Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wyglada rowiazanie umowy z CP? Wysylam do nich pismo w ktorym oswiadczam ze rezygnuje z uslug Cyfrowego Polsatu i? Po prostu jak do nich dojdzie to pismo to po 3 miesiacach odlaczaja mi sygnal, czy dadza mi listownie jakas odpowiedz ze przyjeli ze chce zakonczyc umowe i tego i tego dnia odlacza sygnal?

 

I jeszcze zeby sie upewnic. Jesli okresy rozliczeniowe sa u mnie 20 dnia kazdego miesiaca to wysylaja rezygnacje z umowy jutro bede musial zaplacic jeszcze za kolejne 3 misiace? (jeszcze sie oszukuje ze moze za 2 miesiace bede placil- ale wyprowadzcie mnie z bledu ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pucis napisał(a):

Nowy regulamin wszedł 1 listopada 2009r. Od tego dnia nowy regulamin obowiązywał wszystkich, którzy zawierali umowę z CP. A do stałych klientów regulamin był wysyłany i obejmował ich stopniowo przez kilka miesięcy. I umowę lola na 100% objął nowy regulamin, był do niego wysłany ten regulamin, cennik i wzorzec. Miał prawo do wypowiedzenia tej umowy z tego tytułu w sumie trybie natychmiastowym przed zakończeniem okresu podstawowego. Jeżeli tego nie zrobił to objął go nowy regulamin i po tym umowa się rolluje po okresie podstawowym, czyli po 8 września przedłużyła się na 12 m-cy

Jestem w sytuacji opisanej powyżej, tzn. moje umowa podstawowa kończyła się w 2010 roku a w grudniu 2009 otrzymałem z CP pakiet dokumentów

opisany przez pucis:

CP w korespondencji z nowym regulaminem wysyłał regulamin+cennik+wzorzec umowy (aktualnej umowy) jaka obowiązuje po wejściu nowego regulaminu na danym kontrakcie (jedyną różnicą w tym wzorcu był, jest właśnie okres dodatkowy - rollowanie). Jeżeli tego się nie zanegowało to nic się nie robiło a jeżeli coś nie pasowało to przecież była możliwość wypowiedzenia umowy w sumie ze skutkiem natychmiastowym.

Ponieważ uważałem podobnie wysłałem do CP pismo o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym w związku ze zmianą regulaminu (oczywiście zmieściłem się w okresie wypowiedzenia). Zapłaciłem za ostatni obowiązujący mnie okres rozliczeniowy. Potwierdziłem telefonicznie w BOK CP otrzymanie mojego pisma. Konsultant potwierdził, że mam prawo do zerwania umowy. Zawarłem nową umowę z CP na nowy dekoder i uważałem sprawę za zamkniętą. :jupi:

Otóż nie :shock: . W lipcu dostałem z CP wezwanie do zapłaty opiewające na kwotę należną za okres od mojej ostatniej opłaty do końca umowy podstawowej. Oczywiście znowu zadzwoniłem do BOK. Konsultant zapewnił mnie, że jest to oczywista pomyłka ze strony CP i wezwanie mam uważać za niebyłe. Założono sprawę, której numer mi podano. Wszystko miało być OK. CP miał przesłać mi informację o rozwiązaniu umowy.

Teraz otrzymałem wezwanie do zapłaty już z firmy windykacyjnej z propozycją polubownego załatwienia sprawy poprzez zapłacenie należności w terminie bardzo krótkim.

Wykonałem następny telefon do BOK CP. :read:

Ponieważ sprawa trafiła już do windykacji, konsultant stoi teraz już na stanowisku, że mnie zmiana regulaminu nie dotyczyła i oczywiście mam zapłacić należność.

Pytam więc czy to ja się mylę i nie tylko ja, jak wskazują cytaty, czy w CP obowiązują inne standardy obsługi klienta. Proszę o radę jak wybrnąć z zaistniałej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie dowiesz. Zadzwoń do firmy windykacyjnej z żądaniem przekazania kserokopii dokumentu stwierdzającego prawo do windykacji należności (wyrok sądu, umowa kupna/sprzedaży, umowa darowizny, umowa kredytowa). Jak go nie dostaniesz to zgłoś wymuszenie rozbójnicze na policję. W przypadku windykacji dokumenty sprawy idą do firmy która się tam zajmuje, konsultant nie ma nic do rzeczy, to jest sprawa na jakiś forum prawne a nie na satkuriera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie, jeżeli CP przedłużył mi umowe dnia 17.10.2010, zrollowali ją na 12 miesięcy, bo chyba objął mnie ten nowy regulamin z 2009 roku?? Skoro podpisywałem umowe 17.10.2008 na 24 miesiące to zapewne tak ...dziś jakbym złożył wypowiedzenie 3 miesięczne to jaką kare musiał bym zapłacić?

Mam pakiet familijny za 37,90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piśmie przewodnim do regulaminu jest informacja od kiedy wejdzie w życie regulamin i z jakim dniem zostanie rozwiązana umowa. Jaką masz datę wpisaną?

moim zdaniem jak przychodzi pismo to wtedy juz mozna wyslac rezygnacje. w niej powinno byc zawarte, ze jest to wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu. nie dzwon na party line. dzwon do windykacji. im wyjasnij, jak zerwales umowe i ze ja zerwales zgodnie z regulaminem bez ponoszenia dalszych kosztow. nie pros, zagroz procesem. mam nadzieje ze masz kopie lub przynajmniej potwierdzenie wyslania poleconego do polsatu. nie dzwon na party line, nawet jak konsultant ci cos powie to i tak nic wiazacego. inny moze powiedziec ci cos innego. najlepiej wysylac listy lub e-maila. wtedy masz na pismie to co konsultant mowi. byc moze rezygnacji wogole nie wprowadzili lub maja bajzel. glosuje za tym drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jeżeli CP przedłużył mi umowe dnia 17.10.2010, zrollowali ją na 12 miesięcy, bo chyba objął mnie ten nowy regulamin z 2009 roku?? Skoro podpisywałem umowe 17.10.2008 na 24 miesiące to zapewne tak ...dziś jakbym złożył wypowiedzenie 3 miesięczne to jaką kare musiał bym zapłacić?

Mam pakiet familijny za 37,90

 

Jeżeli umowa Ci się zrollowała tylko z pakietem Familijny to ulga wynosi 24 zł. Czyli co 1 okres rozliczeniowy kara zmniejsza się o 2 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Okres wypowiedzenia wynosi 3 pełne cykle rozliczeniowe. Wypowiedzenie dotrze do CP po 24 listopada 2010 więc pierwszy cykl wypowiedzenia rozpocznie się 24 grudnia 2010. Na 24 lutego 2011 będzie ostatnia płatność a koniec świadczenia usług 23 marca 2011. W mojej ocenie również umowa się "zrolowała", więc będzie 16zł kary za rozwiązanie umowy przed czasem. Aby umowę zakończyć 24 listopada 2010 należało wypowiedzenie dostarczyć do CP na Łubinowej 4A przed 24 sierpnia 2010 ze skutkiem na koniec okresu podstawowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ale do umów na 13 miesięcy raczej nie było drugiego dekodera, więc skłaniałbym się do tego, że ta umowa jest na 29 miesięcy. Proponuję też przeczytać umowę. Tam na pewno jest okres na jaki została zawarta umowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No to umowa najpewniej Ci się zrollowała na kolejne 12 miesięcy. Jak chcesz zerwać to musisz zapłacić karę, bo to pisemko co wysłałeś to raczej Ci odrzucili. Ale po szczegóły to lepiej do nich zadzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest to rollowanie. Podpisałem na 13 miesięcy , co za [beep]na platforma - w cyfrze kończy się okres podstawowy - wypowiadam i dzwonią z propozycją , pasuje to zostaje jak nie to rezygnuję. A tu jakieś rollowania i nikt nawet nie zadzwoni. Trzeba się od tego dziadostwa uwolnić jak najszybciej i nigdy więcej nic wspólnego z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...