Piotrek1982 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Czy ktoś już otrzymał pismo w sprawie zwrotu dekodera? Wypowiedzenie zostało przyjęte przed 5.02 i pisma nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Zapis o zwrocie dekodera masz zawarty w regulaminie. I brak otrzymania takiego pisma ze strony CP nie zwalnia z odesłania dekodera. Rozdział 4, Dekoder i Karta, § 6, pkt 11. 11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązanydo zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque8 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Ja wysłałem pismo 02.02 z potwierdzeniem odbioru i priorytetem, a do dzisiaj nie dostałem zwrotnego ;/ Co jest nie tak? Dałem takie dane: Cyfrowy Polsat S.A Dział Obsługi Klienta ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Zapis o zwrocie dekodera masz zawarty w regulaminie. I brak otrzymania takiego pisma ze strony CP nie zwalnia z odesłania dekodera. Rozdział 4, Dekoder i Karta, § 6, pkt 11. 11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązanydo zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu. Niby masz rację, ale chyba CP powinno poinformować jakoś o tym z którym dniem umowa została rozwiązana i czy w ogóle została rozwiązana. Na oficjalne pismo skierowane do CP, powinna być chyba jakaś odpowiedź również na piśmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazzar Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Świadomie kombinują lub mają za małe moce przerobowe - u mnie to samo, ale wysłane 1.02. Pisałem na ICOK prośbę o wyjaśnienie - brak odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Nie jesteście jedyni i osamotnieni. Ja też wysłałem 1 szego i totalna cisza w sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 a w piśmie prosiłeś o potwierdzenie przyjęcia rezygnacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Nie chodzi o potwierdzenie przyjęcia rezygnacji, tylko o zwyczajną pocztową zwrotkę, czyli pocztowe potwierdzenie odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewior Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Ja wypowiedzenie wysłałem 28 stycznia. W poniedziałek (7 lutego) zadzwoniła do mnie Pani zatroskana moją rezygnacją i obiecała, że do końca tygodnia będzie dla mnie przygotowana jakaś super oferta. No to stwierdziłem, że mogę poczekać We środę przyszła zwrotka - z terminem dostarczenia rezygnacji - 1 lutego. Wczoraj (czyli 10 lutego) Pani z CP ponownie zadzwoniła i bardzo przeprosiła, ale jednak nie będzie dla mnie żadnej oferty, bo umowę podpisałem w listopadzie 2010. Więc pozostało mi tylko potwierdzić rezygnację. No i okazało się, że trafiłem idealnie z pismem na koniec okresu rozliczeniowego - od 2 lutego zaczynał się nowy. Niestety, zaraz po telefonie zablokowali mi dostęp do kanałów CP W końcu już nie byłem ich abonentem Pozostało mi tylko pojechać jeszcze wieczorem do APS-u n-ki i podpisać nową umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Mam dwie umowy: jedną starą jednoroczną na dekoder Mini, a drugą nową trzytygodniową na Sagema. Wysłałem wypowiedzenie starej umowy z powodu BBC. Uważam, że w tej sytuacji CP powinien rozwiązać tą umowę nie czyniąc przeszkód z powodu zawarcia nowej. Czy dobrze myślę, czy też jest jakiś haczyk który CP może użyć, aby nie rozwiązać tej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Każda umowa jest niezależna. Jeżeli wskazałeś konkretny nr kontraktu, nr karty, nr dekodera nie będzie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazzar Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Ja kupując u nich DSB –H370G miałem już wcześniej DSB -616 i umowa została automatycznie przeniesiona na samsunga, a poprzednia anulowana i tuner DSB -616 ujęty jako fta. Obecnie, dla pewności pisząc prośbę o rozwiązanie umowy wymieniłem wszystkie, które mnie z nimi łączyły. Mijają prawie dwa tygodnie i zwrotki potwierdzającej brak. Dostałem jednak wiadomość, że mam czekać na telefon od nich: "Uprzejmie informuję, że w przedmiotowej sprawie skontaktuje się z Panem telefonicznie pracownik Cyfrowego Polsatu." Czekam i ......cisza. Myślę, że jak w poniedziałek nie będzie "zwrotki", to chyba wniosę jakąś reklamację w stosunku do poczty ( polecony, priorytet). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 U mnie też mijają w poniedziałek 2 tygodnie i też brak zwrotki. Nie tylko my cierpimy na tą przypadłość. Po prostu zwrotki są traktowane jako zwykły list. Może nawet gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque8 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 To naprawdę przestaje być śmieszne. Zadzwoniłem we wtorek, czy dostali już mój list, a oni wielkie oczy i "nic w systemie nie ma". Kazał sprawdzić w środę, ani zwrotki, ani niczego na ICOK-u, ani przez telefon. Czas leci, a brak sensownych działań, już nie wiem kogo, Poczty Polskiej (5,60 za list, który nie dociera drugi tydzień), czy Cyfrowego Polsatu (w sumie im się nie dziwię, okres minie i kary sobie naliczą). Gdyby to pierwsze, to zapewne prędzej przyjdzie pismo od CP, niż zwrotka Poczty. Śmiech na sali. Nie po to wysyłam drugiego, żeby dopiero dwudziestego ósmego wszystko załatwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Teoretycznie, CP może coś kombinować, ale tak naprawdę co może zrobić? Zagubienie listu, nie popłaca bo liczy się sam fakt odebrania a nie zagubienia. To ich nie tłumaczy. Może odmówić przyjęcia listu, ale zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego, odmowę przyjęcia listu traktuje się jako jego doręczenie i znowu CP nic na tym nie zyskuje. Ja myślę, że u nich jest wielki zamęt, bo dostali tyle listów iż się nie wyrabiają w czasie i stąd te opóźnienia we wprowadzaniu do systemu. Brak zwrotki jest denerwujący, ale jak tłumaczyłem tak działa Poczta Polska. Kiedyś ta zwrotka w końcu przyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marul Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 a od kiedy do Polsatu stosuje się Kodeks Postępowania Administracyjnego? To urząd jakiś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja czekam do poniedziałku kto wygrał przetarg na Ekstraklasę od przyszlego sezonu. Jesli wygra n-ka to rezygnuje z Canal+ multipakietu i CP. I teraz pytanie czy jak w poniedzialek wysle pismo to zdaze bez problemu? (mam na mysli rozwiazanie umowy z powodu usuniecia kanałów BBC) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerrybordelais Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Moje pismo wpłynęło do CP 31 stycznia dzwonili dopiero po kilku dniach około 3 lutego z ofertą. Do tej pory nie dostałem zwrotki, ale może to dlatego, że zwrotka wysyłana jest jako list ekonomiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 u mnie znajomi co powysyłali (co ich zachęciłem )wypowiedzenie już dostali potwierdzenie telefoniczne,jednym dawali ofertę a innym już nie,prędzej zadzwonili niż zwrotki dostali,wysyłali tak do 03.02.i teraz w czwartek wydzwaniali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 a od kiedy do Polsatu stosuje się Kodeks Postępowania Administracyjnego? To urząd jakiś? Przepisy tego kodeksu stosuje się właśnie między innymi do takich spraw jak wysyłka listów, ponieważ innych przepisów do tych spraw nie ma. Teraz druga sprawa. Jeżeli z jakichkolwiek powodów, nie wiem jakich, CP nie rozwiąże umowy ze względu na BBC, to chcę rozwiązać jednostronnie umowę z naliczeniem kary umownej w postaci pomniejszonej proporcjonalnie ulgi przyznanej przez CP. Czy w takim wypadku obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia, czy też wystarczy normalnie zerwać umowę nie płacąc abonamentu? Wydaje mi się że jest potrzebne trzymiesięczne wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Oczywiście inne przepisy do tych spraw są w Kodeksie Postępowania Cywilnego. Co do wypowiedzenie z powodu innego niż usunięcie kanałow to wymagane jest 3 miesięczne wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marul Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 pudło, ani KPA, ani KPC tylko Kodeks Cywilny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 To podaj artykuł Kodeksu Cywilnego który normuje doręczanie listów poleconych. Sam jestem ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marul Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 w czerwcu będzie nabór na studia prawnicze, skoro masz taki pęd do wiedzy, to może się zapisz a w kodeksie cywilnym poczytaj sobie art 61 i następne KPA stosują organy administracji i sądy administracyjne KPC sądy cywilne dla ludzi jest zwykły Kodeks cywilny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YayYay Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ale po co rezygnować z Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.