Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Te ich pisma z dwutygodniowym terminem na oddanie sprzętu są idiotyzmem. Już to pisałem w tym wątku, ale powtórzę. Dostałem od nich pismo (do kiedy mam oddać sprzęt) 22 lutego, na którym była data 14 lutego, a co ciekawe termin jaki mi narzucili czyli dwa tygodnie od rozwiązania umowy minął 1 lutego. Nie wiem w jaki sposób, ale 14 lutego napisali pismo, że sprzęt mam im oddać do 1 lutego. Miałem się przenieść w czasie czy co? Sprzęt do nich dotarł w ciągu regulaminowych 30 dni od rozwiązania umowy i niech się ugryzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pomine fakt , ze od momentu jak dostali pismo z wypowiedzeniem(byl to 3 luty) nikt ze mna sie nie skontaktowal z zadna oferta ani propozycja. Dzisiaj mamy 2 marzec i do dzisiaj nie dotarlo pismo w zwiazku ze zwrotem dekodera. Dzwonilem kilknanascie razy i uslyszalem w koncu ze pismo przy natychmiastowym wypowiedzeniu nie musi do mnie dotrzec. Dekoder moge odeslac wczesniej wiec tak zrobilem i wczoraj go wyslalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie już się pojawiło, ale odpowiedzi brak. Chcę odesłać dekoder. Może ktoś już to zrobił i może podzielić się spostrzeżeniami? Jak najlepiej wysłać - pocztą, kurierem, ubezpieczyć paczkę, dodać jakieś pisemko, podać jej wartość? Co jeśli w trakcie przesyłki sprzęt się uszkodzi? Proszę o podpowiedź, bo sprawa w sumie ważna:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka mam takie pytanie mama wzieła cp 15 dni temu i ciagle jest on objęty promocją Świąteczna czyli 6 msc gratis ale nie jest zadowolona z cp dekoder ciagle nawala itp. i chce zrezygnowac z usług cp czy bedziemy płacic kare jak tak to jaką? ;) dzięki z gory za odp pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w skrócie :P

 

- umowa podpisana pod koniec 2009 ( w umowie wymienione kanały BBC )

 

- 11 lutego 2011 wysłane wypowiedzenie ( powod, paragraf, PESEL, nr. karty )

 

- przedwczoraj ( czwartek ) telefon do Biura Obsługi Klineta , wypowiedzenie doszło 25 lutego ( przypuszam ze to dzien w ktorym wklepali je w system )

 

- w czasie rozmowy konsultant namawiał do pozostania ale mu sie nie udało ( nie miał szans, zreszta jednym uchem to wysłuchałem , drugim wypusciłem 8) )

 

- abonament opłacony do 7 marca i jak stwierdził konsultant 7 marca sygnał zostanie wyłaczony ( choc pewnie zrobią to pare dni pozniej, zreszta mi to obojetnie )

 

- dekoder Familijny SD zostaje w domu,

 

 

Dziekuje za uwage :brawo:

 

Pozdrawiam,

 

Melosa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli macie zamiar cos wyslac kurierem to tylko prze wlasnie takie firmy typu tani kurier (jesli nie macie wlasnej umowy z jakas firma kurierska). Oni maja tyle wysylek ze dostaje odpowiednie rabaty na paczki i koperty i dzieki temu mzona troche zaoszczedzic. Ja sam pracuje w jednej z firm kurierskich i najtansza przesylka listowna bez umowy to koszt okolo 36zl. Wiec sami widzicie ze sie oplaca. Co wiecej jak chcecie miec pewnosc ze doszlo to macie podpis, i mozna zrobic dokument zwrotny (cos ala polecony z potwierdzeniem).

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. To ja miałem lepsze jaja. 1-02 wysłanie pisma, 10-02 dzwonie do konsultanta czy pismo doszło , konsultant potwierdza wpłyniecie pisma 3-02 i jednocześnie wygaśnięcie umowy z końcem okresu tj. 02-03. 03-03 zaczynam otrzymywać komunikaty sms o zalegającej płatności ( w icok oczywiście wszystko jak najbardziej poprawnie kwota do zapłaty 0,00 zł) więc ignorancja tych wiadomości.5-03 dzwoni do mnie mama której podarowałem dekoder do kanałów fta że na ekranie telewizora pojawiają się komunikaty o wszczęciu postępowania windykacyjnego. Parę minut po tej informacji moje nerwy zaczynają puszczać przez 5 lat ani jednego dnia spóźnienia z wpłatą ba nawet wpłacane z miesięcznym wyprzedzeniem a tu kur.... takie kwiaty , no nic biorę telefon i dzwonie do najlepszej infolini pod słońcem. A tu pan konsultant obwieszcza mi że faktycznie mam niezapłacony rachunek 52,90 zł bo oni mają w systemie wprowadzone że rezygnacja dotyczy pakietu HBO + pakietu HD . No nic przy tętnie i ciśnieniu dużo poza normami proszę konsultanta o odnalezienie mojego wypowiedzenia i odnalezieniu w nim zwrotu że zamiast rezygnacji z usług wypowiadam im dane pakiety, pan prosi o chwilę bo musi to sprawdzić (stan połączenia 16 minut) po 4 kolejnych miły głos pana informuje mnie że faktycznie nastąpiło błędne wpisanie do systemu rodzaju wypowiedzenia dziwne bo 10-02 konsultant nic nie mówił o tym ani żaden z dwójki pozostałych którzy namawiali mnie do pozostania w ich zdaniem NAJLEPSZEJ PLATFORMIE że coś jest źle w prowadzone. Po mojej ostrej reakcji że jeśli jeszcze raz zostanę przez nich straszony windykacją skieruje sprawę do odpowiednich organów pan Bardzo serdecznie mnie przeprosił za błąd z ich winy, i powiedział że zmiany zostaną w prowadzone do systemu.a na koniec rozmowy pan ze stoickim spokojem powiedział że jak bym przypadkiem chciał wrócić pod ich skrzydła to serdecznie zapraszaja na to ja NIEEEEEEEEEEE. I tak to słoneczna platforma w sobotę zadbała o dawkę adrenaliny dla mnie. Na szczęście serce wytrzymało a ja mogłem w spokoju popatrzeć na mecz w C+ .Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyglądało to tak:

 

- umowa od października 2006 na pakiet familijny

- 25 lutego wysłane wypowiedzenie listem poleconym + priorytet + potwierdzenie odbioru

- w wypowiedzeniu podałem swoje dane, adres, pesel, numer dokumentu, numer karty, oraz powód (kanały BBC)

- dzwonię 3 marca czy doszło i niewymawiający litery "r" konsultant informuje mnie, że skoro tego dnia nie mają tego w systemie to mogę się pożegnać z rozwiązaniem umowy przez BBC (bo niby wpisują te listy tego samego dnia, kiedy je dostają) i jeszcze rzuca "miał pan na to caaaały miesiąc"

- dzwonię na wieczór 4 marca i tym razem miła Pani mówi mi, że tak, wypowiedzenie wpłynęło na ostatnią chwilę - 2 marca. Abonament opłacony do 10 marca i wraz z tym dniem skończy mi się umowa. Jetem z nimi "rozliczony".

- nikt mnie nie namawiał do pozostania, nikt z CP sam do mnie nie dzwonił - trzeba było samemu się o wszystko dowiadywać.

- dekoder zostaje u mnie. Mogę kiedy chcę wpłacać 42,90 i wtedy będę mieć pakiet familijny przez miesiąc - coś takiego a'la prepaid.

- zwrotka jeszcze nie wróciła, ale to już jest nieistotne. Pewnie przyjdzie w najbliższych dniach (wtorek, środa?)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polsat S.A

Dział Obsługi Klienta

Ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

Ja w taki sposób zaadresowałem list i doszło. Nie martw się, pewnie list utknął gdzieś wewnątrz firmy i czeka na wpisanie do systemu, a to już nie Twój problem. Oni muszą mieć straszny bałagan, naprawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie straszny,a wręcz totalny,napisałbym dosadniej,ale musiałbym użyć bardzo,ale to bardzo niecenzuralnych wyrazów.Ale tak to jest,gdy zatrudnia się znajomych królika,a nie osoby kompetentne.Decydenci z CP swą mentalnością tkwią jeszcze w czasach relanego socjalizmu i myślą,że naród jest tak głupi /jak twierdzi też pan Jacek Kurski z pisu/,że kupi każdą głupotę i da się wodzić za nos.Oni za niedługo /ci z CP/ obudzą się z rękoma w nocniku jak nie zmienią swojego stosunku do swych abonentów,bo abonenci zaczynają już mieć dość obietnic bez pokrycia pana Libickiego i rzeczniczki CP pani Zomer.Ci dwoje uważają,że każda ich wypowiedż zasługuje na postawienie im pomnika za ich geniusz zwodzenia i zaciemniania niemocy oraganizacyjno-informatycznej CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...