zed37 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Hej Mi właśnie przesłali propozycje przedłużenia z tego, co pamietam to 90 GB za 89 zł, czy coś koło tego - obecnie mam 25 GB za 59,90 + 10 zł za nielimitowany internet ... Umowa kończy mi się z końcem roku - co można ugrać za 49,90, bo tyle muszę mieć min. aby podtrzymać drugą usługę w Smart Dom ? Może ktoś odpowiedzieć ? Dodatkowo, czy przy przedłużaniu umowy jest szansa na wymianę routera z ODU-100 na ODU-200 ?? Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ifnity Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam! Kilka dni temu (3,4) podpisałem umowę z Cyfrowym Polsatem a dokładnie Internet LTE 3G Plus... Płacę 30 zł itp., ale Internet jest taki wolny... że nie da się żyć, no i mam pytanie odnośnie umowy. Czy w ciągu 7 dni, czy coś, będę mógł zerwać umowę nie płacąc dużej sumy kary? Czy np. zapłacę za aktywację, która wynosci 100 zł około i to by było na tyle kosztów i umowa zerwana? Proszę, wyjasnijcie mi po kolei... Bo Internet chcę wziąć z Orange, czy coś... Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Barti Połączono wątki. W niniejszym dziale forum jest już wątek dotyczący usługi dostępu do Internetu w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Jaką umowę zawarłeś? Na próbę, czy nie? Umowa przez telefon, internet, czy w punkcie? A tak w ogóle umowa z Cyfrowym Polsatem, czy Plusem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Mam pytanie dotyczące pakietu nocnego. Jak z niego skorzystać? Pamiętam, że na forum był już ten temat poruszany ale nie potrafię go odszukać. Trzeba było coś przestawić w modemie? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 W ustawieniach sieci zmien z Auto na HSPA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Dzięki za info. W ustawieniach jest LTE, 2G i 3G. Rozumiem , że wybieram 3G? Albo szukam nie tam gdzie trzeba. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Tak, HSPA to 3G. Jakbyś miał HSPA+, HSPA+DC to też 3G tylko nieco bardziej rozbudowane, ale bez wchodzenia w szczegóły - wszystko co wymieniłem to 3G. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Wszystko OK, ale już od wielu miesięcy (na pewno od ponad roku) Pakiet Nocny jest już rozliczany również w LTE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 No to u mnie jest coś nie tak, bo pakiet nocny rozliczany jest z 3G (sprawdziłem w ICOK). Może nie potrafię coś ustawić albo konieczna będzie interwencja w CP. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Bardzo stara umowa? Wcześniej pakiet nocny rozliczany był tylko w 3G. Edytowane 16 Września 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Umowa podpisana jako 2 produkt w SD I i w tym roku przedłużana czyli już ok. 2,5 letnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Aktualnie pakiet nocny jest również w LTE. Więc nie rozumiem dlaczego masz mieć tylko w 3G według ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Prosta sprawa. Jak pobieram dane w godzinach pakietu nocnego w trybie LTE - pakiet danych nie zmniejsza się. W trybie 3G - pakiet się zmniejsza. To widać w ICOK w zakładce internet/pakiet danych (czy coś w tym stylu). Z poważaniem SK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 To rozumiem. Nie rozumiem, dlaczego masz pakiet nocny tylko w 3G, skoro masz umowę zawartą niedawno (przedłużoną). Zerknij w umowę i regulaminy, co mówią odnośnie pakietu nocnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Racja. Jak będę miał chwilkę czasu muszę przeglądnąć umowę/regulamin. Z poważaniem. SK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Podsumowując: obecnie przedłużając umowę na internet warto ją wpierw wypowiedzieć czy nie ma to różnicy? Jak załatwiliście tak różne umowy? -110 GB za 40 zł (po 50% rabacie SmartDOM) + 10 zł/m-c za sprzęt. - W kwietniu 110 Gb dostałem za 31 zł + 5 zł za najem routera ( rabat 48,90 SD pierwszej edycji). Na stronie CP widzę jedynie opcję 90 GB plus 10 GB dodatkowo za zamówienie online, czyli 100 GB za 45 zl plus dodatkowo 15 zł miesięcznie za sprzęt, a Internet bez opłat przez 3 miesiące, ogólnie słabo... nic nie urywa Warto wymienić ODU-IDU 100 na wersję 200? Coś pomaga? Jestem w zasięgu sieci LTE, obecnie mam umowę 30 GB LTE za 49,95 zł (rabat z 99,90 zł) do końca umowy pozostały 3 miesiące i od kilku tygodni średnio co 6 dni nawala internet, zwalnia do 1,5 Mb/s, na godzinę nawet do 0,41 Mb/s... Jak tylko puszczam maila w tej sprawie do CP to następnego dnia net przyspiesza do 15 Mb/s, jak nigdy wcześniej tak nie miewałam. Ogólnie cały okres umowy to średnia prędkośc wyynosi 6 Mb/s. Czasem 8, ale naprawdę rzadko i późniejszym wieczorem. Ale niestety nie mam wyjścia (brak światłowodu, a siecią telefoniczną maksymalnie 6 Mb/s i tak pójdzie, choć nawet do tylu nie dobijało swego czasu w netii, a wychodzi drożej). Zależało by mi więc na największym pakiecie i najkrótszym czasie umowy. Czy istnieje opcja formy 12/5 jak w przypadku telewizji CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 AFAIK, w przypadku internetu nie ma miesięcy darmowych. Można za to wyrwać umowę na 12 miesięcy lub nawet na czas nieoznaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikan Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Przedłużyłem umowę na TV, mam teraz Familijny Max HD za 49 zł, umowa 15/5. Chcę wziąć do tego internet z CP domowy LTE ze sprzętem ODU / IDU 200. Jakie najkorzystniejsze warunki można w takiej sytuacji wytargować? Chodzi i opłaty i długość umowy. Edytowane 26 Września 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 AFAIK, w przypadku internetu nie ma miesięcy darmowych. Można za to wyrwać umowę na 12 miesięcy lub nawet na czas nieoznaczony. Bardzo dziękuje za odpowiedź Orientujesz się czy potrzebne jest do tego wypowiedzenie, tudzież jakie warunki trzeba spełnić w przypadku 12 miesięcy jak i czasu nieokreślonego? Na stronie CP oczywiście jest tylko info "Okres podstawowy trwania umowy: 24 miesiące". Jeszcze jedno pytanie, obecnie CP wymusza opłatę 15 zł miesięcznie za sprzęt. W przypadku przedłużenia umowy da się ugadać konsultanta na pozostawienie obecnego, starszego sprzętu, a tym samym nie dopłacanie za niego miesięcznie? Czyli internet 100GB faktycznie kosztowałby 45 zł, a nie 60 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jak ja przedłużałem umowę w okolicach kwietnia (po wypowiedzeniu), powiedziałem konsultantowi, że chcę krótką umowę. Konsul sam zaproponował na czas nieoznaczony. Opłat za sprzęt nie mam, bo został stary modem i ruter. W tej opcji był net 110 GB za 100 PLN, po rabacie wychodzi 50. Poszukaj moich wpisów na tym forum, tam nawet podałem nazwę promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Dodam tylko, że też w kwietniu przedluzylem na takich warunkach. Dodatkowo zalapalem się na promocję dla stałych abonentów 20% od sumy abonamentu. Ogółem za taki sam pakiet płacę 31 zł plus 5 zł za najem routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Ja płacę 20 PLN po zniżce za 60GB (59,90 normalna cena), więc tez jakiś extra bonus tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Właśnie trwa Happy Hours: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/oferta-internet.cp?packageName=pakiet-50&cpClient=true&offerType=MM Edytowane 6 Października 2016 przez patryk7588 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikan Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Mam teraz Familijny MAX HD 15/7, chciałem wziąć w SmartDom Internet domowy LTE. Na jaki okres mogę negocjować umowę i opłaty (za sprzęt) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.