Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ba. Właśnie że jest taka możliwość. CP zmienia Regulamin Świadczenia Usług, Cennik oraz wzorzec Umowy od dnia 12.09.2010r.

W związku z tym CP nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tyt. rozwiązania umowy zawartej na warunkach promocyjnych.

a można widzieć skąd ta informacja? próbuję za wszelką cenę pozbyć się CP, a tu taka radosna nowina ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tylko, że ta zmiana regulaminu miała miejsce w listopadzie. Podsumowując na tą chwilę nie ma możliwości rozwiązania umowy z CP z powodu zmiany regulaminu czy usunięcia z oferty jakiegokolwiek kanału. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce na pewno tu na forum rozgorzeje dyskusja na ten temat i wtedy już nie będzie trzeba się pytać czy jest taka możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27.07.2010r dostałem pismo od cp w związku ze zmianą regulaminu (to już druga taka przesyłka, pierwsza miała miejsce w styczniu tego roku a próba rozwiązania umowy zakończyła się niepowodzeniem).

W związku ze zmianą wzorca Umowy, Reg. i Cennika przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej nie pózniej niż w terminie do dnia 14.08.2010 w drodze pisemnego oświadczenia przesłanego na adres CP. W przypadku skorzystania z powyższego uprawnienia, Umowa Abonencka ulegnie rozwiązaniu z dniem 12.10.2010, a CPolsatowi nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu rozw. umowy zawartej na warunkach promocyjnych. To cytat od Dyrektora Pionu Utrzymania Klienta i Sprzedaży Wewnętrznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi nie bardzo pasuje, żeby CP co niecały rok zmieniał regulamin :roll: Ale może chodzi o to, że wprowadzili Multiofertę (Telewizja, Komórka, Internet) :roll: Piszą, tam coś o tym :?:

 

Albo poprostu miałeś umowę na czas określony i tamto pismo w styczniu o zmianie Regulaminu i Cennika za wcześnie ci przysłali i stąd nie mogłeś wtedy wypowiedzieć umowy, bo abonentów mających umowę na czas określony zmiana Regulaminu i Cennika nie dotyczy aż do końca podstawowego czasu trwania umowy na czas określony :] A teraz naprawili błąd i przysłali to pismo, gdy umowę i tak mógłbyś wypowiedzieć zgodnie z okresem wypowiedzenia umowy :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A nie przypadkiem do kwietnia? Coś kolego chyba kręcisz. Poza tym jeśli w rzeczywistości dostałeś takie pismo, to tylko Ty możesz rozwiązać umowę. Innym nic to daje. Aby rozwiązać umowę trzeba dostać to pisemko, jak się nie dostanie to umowy nie można rozwiązać.

Chyba, że nowy regulamin (z listopada) rozsyłają do tych, co mieli już/jeszcze umowę na okres podstawowy w czasie wprowadzania regulaminu. Jakby była tak było to sporo wypowiedzeń by się posypało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przypadkiem do kwietnia? Coś kolego chyba kręcisz. Poza tym jeśli w rzeczywistości dostałeś takie pismo, to tylko Ty możesz rozwiązać umowę. Innym nic to daje. Aby rozwiązać umowę trzeba dostać to pisemko, jak się nie dostanie to umowy nie można rozwiązać.

Chyba, że nowy regulamin (z listopada) rozsyłają do tych, co mieli już/jeszcze umowę na okres podstawowy w czasie wprowadzania regulaminu. Jakby była tak było to sporo wypowiedzeń by się posypało.

nie do kwietnia a do maja. i nic nie kręce!!!! o dalszym postępowaniu będę inf. na bieżąco. Na razie wysłałem rezygnację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP nadal wprowadza regulamin z listopada, niektórzy abonenci dopiero teraz dostają pisma, więc nie jest to kolejna zmiana regulaminu.

@sebix

Dlaczego pierwsza próba rozwiązania umowy zakończyła się niepowodzeniem?

Bo jeśli zgłosiłeś, że nie otrzymałeś nowego regulaminu, to mogli Ci przesłać ponownie nowy regulamin i wtedy zmieniają też datę wejścia w życie. Ale to takie moje gdybanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobrze kojarzyłem, pomylili się z wysyłką poprzedniego pisma o zmianie regulaminu i cennika, bo abonentów z umową na czas określony nie obowiązują zmiany aż do końca okresu podstawowego umowy, na który była podpisana. A skoro piszesz, że umowę masz aż do maja 2011, to pewnie znowu po raz drugi niepotrzebnie jeszcze tak wcześnie ci kolejne pismo przysłali i kolejny raz dostaniesz informację, że jeszcze nie możesz rozwiązać umowy z tego samego powodu co poprzednio :] I nie zdziwię się, jak gdzieś w styczniu/lutym otrzymasz 3 pismo i dopiero wtedy będziesz mógł skutecznie rozwiązać umowę z wyżej wymienionego powodu :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ale dziwi mnie to: "W przypadku zawarcia przez Państwa umowy z CP w ramach kontraktu o numerze ........, po dacie 14.07.2010- doręczenie Reg. Świadczenia Usług oraz wzorca Umowy wraz z niniejszym listem, należy uznać za niebyłe, gdyż zaakceptowali już Państwo nowe wzorce dokumentów".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomóżcie bo mam duży problem.Według CP mam za stary dekoder i nie mogę już oglądać kanałów. Sami mi go wyłączyli karząc iść do punktu i podpisać nową umowę (tak też zrobiłam) na nowy dekoder.Ale mimo tego że ten stary nie odbiera kanałów karzą mi napisać na niego wypowiedzenie umowy i jeszcze przez trzy m-c opłacać abonament mimo tego że on nie działa.Co ja mam teraz robić .Mam płacić za niedziałający dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałaś nową umowę, dlatego powinnaś starą wypowiedzieć, jest możliwość wymiany dekodera, ale na to jest za późno. Najlepiej będzie jak napiszesz wypowiedzenie, a w treści zapiszesz, że z powodu braku możliwości odbioru podpisałaś nową umowę i prosisz o przyspieszenie okresu wypowiedzenia. Gdyby jednak to nie pomogło i nie przyspieszyli wypowiedzenia, to przejdź się do rzecznika konsumentów by pomógł w tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam tego posta i sie zastanawiam jak zinterpretowalas to co ci powiedzieli ze masz isc do punktu i podpisac nowa umowe.

Czy:

przedluzylas umowe z nowym sprzetem? czy zawarlas calkowicie nowa odrebna umowe?

 

Jezeli to bylo przedluzenie z nowym dekoderem to nic nie musisz placic ani wypowiadac bo to jest kontynuacja tamtego kontraktu ze zmienionymi troche jej warunkami, ale jesli zawarlas calkowicie nowa (odrebna) umowe to wtedy umowe ze starym dekoderem musisz wypowiedziec (regulaminowy okres wypowiedzenia 3 miesiace). Daj znac co dokladnie zrobilas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinni wymienić Ci dekoder bezpłatnie bez pdpisywania nowej umowy(domyślam się że chodzi o okres 24 miesięcy) jeśli masz jakiś inny punkt w Twoim mieście zobacz tam. Teraz masz umowę na czas określony czy nieokreślony?

APSy zwęszyły okazję i chca naciągnąć abonentów na nowe umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet w APSie Cię oszukał, zamiast przedłużyć starą umowę kazał podpisać nową. W ten sposób zapłacisz za 3 miesiące których nie będziesz oglądać. Natomiast po drugie jeśli dekoder jest sprawny powinien odbierać, jeśli nie odbiera, możesz wypowiedzieć umowę z winy nadawcy, należy Ci się wtedy odszkodowanie. Podpisałaś umowę na mocy której CP ma Ci zapewnić odbiór programów które masz w umowie na wymienionym w umowie sprzęcie przez okres umowy, w tym przypadku powinien Cię poinformować 3 msc wcześniej ze twój dekoder nie będzie już odbierał, nie zrobił tego i powinnaś nawet w tym momencie domagać się odszkodowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak. Tak się kończy przeważnie niedokładne przeczytanie umowy. A winny jest CP (nie to żebym bronił tutaj CP).

 

Przy wymianie Thomsonów, Samsungów można było otrzymać bezpłatnie nowy dekoder (więc raczej wina nadawcy odpada, bo umożliwił bezpłatną wymianę na sprzęt sprawny) bez zmiany warunków umowy. Można było skorzystać z podmiany za 1 zł i 24 m-ce umowa.

 

Ciekawi mnie tylko skąd @CSA wziąłeś te 3 m-ce jakie CP ma na poinformowanie o konieczności wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może jest TAK: stary dekoder nie będzie działał od 25.08. Wypowiedzenie 3 m-ce (powiedzmy po 37,90), ale PAN z APS zaproponował NOWĄ bo jest dłuższe zwolnienie z opłat ( promocje nawet kilka m-cy itp) i wychodzi to korzystniej NIŻ przedłużenie; to przecież kolejne wpłaty bez rabatu.

Inna sprawa rozwiązania starej umowy: jeśli operator nie powiadomił o potrzebie wymiany co najmniej na 4 okresy rozliczeniowe to warto walczyć o skrócenie okresu wypowiedzenia, ale jeśli dotrzymał tego terminu no to JEGO na górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może jest TAK: stary dekoder nie będzie działał od 25.08. Wypowiedzenie 3 m-ce (powiedzmy po 37,90), ale PAN z APS zaproponował NOWĄ bo jest dłuższe zwolnienie z opłat ( promocje nawet kilka m-cy itp) i wychodzi to korzystniej NIŻ przedłużenie; to przecież kolejne wpłaty bez rabatu.

Inna sprawa rozwiązania starej umowy: jeśli operator nie powiadomił o potrzebie wymiany co najmniej na 4 okresy rozliczeniowe to warto walczyć o skrócenie okresu wypowiedzenia, ale jeśli dotrzymał tego terminu no to JEGO na górze.

 

A skąd te 4 okresy rozliczeniowe ? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...