Jump to content

piotrec83

Users
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About piotrec83

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  1. Tak, właśnie w ten sposób zgłaszałem. Miałem też kontakt mailowy z supportem do czasu załatwienia sprawy.
  2. Po aktualizacji Androida 8 do 9 na moim tablecie aplikacja "nc+go tablet" przestała mi działać. Zrobiłem zgłoszenie techniczne do supportu i jeszcze tego samego dnia wyszła aktualizacja (pierwsza od około jednego roku!) i appka zaczęła działać.
  3. U mnie jest ten sam problem: na wszystkich dekoderach. Dodatkowo nc+go nie działa mi też na telefonie i komputerze.
  4. Ja już skorzystałem z promocji dzwoniąc na infolinię.
  5. W APS przywrócili mi ustawienia fabryczne i od tej pory jest OK.
  6. Ja miałem ten problem. Też kabel od Microsoftu - okazało się, że przy wejściu do tv kabel musiał być nadłamany, bo jak się poruszyło, to właśnie zanikał sygnał. Po wymianie kabla na nowy jest ok.
×
×
  • Create New...