Jump to content

piotrec83

Users
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About piotrec83

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

78 profile views
  1. Tak, właśnie w ten sposób zgłaszałem. Miałem też kontakt mailowy z supportem do czasu załatwienia sprawy.
  2. Po aktualizacji Androida 8 do 9 na moim tablecie aplikacja "nc+go tablet" przestała mi działać. Zrobiłem zgłoszenie techniczne do supportu i jeszcze tego samego dnia wyszła aktualizacja (pierwsza od około jednego roku!) i appka zaczęła działać.
  3. U mnie jest ten sam problem: na wszystkich dekoderach. Dodatkowo nc+go nie działa mi też na telefonie i komputerze.
  4. Ja już skorzystałem z promocji dzwoniąc na infolinię.
  5. W APS przywrócili mi ustawienia fabryczne i od tej pory jest OK.
  6. Ja miałem ten problem. Też kabel od Microsoftu - okazało się, że przy wejściu do tv kabel musiał być nadłamany, bo jak się poruszyło, to właśnie zanikał sygnał. Po wymianie kabla na nowy jest ok.
  7. Czasami warto przywrócić pilota do ustawień fabrycznych. W instrukcji dekodera jest napisane, jak to zrobić. Oczywiście potem można na nowo zaprogramować, jeśli jest potrzeba.
×
×
  • Create New...