kfm877 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Jak masz dzierżawę to nie wiem, zazwyczaj sprzęt jest na własność albo raty. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś miał np pożyczony telefon komórkowy i musiał go oddać po 24 miesiącach. Może niech się wypowie kolega @swojadroga Edytowane 10 Lutego 2016 przez kfm877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Telefon nie, ale dekoder już tak, więc i modem może być tylko wypożyczony. Ja dostałem sprzęt na udostępnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Witam. Sprzęt jest udostępniany co oznacza, że przy przedłużeniu umowy możesz go pozostawić i płacić lub nie dzierżawę. Zależy jak masz w umowie. Przy wymianie teraz już chyba zawsze trzeba płacić dzierżawę. Mi Pani w punkcie zaproponowała umowę na 26 msc. i od 10 do 5 zł za dzierżawę dekodera w zależności od pakietu danych. Pozdrawiam. SK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blom Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Wiecie, właśnie oto mi chodzi.. kara za "zepsuło się" jest 350-700zł zależy co padnie, dekoder/modem... Wczytałem się w umowę, dekoder i modem jest na udostępnienie. Muszę je oddać po umowie. Plan jest następującym choć widzę nierealny: - oddaję modem, przedłużam umowę + dostaję modem USB = znów 24mc umowy i gwarancji na nowy sprzęt. Aktualnie spłacam 240zł za sam fakt posiadania modemu, za tę kwotę mogę sobie kupić na własność sprzęt. Najlepiej myślę odejść z @ i tel. z Plusa, posiadając TV za 59,99zł mogę wrócić na -50% tylko Sim Power LTE i mieć 50GB za 25zł... Bo co mi mają proponować na przedłużenie? Z TV tylko Ipla i HBO zostaje do dodania, @ wpakuję się w 50GB za 36zł (modem), jak "z ulicy" dają za 25zł, telefon eh.. zasięg z zastrzeżeniami... Różnica w rachunku to 7... Bardziej widzę się w abonamentach 6-12mc jeśli chodzi o @ i tel., bez kagańca 2 letnich umów... Edytowane 10 Lutego 2016 przez blom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Witam. No niestety w CP net jest z wypożyczeniem sprzętu. Jak się wydaje jedyna zaleta to to, że w razie awarii sprzęt wymieniany jest od reki. Przynajmniej tak piszą na tym forum. Net w Plusie jest z routerem na własność. Ja obecnie mam 2x17 GB w promocji SD, router bez opłat. Na przedłużenie w CP zaproponowano mi umowę na 24 msc., 60 GB, nocny za darmo i pozostawiam stary router nie płacąc czynszu za udostępnienie. Cena po rabacie 50% 30 zł. Z nowym dekoderem to tak jak pisałem wyżej. Czeba płacić czynsz. To oczywiście dotyczy SD i net jako 2 usługa. Oczywiście myślałem, żeby zrezygnować i wypowiedzieć umowę. W Plusie (bo o nim myślałem) jest 40 +10 GB ze sprzętem za 3 zł. 3 msc. abo za darmo ale opłata aktywacyjna 60 zł czyli ok. 30 do przodu. No i pakiet nocny 2.90 zł. Abonament, jako 2 usługa w SD 50% czyli 30 zł. Tak przynajmniej zrozumiałem przeglądając stronę internetową Plusa. Nie wiem czy są umowy 6 - 12 miesięczne? Umowa kończy mi się w maju, jest więc jeszcze kilka dni na decyzję. No i jeszcze jedna sprawa. Obecna promocja SD kończy się 20.02. Czy kolejna będzie inna, może lepsza nie wiem. Może ktoś coś wie w temacie. Pozdrawiam. SK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Net z CP można wziąć ze sprzętem na własność. Ale wtedy nie ma żadnych darmowych miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Witam. Ale chyba tylko w salonie bo na stronie nie ma takiej opcji. Lub może ja jej nie potrafię odszukać. Dla mnie najlepsze rozwiązanie to jednorazowa opłata za wypożyczenie na okres trwania umowy. Potem nie bardzo wiadomo co z takim starym sprzętem zrobić. Mam już 2 dekodery CP i jakieś routery z Orange do Neo. Graciarnia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 a co najwazniejsze jak kupujesz na wlasnosc sprzed to masz go objetego gwarancja na jakis dany okres czasu. A jak na udostepnienie to objety gwarancja caly czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Witam, wie ktoś czy Polsat planuje wprowadzić przy przedłużaniu umów "dawanie" sprzętu na własność, lub zniesienie czynszu dla osób biorących najwyższy pakiet? Aktualnie w ofercie przedłużeniowej nie chcą mi sprzedać routera B513, a jedynie dać na wynajem za 10 zł miesięcznie. Może ktoś "obeznany" wie czy Polsat planuje w najbliższym czasie odświeżyć ofertę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 18 stycznia br. było "oświezenie" ofert. Już od wielu miesięcy przy przedłużeniu umów nowy sprzęt jest tylko na udostępnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0425 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Witam Mam takie pytanie czy po wysłaniu wypowiedzenia na internet Cyfrowego Polsatu (obecny pakiet power lte 25GB ruter plus modem umowa do maja 2016) Czy da się wynegocjować przy obecnym sprzęcie pakiet power lte 40 GB nielimitowane lte i darmowe noce za 19,90 lub 29,90) Bardzo proszę o rady przykłady co państwo wynegocjowali. Z góry dziękuję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Jakie usługi i/lub porty blokuje CP w ramach swojej tzw. polityki bezpieczeństwa sieci? DDNS nie działa, A VoIP? Twierdzą, że dla bezpieczeństwa użytkowników blokują ruch przychodzący. Edytowane 13 Lutego 2016 przez ianus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Jaką ofertę na internet mógłbym dostać w cenie do 20 zł i w jakiej cenie byłby sprzęt do tego ?Chodzi mi o ofertę dla nowych abonentów i dla porównania w pakiecie z drugą usługą bo pierwszą jest telewizja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 A mnie interesuje jak powyżej, ale: * umowa przedłużana, * opcja tylko sim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 @aro Jeśli dobrze rozumiem, masz już tv i chciałbyś dobrać jako drugą usługę internet LTE z rabatem 50%. Odpuść sobie Cyfrowy Polsat ze względu na dzierżawę sprzętu. Weź sobie neta w Plusie, pakiet 50 gb wyjdzie niecałe 30 zł/msc, do tego na własność jakiś sprzęt za 3 zł [jaki sprzęt to już zależy jak zamierzasz z tego neta korzystać]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Witam, parę dni temu przedłużyłem umowę na internet z wymianą sprzętu. Mam obecnie modem Huawei E 3372 i ruter D-Link DWR 116 problem polega na tym że nie mogę się połączyć ze stroną konfiguracyjną modemu,przez przeglądarkę internetową pod adresem: 192.168.8.1 kiedy jest podłączony do rutera . Jak podłączę bezpośrednio do komputera łączy się bez problemu. Co można zrobić żeby łączyło się kiedy modem jest podpięty do rutera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Nie połączy się. Wszystkie rzeczy konfigurujesz w panelu ruteru 192.168.2.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Dzięki. Jaki jest koszt tego nocnego pakietu 200gb? on jest w abonamencie 90GB Niestety pan w APS nie włączył mi w pakiecie 90gb bezpłatnego pakietu nocnego 200gb, choć mówił mi, że będę go miał. Będę składał przez ICOK reklamację z prośbą o bezpłatne włączenie pakietu nocnego i może coś więcej ugram, ale na to nie liczę. PS. Gdybym sam włączył sobie teraz przez ICOK pakiet nocny 200gb, to Cyfrowy Polsat liczył by go po 2,90zł miesięcznie. Nie nie naliczył by ci 2,90 ponieważ w SmartDom, pakiet jest rabatowany 100% PS, Dla wszystkich Aktywacja Internentu to max 7 dni , ale można go aktywować samemu dzwoniąc na specjalny numer Niestety ICOK nalicza mi opłatę 2,90 zł za pakiet nocny 200gb. Co mam zrobić aby pakiet nocny był rabatowany 100%, tak jak napisał @konsul i nie naliczał mi tej opłaty 2,90? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Reklamację napisałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujoo933 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Witajcie, może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Posiadam internet w cp w ofercie smartdom, pakiet 35GB LTE od kwietnia 2015r.Na początku internet śmigał aż miło do końca 2015r prędkości oscylowały w okolicach 30-60Mb/s pobierania oraz 10-20Mb/s wysyłania, ping 20-40, wieczorami bywały prędkości nawet do 50% wyższe. Aż tu nagle przychodzi nowy 2016r, internet z dnia na dzień tragicznie zwolnił, prędkości w okolicach 3-7 MB/s pobierania oraz 1-15 MB/s wysyłania, 20-400ping. Dzwoniłem wielokrotnie do cp i niby wszystko z ich strony jest ok, router został skonfigurowany na chyba 4 sposoby każdy sposób inny zależny chyba od widzimisię konsultanta... Dział techniczny wysłał ekipę do sprawdzenia BTS'a który jest około 300 m od mojego miejsca zamieszkania, widzę go z okna, akurat cały dzień byłem w domu i nikogo nie widziałem w okolicy BTS'a aż tu nagle telefon że nadajnik został sprawdzony i wszystko jest z nim ok. Nikt nie potrafi mi powiedzieć z jakiego powodu została mi tak ograniczona prędkość internetu. Często się rozłączą co podczas gier PVP jest bardzo irytujące. Co zrobić żeby to naprawić ? Może ktoś mi pomoże, nakieruje jak z nimi rozmawiać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lambospeedd Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Cały dzień masz takie słabe prędkości, czy tylko wieczorami? Jeśli wieczorami to zwykłe obciążenie sieci i nic na to nie możesz poradzić, chyba że złapiesz sygnał z innego, mniej obciążonego BTSa (tutaj potrzebna zewnętrzna antena). Apropo, takie mam prędkości wieczorami (LTE oczywiście): W ciągu dnia jest tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 masz coś nie tak. Bo w nocy transfer powinien być jeszcze lepszy. Dlatego też jest pakiet nocny do wykupienia 200gb do wykorzystania w nocy bo mniej obładowane są nadajniki. Chyba że u Ciebie działa jakiś gang sciągaczy plików wieczorami bo pakiet nocny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lambospeedd Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 W nocy transfery mam dobre nie powiem Ale w godzinach 18-22 czyli internetowych godzinach szczytu jest tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujoo933 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 U mnie cały czas są takie prędkości. Masakra jakaś w tym roku z tym internetem... Jak by założyli mi jakiś kaganiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Niestety ICOK nalicza mi opłatę 2,90 zł za pakiet nocny 200gb. Co mam zrobić aby pakiet nocny był rabatowany 100%, tak jak napisał @konsul i nie naliczał mi tej opłaty 2,90? Reklamację napisałeś? Tak. Reklamację napisałem, ale CP twierdzi że opłata za pakiet nocny wynosi 2,90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.