ircios Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 (edytowane) Guzik prawda. 4 dni temu logowałem usługe na nowym tel. Nie pamietałem na jaki mail było konto rejstrowane. Chciałem na nowo założyć konto. Wyskoczył komunikat, że usługa jest już zarejstrowana pod inny meil. Tak wiec do kosza twoja porada. @aster A usunąć konto? Edytowane 16 Maja 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 No chyba właśnie usuwanie konta będzie najlepszym rozwiązaniem. W przeciwieństwie do CP to umowę z NC+ prawie nigdy nie przedłużam tylko rozwiązuję starą i zaczynam od nowa. Tak więc byłby to dobry moment na usunięcie GO i zrobienie ponownej rejestracji już na nowej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Muszę pochwalić jakość działania NC+ GO - wczorajsza multiliga non stop w 1080, z jednym dwusekundowym zacięciem. Tak to zero problemów, spadków jakości itd. Nie wiem czy tak mało osób oglądało, czy jednak jakieś inwestycje w serwery, ale miłe zaskoczenie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Pewnie byleś jedynym,który oglądał:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Nie , byl jedynym. Rowniez oglądałem , ale w DE. Potwierdzam , nic nie zacinało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Przecież ja żartuje...ludzie,trochę dystansu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Ja musiałem dwa razy zamykać Chrome'a i włączać jeszcze raz - koło 70 minuty meczów i potem koło 80-którejś bo cięło lub wręcz zatrzymywało się. Ale wcześniej i później już było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Ja oglądalem via apka, mam wrazenie że to stabilniej chodzi niż wersja www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Ja nie oglądam bo nie działa nadal na iPad Pro:)Umowa jednak dobiega końca i już raczej tego nie doświadczę:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Czy wczytuje się wam teraz strona ncplusgo.pl? Bo mi wyskakuje błąd wczytywania strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Faktycznie lipa. Również na urządzeniach mobilnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 U mnie śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) 2 godziny temu, grzechu1991 napisał: Czy wczytuje się wam teraz strona ncplusgo.pl? Bo mi wyskakuje błąd wczytywania strony. 12 minut temu, śmiechu warte napisał: Faktycznie lipa. Również na urządzeniach mobilnych. U mnie działa zarówno na androidzie jak i na laptopie. Edytowane 28 Maja 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Teraz już wszystko jest ok, ale o 13 nie wczytywała się stronka. Pewnie mieli jakieś problemy z serwerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Próbuje włączyć nc go via vpn w stanach i odbieram tylko dźwięk bez obrazu. Czy ktoś może poradzić? Inne aplikacje z live tv z polski działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 iPhone XS?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 (edytowane) Tak - coś można z tym zrobić? Edytowane 2 Czerwca 2019 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Nic. Usługa na nowych iPhoneach i iPadach leży totalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) Macie wybór rozdzielczości w przeglądarce na komputerze, czy niezależnie od tego co się wybierze, pasek wyboru zakolorowany na niebiesko zawsze leży na "automatyczna"? Edytowane 1 Czerwca 2019 przez śmiechu warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 A próbowaliście nc go „wysłać” do Apple TV? U mnie wyskoczył komunikat ze wykryto nagrywanie obrazu i żeby spróbować ponownie jak wyłącze nagrywanie. Czy ktoś tak miał i udało się rozwiązać temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 4 godziny temu, śmiechu warte napisał: Macie wybór rozdzielczości w przeglądarce na komputerze, czy niezależnie od tego co się wybierze, pasek wyboru zakolorowany na niebiesko zawsze leży na "automatyczna"? Również to zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Działa Wam Canal+ VOD na nc+ GO?Kanały działają normalnie, tylko VOD nie można odtworzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 57 minut temu, aro napisał: Działa Wam Canal+ VOD na nc+ GO? Tak, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Dlaczego u mnie nie działa, co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 1.06.2019 o 22:37, śmiechu warte napisał: Macie wybór rozdzielczości w przeglądarce na komputerze, czy niezależnie od tego co się wybierze, pasek wyboru zakolorowany na niebiesko zawsze leży na "automatyczna"? W dniu 2.06.2019 o 02:50, kingofsouth napisał: Również to zauważyłem. Zgłaszałem i mają to w dopie. Ludzie ze słabszymi komputerami dostaną w kość. Podobnie z osobami korzystającymi z limitowanego internetu. Zawsze idzie max na automacie. Edytowane 6 Czerwca 2019 przez glaca 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.