Barti Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 @Crazy_Sat Wątek dotyczący ofert przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu jest tutaj: Proszę zatem wszelkie kwestie związane z nimi poruszać wyłącznie w tamtym wątku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoyLer Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Czy oddając dekoder po zakończonej umowie potrzebne jest oryginalne pudełko? Czy przy jego braku mogą robić problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Nie- teraz pudełka są EKO (rzekomo) czyli podlegają recyklingowi- być może swój kartonik zużyłeś już po przepoczwarzeniu w dość intymnym miejscu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Zauważyłem taką ciekawostkę na 124 kanały 43 są nie gwarantowane. Niby nic a jednak. A umowa na 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Jest tu jakiś konsultant? Może @dzialduk Jestem na okresie (po skończonej umowie) - i mam umowę obecnie na czas nieokreślony (czyli mogę ją wypowiedzieć w każdej chwili) Czy żeby dostać ofertę 3 miesiące za darmo i podpisać nową na 2 lata to muszę wysyłać wypowiedzenie? Czy może obyć się bez tej szopki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 A w jaki sposób chcesz zakończyć umowę nie wypowiadajac jej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 W dniu 5.02.2021 o 12:36, czerstwy napisał: A w jaki sposób chcesz zakończyć umowę nie wypowiadajac jej? Jest to jak najbardziej możliwe, ale w zasadzie jest to wariant ostateczny i nie podlega odwołaniu .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolomeooo123 Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 Witam 11.02.2021 akceptowałem aneks do wypowiedzianej umowy na 2 lata. Dziś jest ostatni dzień kiedy mogę odstąpić od aneksu. W jaki sposób to zrobić? Icok? Jakiś wzór? Co się stanie w momencie odstąpienia od umowy? Chciałbym po prostu jeszcze raz negocjować warunki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 3 godziny temu, bartolomeooo123 napisał: W jaki sposób to zrobić? Icok? Jakiś wzór? O tej porze to chyba najpewniejsze będzie zadzwonienie na Infolinię i słowne wycofanie treści zatwierdzonego aneksu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajbel Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Hej, Wszystkim! Mam 3 pytania odnośnie rezygnacji z usługi internetowej Cyfrowego Polsatu. 1) 15 marca 2021r. kończy się umowa (zawarta na 24 miesiące), natomiast w systemie ICOK widnieje informacja: pozostały okres obowiązywania umowy: 2 miesiące. Dlaczego? Zastanawiam się nad tym, ponieważ składam wypowiedzenie. Chciałam z nimi przedłużyć ofertę, ale zaczęli oszukiwać tak, jak miało to miejsce z reklamą i decyzją UOKiK, więc sobie daruję. 2) Apropo wypowiedzenia: składam je niestety nie w terminie 30 dni przed, tylko 15 dni przed zakończeniem umowy, zatem czy będę musiała mimo wszystko uiścić opłatę za pełny jeden okres rozliczeniowy czy będzie to liczone w zupełnie inny sposób? 3) Oprócz internetu posiadam też dwie pozostałe usługi: tv oraz telefony w Plusie, z których wypowiedzenia nie składam - jedynie rezygnuję z internetu. Czy rezygnacja z usługi internetowej wpłynie na tę dwójkę i rabatowanie? Internet dołączył na końcu, więc na logikę: to internet skorzystał z rabatu, dzięki pozostałej dwójce. Będę wdzięczna za rozwianie wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 @pajbel Ad.1 i 2 Obowiązuję okres wypowiedzenia - 1 pełny okres rozliczeniowy. Jeśli złożyłaś wypowiedzenie przed 15 lutego, umowa zakończy się 15 marca. Jeśli po 15 lutego - umowa skończy się 15 kwietnia i za okres 15 marzec - 15 kwiecień trzeba zapłacić rachunek. Ad.3 Nie wiem którą edycje Smart DOM posiadasz, ale jeśli net był usługą nr 3, nie powinno CI rozwalić zniżek. Dla pewności zalecam kontakt z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajbel Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 39 minut temu, poselsuski napisał: @pajbel Ad.1 i 2 Obowiązuję okres wypowiedzenia - 1 pełny okres rozliczeniowy. Jeśli złożyłaś wypowiedzenie przed 15 lutego, umowa zakończy się 15 marca. Jeśli po 15 lutego - umowa skończy się 15 kwietnia i za okres 15 marzec - 15 kwiecień trzeba zapłacić rachunek. Ad.3 Nie wiem którą edycje Smart DOM posiadasz, ale jeśli net był usługą nr 3, nie powinno CI rozwalić zniżek. Dla pewności zalecam kontakt z CP. Dziękuję za odpowiedź! Jeszcze zapytam dla pewności: rozumiem, że czas na zwrot sprzętu (30 dni) byłby liczony od 15 kwietnia, a użytkowanie internetu byłoby możliwe właśnie do tego dnia? Posiadam Smart Dom 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 @pajbel ICOK zawsze pokazuje o 1 więcej ilość miesięcy do końca umowy. W ostatnim miesiącu będzie to 1 miesiąc choć jest to już faktycznie kilkanaście dni do końca zobowiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajbel Opublikowano 2 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 (edytowane) W dniu 26.02.2021 o 18:42, poselsuski napisał: @pajbel Ad.1 i 2 Obowiązuję okres wypowiedzenia - 1 pełny okres rozliczeniowy. Jeśli złożyłaś wypowiedzenie przed 15 lutego, umowa zakończy się 15 marca. Jeśli po 15 lutego - umowa skończy się 15 kwietnia i za okres 15 marzec - 15 kwiecień trzeba zapłacić rachunek. Ad.3 Nie wiem którą edycje Smart DOM posiadasz, ale jeśli net był usługą nr 3, nie powinno CI rozwalić zniżek. Dla pewności zalecam kontakt z CP. Może komuś się przyda: jeżeli wypowiadana jest umowa na jedną z usług w rabacie Smart Dom i nie była to wiodąca usługa, to nie wpłynie ona na rabatowanie. Informacja od CP. Edytowane 2 Marca 2021 przez pajbel Zdublowanie wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 2 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 @pajbel Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat ICOK pokazuje mi 8 miesięcy umowy. Czyli w rzeczywistości zostało ich 7. Czy wypowiedzenie mogę złożyć za pomocą formularza kontaktowego w ICOK? Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Oczywiście, że możesz. Tylko zaznacz, iż z końcem obowiązywania okresu podstawowego umowy. Różnie już interpretowano słowa i nagle umowa zakończona, kara naliczona, bo "coś nie zrozumiano ". Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Barti Post napisany bardzo niechlujnie, częściowo bełkotliwie. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 13 godzin temu, the cable guy napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat ICOK pokazuje mi 8 miesięcy umowy. Czyli w rzeczywistości zostało ich 7. Czy wypowiedzenie mogę złożyć za pomocą formularza kontaktowego w ICOK? Witaj. Tak, jest taka możliwość. Jeżeli chcesz to zrobić przed zakończeniem umowy, czyli w najbliższym czasie, to zostanie naliczona kara umowna proporcjonalna do daty końca umowy i okresem wypowiedzenia będzie 30 dni liczone od najbliższego okresu rozliczeniowego. Można ewentualnie zawrzeć w mailu, że nie chcesz aby umowa przeszła na czas nieokreślony. Wtedy czas trwania wypowiedzenia to 30 dni od daty złożenia wniosku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 @Specjalista Cyfrowy Polsat Nie chcę rozwiązać umowy. Chcę wynegocjować nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Napisz w ICOK tak jak wspomniałem w poprzednim komentarzu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 W dniu 23.04.2021 o 17:09, the cable guy napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat Nie chcę rozwiązać umowy. Chcę wynegocjować nową. @the cable guyzadzwoń na któryś z numerów: (22) 212 71 28 lub (22) 212 71 24. To jest Dział Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu. Mają lepsze umowy "utrzymaniowe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 @Burito ale najpierw złożyć wypowiedzenie? Jest sens dzwonić bez tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 @the cable guy Tak, złóż wpierw wypowiedzenie. Bez tego "ani rusz", nie ma sensu nigdzie dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 15 minut temu, the cable guy napisał: @Burito ale najpierw złożyć wypowiedzenie? Jest sens dzwonić bez tego? Z reguły złożenie wypowiedzenia umowy znacznie ułatwia negocjacje. Masz wtedy większy wachlarz możliwości wyboru ofert. Bardzo szybko złożysz wypowiedzenie poprzez ICOK, bezpłatnie i od razu zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 U mnie aktualnie ICOK wyświetla 9 miesięcy do końca umowy. Powiedzcie mi, czy jak wyślę już wypowiedzenie to będę mógł przedłużyć umowę wcześniej niż 6 miesięcy przed? Czy poczekać, aż zacznie wyświetlać 8 lub 7 miesięcy do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.