Bloo411 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 @YayYay, ano po to, że przestał mieć atrakcyjną ofertę programową po usunięciu BBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiwa9 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Mam problem otóż chce wysłać do CP wypowiedzenie z telewizji a za bardzo nie wiem co napisać. Wiem ze ten temat był już poruszany kilka razy tylko ze sytuacja u mnie wygląda nieco inaczej otóż mi umowa (1 rok) już dawno (2009-11) minęła i płaciłem dalej tyle ze już bez umowy. Tuner mam wykupione na własność i nie chce kontynuować z cyfrowym Polsatem ale nie chce żeby CP zablokował mi tuner także wypowiedzenie musi to zawierać (nr dekodera i nr karty). Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YayYay Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Chyba żarty sobie stroisz. Naszional Geographic jest 100000 razy lepsze od BBC, więc straty wyrównane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ale po co rezygnować z Polsatu? Haaahaaaa ha t mnie rozbawiłeś, ja tez pracuje w CP ale ludziom na forum nie ma co kitu wciskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 w czerwcu będzie nabór na studia prawnicze, skoro masz taki pęd do wiedzy, to może się zapisza w kodeksie cywilnym poczytaj sobie art 61 i następne KPA stosują organy administracji i sądy administracyjne KPC sądy cywilne dla ludzi jest zwykły Kodeks cywilny Możesz w takim razie podać który art. KC zastosować w wypadku gdyby CP odmówił przyjęcia listu poleconego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 @YayYay, National Geographic Channel jest dobry, ale 1 kanał za 4xBBC to mało, aby załatać dziurę po takiej stracie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marul Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ale po co rezygnować z Polsatu? to dobre pytanie niektórzy rezygnują by zawrzeć nową umowę na lepszych warunkach, by wymienić dekoder, albo by przejść do konkurencji przed końcem okresu umowy Możesz w takim razie podać który art. KC zastosować w wypadku gdyby CP odmówił przyjęcia listu poleconego? 61 paragraf 1 kc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 @adiwa9, może tak z łaski swojej zadzwoń na infolinię CP. Tam dowiesz się co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belfegor5 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam wszystkich:).Umowę z CP pakiet familijny mam(miałem?) do 8czerwca br. 31 stycznia wysłałem poleconym za potw. odbioru,wypowiedzenie umowy, które to odebrali 2 lutego.Powodem z którego wypowiedziałem umowę,jest zaprzestanie emisji kanałów BBC, które to przecież były w familijnym, i zgodnie z regulaminem CP mam prawo wypowiedzieć umowę przed czasem. Po tygodniu zadzwonili do mnie z nową propozycją, ale odmówiłem grzecznie i przyjęli moje wypowiedzenie umowy, zażądałem też na piśmie potwierdzenie i takowe dziś otrzymałem, pozwolę sobie zacytować : "Uprzejmie informujemy, że podpisana przez pana umowa wprowadziła obowiązek regulowania opłat abonamentowych za Pakiet Familijny.Na podstawie przesłanej w dniu 2011-02-02 korespondencji umowa zostanie rozwiązana z dniem 2011-02-08. W przypadku uregulowania należnych opłat do końca umowy, dekoder wraz z udostępnioną kartą umożliwi odbiór programów ogólnodostępnych bez konieczności wnoszenia opłat abonamentowych. Niemniej jednak odbiór pełnej oferty programowej bedzie możliwy po dokonaniu opłaty, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. W przypadku niewywiązania się klienta z prawidłowej realizacji umowy, CP jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych. Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia pomogą w zakończeniu przedmiotowej sprawy". Dodam jeszcze, że nie mam żadnych zaległości w stosunku do CP, zapłaciłem za luty, ale mają mi zwrócić nadpłatę - i tu jest problem, bo na moim koncie na stronie CP widnieje w rubryce "kwota następnej płatności" 42,90zł do zapłaty w terminie do 14.02.2011, i wczoraj było to to samo z datą 13.02.2011, w tym najpierw było 5zł zaległości i 37,90 za familijny , a konsultant twierdzi, że w ich systemie tego nie ma . Nic z tego nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Do belfegor5,CP ma totalny [beep] w systemie informatycznym.Nie ty jeden jesteś kołowany wzajemnie wykluczającymi się informacjami.Konsultant mówi co innego,system pokazuje co innego,a zapytania ich,co jest właściwie prawdziwe kwitowane są odpowiedziami,że w najbliższym czasie informacja zostanie poprawiona itd.To jest robienie ludziom wody z mózgu i świadczy o ich totalnym olewaniu abonentów.Kiedy oni zrozumieją,że abonent jest dla nich określoną wartością?Przypominają sobie o nim,gdy otrzymują wypowiedzenie umowy lub gdy ta mu się kończy.Wtedy są cho....e mili! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 42,90 zł to kwota za pakiet Familijny w pre-paidzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belfegor5 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Obawiam się, że może okazać się za jakiś czas,że mam jakieś większe zaległości w CP i umową jest nadal obowiązująca, bo z tego pisma można wnioskować, że niby umowa jest rozwiązana, a CP będzie chciał jak to piszą "dochodzić odszkodowań". Nie jest napisane jasno do końca, że CP nie ma w stosunku do mnie żadnych roszczeń. Podobno jest na Forum jakaś osoba , która jest pracownikiem CP, może ona by wyjaśniła treść tego pisma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazzar Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 To, że pokazuje się kolejna płatność 42,90 z inną, aktualną datą - świadczy, że umowa została rozwiązana, a tuner przeszedł w stan FTA ( sprawdź zakładkę opłacone kanały- powinno być fta 9999..). Jeżeli umowę miałeś do 8.02 i zapłaciłeś wcześniej za "luty"- czyli opłaciłeś do 8.03- to dziwią mnie jakieś zaległości, o których napisałeś. W zakładce " płatności- wolne środki" powinna widnieć kwota nadpłaty, którą masz i tylko od ciebie zależy, czy ją wykorzystasz jako doładowanie swojego tunera w opcji już prepaid, czy po prostu wystąpisz o zwrot tej nadpłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Dzisiaj, zniecierpliwiony milczeniem CP w sprawie rozwiązania umowy, zatelefonowałem do COK. Konsultant poinformował mnie, że umowa zostanie rozwiązana z dniem 10 marca a sygnał zostanie wtedy wyłączony. Dekoder Mini zostanie u mnie jako FTA. Żadnego pisma w tej sprawie CP nie wyśle. Ciekawe jak bym się miał o tym dowiedzieć nie dzwoniąc do CP? To trochę nieeleganckie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belfegor5 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Do bazaar - tak jak piszesz, opłacone kanały FTA 9999, familijny miałem jeszcze do wczoraj. Otrzymałem od CP 2 maile w których piszą , że nadpłatę zwrócą mi na konto, ale w zakładce wolne środki widnieje 0, także mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Rozwiązałem umowę z CP i mam do wysłania moduł CAM. Czy oprócz pudełka i oczywiście modułu mam coś dorzucić do paczki? Chodzi mi o to czy do paczki mam wrzucić informacje kto do tej pory posiadał moduł (PESEL, numer karty, itp.) czy wystarczy im mój adres z paczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 nic nie musisz wrzucać, oni sami sprawdzają o kogo należy sprzęt, numer karty to chyba będą mieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Wczoraj telefonowałem na infolinię (patrz post na poprzedniej stronie), a dzisiaj niespodzianka. Zadzwonił do mnie ktoś z CP (na pewno nie konsultant) i usilnie namawiał mnie na pozostanie u nich. Kiedy nie wyraziłem chęci to poinformował mnie, że umowa zostanie rozwiązana 10. 02. a nie jak powiedział wczoraj konsultant 10. 03. To znaczy, że konsultanci w sprawie wypowiedzenia, nie mają pełnego rozeznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo47 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A dekodera przy zrywaniu umowy nie można oddać do punktu CP ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque8 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 W końcu dostałem pismo w sprawie zwrotu dekodera. Tutaj wykluł się problem, bo nie pamiętam, czy wszystko zapakowałem. Nigdzie listy akcesoriów nie znalazłem. Moglibyście podać jakąś listę rzeczy do dekodera HD5000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 1) Dekoder 2) karta 3) Zasilacz 4) Kabel hdmi 5) Baterie + pilot 6) Pudelko cp To chyba wszystko tak mam zapakowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 instrukcja obsługi jeszcze, co do karty gwarancyjnej to nie wiem, na wszelki wypadek wsadzić baterie pamiętaj oryginalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Z tymi bateriami to chyba żartujesz. Po 16 miesiącach skąd im wezmę oryginalne baterie ??? Kabel Euro to był w komplecie bo nie pamiętam ale chyba nie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Wysyłacie wszystko w pudelku CP pozaklejanym taśmą? Czy to pudełko wkładacie jeszcze w inne pudełko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.