Gość umek Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 ncGo na iOS 13 również nie działa gdyby ktoś pytał także po staremu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniatowski Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 W dniu 8.06.2019 o 20:06, umek napisał: ncGo na iOS 13 również nie działa gdyby ktoś pytał także po staremu:) Nie działa bo to aplikację muszą dostosować do systemu operacyjnego a nie odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 No to już próbują od iOS 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artek86 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Na jakim VPN oglądacie ncplus go? Nordvpn Cyberghost są zablokowane. Macie coś sprawdzonego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 A skąd Ty oglądasz że w ogóle potrzebujesz VPN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Znowu nie działa przez przeglądarkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kummer Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 W końcu naprawili aplikacje NC+ go. Jest update na nowych iphonach i iPadach w końcu działa. I to nawet dobrze. Dosyć szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Potwierdzam @umek możesz testować czy u ciebie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 O ja pie......działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Już ponad miesiąc jak nie działa wybór rozdzielczości w wersji na komputer. Najwyraźniej mają to w du pie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar76 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Hm, nagle mam zablokowany dostęp do części tv na życzenie (AMC, Sundance, Fightklub, Food Network i Nowa Tonacja). Ma ktoś podobnie? Znowu jakieś prace konserwatorskie czy ki diabeł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) Też tak mam. Może tworzą nową płatną kolekcję "maxmix" Dodam jeszcze, że na androida dostałem dziś aktualizację. Edytowane 11 Lipca 2019 przez JoeDirt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar76 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Skorzystałem z chatu, konsultant stwierdził, że to masowy błąd. No nic, pozostaje czekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrec83 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Po aktualizacji Androida 8 do 9 na moim tablecie aplikacja "nc+go tablet" przestała mi działać. Zrobiłem zgłoszenie techniczne do supportu i jeszcze tego samego dnia wyszła aktualizacja (pierwsza od około jednego roku!) i appka zaczęła działać. Edytowane 17 Lipca 2019 przez piotrec83 literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Jak zgłaszałeś? Przez nc+GO/moje konto/temat zgłoszenia/problem techniczny? Zgłaszam w ten sposób brak możliwości wyboru rozdzielczości w wersji na komputer i pupa blada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrec83 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Tak, właśnie w ten sposób zgłaszałem. Miałem też kontakt mailowy z supportem do czasu załatwienia sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Naprawili. Także wczorajszy monit chyba pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek84 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) Witam od pewnego czasu nie wiem czemu nagle przestała mi funkcjonować usługa ncplus go ale multiroom chodzi Dekoder główny to Główny 4K ULTRABOX a dodatkowy (multiroom) WiFi Box+ SAGEMCOM DSIW74. NCplus go chodzi na smartphonie oraz komputerze ale mnie to za bardzo nie interesuje najważniejszy jest dla mnie telewizor. Doradca z infolinii po instrukcjach jakie mi dawał okazał się bezradny bo nic nie pomogło mówił iż to wina sprzętu (absurd dwa na raz w jednej chwili miały się zepsuć) bądź dostawcy. Dostawca internetu to orange mam funbox 2 Neostradę mam 80MB w opcjach routera pokazuje iż widzi dekoder ncplus Pozycja telewizja jest niedostępna bo to nie telewizja przez Orange a satelitarna ncplus tv. Siec nie jest dla niego ograniczona. Z resztą Orange twierdzi iż nie może to być wina internetu. A po środku jestem ja klient. Jak włączam ncplus go na jednym z dwóch dekoderów wybieram dowolną pozycję z ncplus go internet(ncplus go dekoder działa ale wybór pozycji jest tam komiczny) film premiery, 4k , canal+, dzieci itp dowolnie dekoder "myśli" aż wyskakuje coś takiego. Proszę o jak najszybszą pomoc. Edytowane 20 Lipca 2019 przez domek84 Literówki oraz doprecyzowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Może coś z DNS-ami pogrzebali. Korzystasz z ustawień automatycznych czy ręcznych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Czy istnieje już sposób na uruchomienie NCGO+ na samsungach? Tam nie mam androida TV i własnie to troszke boli bo brakuje mi w tym TV NCGO+ i Polsat Go ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Nie masz czego żałować. Menu większości telewizorów na Android TV działa w żółwim tempie. Jeśli chodzi o pytanie, to nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Na przystawkach nie ma problemu z Android TV. Nie ma możliwości odpalenia nc+GO na Samsung Smart TV. Polecam zakup przystawki np. Xiaomi Mi Box S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 @domek84 testowałeś na innym internecie? Fabryczne dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 A na ilu urządzeniach można odbierać NC+GO? Bo niby piszą ze na 2 ale chciałbym by też moi rodzice w domu mogli oglądać. Dlatego boje sie ze mni zablokuja jak beda np w tej samej chwili leciało z 3 urządzen.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Godzinę temu, Azazell napisał: A na ilu urządzeniach można odbierać NC+GO? Bo niby piszą ze na 2........ Na dwóch urządzeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.