OlafS Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 @Mati06 Dla absolutnej pewności weź dekoder do kumpla czy sąsiada i sprawdź sygnał na innej instalaji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 16 godzin temu, pat1234 napisał: A gdzie poprawa oprogramowania w radiu internetowym i usuwanie listy ulubionej po usunięciu kanału z listy głównej Polsatu?, nie wspomnę kilku sekundowy czarny ekran zaraz po włączeniu dekodera? To samo zauważyłem na początku użytkowania, same problemy ewdetne bugi błędy których nawet nie potrafią naprawić... 14 godzin temu, OlafS napisał: @Mati06 Dla absolutnej pewności weź dekoder do kumpla czy sąsiada i sprawdź sygnał na innej instalaji Odziwo wczoraj nie było żadnych problemów z zanikiem sygnału, mimo iż siła sygnału to nadal 41 % ostatnia żółta kreseczka przed czerwonymi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 @Mati06 zamów w końcu intalatora do ustawienia anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 12 minut temu, Paweł 68 napisał: @Mati06 zamów w końcu intalatora do ustawienia anteny. Jakbyś miał płacić krocie za rehabilitacje to stać by cię było chyba ważniejsze jest zdrowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 17 godzin temu, pat1234 napisał: A gdzie poprawa oprogramowania w radiu internetowym i usuwanie listy ulubionej po usunięciu kanału z listy głównej Polsatu?, nie wspomnę kilku sekundowy czarny ekran zaraz po włączeniu dekodera? Sprawa dotycząca listy ulubionych programów jest mi znana i technicy starają się ją rozwiązać. Jeśli chodzi o kwestię czarnego ekranu po włączeniu dekodera, proszę o informację, czy dotyczy to szybkiego startu czy trybu czuwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 37 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Sprawa dotycząca listy ulubionych programów jest mi znana i technicy starają się ją rozwiązać. Jeśli chodzi o kwestię czarnego ekranu po włączeniu dekodera, proszę o informację, czy dotyczy to szybkiego startu czy trybu czuwania. Przykładowo sytuacja występuje w przypadku z wyjścia z radia internetowego i satelitarnego do kanałów tv. Trzeba wtedy nacisnąć przycisk menu na pilocie i obraz danego kanału wtedy się pojawia dopiero. A co z błędami radia internetowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Dekoder jest ustawiony na szybki start. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 U mnie również ustawiony na szybki start Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 3 godziny temu, Mati06 napisał: Odziwo wczoraj nie było żadnych problemów z zanikiem sygnału, mimo iż siła sygnału to nadal 41 % To stanowczo za mało- dosłownie na pograniczu przyzwoitości a nawet mniej- musisz poprawić antenę a także sprawdzić stan eFek, może trzeba zarobić je od nowa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 A u mnie wciąż stara wersja softu...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Czym nowsza wersja softu to wolniejsze przełączanie kanałów+sprawdz połączenie SAT1.Tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 W dniu 22.01.2021 o 18:50, Mati06 napisał: A u mnie wciąż stara wersja softu...? soft jest wysyłany partiami , czasami różnice między pierwszą partią aktualki a drugą oscylowały nawet do 2 tygodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 U mnie dekoder nie chce się połączyć z internetem poprzez połączenie kablowe. Przewód jest sprawny bo podłączeniu laptopa internet działa prawidłowo. Dekoder łączy się poprzez WiFi prawidłowo, a przez kabel nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 W ostatniej aktualizacji softu coś popsuli jeśli chodzi o prezentacje wolnego miejsca na dysku. Cały czas pokazuje 0% pomimo tego że miejsce faktycznie jest i można nagrywać. Restart dekodera nie pomaga. Ktoś ma podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 @daro Chyba coś w tym jest- wczoraj zauważyłem że pokazuje na czerwono zaledwie 5% więc usunąłem kilka zbędnych pozycji(w sumie myślę że ok. 10 godzin) a na liczniku nadal widnieje te 5% choć dawniej usunięcie nawet jednego filmu skutkowało zmianą o co najmniej 1% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 U mnie żona robiła czystki, bylo 30% wolnego. Przyszedł upgrade i na drugi dzień nie mogła uwierzyć, ale było 5% i na czerwono. Ewidentnie coś skopali, albo poszerzyli partycje na timeshift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 Albo specjalnie psują żeby wprowadzić płatną chmure. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 24 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2021 W dniu 21.01.2021 o 18:20, Mati06 napisał: Co za partactwo nawet tych bugów nie potrafią naprawić w radiu internetowym. To co w ogóle wnosi ta aktualizacja? Może dodali radio 357? No właśnie jakość sygnału i mnie to ponad 60 % gorzej z siła bo stoi na 40% i nagle potrafi pojawić się komunikat brak sygnału. Restart dekodera i odłączenie go z sieci pomaga jedynie na kilka godzin. Dodam iż dekoder posiadam od blisko pół roku. Nie każdego stać na wymianę anteny niektórzy tak jak ja musi mieć za co mieć rehabilitacje.... Mimo wszystko ważniejsza jest jakość sygnału od siły, bo siła jest bardziej stabilna. Więc lepiej żeby jakość wynosiła 90% a siła 60% niż odwrotnie. Pisałeś że antena stara, a ile lat ma kabel? Może w kablu jest problem, może przez niego siła i jakość spadła? Zwykle gdy wiatr ruszy anteną to bardziej spada jakość niż siła. Choć nie jestem ekspertem to może przed wezwaniem fachowca kup nowy kabel nowe złączki i sprawdź czy jest różnica. To na pewno mniejszy wydatek niż monter, za którego w mojej okolicy cena zaczyna się od 150 zł, także za ustawienie anteny już zamontowanej. I apropo starej anteny to czy nie widać na niej śladów korozji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 W dniu 24.01.2021 o 10:46, maikel napisał: Czym nowsza wersja softu to wolniejsze przełączanie kanałów+sprawdz połączenie SAT1.Tyle w tym temacie. A masz konwerter unicable? W dniu 24.01.2021 o 11:17, patryszq napisał: soft jest wysyłany partiami , czasami różnice między pierwszą partią aktualki a drugą oscylowały nawet do 2 tygodni No pewnie tak jest ja nadal czekam 15 godzin temu, lokietek napisał: Mimo wszystko ważniejsza jest jakość sygnału od siły, bo siła jest bardziej stabilna. Więc lepiej żeby jakość wynosiła 90% a siła 60% niż odwrotnie. Pisałeś że antena stara, a ile lat ma kabel? Może w kablu jest problem, może przez niego siła i jakość spadła? Zwykle gdy wiatr ruszy anteną to bardziej spada jakość niż siła. Choć nie jestem ekspertem to może przed wezwaniem fachowca kup nowy kabel nowe złączki i sprawdź czy jest różnica. To na pewno mniejszy wydatek niż monter, za którego w mojej okolicy cena zaczyna się od 150 zł, także za ustawienie anteny już zamontowanej. I apropo starej anteny to czy nie widać na niej śladów korozji? Tak racja kabel antenowy jest trochę zdarty i jest bardzo długi, bo idzie od balkonu który położony jest z innej strony domu do mojego pokoju, który jest po drugiej stronie domu. W lutym trzeba będzie wymienić kabel i konwerter narazie pada mocno śnieg i mnie jest śnieżyca. Kabel ma około 6 lat. Narazie Jakość sygnału to około 60 % A siła to około 50% Jak zepsuli to niech poprawia soft już a nie po kolejnym roku [beep]chy. Chyba że rzeczywiście chcą wprowadzić chmurę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 3 godziny temu, Mati06 napisał: A masz konwerter unicable? No pewnie tak jest ja nadal czekam Tak racja kabel antenowy jest trochę zdarty i jest bardzo długi, bo idzie od balkonu który położony jest z innej strony domu do mojego pokoju, który jest po drugiej stronie domu. W lutym trzeba będzie wymienić kabel i konwerter narazie pada mocno śnieg i mnie jest śnieżyca. Kabel ma około 6 lat. Narazie Jakość sygnału to około 60 % A siła to około 50% Jak zepsuli to niech poprawia soft już a nie po kolejnym roku [beep]chy. Chyba że rzeczywiście chcą wprowadzić chmurę? Sorki. A co ta chmurka....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 No chmurę z wirtualną pojemnością do przechowywania nagrań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Ponawiam pytanie. Czy ktoś wie dlaczego mój dekoder nie chce się połączyć z internetem poprzez połączenie kablowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 W dniu 21.01.2021 o 18:57, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Dla kolejnej grupy dekoderów EVOBOX PVR została wysłana nowa wersja oprogramowania - 3.5.8. Zmiany oraz usprawnienia w porównaniu z poprzednią wersją: Nowy wygląd Strefy Abonenta Inne drobne poprawki To już nawet nie jest śmieszne. Udostępniacie aktualizację, która nic nie poprawia, a nawet psuje (błędnie pokazywana pojemność dysku - u mnie też). Mam wrażenie, że prace nad oprogramowaniem zostały porzucone. Jeśli już pojawiają się aktualizacje, to z reguły coś psują. Programiści najwyraźniej skupili się na kafelkach oraz na tym, jak zablokować możliwość pominięcia tego tworu. Poza tym, czy tak trudno napisać że wyjdzie aplikacja, co zawiera i jak będzie dystrybuowana? Lepiej, żeby na forum trwały licytacje i bicie piany? Beznadzieja! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 (edytowane) 7 godzin temu, Mati06 napisał: A masz konwerter unicable? No pewnie tak jest ja nadal czekam Tak racja kabel antenowy jest trochę zdarty i jest bardzo długi, bo idzie od balkonu który położony jest z innej strony domu do mojego pokoju, który jest po drugiej stronie domu. W lutym trzeba będzie wymienić kabel i konwerter narazie pada mocno śnieg i mnie jest śnieżyca. Kabel ma około 6 lat. Narazie Jakość sygnału to około 60 % A siła to około 50% Jak zepsuli to niech poprawia soft już a nie po kolejnym roku [beep]chy. Chyba że rzeczywiście chcą wprowadzić chmurę? 6 lat to nie taki stary. Jednak to że jest zdarty może wpływać na spadek sygnału. Jeśli masz kogoś kogo możesz poprosić to czy mogą sprawdzić twój kabel na swojej instalacji czy też jest spadek sygnału, bo być może rzeczywiście wiatr anteną ruszył i to nie kabla wina. I jeszcze jedno pytanie czy kabel leżał bezpośrednio na ziemi i był narażony na bycie we wodzie lub śniegu? Leżenie w śniegu też wpływa negatywnie na kabel Edytowane 25 Stycznia 2021 przez lokietek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 14 godzin temu, lokietek napisał: 6 lat to nie taki stary. Jednak to że jest zdarty może wpływać na spadek sygnału. Jeśli masz kogoś kogo możesz poprosić to czy mogą sprawdzić twój kabel na swojej instalacji czy też jest spadek sygnału, bo być może rzeczywiście wiatr anteną ruszył i to nie kabla wina. I jeszcze jedno pytanie czy kabel leżał bezpośrednio na ziemi i był narażony na bycie we wodzie lub śniegu? Leżenie w śniegu też wpływa negatywnie na kabel Nie kabel idzie pod dachem mojego domu. Trzeba będzie coś pomyśleć tylko jak pozwolą na to warunki pogodowe. No mam w domu jeszcze aktywny HD 6000 trzeba będzie coś pomyśleć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.