kochas1 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 wychodzi na to ze nie tak tragicznie drogo ale czemu polsat nie ma tak jak n-ka i cyfra+ ze mozna oddac do punktu troche to lipne nie prawda? CP 100 lat za muzynami ale to tylko moje odczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Jeśłi nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... kasę za obsługę i logistykę przez APS zwrotów. Nikt tego za darmo robić nie będzie w APS ani u dystrybutorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 to może w ogóle zrezygnować z APSów, po co im to, tylko na tym tracą pieniądze, bo trzeba prąd opłacić, dekodery dowieźć itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 CSA a Ty wszystko być robił charytatywnie i dawał gratis? Za sprzedaż jest kasa. Za wymiany jest kasa. I ta kasa musi wystarczyć na opłacenie lokalu, mediów i ewentualnego pracownika i coś jeszcze musi zostać dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 nie o tym piszę, za logistykę powinien odpowiadać CP, APSy naganiają klientów do operatora i w zasadzie tu się kończy ich rola bo w APSie ani nie oddamy dekodera ani nie złożymy wypowiedzenia a rzadko udaje się załatwić reklamację, kto powiedział że APS ma płacić za wymianę, w Germanos jest tak że jak zbiorą już sprzęty od klientów to przyjeżdża kurier i zabiera na koszt centrali, czy to reklamacja czy to zwrot nie ma znaczenia, a tu co? można podpisać umowę i odebrac dekoder (jesli jest akurat na stanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Rozumiem, że kiedy rozwiąże umowę z CP to kanały, które mam na drugim dekoderze, który był w prezencie (Mini Max) również zostaną wyłączone, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Oba dekodery były objete jedną umową, czyli oba dekodery zgasną i będą do zwrotu po otrzymaniu instrukcji z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam.We wrześniu wysłałem wypowiedzenie że rezygnuje wraz z końcem okresu podstawowego umowy czyli 28 grudnia.Potem był telefon z propozycjami,podziękowałem i usłyszałem że umowa rozwiązana.W Icok wszystko się zgadza.Opłacone pakiety Fta do 31.12.9999 a następna płatność 42,90zł czyli jakbym chciał familijny pre-paid.W tym tygodniu na PS oraz PSE fajne mecze Pucharu Włoch więc wyciągnołem Echostara z szafy.Podłączam,patrzę -familijny nadal śmiga.Teraz pytanie czy zapomieli zakodować czy może robią mnie w konia a potem przyślą rachunek np za cały rok.Oficjalnego pisma że umowa rozwiązana mi nie przysłali. Miał tak ktoś po rezygnacji? Nie chcę narazie dzwonić bo pewnie zaraz by zakodowali i meczu nie będzie a to pewnie ich pomyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Tak , ja miałem . Tuner chodził mi jeszcze pół roku i zakodowali . Korzystaj z okazji . W ICOK masz napisane , że tuner jest FTA . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan jedi Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 nawet jeśli zadzwonisz z prośbą o wyjaśnienie, to Ci nie wyłączą nadania. szeregowy konsultant nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironman Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Krótkie pytanie! Skoro mam umowę z CP na pakiety i w świetle rozpiski (zestawienie płatności) - 1 kwietnia br ma wpłynąć u nich ostatnia 29 wpłata za abonament CP to kiedy piszę to 3 miesięczne wypowiedzenie i z jaką datą rozwiązuję z nimi umowę na aktywne pakiety. Czy w piśmie do nich podaję, że z dniem 1 maja czy 1 kwietnia oświadczam, że nie zamierzam kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego pakietu (par. 4 pkt 1 umowy). Dziękuję za odpowiedź i przepraszam jeśli dubluję zapytanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Minie miesiąc niedługo jak podpisałem umowę na moduł CAM :18 miesięcy pakiet familijny oraz Polsat Sport HD.Pierwsze 4 miesiące za 14,90,później za 42,90.Mailem zgłosiłem chęć negocjacji(rezygnacji) w związku z wyłączeniem kanałów BBC. Dziś telefonicznie otrzymałem następującą ofertę przedłużeniową: -umowa na 29 miesięcy -pierwsze 12 miesięcy w cenie 39,90 pakiety: Familijny HD, Sport HD,Extra HD, Katalog filmów VOD - po 12 miesiącach możliwość rezygnacji z pakietów dodatkowych i opłacanie tylko pakietu familijnego HD w cenie 39,90. Brak krótszej umowy,brak także możliwości w moim przypadku podpisania umowy tylko na Mini HD. Trochę mi zależy na Polsat SPORT HD. Wg nowej oferty musiałbym posiadać pakiet Sport HD za 20 zł a teraz wystarczy mi 5 zł. Proponowałem dodatkowe rabaty w ramach dotychczasowej umowy ale stanowisko CP jest tu bardzo sztywne. Pani-dość miła -zapowiedziała że jeszcze raz do mnie zadzwoni gdy tylko wpłynie pismo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartiiivhut Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Mam takie pytanie. Czy jak się wyśle wypowiedzenie to później zawsze dzwonią z CP aby zaproponować pozostanie? Tak naprawdę nie chcę rezygnowac z polsatu ale wkurza mnie bo jestem na starym premium i nie mogę póki co przejść na Nowy Cyfrowy polsat ( a pewnie jak system na to pozwoli to znowu na 29 miesięcy musiałbym podpisać lojalkę) A tak chciałbym trochę wytargować od cp i zostać przy swoim dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Raczej nic z tego. Jak wyślesz wypowiedzenie ze względu na usunięcie 4xBBC, to już pozamiatane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 nie koniecznie. Ja w przypadku gdy CP wyłączył kanał E! złożyłem wypowiedzenie w analogiczny sposób jak w przypadku kanałów BBC i CP do mnie dzwonił wchodząc mi w ale ich olałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartiiivhut Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 No właśnie, czyli jak zawsze w cp... zależy pewnie do kogo trafi moje wypowiedzenie.... Eh muszę się zastanowić ale dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Raczej nic z tego. Jak wyślesz wypowiedzenie ze względu na usunięcie 4xBBC, to już pozamiatane. O ile wyślesz wypowiedzenie, to sie nieźle zdziwisz. Będziesz ich kur***. Do mnie dzwonili po 3 razy na dzień, ja mówię stanowczo że nie nie chcę oferty prosze nie dzwonić, a oni że jednak maja super ofertę, a ja cały czas że nie. Po tygodniu tylko odbierałem telefon i po przedstawieniu się konsultanta po prostu odkładałem słuchawkę, Oni są strasznie namolni, ale Cyfry nie przebiją, z Cyfry to i o 22 budząc dzwonili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 bartiiivhut, to wyślij wypowiedzenie ale dopisz, że jesteś gotowy kontynuować umowę na innych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 U mnie sytuacja wyglada w ten sposob! W zwiazku z wylaczeniem kanalow BBC chcialbym zmienic umowe. Posiadam pakiet Premium HD za 99zl a chcialbym wziasc pakiet Familijny HD z katalogiem VOD za 59,90zl. Jak to w sumie zalatwic? Mieszkam za granica i nie moge sobie tak pojsc poprostu do punktu CP i zerwac jedna umowe a podpisac druga. Inna sprawa, to taka, ze nie chcialbym podpisywac nowej umowy na okreslony czas. Czy moge podpisac umowe na nieokreslony czas? Ile kosztuje umowa na nie okreslony czas z Familijnym HD i katalogiem VOD? Z gory dziekuje za pomoc! Dziekuje przez wielkie D... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Umowa jest zawsze na czas określony a po jego wypełnieniu dopiero przechodzi ( automatycznie) na czas nieokreślony jeżeli jej nie wypowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter345 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Przepraszam czy wypowiedzenie trzeba wysylac do CP , czy mozna udac sie do punktu sprzedazy CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Od kiedy umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony? o.O Każda umowa (są wyjątki) zawarta po 1.11.2009r., po okresie podstawowym rolluje się na 12 m-cy !! Skąd wy bierzecie takie brednie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 piter345 wysłać trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtek Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Sprawa wyglada tak: Pierwsza umowa byla zawarta 2006-12-06 na pakiet Mini. Tylko z okresem podstawowym. Pozniej podeslali nowa umowe we wrzesniu 2009, na pakiet Mini Max. Babcia podpisala i odeslala. W tej umowie rowniez nie ma slowa o rollowaniu i okresie dodatkowym - jest tylko okres podstawowy, platnosc 19,90zl za miesiac. Bylem przekonany, ze umowa jest teraz na czas nieokreslony. Teraz dzwonie do CP i tam mowia mi, ze umowa sie automatycznie przedluzyla do listopada 2011, bo gdzies w marcu wyslali nowy regulamin i tam bylo napisane, ze jesli sie nie zrezygnuje, to sie automatycznie przedluzy. Wydaje mi sie to cokolwiek dziwne, bo zadnego regulaminu nie dostalismy. Mam tylko przed soba umowe, na ktorej mam jasno napisane, ze jest tylko Okres Podstawowy. Co z tym zrobic? Konsultantka powiedziala, ze kara umowna to obecnie 18zl, ale po 3-miesiecznym wypowiedzeniu i tak pewnie spadnie do 0. W ogole jej nie zrozumialem, chyba jakis tepy jestem i nie bardzo jej wierze poza tym. Czy jest jakas szansa, zeby zaplacic po prostu kare i od razu zrezygnowac bez czekania 3 miesiecy? Czy rzeczywiscie wysylali w marcu jakis nowy regulamin, ktory wprowadzal automatyczne przedluzanie umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Poszukaj w tym wątku moich postów na temat rollowania się umowy i wypowiedzenia. Nie chce mi się po raz n-ty tego pisać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.