jch-root Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Mam usługę internet LTE (30GB+30GB - 2xwiecej LTE) za 39,90 oraz telewizję za 109,90. Do tej pory w ICOK paski postępu wykorzystania limitów były widoczne osobno dla podstawowego pakietu 30GB oraz promocyjnego 30GB. W chwili obecnej widoczny jest tylko pasek postepu dotyczący podstawowego pakietu 30GB. Pozostałe paski bez zmian (abonament, video 3GB, pakiet nocny). Czy coś się zmieniło, czy to błąd systemu? edit: pakiet 2x więcej LTE deaktywował sie przy powrocie do podstawowego pakietu, dwa miesiące wcześniej zwiększyłem limit do 2x35GB, przed rozpoczęciem bieżącego cyklu rozliczeniowego, wróciłem do minimalnego pakietu 2x30GB. System nie włączył ponownie "dublera pakietu", w ICOK nie ma takiej możliwości. Wniosek - zwiększać limit danych można bezpiecznie, powrót do podstawowego pakietu lepiej zrobić poprzez kontakt z BOK. Reklamacja złożona, teraz trzeba poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 U mnie paski postępu są osobno , mam ten sam pakiet 30CB+30GB+3GB+50CB noc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulca Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A u mnie znowu następna niezgodność z umową i ofertą, po przekroczeniu limitu (25+5) miałem mieć ograniczenie do 20Mb/s. Obecnie mam przekroczone o jakieś 5GB, i załączono "lejek" na 10Mb/s czyli tak jakbym miał tańszy abonament. Widzę że polsat robi sobie co chce, a na każdą moją reklamację cytują punkt z regulaminu o możliwości ograniczenia transferu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Moja prośba i dla niektórych być może czepianie się... Nauczcie się rozróżniać jednostki. Ja "marzę" o internecie 10 MB/s, bo mam tylko 20 Mb/s, a niestety z powodu dziwnych zachowań mojego operatora (Netii) nie mogę w ofercie BSA zmienić jej na 10 MB/s... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulca Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 edit: bity b bajty B, słuszna uwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Właśnie dokładnie odwrotnie bity - b bajty - B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Mb/s - megabity na sekundę Oops, po ściągnięciu 88 GB danych jest 0,5 Mb/s Prędkości nawet mniejsze niż na darmowym Aero2. Hyhy, przypuszczam iż na Aero2 komputer pracujący 24/7 ściągnie więcej danych niż LTE Cyfrowego Polsatu i Plusa także pracujące 24/7. No przecież to jest ograniczenie pobierania danych, a w regulaminie wyraźnie napisano iż nie ograniczają danych Aero2 Prędkość pobierania 512 kbit/s - miesięcznie 158,2 GB Prędkość wysyłania 256 kbit/s - miesięcznie 79,1 GB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Na Aero2 po godzinie czasu "wywali" ci się połączenie i będziesz musiał połączyć się ponownie, wpisując przy tym kod CAPTCHA. I ściąganie trzeba będzie zacząć od nowa. Ale to tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. A wracając do wątku to powiem szczerze, że jak zaczęło się te całe "Power LTE" w Plusie i Cyfrowym Polsacie to też zacząłem o tym myśleć, choć nie wiem nawet, czy w mojej miejscowości jest już LTE Plusa. Podejrzewam jednak, że nie. Ale nawet jeśli jest to i tak, czytając te wcześniejsze posty w niniejszym wątku, dochodzę do wniosku, że te LTE bez limitu w Plusie i Cyfrowym Polsacie to jedna wielka ściema i oszustwo. Nie wiem, czy to się nie nadaje do UOKiK'u, gdyż jest to ewidentne wprowadzanie klientów w błąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 @lowermann: i bardzo dobrze, że robią lejek, ale powinni o tym informować w umowie, a nie oszukiwać klienta. Dlaczego pisze o lejku? Ano dlatego, że infrastruktura LTE nie jest gotowa na userów notorycznie ciągnących jakieś duże pliki. Odkad rozreklamowali PowerLTE to zdobyli mnóstwo nowych klientów i o 100 Mb/s a nawet więcej jak było dostępnych kiedyś, można zapomnieć. Łączą teraz zwolniły do 40-50Mb/s na prawie idealnym zasięgu. Jakby nie przykręcili kurka ściągającym byłoby jeszcze gorzej. Odradzam jeszcze raz internet PowerLTE osobom, które nastawiają się na ściąganie. Jak macie możliwość to załóżcie sobie po kablu albo radiówke od lokalnego operatora, ale nie mobilny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Mam serdecznie dosyć CP. Pakiety odnowione, pakiet nocny włączony. W ciągu kilku dosłownie godzin, nie ściągając nic, już mi uciekło ponad 5 giga. W takim tempie do niedzieli juz będę znowu z lejkiem jechał, bo przeklęte CP jedzie klienta w tyłek. Nvm, pomóżcie z tym pakietem nocnym. Mam mętlik w głowie. Od początku. Modem podłączam do pc, przeglądarka automatycznie otwiera menu z syfu który jest na modemie, wbijam w ustawienia, zmieniam na HSPA+, automatycznie wybiera sieć (ręcznie to samo) i nic. Nic nie drga. Internet dosłownie umiera. Do obsługi dzwonić nie chcę, bo zdenerwuję sie jeszcze bardziej, a już mam z nimi niemiłe doświadczenia. Ew nie wiem, może o czymś zapominam, ale jedyne ustawienia jakie jeszcze mogę zmieniać, to te w routerze, jakieś wany, dojrzałem tam również kolejne ustawienia lte/hspa+, masę innych, ale to chyba nie gra roli kiedy korzystam z samego modemu, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Hej, z tego co opisujesz raczej moim zdaniem nie obędzie się bez telefonu do COK. Zacznijmy od tego jaki masz modem? Czyżby Hilink 3372? Ja robię podobnie jak ty. Biorę ustawienia ->ustawienia sieci, preferowany tryb wybierasz tylko HSPA+/UMTS, wyszukiwanie sieci tryb automatyczny, klikasz zastosuj. Powinno Ci się zmienić w górnym prawym rogu z LTE na tryb HSPA+ lub DC-HSPA+ lub 3g lub umts Następnie bierzesz diagnostyka i klikasz informacje o urządzeniu. Parametr RSSI ile wynosi u ciebie? U mnie -59 Parametr RSRP ile wynosi? U mnie -88 Z takimi parametrami powinieneś na pakiecie osiągnąć prędkość około 1000 kB/s Możliwe że masz słabe parametry HSPA. W każdym razie z tak ustawionym modemem po godzinie 1 w nocy musi ci iść z nocnego. Jeżeli korzystasz z samego modemu to ustawienia w routerze nie mają już znaczenia, tylko pamiętaj aby odłączyć router od komputera, odepnij kabel sieciowy od komputera, bo mimo że będziesz miał modem podłączony do gniazda usb w komputerze, a router będzie podłączony przez kabel sieciowy i odłączony to przy nawiązaniu połączenia i tak nic ci nie pójdzie gdyż komputer będzie myślał że internet idzie przez kabel lan. Tłumacząc prościej, jeżeli masz podłączony router do komputera i włączony a modem podłączony do usb i masz nawiązane połączenie z modemem to internet ci będzie stał jak kamień bo komputer pierwszeństwo połączenia bierze z lan Czyli ty widzisz że masz połączenie ale komputer go nie widzi. Ewentualnie wyłącz kartę sieciową w ustawieniach sieci. Napisz czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 RSSI: -87dBm RSCP: -84dBm W LTE, też modem w kompie, mam natomiast to RSSI: -65dBm RSRP: -93dBm Zrobiłem wszystko jak pisałeś. Fakt, miałem router podpięty wciąż do kompa, kiedy podłączałem modem, ale nawet odłączenie go nic nie zmieniło (potem wszystko znowu na czysto robiłem). Max prędkość osiągnięta to 39Kb, serio. Obsługa klienta sama do mnie zadzwoniła, bo troszkę ich na fb pocisnąłem i mówili dokładnie to samo. Znaczy, coś drgnęło w nocy, bo 10 kilo mi gdzies uciekło, ale jak to zrobiłem, pojęcia nie mam. NA FB odpisali też, że usługa powinna działać automatycznie, czyli w nocy sie sama przełączać, ale przy jakiej konfiguracji, to pojęcia nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Parametry nie są takie złe, pownieneś wyciągnąć conajmniej 700 kB/s (kilobajtów na sekundę) czyli jakieś 5,5 Mb (Megabita na sekundę). Z twojego postu wynika że osiągnąłeś prędkoś około 0,3 Mb czyli bida z nędzą. Z tym działaniem automatycznie to nie wiem, może faktycznie jak ustawisz na Tryb automatyczny to w nocy się przełączy z LTE na HDSPA+ ale jakoś mi się w to nie chce wierzyć. Nie wiem czemu u Ciebie nie chce działać, u mnie wyciągam na powyższych parametrach co pisałem około 1100 kB/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 @Soanseth - Próbowałeś działania interentu wyłączając wszystkie programy mogące pobierać i wysyłać dane (działające w tle również)? Skoro z nowym cyklem połknęło Ci 5GB to coś strasznie u Ciebie "ciągnie" i to może być powód Twoich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soanseth Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Na moim kompie jest to tylko Xfire, Last.fm i Foobar (wtyczka od napisów i biografii), ale myślę ze to są groszowe sprawy. Musze zerknąć w wolnej chwili do drugiego kompa, bo teraz go niestety nie mam. Sporo czasu na Youtube spędzam, a skoro oni liczą wszystko, to moze w tym problem. Swoją drogą, dzisiaj mi zarzucili lejek 1Mb. 4 dni po okresie rozliczeniowym. Gość który nam umowę upychał, uparcie twierdził że limitów nie ma. Tak sie wpuścić w maliny no. A przy okazji, wiecie moze czy umowę można skrócić? Bo mam na dwa lata, ale jesli te dwa lata mają wyglądać tak, to chyba nie wytrzymam, łagodnie to ujmując. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Youtube potrafi zjeść transfer. Wiem, bo kiedyś wieczorem przy winku puszczaliśmy z tableta kawałki z YT, ubyło 1,5GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 To są jakieś jaja chyba - pakiet nocny z zawrotną prędkością Godzina 6:30 rano Tryb pracy DC-HSPA+ Pozostała ilość danych (wykorzystano pakiet podstawowy) Abonament - 0 MB Pakiet Power LTE 20 GB - 0 MB Pakiet Nocny 100 GB - 76,470 GB Prędkość pobierania 23.75 Kb/s Prędkość wysyłania 1.44 Kb/s Czemu w godzinach 1 - 7 w nocy mam ograniczoną prędkość do 32 Kb/s skoro pakiet nocny nie jest wykorzystany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lambospeedd Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 @lowermann: Aby pakiet nocny działał należy mieć transfer w pakiecie podstawowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Brak zapisu w regulaminie iż mając wykupiony pakiet nocny a nie mając pakietu danych ograniczają prędkość do 32 kb/s Natomiast w cenniku w punkcie 10 jest 10) Po wykorzystaniu pakietu danych dostępnego w ramach Opłaty abonamentowej oraz Cyklicznego pakietu danych prędkość transmisji danych zostanie ograniczona do 32 kb/s. Ale nie ma słowa o pakiecie nocnym więc mimo że ktoś zapłaci za pakiet nocny to mu ograniczają prędkość. Co wy o tym myślicie? Natomiast w regulaminie jest taki zapis 5. W zasięgu sieci 2G/3G (GPRS/EDGE/HSPA+) prędkość transmisji danych, po wykorzystaniu pakietów danych przysługujących Abonentowi na podstawie obowiązującej Umowy, jest ograniczona do poziomu określonego w Cenniku Internet Power LTE, chyba że Abonent posiada pakiety dodatkowe aktywowane w ramach innej oferty promocyjnej Cyfrowego Polsatu. Nigdzie nie ma słowem że wykupiony pakiet nocny po wykorzystaniu pakietu podstawowego zostaje ograniczony do 32 kb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Napisałem pismo do polsatu o reklamacje routera wnosząc o wymiane edimaxa na model innego producenta - na lini cp konsultant twierdził, że w ciągu 30 dni się odezwą jutro mija 30 dzień i tyle...cisza. Tylko na wysyłkę poleconą straciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 @lowermann - Pozostaje Ci tylko pisanie zdecydowanej (nawet lekko ostrej) reklamacji. Pakiet nocny powinien Ci działać bez "lejka". @ramzi84 - Co do zasady - brak odpowiedzi na reklamację oznacza jej uznanie przez operatora. Tak mówi polskie oraz unijne prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 To nie wiem jak mam teraz to rozumieć bo prosilem o wymiane na Huawei B593 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 jutro mija 30 dzień i tyle...cisza Kalendarzowy czy roboczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 kalendarzowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulca Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Wpakowali mi sprzęt ODI-IDU, nie informując że nie będzie działał pakiet nocny. Próbuję od miesiąca uzyskać wymianę na taki który będzie działał w HSPA+. Moja umowa obejmuje Internet Power LTE. Czy w ODU jest w środku fizycznie karta sim, którą mogę przełożyć do innego modemu, routera. Czy ew. mogę wymagać od operatora wydania nowej karty sim na tą umowę co mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.