Skocz do zawartości

Usługa nc+ GO na komputerach i urządzeniach mobilnych


Gość kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy wejść w Appstore i przeczytać co piszą ludzie...to forum także..gdy w końcu udało się na iPad Pro z 2018 aplikacja skończyła działanie na iPad Pro z 2016..

Kolega z pewnością ma Androida skoro ma dwie osobne aplikacje..

Edytowane przez umek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zxxz czy nc+go działa Ci przez przeglądarkę w kompie na przykład. Próbowałeś np na telefonie przez inne łącze internetowe?

 

@umek w mojej długoletniej pracy z klientami nie tylko nc+/canal+ nauczyłem się jednego. Nikt Cię nie będzie chwalił ale z żalami to pierwsi w kolejce.

Średnia jest różna od 1 * do 5* ale poczytałeś chociaż trochę co tam piszą?

 

1* zmieniłem nr abonenta i aplikacja nie działa

No trudno żeby na tym samym działało skoro ma inna umowę.

 

1* brak POLSAT , TVP 1 i 2

No ludzie a kiedy były? Brak podstawowej wiedzy co jest w aplikacji.

 

1* Aplikacja działa tragicznie, obraz się tnie, zacina, a głos leci dalej. Odinstalowałem i na nowo zainstalowałem i nadal to samo.

Telefon sobie nie radzi ale najlepiej zwalić to na apke.

 

1* Brak wsparcia dla android tv w 2019 to jakiś dramat

Serio?

 

Znalazłem z przeglądanych 50 dwa wpisy o prawdziwym problemie. Nie twierdzę, że ta jest wspaniała i bez błędów ale bez przesady daje rady i bardziej chodzi o tą losowość. Poza wspomnianymi problemami z LM ja nie mam większych problemów a działa u mnie godzinowo dużo więcej niż 100 h w miesiącu.

Edytowane przez roberttosat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, roberttosat napisał:

@zxxz czy nc+go działa Ci przez przeglądarkę w kompie na przykład. Próbowałeś np na telefonie przez inne łącze internetowe?

 

@umek w mojej długoletniej pracy z klientami nie tylko nc+/canal+ nauczyłem się jednego. Nikt Cię nie będzie chwalił ale z żalami to pierwsi w kolejce.

Średnia jest różna od 1 * do 5* ale poczytałeś chociaż trochę co tam piszą?

 

1* zmieniłem nr abonenta i aplikacja nie działa

No trudno żeby na tym samym działało skoro ma inna umowę.

 

1* brak POLSAT , TVP 1 i 2

No ludzie a kiedy były? Brak podstawowej wiedzy co jest w aplikacji.

 

1* Aplikacja działa tragicznie, obraz się tnie, zacina, a głos leci dalej. Odinstalowałem i na nowo zainstalowałem i nadal to samo.

Telefon sobie nie radzi ale najlepiej zwalić to na apke.

 

1* Brak wsparcia dla android tv w 2019 to jakiś dramat

Serio?

 

Znalazłem z przeglądanych 50 dwa wpisy o prawdziwym problemie. Nie twierdzę, że ta jest wspaniała i bez błędów ale bez przesady daje rady i bardziej chodzi o tą losowość. Poza wspomnianymi problemami z LM ja nie mam większych problemów a działa u mnie godzinowo dużo więcej niż 100 h w miesiącu.

Nie da się tego bełkotu skomentować....setki ludzi pisze że nie działa a Ty swoje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zxxz napisał:

Mam telefon Samsung S10 plus a tablet Samsung Galaxy tab S5e

Jeszcze 2 dni temu wszystko działało 

@zxxz spytaj jego jak rozwiązać Twój problem.

W dniu 23.09.2019 o 20:49, g0nz0s napisał:

Tak jak wspomniałem dołożę wszelkich starań aby podobny problem się nie powtórzył.

Akurat to było kilka  dni temu.

Edytowane przez wuzel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@umek

Jaki bełkot. Podałem Ci wyraźnie że na 50 wpisów 2 tyczyły się konkretnie nie działającej usługi o czym cały czas piszemy a Ty mi każesz patrzeć na oceny użytkowników. Więc popatrzyłem i większość ocen negatywnych to życzenia tych użytkowników, najnowsze zacytowałem bo do reszty mi się nie chciało zaglądać i jasno w nich masz, że w tych ocenach nie chodzi o ocenę działania aplikacji a życzenia użytkowników. A to brak Polsatu, tvp , a to brak wsparcia na adroid tv, gościowi nie działa bo ma nową umowę a na telefonie zarejestrowaną starą usługę.

 

W skali wszystkich ocen masz racje setki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, GrubyBubu napisał:

Działa na Samsungach i na Ipadzie, więc nie wiem o co ta walka nadwornego fanboja :)

Po raz kolejny zrozumiałeś...

 

@roberttosat byłeś w ogóle w sklepie Google?;)


Zresztą jakie to ma znaczenie na którym OS pracujesz...powinno działać wszędzie..a nie działa.Taka sytuacja absolutnie nie powinna mieć miejsca..więc tak..aplikacja działa losowo odkąd na jednym urządzeniu potrafi działać i nie

Netflix zaś ma zdecydowanie mniej problemów...zdecydowanie więcej urządzeń wspiera..tak samo jak choćby player.pl z którym nigdy problemów nie miałem

Edytowane przez umek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...