Jump to content

blom

Users
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About blom

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

188 profile views
  1. To już fax'em nie można? Jakoś rok temu nadpłatę, przeksięgowali mi z jednego konta na drugie, nie robili problemów... Teraz im wypowiedzenie wysłałem fax'em - mają jakiś paragraf aby wymusić pocztę? Poprzez ICOK nie chcieli PDF, dostali fax.
  2. Jeszcze raz potwierdźcie co jest prawdą tak/nie: Multiroom może być tylko: 1. Główny EVOBOX PVR + coś z serii HD jako dodatkowe 2. Główny EVOBOX HD + EVOBOX Lite jako dodatkowe 3. Główny EVOBOX Lite + EVOBOX Lite jako dodatkowe 4. Evobox HD i Lite, aktywacja i korzystanie z multiroom poprzez sieć Wi-Fi lub kablowo switch, a jak są dwa to bezpośrednio kablem. 5. Mam E HD i E Lite albo dwa E Lite i NIE MAM ich spiętych kablem/Internetem/Wi-Fi - czyli przekładam karty? czy na najnowszych modelach jest możliwość przekładania karty?
  3. witam, mam pytania: 1. Czy obecnie w sprzedaży macie tylko evoboxy z wifi i czy do multiroom są one też standardowo wydawane? 2. Posiadam 3x hd 5000, jest możliwość ustawienia dłuższego czasu przekładania kart niż 7-8 dni? 3. czy prawdą jest i na 5-6 mc do końca umowy, mogę podpisać aneks ale bez zmiany na niższy/tańszy pakiet, dopiero od 4 i mniej mc jest to możliwe? bo tak głośno myślę, czy lepiej przedłużyć umowę z dziadkami hd5000, czy wziąć komplet 3x evobox lite...
×
×
  • Create New...