Skocz do zawartości

Usługa nc+ GO na komputerach i urządzeniach mobilnych


Gość kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.07.2019 o 01:43, domek84 napisał:

Witam od pewnego czasu nie wiem czemu nagle przestała mi funkcjonować usługa ncplus go ale multiroom chodzi 

Dekoder główny to Główny 4K ULTRABOX a dodatkowy (multiroom) WiFi Box+ SAGEMCOM DSIW74. NCplus go chodzi na smartphonie oraz komputerze ale mnie to za bardzo nie interesuje najważniejszy jest dla mnie telewizor.

Doradca z infolinii po instrukcjach jakie mi dawał okazał się bezradny bo nic nie pomogło mówił iż to wina sprzętu (absurd dwa na raz w jednej chwili miały się zepsuć) bądź dostawcy. Dostawca internetu to orange mam funbox 2 Neostradę mam 80MB w opcjach routera pokazuje iż widzi dekoder ncplus

sie.png

Pozycja telewizja jest niedostępna bo to nie telewizja przez Orange a satelitarna ncplus tv.

Siec nie jest dla niego ograniczona.  Z resztą Orange twierdzi iż nie może to być wina internetu.  A po środku jestem ja klient. Jak włączam ncplus go na jednym z  dwóch dekoderów wybieram dowolną pozycję z ncplus go internet(ncplus go dekoder działa ale wybór pozycji jest tam komiczny) film premiery, 4k , canal+, dzieci itp  dowolnie  dekoder "myśli"  aż wyskakuje coś takiego.

large?v=1.0&px=999

 

Proszę o jak najszybszą pomoc.

 

Miałem podobny problem po zmianie router'a na Livebox'a 2.0. Jeżeli dobrze pamiętam to przyczyną był protokół IP v6, z którym dekoder sobie nie radził.

Musisz zalogować się do panelu administracyjnego router'a i przestawić go na IP v4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poszukuję pomocy.

Na urządzeniach mobilnych wszystko śmiga elegancko. Kupiłem nowy telewizor Samsung 50NU7462. Włączyłem w tv przez przeglądarkę nc+ go i wszystko fajnie ale dźwięku nie ma. Nigdzie nie jest sprzęt wyciszony. Czy to jakaś ,,autoblokada", aby nie oglądać poprzez przeglądarki na telewizorach(wszak nie jest to urządzenie mobilne) czy u Was normalnie odbiera dźwięk?
Szczerze to miałem nadzieję zainstalować na tv apkę nc+gp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
37 minut temu, Ramzesthemaster napisał:


....nadal nie wiem dlaczego nie mam dźwięku.

Nie ma być dźwięku oraz obrazu. Jeśli coś z tego jest, to tylko i wyłącznie jest to anomalia.  Nie drąż , bo to nie ma sensu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
1 minutę temu, Ramzesthemaster napisał:

.... w przeglądarce internetowej na telewizorze nc+ go nie powinno w ogóle działać? 

No nareszcie zrozumiałeś :jupi: 

To nie jest aplikacja na Smart TV. Zapamiętaj to sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, kingofsouth napisał:

No nareszcie zrozumiałeś :jupi: 

To nie jest aplikacja na Smart TV. Zapamiętaj to sobie.

Z dumy nie pęknij.

Aplikacji to używam w smartfonie.
Na laptopie odtwarzam NC+ go z przeglądarki. Nie wiedziałem jedynie dlaczego tego samego nie można zrobić na tv, wszak przeglądarka to przeglądarka.

No i u mnie to działa. Tylko dźwięku nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
4 minuty temu, Ramzesthemaster napisał:



No i u mnie to działa. Tylko dźwięku nie ma.

Działa,  bo to zwykły błąd w oprogramowaniu aplikacji. Dźwięk nie ma prawa działać.

Przeglądarka laptopa to nie to samo co przeglądarka Smart TV.

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Ramzesthemaster napisał:

Czyli co, w przeglądarce internetowej na telewizorze nc+ go nie powinno w ogóle działać? 

Jeśli odpalisz stronę internetową ncplusgo na przeglądarce TV to nie powinien Ci uruchomić się player (nc+ blokuje), tak samo jak zrobisz screen share z tabletu lub smartfona to aplikacja też zablokuje wyświetlanie. Jeśli podłączysz laptop przez HDMI to powinno działać, ale jak zrobisz screen share (Windows 10) po WIFI to też powinno blokować.  

Najnormalniej w świecie nc+ blokuje streamowanie.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, nieczęstygość napisał:

Jeśli odpalisz stronę internetową ncplusgo na przeglądarce TV to nie powinien Ci uruchomić się player (nc+ blokuje), tak samo jak zrobisz screen share z tabletu lub smartfona to aplikacja też zablokuje wyświetlanie. Jeśli podłączysz laptop przez HDMI to powinno działać, ale jak zrobisz screen share (Windows 10) po WIFI to też powinno blokować.  

Najnormalniej w świecie nc+ blokuje streamowanie.

Dzięki panowie za wyjaśnienia. Tak myślałem, że jakieś blokady mają.
Niemniej, dość dziwne, że w ogóle się włącza. Wracam na początku września do chaty to jeszcze raz włączę i zobaczymy co dalej.
Na tv przez laptop->HDMI-tv na pewno działa, bo jeśli są dwa ciekawe mecze to przynoszę do pokoju drugi tv i podłączam pod niego lapka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
5 godzin temu, Tomo21 napisał:

Jeśli chodzi o mecze to Canal+ Spot Online działa przez miracasta.

Racja, tyle że jakość takiego meczu przesłanego na TV 55-65 cali pozostawia wiele do życzenia.  :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...