że jak nie podam parametrów sygnału unicable w swojej instalacji antenowej to sobie mogę.............. Jak ktoś ma takie same objawy na antenie od CP i pójdzie z reklamacją do APS to tam mu powiedzą- Panie, pokaż nam pan parametry pańskiej instalacji antenowej bo inaczej mamy pana w D...... ????? Każdy klient CP ma mieć wiedzę na temat parametrów?? Myślałem ,że tutaj na forum można oczekiwać rozwiązania takich problemów- a nie zbywania typu "panie nie zawracaj pan D". Poza tym nie szukam żadnego poklasku - o czym w ogóle mowa?? @filolog jak Ty masz problem, to zgłoś do operatora i nie męcz już nas swoją filozofią Twoje działanie doprowadzi wyłącznie do tego, że nikt z osób, które Wam mogą pomóc nie będzie miał na to ochoty. BTW śledząc Twoje wypowiedzi Ty nie masz żadnych problemów, ale stale występujesz w roli adwokata wszystkich innych. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.