mentoris Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Pudełko zapakuj w papier, a dopiero potem oklej taśmą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 wybaczcie ale po prostu musze o to zapytać Ozdobny czy może być szary? Kabla EURO z HD5000 nie dają. Był kabel HDMI tak samo jak w Sagemcomie, Euro był z H370G i wszystkimi dekoderami SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Małe sprostowanie - w czerwcu 2010 r. dostałem Samsunga DSB-H370G z kablem HDMI zamiast EURO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 A mnie zaraz ... trafi. 19 miał być koniec przygody z Polsatem, dziś 20 i kanały są dalej, a w iCOK następna wpłata: 19.03.2011. No co za firma, OMG. Teraz pewnie miła pani na linii będzie kazała czekać do marca i jeszcze za niego zapłacić. NIGDY WIĘCEJ CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Czym się przejmujesz? Umowę rozwiązałeś, sygnał wyłączą Ci zaraz przed ligą mistrzów. Normalnie wyłączają od 2 do 5 dni po zakończeniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 No, o tym słyszałem, ale - nie powinno pisać, że nast. wpłata w marcu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 czemu nie powinno? Nie powino jak oddajesz dekoder jak nie oddajesz powinno pisać kolejna wpłata w prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 No u mnie nic takiego nie jest napisane. http://img265.imageshack.us/img265/5632 ... aniedz.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Skoro widnieje ci nastepna wplata do 19.03 to znaczy ze do tej daty masz oplacone i moze wtedy sie umowa miala rozwiazac. Jesli tak mialo byc to wtedy dopiero w icoku bedzie widoczna zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Mi wczoraj pokazywalo nastepna wplata do 19.02 0,00zl ( nie placilem rachunku za luty), a dzis jak chcialem sie zalogowac to pojawil sie komunikat 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty. Czyli pozostaje mi czekac na pismo aby odeslac dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 To jednak jakiś błąd. Po rozwiązaniu umowy bez problemu możesz się logować i korzystać z iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Nawet jak mam dekoder na wynajem. ?? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Moja przygoda z CP robi sie bardziej komedia. Dzwonilem popoludniu w sprawie wypowiedzenia dotarlo ono 5 lutego (a 2 tygodnie sa na odpowiedz). Pani stwierdzila ze nie musze dostac zadnego pisma moge wyslac dekoder jak juz chce teraz. Jak zostanie wylaczony sygnal dopiero wtedy ma byc pewnosc ze umowa jest zawieszona. Postanowilem kilka godzin pozniej zadzwonic jeszcze raz. Tym raz pan stwiedzl ze pismo powinno dotrzec w te 2 tygodnie i ze cos jest nie tak. Skonsultowal z kims sie tam i powiedzial ze napisze zgloszenie w tej sprawie priorytetowe ze mam to pismo dostac jeszcze w tym tygodniu. Istna komedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 No to moja przygoda z CP zakonczyla sie z dniem 19 lutego, wrescie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 To na kogo teraz będziesz narzekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Na pewno nie na CP. Sorry ze nie na temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
White_Jo Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam mam mianowicie problem, gdyż wziełem sobie CP z telewizja przez internet czy coś takiego, po 3 miesiacach przychodzi mi wiekszy rachunek ze względu na ta telewizje przez internet i chcę z tego zrezygnować powiedzcie mi w jaki sposób mam tam zadzwonić i powiedzieć że chcę zrezygnować czy pisać jakieś podanie czy jak to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Trzeba czytać co się podpisuje, tak łatwo się od nich nie uwolnisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Chyba, że w umowie, którą podpisywał 3 miesiące temu ma wyszczególnione jeszcze kanały BBC - wtedy może wypowiedzieć umowę ze względu na wycofanie tych kanałów z oferty CP. Jeśli w treści umowy nie ma nic o BBC, to niestety, ale trzeba czekać na koniec umowy. Ogólnie zamawiając taką usługę, jak CP, n , czy C+ przez internet masz 10 dni na rezygnację z tej umowy, ale 3 miesiące to już raczej za późno na standardowy tryb... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Dzisiaj jeszcze raz dzwonię do nich, tym razem nie obejdzie się bez ostrych słów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy179 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Coś mi się wydaje że w związku z dość licznymi rezygnacjami poziom bałaganu (czyli totalnego bur....) sięgnął zenitu. Rezygnację wysłałem z końcem stycznia. Konsultant dzwonił do mnie 7 lutego i namawiał do pozostania. Nie przekonawszy mnie stwierdził że sygnał będę miał wyłączony do 9 lutego i że wysyłają do mnie pismo w sprawie zwrotu dekodera. Do dzisiaj pismo nie dotarło a i sygnał mam nie wyłączony. Dzwoniłem dzisiaj i uzyskałem info że mam cierpliwie czekać na pismo. Do dam że jestem na okresie promocyjnym (gratisowym) i mogę tak czekać nawet w nieskończoność. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
White_Jo Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Chyba, że w umowie, którą podpisywał 3 miesiące temu ma wyszczególnione jeszcze kanały BBC - wtedy może wypowiedzieć umowę ze względu na wycofanie tych kanałów z oferty CP. Jeśli w treści umowy nie ma nic o BBC, to niestety, ale trzeba czekać na koniec umowy. Ogólnie zamawiając taką usługę, jak CP, n , czy C+ przez internet masz 10 dni na rezygnację z tej umowy, ale 3 miesiące to już raczej za późno na standardowy tryb... Ale mi nie chodzi o to że zamawiałem to przez internet, tylko telewizja przez internet a nie korzystam z tego a muszę płacić i chciałbym się tego pozbyć tej "telewizji przez internet" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 "Telewizja przez internet" - nie przypominam sobie żeby CP taką usługę póki co oferował Mają to w planach - tak gdzieś czytałem - ale dopiero jak będzie dostępne LTE w ich usłudze internetowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Może do telewizji wziął sobie Internet. No, bo co to innego może być? Zmieniając temat i wracając do pism od CP. Wczoraj, tj. 21.02.2011 otrzymałem pismo od CP z dnia 14 lutego 2011 roku z informacją, że sprzęt po rozwiązaniu umowy mam odesłać w ciągu 14 dni od tegoż rozwiązania. Co ciekawe umowa została rozwiązana 18.01.2011, a więc termin 14 dni minął 1.02.2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janoelektryk Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam. Ważna jest data odbioru listu od polsatu i wtedy masz 14 dni na odesłanie sprzętu , to ciekawe bo mi kazali zwrócić do miesiąca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.