Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ja wysłałam pismo wypowiedzenia umowy do Cyfrowego Polsatu dnia 13.04.2010 a do 16 każdego miesiąca muszę zawsze opłacić swój pakiet czyli będę musiała jeszcze zapłacić 3 razy tj. : do 16.04.2010 do 16.05.2010 i do 16.06.2010 czyli kiedy dokładnie przestaną mi działać programy? i czy nie muszę się obawiać żadnych konsekwencji jeżeli nie zapłacę już po tych 3 miesiącach? dostanę jakąś informację z Cyfrowego Polsatu dotyczącą zerwania umowy czy jak to jest? bo jeszcze do tej pory nic od nich nie przyszło.

 

Wiążąca jest data doręczenia pisma a nie nadania, więc jeśli pismo dotarło do Cyfrowego Polsatu przed 16.04 to umowa zostanie rozwiązana 16.07.2010. Natomiast jeśli wypowiedzenie dotarło po 16.04 to będziesz musiała opłacać miesiąc więcej, a umowa zostanie rozwiązana 16.08.2010.

Kiedy przestaną działać programy ciężko powiedzieć, w teorii albo od 16.07, albo od 16.08 (w zależności od tego kiedy PP doręczyła list), w praktyce często bywa tak, że abonent może jeszcze przez kilka dni po rozwiązaniu umowy oglądać ofertę CP - oczywiście w takim wypadku nieodpłatnie.

Aby dowiedzieć się kiedy dotarło wypowiedzenie (i z jakim dniem umowa zostanie rozwiązana) zadzwoń na infolinię i zapytaj konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłam do biura obsługi klienta i sprawa wygląda następująco: pismo dotarło do nich dnia 15.04.2010 czyli dzień przed okresem rozliczeniowym, mam dokonać jeszcze 3 wpłaty: pierwsza do 16.05.2010 druga do 16.06.2010 i trzecia do 16.07.2010 natomiast pakiet programów będzie działać do dnia 16.08.2010 ponieważ są to opłaty z góry czyli po 16.08.2010 nastąpi rozwiązanie umowy i przestaną działać programy z mojego pakietu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście pomyliłem w poprzednim poście datę wysyłki pisma... :woot: Przepraszam, już poprawiłem.

 

Natomiast jeśli pismo dotarło do nich 15.04 to liczone są pełne trzy okresy rozliczeniowe po tej dacie, tj:

16.04-16.05

16.05-16.06

16.06-16.07

Umowa zostaje rozwiązana z dniem 16.07.2010, tego samego dnia zostaną wyłączone programy.

Konsultant coś namieszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Rzeczywiście pomyliłem w poprzednim poście datę wysyłki pisma... :woot: Przepraszam, już poprawiłem.

 

Natomiast jeśli pismo dotarło do nich 15.04 to liczone są pełne trzy okresy rozliczeniowe po tej dacie, tj:

16.04-16.05

16.05-16.06

16.06-16.07

Umowa zostaje rozwiązana z dniem 16.07.2010, tego samego dnia zostaną wyłączone programy.

Konsultant coś namieszał.

 

Już sama nie wiem, pismo dotarło 15.04 ale wpłacone pieniądze za pakiet dotarły wcześniej a dokładnie 12.04, czyli pismo dotarło po wpłacie czyli 1 ores rozliczeniowy to będzie do 16.05 drugi okres do 16.06 i ostatni trzeci okres do 16.07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście pomyliłem w poprzednim poście datę wysyłki pisma... :woot: Przepraszam, już poprawiłem.

 

Natomiast jeśli pismo dotarło do nich 15.04 to liczone są pełne trzy okresy rozliczeniowe po tej dacie, tj:

16.04-16.05

16.05-16.06

16.06-16.07

Umowa zostaje rozwiązana z dniem 16.07.2010, tego samego dnia zostaną wyłączone programy.

Konsultant coś namieszał.

 

Już sama nie wiem, pismo dotarło 15.04 ale wpłacone pieniądze za pakiet dotarły wcześniej a dokładnie 12.04, czyli pismo dotarło po wpłacie czyli 1 ores rozliczeniowy to będzie do 16.05 drugi okres do 16.06 i ostatni trzeci okres do 16.07

 

Data wpływu opłaty abonamentowej na konto CP nie ma żadnego znaczenia. Wiążąca jest data doręczenia wypowiedzenia. Tak jak pisze CSA: ostatni abonament opłacasz do dnia 16.06. Nie ma żadnej podstawy prawnej byś musiała opłacić jeszcze jeden kolejny, czwarty okres rozliczeniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam takie pytanie,jakiś czas temu dokładnie w styczniu tego roku Polsat uruchomił mi dodatkowy pakiet RELAXMIX na jeden miesiąc,po jakimś czasie zadzwonili do mnie z informacją że mam nieopłacony pakiet familijny,i zaczęły się cyrki,kiedy zadzwonili i mi o tym powiedzieli to zdębiałem bo na swoim rachunku miałem nadpłatę a tu nagle nie ma kasy na tym rachunku i że jak nie wpłacę to mi wyłączą,zacząłem dzwonić i wyjaśniać okazało się że niby system sam go uruchomił i że muszę wpłacić bo wyłączą ja zanim wpłaciłem to oczywiście mi wyłączyli(3 Dni bez telewizji) wpłaciłem dwa razy by mieć nadpłatę i święty spokój a o swoje pieniądze aby je odzyskać muszę pisać reklamację,i teraz najlepsze,w nowym regulaminie pisze że za moją zgodą pisemną czy telefoniczną oni uruchomią mi dodatkową usługę tylko że ja nie wyraziłem żadnej zgody nigdy(ROZDZIAŁ 7 ZMIANA USŁUGI),czy na tej podstawie mogę zerwać z nimi umowę którą mam na 24 miesiące czyli do sierpnia 2011?z ich powodu straciłem kasę podwójnie i jeszcze ja miałem dzwonić i powiedzieć żeby dodatkowy pakiet zablokowali,i znów narażanie na koszty jak zwykle proszę o pomoc bo chcę się oszustów pozbyć z góry wielkie dzięki :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy APS ma obowiązek sporządzić i przyjąć reklamacje. Samą reklamację dostaniesz wydrukowaną (sprawdź czy treść jaką wpisał PH odpowiada Twoim żądaniom reklamacyjnym i podstawie prawnej na którą się powołujesz, w razie czego każ poprawić) do podpisania i zostanie ona wysłana do CP przez APS (a drogą elektroniczną trafi do CP niemal natychmiast, zaraz po zatwierdzeniu w SOSie przez PH) - nie musisz jej wysyłać pisemnie.

 

Natomiast z samym wypowiedzeniem umowy na razie się wstrzymaj, do czasu odpowiedzi CP w sprawie reklamacji. Zobaczysz jak do tego się ustosunkują, jeśli rozpatrzą reklamację pozytywnie to najprawdopodobniej nie będzie już potrzeby pisania i wysyłania wypowiedzenia - dostaniesz po prostu od CP pisemną odpowiedź na reklamacje z potwierdzeniem rozwiązania umowy.

 

CP może też uznać roszczenie reklamacyjne, ale zaproponować inne rozwiązanie sprawy: np. całkowity zwrot kosztów poniesionych przez Ciebie czy darmowy pakiet kanałów nadanych przez określony czas w ramach rekompensaty. Może również rozpatrzyć reklamację negatywnie.

 

Jeśli odpowiedź będzie negatywna lub sposób rozwiązania reklamacji nie będzie spełniał Twojego żądania reklamacyjnego lub zaproponowane przez CP inne rozwiązanie sprawy reklamacyjnej nie będzie dla Ciebie satysfakcjonujące, najlepiej będzie udać się z kompletem dokumentów do biura miejscowego Rzecznika Praw Konsumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerwać umowę możesz w każdym momencie, ale będzie się to wiązało z poniesieniem konsekwencji zapisanych w umowie, a nie o to chodzi. Chodzi o to by rozwiązać umowę za porozumieniem stron z uwagi na zaistniałe okoliczności.

 

Jeśli dostaniesz propozycję innego, polubownego rozwiązania sprawy (gratis/zwrot kosztów) to będzie to równoznaczne z odmową rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym przez CP. Wtedy możesz wybrać się do Rzecznika Praw Konsumentów, tam uzyskasz profesjonalną poradę prawną - i ewentualną pomoc ze strony RPK, a ma on większy wachlarz kompetencji w ochronie praw konsumentów niż Ty sam. Jeśli RPK nic nie zdziała, drogi polubownego rozwiązania sprawy zostaną wyczerpane i będziesz miał możliwość złożenia pozwu cywilnego (biuro RPK sporządzi taki pozew dla Ciebie, a sam RPK może wystąpić w sprawie) - w takiej sytuacji umowa może zostać rozwiązana już jedynie prawomocnym wyrokiem sądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem im rezygnacje , przyjęli ją , dzwonili z nowa ofertą ale byłem na nie , patrzyłem w centrum obsługi klienta CP do zapłaty za kwiecien miałem 37,90 zapłaciłem nastepna wpłata była za maj też 37,90 do 25.05 i wtedy też konczy mi się z nimi umowa , dzisiaj patrze do zapłaty mam 42,80 za maj , jakim cudem? wie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ba. Właśnie że jest taka możliwość. CP zmienia Regulamin Świadczenia Usług, Cennik oraz wzorzec Umowy od dnia 12.09.2010r.

W związku z tym CP nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tyt. rozwiązania umowy zawartej na warunkach promocyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wiem skąd wziąłeś informację, że CP zmienia regulamin. Ale nawet jeśli tak będzie, no to nie będzie to obecnie, ale we wrześniu, więc jak można rozwiązać umowę z powodu zmiany regulaminu skoro nie został jeszcze zmieniony? To, że posiadasz wiedzę o zmianie regulaminu w przyszłości nie daje Ci możliwości rozwiązania umowy na tę chwilę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...