Skocz do zawartości

Usługa nc+ GO na komputerach i urządzeniach mobilnych


Gość kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

Takie małe info ;)

Kanały PSP na dekoderze przestały  świecić(koniec otwartego okna)  , ale w NC+GO sytuacja bez zmian. Nadal świecą.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
2 minuty temu, g0nz0s napisał:

przekazalem do odpowiedniego dzialu.

Szkoda , że 6 miesięcy temu tego nie przekazałaś. Tylko teraz. Ja bym Cię ukarał za donoszenie po takim czasie. 

Mam nadzieję że twój przełożony to czyta i wyciągnie konsekwencje względem twojej osoby.  Do zwolnienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, kingofsouth napisał:

Szkoda , że 6 miesięcy temu tego nie przekazałaś. Tylko teraz. Ja bym Cię ukarał za donoszenie po takim czasie. 

Mam nadzieję że twój przełożony to czyta i wyciągnie konsekwencje względem twojej osoby.  Do zwolnienia :)

 

Sam dałeś temat  a teraz się dziwisz z takiego obrotu sprawy i reakcji gościa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, g0nz0s napisał:

Dziekuje za informacje, przekazalem do odpowiedniego dzialu.

ha ha ha, brawo Gonzo?

Jak ktoś chce grać na siłę dobrego wujka i na publicznym forum cyklicznie informuje, że coś świeci, co nie powinno świecić, to takie są skutki. Potem stęki i jęki, że nc+GO tnie na lidze mistrzów, bo serwery przeciążone.

"Pozdrowienia" dla inteligentnych inaczej... 

Edytowane przez śmiechu warte
  • Popieram 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2019 o 16:03, matfit napisał:

Wciąż wam działają kanały Polsat Sport Premium w usłudze NC+ GO, nawet jeśli nie kupiliście tego pakietu?  Bo u mnie tak. Myślicie, że wyłączą na dzisiejsze mecze?

O nie, jak mogłeś wspomniec o tym w lutym na publicznym forum, ktoś z nc+ to przeczyta i już się biorą za kodowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wuzel zgłoszenie zostanie zweryfikowane, przesłałem informację do odpowiedniego działu a Państwu bardzo dziękuję za wnikliwą analizę i przekazanie bardzo ważnej informacji.

 

@kingofsouth odnosząc się do twojej wypowiedzi, nie było mnie tu 6 miesięcy temu. Staram się weryfikować na bieżąco błędy działające na szkodę świadczonych usług, nie cofam się wstecz, gdyż nie jest to przyszłościowe.

Edytowane przez g0nz0s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wuzel Nie jestem osobą odpowiedzialną za podejmowanie decyzji. Zgłoszenie o odkodowanej pozycji płatnej zostało przekazane do działu technicznego CANAL+, gdy Oni potwierdzą problem, firma dołoży wszelkich starań by go naprawić.

 

Chociażby po puszczaniu "oczka" przez @kingofsouth było odrazu wiadomo że trzeba się za to "wziąść" ;)

 

Tak jak napisałem, jeżeli za pare dni kanały będą nadal działać, możecie wówczas sami zgłaszać indywidualny błąd. 

Edytowane przez g0nz0s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, g0nz0s napisał:

@wuzel Nie jestem osobą odpowiedzialną za podejmowanie decyzji. Zgłoszenie o odkodowanej pozycji płatnej zostało przekazane do działu technicznego CANAL+, gdy Oni potwierdzą problem, firma dołoży wszelkich starań by go naprawić.

Skoro kontaktujesz się z działem technicznym ,to podejrzewam masz również kontakt z DUK. Tu nie chodzi o to abyś  podejmował jakiekolwiek decyzję ale abyś informował firmę o problemach zgłaszanych przez użytkowników ,z dekoderami ,z multiromem. W miarę możliwości rozwiązywał ich problemy z telewizją. Jeżeli ktoś płaci ,to ma prawo do poprawnie działającej usługi. Również informował abonentów co można otrzymać przy przedłużeniu umowy.

Są  na forum osoby z kontem oficjalnym i się z tym nie kryją. Można im zgłaszać problemy ,uwagi, czyli rozmawiać  i kontakt jest z nimi świetny.

Z jakiegoś powodu chyba się na tym forum zalogowałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...